quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oog
Ik ook niet...is zeker 1 van mijn favo's daar.quote:
Moeten we kutpolls in de Cos?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef jeneker het volgende:
Poll: mag jeneker team jeneker voortzetten
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Van mij niet. Niet sympathiek en ook niet leuk. Te urban.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook niet...is zeker 1 van mijn favo's daar.
Absoluut, ik ook. Maar ik krijg de indruk dat Do die aandacht wel lekker vindt. Ze wordt het vast wel een keer zat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik zo achterna gelopen werd.... ik stond op, greep hem bij zijn harige puntzak en sleepte hem de vide af. Opzouten lambal![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is niet helemaal duidelijk.quote:
Ik ben een geboren en getogen jordanees...dus ik ben net zo aso eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Van mij niet. Niet sympathiek en ook niet leuk. Te urban.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik zo achterna gelopen werd.... ik stond op, greep hem bij zijn harige puntzak en sleepte hem de vide af. Opzouten lambal![]()
![]()
[ afbeelding ]
Thnx.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Poll: Moeten we kutpolls in de Cos?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is ook weer zo, maar ik krijg er de rillingen van over mijn rugquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Absoluut, ik ook. Maar ik krijg de indruk dat Do die aandacht wel lekker vindt. Ze wordt het vast wel een keer zat.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet! Flikken ze het wéér! Net zoals met Emile, Billy en Andrea, die ook in allerlei andere dingen gespeeld hebben. Walgelijk.
De mijne ook, zelden een meer kletskoek-Nixnut nog meegemaakt daar.. nou ja op Rob en Kreukelkop na dan..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook niet...is zeker 1 van mijn favo's daar.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Poll: Moeten we kutpolls in de Cos?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ze loopt hem constant op te geilenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Absoluut, ik ook. Maar ik krijg de indruk dat Do die aandacht wel lekker vindt. Ze wordt het vast wel een keer zat.
snap de hele poll niet, ik heb gescrolledquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.
Ze wil natuurlijk dat hij meegaatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Enah het volgende:
[..]
Is niet helemaal duidelijk.
Nicole: krijg ik nog antwoord of wat
Ivan: ik weet niet, ik weet ook niet wat ik moet doen.
Nicole: ja, precies dat
Ivan: we zien het wel.
Nicole begint te huilen en sw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |