Eerst klant.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef sjampoeh het volgende:
Zag ik waaif een tattoo zetten bij een klant of een bewoner #dtv
Ik heb ook geen anti-Mario polls gezien. Is ook niet nodig over dat onderwerp, ik ken me matties hier je ken me nie!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap de hele poll niet, ik heb gescrolled
Huh ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap de hele poll niet, ik heb gescrolled
Echt een klant ?? wooooowww hou me vastquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Enah het volgende:
[..]
Eerst klant.
Daarna Rob, Wim en Gabs.
Row, Ram, Do, Gina, Mark en Ivan willen ook nog.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook geen anti-Mario polls gezien.
weet ik veel? dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh ?
Die ging toch niet over mario ?
Wat hebben die polls met mario te maken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.
Nee, die andere ook niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh ?
Die ging toch niet over mario ?
Ik hou van de Jordaan, heb daar gewerkt in de tichelstraatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen jordanees...dus ik ben net zo aso eigenlijk
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, die andere ook niet.
Ik denk dat de toon kennelijk weer is gezet en im denk dat ik maar weer ga.
Man, hou eens op met dat aandachtsorgelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:26 schreef jeneker het volgende:
gaan we stemmen wel of geen team jeneker of dat nog mag
Ik krijg er meer een slappe lach van. Ik snap er geen bal meer vanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, die andere ook niet.
Ik denk dat de toon kennelijk weer is gezet en im denk dat ik maar weer ga.
Asociaal ordinair straattuig hier, de COS gaat hard achteruit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook geen anti-Mario polls gezien. Is ook niet nodig over dat onderwerp, ik ken me matties hier je ken me nie!!
Gabs weet wel meer niet. Bijvoorbeeld ze doet en waarom, doelloos als een opgezwollen pantoffeldier.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:38 schreef Urb het volgende:
Grappig dat Gabs geen idee heeft wie wat betaald heeft voor haar feestje maar wel dat er dikke winst op gemaakt zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |