SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Wat is daar aan de hand?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Waaif huilt en de koning ligt er als dooie naastIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het begon al met die Laafquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar ik al over klaag sinds Gabriëlle er in zit. Maar het valt nu extra op door die andere - doe maar niet -
[ Bericht 2% gewijzigd door Gert op 08-01-2016 22:37:31 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Omg ze gaat toch niet teveel verdriet krijgen dat ze blijftquote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
de neger shit niet ? diggen ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
maar nu zitten er drie in! Gabs, Ramona en Rowena. Die spreken geen van drieën Nederlandsquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gezeik moet je negeren en niet serieus nemen.
Harde bewoordingen van waaif zijn grappen...
Ik weet het even niet meer...![]()
quote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
is niet zo moeilijk toch? hoorde haar huilen, en zg Ivan naar boven kijken, thats allquote:Make trouble not war![]()
Oh ja dat zal het zijn. Drama dat ze gescheiden worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Omg ze gaat toch niet teveel verdriet krijgen dat ze blijftIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk dat we een kuiltje moeten graven voor Do...kan ze poepen...quote:How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rowena kan het best, als ze in normaal gezelschap verkeert. Dat is nog het meest kwalijke.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
maar nu zitten er drie in! Gabs, Ramona en Rowena. Die spreken geen van drieën NederlandsTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja dat moet uitgemolken worden. Alles voor een tv momentje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja dat zal het zijn. Drama dat ze gescheiden worden.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Gabriëlle is verreweg de ergste. Bijstand tot haar AOW.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rowena kan het best, als ze in normaal gezelschap verkeert. Dat is nog het meest kwalijke.
Rowena vind ik twijfelachtig. Die raps zijn zo ordinair
Ik vind tennis ook helemaal niet bij haar passen.![]()
Is ook zo. Als ze de stoere rapster uithangt gaat ze buitenaards brabbelenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rowena kan het best, als ze in normaal gezelschap verkeert. Dat is nog het meest kwalijke.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oogquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Omg ze gaat toch niet teveel verdriet krijgen dat ze blijft![]()
![]()
dat soort vragen moet je niet wakker van liggenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Hagenesie het volgende:
dacht dat b en b gasten niet op de slaapkamers mochten komen?het verandert per dag
![]()
die pleuren ze het liefst nog ergens op de akkerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Hagenesie het volgende:
dacht dat b en b gasten niet op de slaapkamers mochten komen?Make trouble not war![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oog![]()
Twinning = boring![]()
rap past niet en tennis wel vind ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gabriëlle is verreweg de ergste. Bijstand tot haar AOW.
Ik vind tennis ook helemaal niet bij haar passen.![]()
![]()
Jezus Fritsie,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oogsinds wanneer?
![]()
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oog
Ik ook niet maar ze was het toch echt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind tennis ook helemaal niet bij haar passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oog(De vloek van René
)
![]()
Ze moet weg, hoe dan ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oog
Ik wil het, ik wil het, ik wil het.
Neuh ik ben tegen pollsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef jeneker het volgende:
Poll: mag jeneker team jeneker voortzetten
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Wat Gabriëlle betreft kan ik je alleen maar gelijk geven, Rowena daarentegen is een actrice die meer deed dan alleen Utopia. Ze was onlangs nog te zien in een spot voor een verzekeringsmaatschappij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind tennis ook helemaal niet bij haar passen.
Het rappen is denk ik een rol door de Febo aangemeten.![]()
Je uiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze was het toch echt.Goed gevonden! Vreemd verhaal..stopt om muziek te maken (alsof ze artiest is), maar in plaats van muziek maken gaat ze die grafloods maar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn grootste irritatie gaat echt uit nu na Nicoe, naar onze huis tuin en nog wat psychologeMake trouble not war![]()
En ze was met Lange Frans hehquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat Gabriëlle betreft kan ik je alleen maar gelijk geven, Rowena daarentegen is een actrice die meer deed dan alleen Utopia. Ze was onlangs nog te zien in een spot voor een verzekeringsmaatschappij.
Het rappen is denk ik een rol door de Febo aangemeten.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Dat wist ik helemaal niet! Flikken ze het wéér! Net zoals met Emile, Billy en Andrea, die ook in allerlei andere dingen gespeeld hebben. Walgelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat Gabriëlle betreft kan ik je alleen maar gelijk geven, Rowena daarentegen is een actrice die meer deed dan alleen Utopia. Ze was onlangs nog te zien in een spot voor een verzekeringsmaatschappij.
Het rappen is denk ik een rol door de Febo aangemeten.![]()
[..]
![]()
Ik ook niet...is zeker 1 van mijn favo's daar.quote:How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Moeten we kutpolls in de Cos?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef jeneker het volgende:
Poll: mag jeneker team jeneker voortzetten
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[ ] Ja
[x] Nee
![]()
![]()
Van mij niet. Niet sympathiek en ook niet leuk. Te urban.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook niet...is zeker 1 van mijn favo's daar.![]()
Absoluut, ik ook. Maar ik krijg de indruk dat Do die aandacht wel lekker vindt. Ze wordt het vast wel een keer zat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik zo achterna gelopen werd.... ik stond op, greep hem bij zijn harige puntzak en sleepte hem de vide af. Opzouten lambal![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Is niet helemaal duidelijk.quote:
Nicole: krijg ik nog antwoord of wat
Ivan: ik weet niet, ik weet ook niet wat ik moet doen.
Nicole: ja, precies dat
Ivan: we zien het wel.
Nicole begint te huilen en sw.![]()
Ik ben een geboren en getogen jordanees...dus ik ben net zo aso eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Van mij niet. Niet sympathiek en ook niet leuk. Te urban.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik zo achterna gelopen werd.... ik stond op, greep hem bij zijn harige puntzak en sleepte hem de vide af. Opzouten lambal![]()
![]()
[ afbeelding ]korte metten
![]()
Thnx.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Poll: Moeten we kutpolls in de Cos?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is ook weer zo, maar ik krijg er de rillingen van over mijn rugquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Absoluut, ik ook. Maar ik krijg de indruk dat Do die aandacht wel lekker vindt. Ze wordt het vast wel een keer zat.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet! Flikken ze het wéér! Net zoals met Emile, Billy en Andrea, die ook in allerlei andere dingen gespeeld hebben. Walgelijk.
Let maar eens op als je een reclame voor Zekur langs hoort of ziet komen.![]()
De mijne ook, zelden een meer kletskoek-Nixnut nog meegemaakt daar.. nou ja op Rob en Kreukelkop na dan..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook niet...is zeker 1 van mijn favo's daar.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Poll: Moeten we kutpolls in de Cos?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
jaaaa
![]()
Ze loopt hem constant op te geilenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Absoluut, ik ook. Maar ik krijg de indruk dat Do die aandacht wel lekker vindt. Ze wordt het vast wel een keer zat.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
snap de hele poll niet, ik heb gescrolledquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.Make trouble not war![]()
Ze wil natuurlijk dat hij meegaatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Enah het volgende:
[..]
Is niet helemaal duidelijk.
Nicole: krijg ik nog antwoord of wat
Ivan: ik weet niet, ik weet ook niet wat ik moet doen.
Nicole: ja, precies dat
Ivan: we zien het wel.
Nicole begint te huilen en sw.
Eerst klant.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef sjampoeh het volgende:
Zag ik waaif een tattoo zetten bij een klant of een bewoner #dtv
Daarna Rob, Wim en Gabs.
Row, Ram, Do, Gina, Mark en Ivan willen ook nog.
![]()
![]()
Ik heb ook geen anti-Mario polls gezien. Is ook niet nodig over dat onderwerp, ik ken me matties hier je ken me nie!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap de hele poll niet, ik heb gescrolled![]()
Huh ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap de hele poll niet, ik heb gescrolled
Die ging toch niet over mario ?![]()
Echt een klant ?? wooooowww hou me vastquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Enah het volgende:
[..]
Eerst klant.
Daarna Rob, Wim en Gabs.
Row, Ram, Do, Gina, Mark en Ivan willen ook nog.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook geen anti-Mario polls gezien.
weet ik veel? dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh ?
Die ging toch niet over mario ?Make trouble not war![]()
Wat hebben die polls met mario te maken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee, die andere ook niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh ?
Die ging toch niet over mario ?
Ik denk dat de toon kennelijk weer is gezet en im denk dat ik maar weer ga.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik hou van de Jordaan, heb daar gewerkt in de tichelstraatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen jordanees...dus ik ben net zo aso eigenlijk![]()
OT: waarom nou zo'n close up op Bjorrun![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, die andere ook niet.
Ik denk dat de toon kennelijk weer is gezet en im denk dat ik maar weer ga.niet gaan
![]()
De streams zijn zo saai dat Mario weer eens in het middelpunt staat en dit keer zonder dat hij wat post![]()
Gelukkig heb ik mijn script..![]()
Man, hou eens op met dat aandachtsorgelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:26 schreef jeneker het volgende:
gaan we stemmen wel of geen team jeneker of dat nog mag![]()
Ik krijg er meer een slappe lach van. Ik snap er geen bal meer vanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, die andere ook niet.
Ik denk dat de toon kennelijk weer is gezet en im denk dat ik maar weer ga.
Grappig dat Gabs geen idee heeft wie wat betaald heeft voor haar feestje maar wel dat er dikke winst op gemaakt zou zijn.![]()
Asociaal ordinair straattuig hier, de COS gaat hard achteruit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook geen anti-Mario polls gezien. Is ook niet nodig over dat onderwerp, ik ken me matties hier je ken me nie!!
TEAM BAKSTEEN![]()
Gabs weet wel meer niet. Bijvoorbeeld ze doet en waarom, doelloos als een opgezwollen pantoffeldier.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:38 schreef Urb het volgende:
Grappig dat Gabs geen idee heeft wie wat betaald heeft voor haar feestje maar wel dat er dikke winst op gemaakt zou zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: