quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
waaif jankt.. snik..
heftig, kan niet de hele dag vet vrolijk gaan doen... waarom gaat ze eigenlijk ..als de liefde van je leven naast je hebten een pup notabene.Hier een pup, red je er maar mee ik gaaaa doeiii
nou elke dag klopt niet ik werk gewoon , ik ben hier niet vaak meestal in de avond een niet eens elke avond wat je zegt klopt totaal nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke dag hier dat team Jeneker gedoe, sorry, ik vind het niet geestig of leuk. Zeker niet na 24447474777987 keer. En het hoort hier gewoon niet. Klaar.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Bjorn voelt zich Fucked Up... Loop ook lekker die poort uit gast .. Opzouten met je gezever over je zelf
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Gert het volgende:
Hoi, zonder er meteen heel zwaar over te willen doen: "nigga" of "nigga bitch" vinden we niet oké.
En ja, er zijn niggas with attiude die nog veel grovere dingen over hun eigen ras posten, we weten het.
En nee het is lang niet altijd meteen discriminerend bedoeld. Dat zien we ook wel.
Er is ook best wat op af te dingen hoor. Maar we willen de speelruimte wat dat betreft klein houden. Juist omdat het op FOK! al zó vaak uit de bocht giert zodra het om allochtonen gaat.
Dus het is onze keuze om het niet lollig te vinden als Ivan een terrorist genoemd wordt, of een zwarte vrouw een niggabitch. Het zou plezierig zijn als daar rekening mee gehouden wordt. Thanks!
Blablaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef jeneker het volgende:
[..]
nou elke dag klopt niet ik werk gewoon , ik ben hier niet vaak meestal in de avond een niet eens elke avond wat je zegt klopt totaal niet![]()
jij bent van de feiten roep je ben ik hier 24/7 geef me de statistieken aub
ik scrol te hard en heb dit helemaal gemistquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Gert het volgende:
Hoi, zonder er meteen heel zwaar over te willen doen: "nigga" of "nigga bitch" vinden we niet oké.
En ja, er zijn niggas with attiude die nog veel grovere dingen over hun eigen ras posten, we weten het.
En nee het is lang niet altijd meteen discriminerend bedoeld. Dat zien we ook wel.
Er is ook best wat op af te dingen hoor. Maar we willen de speelruimte wat dat betreft klein houden. Juist omdat het op FOK! al zó vaak uit de bocht giert zodra het om allochtonen gaat.
Dus het is onze keuze om het niet lollig te vinden als Ivan een terrorist genoemd wordt, of een zwarte vrouw een niggabitch. Het zou plezierig zijn als daar rekening mee gehouden wordt. Thanks!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:48 schreef Lyza666 het volgende:
Nicole gaat nog niet werken dinsdag, ze moet eerst alles verwerken. Ik denk ook niet dat ze dan al een baan heeft.
En dan ook nog die foto's van Bas boven hun bed.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
waarom liggen waaif en eiwan al in bed.. was het maar maandag
Je hebt wel een punt. Foei Jeneker! We hebben het hier laatst nog over gehad! Beetje minder aub!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou op man. Maak je eigen topic als je zoveel aandacht nodig hebt.
Nee echt niet. Discussies over of een nieuwe inwoner al gepoept heeft zijn immers heel boeiendquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is echt heul geen irritante klote trol
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef Lyza666 het volgende:
Ivan maar weggelopen bij zijn huilende vriendin? Ook niet erg netjes vind ik.
Het is toch te gek voor woorden dat het pas stopt als een mod wat zegt van dat eeuwige off topic geouwehoer?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Foei Jeneker! We hebben het hier laatst nog over gehad! Beetje minder aub!
Maar zet dan een TR, mootie. En ga hier niet op die manier lopen corrigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |