SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Wat is daar aan de hand?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Waaif huilt en de koning ligt er als dooie naastIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het begon al met die Laafquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar ik al over klaag sinds Gabriëlle er in zit. Maar het valt nu extra op door die andere - doe maar niet -
[ Bericht 2% gewijzigd door Gert op 08-01-2016 22:37:31 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Omg ze gaat toch niet teveel verdriet krijgen dat ze blijftquote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
de neger shit niet ? diggen ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
maar nu zitten er drie in! Gabs, Ramona en Rowena. Die spreken geen van drieën Nederlandsquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gezeik moet je negeren en niet serieus nemen.
Harde bewoordingen van waaif zijn grappen...
Ik weet het even niet meer...![]()
quote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
is niet zo moeilijk toch? hoorde haar huilen, en zg Ivan naar boven kijken, thats allquote:Make trouble not war![]()
Oh ja dat zal het zijn. Drama dat ze gescheiden worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Omg ze gaat toch niet teveel verdriet krijgen dat ze blijftIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk dat we een kuiltje moeten graven voor Do...kan ze poepen...quote:How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rowena kan het best, als ze in normaal gezelschap verkeert. Dat is nog het meest kwalijke.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
maar nu zitten er drie in! Gabs, Ramona en Rowena. Die spreken geen van drieën NederlandsTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja dat moet uitgemolken worden. Alles voor een tv momentje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja dat zal het zijn. Drama dat ze gescheiden worden.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Gabriëlle is verreweg de ergste. Bijstand tot haar AOW.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rowena kan het best, als ze in normaal gezelschap verkeert. Dat is nog het meest kwalijke.
Rowena vind ik twijfelachtig. Die raps zijn zo ordinair
Ik vind tennis ook helemaal niet bij haar passen.![]()
Is ook zo. Als ze de stoere rapster uithangt gaat ze buitenaards brabbelenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rowena kan het best, als ze in normaal gezelschap verkeert. Dat is nog het meest kwalijke.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oogquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Omg ze gaat toch niet teveel verdriet krijgen dat ze blijft![]()
![]()
dat soort vragen moet je niet wakker van liggenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Hagenesie het volgende:
dacht dat b en b gasten niet op de slaapkamers mochten komen?het verandert per dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: