die pleuren ze het liefst nog ergens op de akkerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Hagenesie het volgende:
dacht dat b en b gasten niet op de slaapkamers mochten komen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oog
rap past niet en tennis wel vind ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gabriëlle is verreweg de ergste. Bijstand tot haar AOW.
Rowena vind ik twijfelachtig. Die raps zijn zo ordinair
Ik vind tennis ook helemaal niet bij haar passen.
Jezus Fritsie,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet maar ze was het toch echt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
[..]
Ze moet weg, hoe dan ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Neuh ik ben tegen pollsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef jeneker het volgende:
Poll: mag jeneker team jeneker voortzetten
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat Gabriëlle betreft kan ik je alleen maar gelijk geven, Rowena daarentegen is een actrice die meer deed dan alleen Utopia. Ze was onlangs nog te zien in een spot voor een verzekeringsmaatschappij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Je uiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze was het toch echt.Goed gevonden! Vreemd verhaal..stopt om muziek te maken (alsof ze artiest is), maar in plaats van muziek maken gaat ze die grafloods maar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze was met Lange Frans hehquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat Gabriëlle betreft kan ik je alleen maar gelijk geven, Rowena daarentegen is een actrice die meer deed dan alleen Utopia. Ze was onlangs nog te zien in een spot voor een verzekeringsmaatschappij.
Het rappen is denk ik een rol door de Febo aangemeten.
Dat wist ik helemaal niet! Flikken ze het wéér! Net zoals met Emile, Billy en Andrea, die ook in allerlei andere dingen gespeeld hebben. Walgelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat Gabriëlle betreft kan ik je alleen maar gelijk geven, Rowena daarentegen is een actrice die meer deed dan alleen Utopia. Ze was onlangs nog te zien in een spot voor een verzekeringsmaatschappij.
Het rappen is denk ik een rol door de Febo aangemeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |