Ga nou niet weg..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga al weg, maar mag ik zeggen dat sommigen van jullie Mario als een soort van knuffelpedo beschouwen
Ik heb een abbo en blokkeer 2 mensen dat geeft een rust.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef Ranah het volgende:
wat is er mis met scrollen? scheelt een hoop nodeloze berichten
johhhhh dat hoor ik voor het eerst van hemquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef mootie het volgende:
Bjorn kan wel heerlijk over zichzelf kletsen tegen Do. De eerste drie maanden waren vreselijk zwaar, maar hij is er wel heel sterk van geworden.
ik ben gekomen weet niet om wat het gaat nu?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.
Daarna was het slechts erger ... Pff wat is die gast vermoeiend zeg...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef mootie het volgende:
Bjorn kan wel heerlijk over zichzelf kletsen tegen Do. De eerste drie maanden waren vreselijk zwaar, maar hij is er wel heel sterk van geworden.
Elke dag hier dat team Jeneker gedoe, sorry, ik vind het niet geestig of leuk. Zeker niet na 24447474777987 keer. En het hoort hier gewoon niet. Klaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef jeneker het volgende:
[..]
als jij eens kapt me je eindeloze gezeik op alles en iedereen heb niks tegen je etc maar word echt moe van je
jij zou een rede zijn om hier weg te gaan dat gezeik op niks af echt je weet dat een grap is een toch doorgaan bah
Ik vind de 'grap' ook niet leuk. Je bent gewoon niet lollig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef jeneker het volgende:
[..]
als jij eens kapt me je eindeloze gezeik op alles en iedereen heb niks tegen je etc maar word echt moe van je
jij zou een rede zijn om hier weg te gaan dat gezeik op niks af echt je weet dat een grap is een toch doorgaan bah
Nou wat een gezellig stel weer, ik zou zeggen stap toch samen dat gesticht uit en ga er samen voor maar dat is schijnbaar lastig omdat Ivan utopia zo belangrijk vind en zichzelf onmisbaar waant.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Enah het volgende:
[..]
Is niet helemaal duidelijk.
Nicole: krijg ik nog antwoord of wat
Ivan: ik weet niet, ik weet ook niet wat ik moet doen.
Nicole: ja, precies dat
Ivan: we zien het wel.
Nicole begint te huilen en sw.
Ik heb hetzelfde gevoel.Hij is helemaal klaar daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
denk ook dat Ivan niet lang meer blijft
Ja, een jaar geleden zou hij niet zo met Cees kunnen omgaan zoals vanmiddag. *klopt op borstquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
johhhhh dat hoor ik voor het eerst van hem![]()
maar hij leert snel en zeikt al een stuk minder dan eerder toch?
Tandje minder mag ook wel he.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef jeneker het volgende:
[..]
Je bent gekomenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben gekomen weet niet om wat het gaat nu?
Niet weg gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga al weg, maar mag ik zeggen dat sommigen van jullie Mario als een soort van knuffelpedo beschouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |