Die tent denk je er maar bij, kut modquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tent denk je er maar bij, kut mod
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vijf-en-twintigste. Nu al.
http://fold.it/portal/info/about
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Waar gaat het mij om?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh mod in spee.. Het gaat je dus daar om ...
Héé je hebt een naam topic.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vijf-en-twintigste. Nu al.
http://fold.it/portal/info/about
[ afbeelding ]
Je blijft licht blauw.quote:
Je kan het niet goed doen en je doet het fout. De korte samenvatting he doet het foutquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
*gebruiksaanwijzing van fok!mod erbij pakt*
Volgens mij lig je eerst 3 dagen dubbel om de notes die wij gekregen hebben....quote:
truste hutquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
Vroeg slapen mijn ogen vallen dicht.
En ze misschien zelfs uitlokquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij lig je eerst 3 dagen dubbel om de notes die wij gekregen hebben....
Vooral omdat je er de helft van de tijd bij was
Ik ben idd blauw en bek afquote:
Deisyy zou daar vast tijd voor maken als ze blauw werd.... vooral van een aantal van onsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef sacha het volgende:
kep helemaal geen tijd en zin om jullie notes te lezen, wat denken jullie wel...
Je klinkt nu echt als een modquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef sacha het volgende:
kep helemaal geen tijd en zin om jullie notes te lezen, wat denken jullie wel...
ow, gaan we zo beginnen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deisyy zou daar vast tijd voor maken als ze blauw werd.... vooral van een aantal van ons
Ik ben inderdaad nieuwsgierig genoeg om dat te doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deisyy zou daar vast tijd voor maken als ze blauw werd.... vooral van een aantal van ons
Waarbij ik denk dat een deel van die notes bij die personen ook weer door die personen veroorzaakt zijn
God, we zitten hier echt al te lang![]()
Ik zit pas een mijn eerste glas, dus zo'n vaart zal het niet lopen.quote:
Nee, wel eens gepolst, maar ik had daar destijds helemaal geen zin in en nu eigenlijk nog niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nieuwsgierig genoeg om dat te doen
Ben jij trouwens weleens mod geweest? Ik vind het ook wel iets voor jou,
Het ziet er inderdaad, maar hij heeft dan ook echt melkboerenhondenhaarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef Leandra het volgende:
Nou heb ik de TV even op 4 gezet om de buik van Anouk te kunnen spotten, maar wat de hek is er met het haar van Martijn? Je kunt wel zien dat z'n ex verkering het met z'n kapper doet en hij daarom een andere kapper moest nemen... allemachtig zeg.
Ja Sjors, kom maar, kom maar, kom maar.... met die notequote:
En nu maar hopen dat ik niet bij die ehm... mensen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, wel eens gepolst, maar ik had daar destijds helemaal geen zin in en nu eigenlijk nog niet.
Maar ik hoor het idd vaker, zelfs van mensen waar ik ehm.... hoe ga ik dit subtiel zeggen... ik zeg het wel gewoon niet![]()
dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja Sjors, kom maar, kom maar, kom maar.... met die note![]()
Het zou m'n 13de worden dus /care
Of om met BQ te spreken: /intensive care.
Heb je ook een duurder ABO voor nodig ... Alleen met basic kun je het niet..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef sacha het volgende:
kep mijn eigen notes nog niet eens gelezen
Niet?!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef sacha het volgende:
kep mijn eigen notes nog niet eens gelezen
Maar dan nog, dit is toch echt wel heel erg....... NOT.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad, maar hij heeft dan ook echt melkboerenhondenhaar
Echt moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ook een duurder ABO voor nodig ... Alleen met basic kun je het niet..
Ik zou het niet willen, echt niet. Zou me kapot schamen denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Dat zou één van de eerste dingen zijn die ik zou doen als mod..... als ik notes had
Ik zie jou ook niet zo snel als modquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen, echt niet. Zou me kapot schamen denk ik
Nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ik niet bij die ehm... mensen hoor
Om ze in te zien dozo, ik heb er in de dertig ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Om notes te krijgen... Geen idee... Had het idee 5 maar het zijn nu 6 ...
Oh god nee. Dan zit ik in mijn uppie in het forumquote:
Ja ja ook al eens gedaan en kon er dus gelijk 3 wegstrepen...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Om ze in te zien dozo, ik heb er in de dertig ofzo
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan nog, dit is toch echt wel heel erg....... NOT.
Als hij 25 was dan was het nog grappig geweest, maar nu is het net een bijna vijftiger die ze als jaren 50 kleuter hebben gecast.... als je hem hiertussen zet hoort hij er zo bij, behalve dat het een ouwe lul is:
[ afbeelding ]
maar dat is tegen de regels volgens mij...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is blauw, ze kan ieders notes lezen
Marco ziet er ook uit alsof hij vanmiddag nog de clown heeft gespeeld in het circus maar de make-up niet helemaal verwijderd heeft ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom niemand tegen hem zegt dat dit echt niet kan.
Maar het geverfde haar van Marco
Ik ben dan ook een heel vreedzaam mensquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb jou nog nooit lopen afzeiken, of op m'n vingers gezeten om het niet te doen terwijl ik wel de behoefte had.
Maar dit is iemand waar ik echt wel eens een fittie mee gehad heb (geen DGK trouwens).
Waar gaat dit overquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marco ziet er ook uit alsof hij vanmiddag nog de clown heeft gespeeld in het circus maar de make-up niet helemaal verwijderd heeft ofzo.
Je note net zo lang totdat je ze weg blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god nee. Dan zit ik in mijn uppie in het forum
Sinterklaas in een notendopquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:51 schreef Leandra het volgende:
Terwijl ik Martijn google omdat ik nou wel eens wil weten hoe oud hij eigenlijk is, (47, geb.dat: 26-03-1968) zie ik zijn lengte staan.... ik wist dat hij klein was, maar 1.65?? WTF?
Vandaar dat ik er geen zak van snap, is er niet een ander forum voor die shitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idols, Voice, whatever op 4 is waar Anouk in de jury zwanger zit te zijn?
Zn papa is ook niet zo groot hoor.. Die liep ik bijna een keer omver in de AH , op een zondagmiddag Amsterdam Buitenveldert..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:51 schreef Leandra het volgende:
Terwijl ik Martijn google omdat ik nou wel eens wil weten hoe oud hij eigenlijk is, (47, geb.dat: 26-03-1968) zie ik zijn lengte staan.... ik wist dat hij klein was, maar 1.65?? WTF?
Bannen mag niet he?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je note net zo lang totdat je ze weg blijven
Toch is hij wel lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn papa is ook niet zo groot hoor.. Die liep ik bijna een keer omver in de AH , op een zondagmiddag Amsterdam Buitenveldert..
Ik heb het geluid niet eens aan, dus ik denk niet dat ze in TAL op deze opmerkingen zitten te wachtenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er geen zak van snap, is er niet een ander forum voor die shit
Advies ja ik weet hetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Aleen admins.. Maar ze kunnen natuurlijk wel advies uitbrengen
Dat hoeft hier niet, Sasha is safequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Modjes kunnen niet bannen, dan moet je eerst slijmen bij FA
Ik kan je vertellen dat het best bizar is in al die jaren. Geen banquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij komt er altijd weer met weg.
Vrouwen op het randje kunnen veel maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het best bizar is in al die jaren. Geen ban
Ik weer juist wel, de ergernissen en de dashcam filmpjes. Heerlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In PTA kom ik niet meer, met 100 een vrachtwagen inhalen is een doodzonde daar.
Op het randjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen op het randje kunnen veel maken.
Als er blauwe Peugeot Break in de weg rijdt dan ben ik het.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weer juist wel, de ergernissen en de dashcam filmpjes. Heerlijk
Ik ben een heer in het verkeerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als er blauwe Peugeot Break in de weg rijdt dan ben ik het.
Nee ik ga zitten om mijn broek aan te doenquote:
Zo'n wijd flobber ding of een strakke?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ga zitten om mijn broek aan te doen
Ben je een Rus op verzekerings jachtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik niet, pleur 'm liefst voor dikke BMW, Audi of Mercedes.
Nu even joggingbroek flobber.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n wijd flobber ding of een strakke?
Nee, het land uit met die gastenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wel Russische buurman en tevens mijn monteur met garage om de hoek, telt dat ook?
én zuipen dat ie kan!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:51 schreef Leandra het volgende:
Het is gewoon leuk om eens een keer in trage auto te rijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
Dikke BMW heb ik wel gehad... Maar ik reed dan ook meestal links, daar waar PP niet de snelheid voor haalt
Zou ik ook zeggen als ik een trage auto hadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om eens een keer in trage auto te rijden.
Ik heb officieel een classic sinds 2016quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik een trage auto had
O wacht, ik heb een trage auto
Mag je de binnenstad nog wel in?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb officieel een classic sinds 2016
Was leuk bijverdienen met sper achter om op natte grasvelden de dikke auto's met trailer naar de weg te trekken.quote:
De schoonmoeder van m'n oudste rijdt een Avalanche... daar doet ze boodschappen mee enzoquote:
Dat geneuzel gaat langs me heen. Hij valt wel een beetje uit elkaar. Ik had een natte kont. Het rubber van mijn deur laat losquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag je de binnenstad nog wel in?
Natuurlijk, je zal heus geen diesel hebben.
Gelukkig zijn de parkeerplaatsen in Schubbekutteveen berekend op busjes en dergelijke, dan wil het nog wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Parkeren was ook leuk met die bak, alles is te klein dan.
Zuipt ze veel die schoonmoeder?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
De schoonmoeder van m'n oudste rijdt een Avalanche... daar doet ze boodschappen mee enzo
Ik wil niet weten wat dat ding zuipt
Geen schoonmoeder en geen autoquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je oude een classic is geworden?
quote:
zoiets?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb officieel een classic sinds 2016
Staat me nog bij, maar wist niet van huwelijksreisquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, konden ze gelijk door naar het circuit voor de motorraces.
Die was ook pas 4 weken na de trouwerijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat me nog bij, maar wist niet van huwelijksreis
Ja echt he ?quote:
Ik ging op reis voor mn huwelijk...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was ook pas 4 weken na de trouwerij
Ik heb altijd een huwelijk die ik niet wil. FEESTquote:
Mijn muts luistert nog steeds goed naar me.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb altijd een huwelijk die ik niet wil. FEEST
Die van mij ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts luistert nog steeds goed naar me.
Wel periodiek de spinnenwebben verwijderen...quote:
ah... jij kent de uitdrukking welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel periodiek de spinnenwebben verwijderen...
Ik was vandaag blij met mijn muts.
Met mijn schoenen iets minder, die blijken niet meer waterdicht te zijn...
Sokken erom.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Met mijn schoenen iets minder, die blijken niet meer waterdicht te zijn...
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, op jou hoeft de brandweer niet meer te rekenen...
Duurt wel langer dan voordat je natte poten krijgt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan nog zijn ze niet waterdicht...
Ik heb tijd zat om natte poten te krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duurt wel langer dan voordat je natte poten krijgt.
ik was in de warquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:52 schreef Mickeys het volgende:
Oeps... Fann? Schoenen, laarsjes en sloffen...
je kan foto's uploaden met tinypic, bedoel je dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe... dat had ik met die Puma's.. heb diverse soorten gekocht.
Waar zetten jullie je foto's neer zodat je ze hier kunt posten?
Ik ging eerder al met een crosspost door in de SC, maar helaas..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:51 schreef FANN het volgende:
we zitten niet in de SC hieroik raak de kluts kwijt....
Nike setjes...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:52 schreef Mickeys het volgende:
Oeps... Fann? Schoenen, laarsjes en sloffen...
Ow ja.. en waar pleur je foto's neer zodat je ze hier kan plaatsen?
Nah.. ja, foutjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging eerder al met een crosspost door in de SC, maar helaas..
Nieuwe poging
tinypic ken ik niet... even opsnorrenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was in de war
maar wat bedoel je hiermee dan?
[..]
je kan foto's uploaden met tinypic, bedoel je dat?
DEnk niet dat een van jullie nog een cursus uploaden nodg heeft..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was in de war
maar wat bedoel je hiermee dan?
[..]
je kan foto's uploaden met tinypic, bedoel je dat?
We moeten Sacha natuurlijk wel een klein beetje aan het werk houden als Modjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging eerder al met een crosspost door in de SC, maar helaas..
Nieuwe poging
Imgur.comquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:52 schreef Mickeys het volgende:
Ow ja.. en waar pleur je foto's neer zodat je ze hier kan plaatsen?
We hebben allemaal minstens één note erbijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
We moeten Sacha natuurlijk wel een klein beetje aan het werk houden als Modje![]()
Sas zal het aan dr billen roesten op dr vakantie eiland... Zolang we niet overdrijven... We corrigeren ons zelf al zoals we hier getuige van zijn.. Dat kan alleen in 40+quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
We moeten Sacha natuurlijk wel een klein beetje aan het werk houden als Modje![]()
Ik niet .. Ik heb me ingedekt...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
We hebben allemaal minstens één note erbij![]()
neh... denk het niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige sneakers (nog gekocht op de grens van Vaticaanstad)The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Zo niet goedkoop.. En niet eens in mn maatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:00 schreef FANN het volgende:
Deze wil ik ook nog
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni111s016-q12.html
Lol, wel in mijn maat...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo niet goedkoop.. En niet eens in mn maat
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Mickeys het volgende:
Wow dat zijn spezzialesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige sneakers (nog gekocht op de grens van Vaticaanstad)
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Mickeys het volgende:
Lijken wel bordeelschuiversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige sneakers (nog gekocht op de grens van Vaticaanstad)![]()
Herkenbaar hahaha.. De betreffende sneakers heb ik gekocht in oktober 2007quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik doe jaaaren met paar schoenen, raak er zelfs aan gehecht
Ik wil ze graag, maar ik wil zo veelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo niet goedkoop.. En niet eens in mn maat
dus imgur.com is beter?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, maar daar wordt je gek van de reclames en codes die je moet intypen...
Ja, da's wel lastig,hoefde vroeger niet.. gedoe...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, maar daar wordt je gek van de reclames en codes die je moet intypen...
Heb je ze al eens gepast in de stad?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil ze graag, maar ik wil zo veel![]()
Komt wel hoor, misschien gaan ze nog afprijzen
Nieuwe schoenen is altijd weer klote in het begin.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Herkenbaar hahaha.. De betreffende sneakers heb ik gekocht in oktober 2007
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ze al eens gepast in de stad?
Tja... ik heb zoveel schoenen... keuze is reuze... dus dat inlopen hoeft op een enkeling na niet meerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen is altijd weer klote in het begin.
Ik heb nogal aparte steunzolen en ik kan écht alleen in Nike'squote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... ik heb zoveel schoenen... keuze is reuze... dus dat inlopen hoeft op een enkeling na niet meer
Dus je hebt nog voor jaren genoeg.. zeg je nu toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... ik heb zoveel schoenen... keuze is reuze... dus dat inlopen hoeft op een enkeling na niet meer
eigenlijk welquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zorg jij ook dat er straks geen schoenenwinkel meer blijft bestaan...
Bang dat er iets op je tenen valt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb 1 paar hoge veiligheidsschoenen die ik altijd pak.
Ja, theoretisch wel... in de praktijk: bij lange na nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je hebt nog voor jaren genoeg.. zeg je nu toch?
Heb je geen zomer en winterschoenen dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb 1 paar hoge veiligheidsschoenen die ik altijd pak.
Maar dat is natuurlijk een mannelijke aanname... Vrouwen denken niet zo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je hebt nog voor jaren genoeg.. zeg je nu toch?
Dat zegde ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk een mannelijke aanname... Vrouwen denken niet zo...
Zit daar verschil in dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geen zomer en winterschoenen dan?
Ja echt welquote:
lol...quote:
Je moet toch zomer en winter schoenen hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk een mannelijke aanname... Vrouwen denken niet zo...
Ja, dat dus...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef Mickeys het volgende:
In de zomer wil graag koele voeten, in de winter warme
Ik heb een vermoeden..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Mickeys het volgende:
Ik zal mijn hoeveelheden maar niet noemen...
meer dan 10 of meer dan 20?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:16 schreef Mickeys het volgende:
Ik zal mijn hoeveelheden maar niet noemen...
meer dan 20 dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:17 schreef Mickeys het volgende:
een kleine schoenenwinkel zou jaloers zijn op mijn aantallen... Maar goed... ik kan dan ook rustig een jaar of 15 met een paar schoenen doen.... ik wissel voldoende af
Meer dan 25... Ik laat ze rustig ook herstellen bij de schoenmaker. Zeker degene die zo waanzinnig lekker zittenquote:
http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htmquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:14 schreef Mickeys het volgende:
In de zomer wil graag koele voeten, in de winter warme
Ja dan doe je er ook lang mee, dus................quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Meer dan 25... Ik laat ze rustig ook herstellen bij de schoenmaker. Zeker degene die zo waanzinnig lekker zitten
Zeg je hebt 100 paar en elke dag een ander paar aan je voeten.. dan komt elk paar per jaar 3.5 keer aan de beurt.. Ja dan kun je er wel 30 jaar mee doen volgens mij ..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:17 schreef Mickeys het volgende:
een kleine schoenenwinkel zou jaloers zijn op mijn aantallen... Maar goed... ik kan dan ook rustig een jaar of 15 met een paar schoenen doen.... ik wissel voldoende af
Die zou je als zomerschoen best kunnen nemen Piet.. ik vind ze echt bij je passenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
2e plaatjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest ook aan jou denken met je schortjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit ik heb ze al zo vaak gevraagd om mij er tussen uit te halen...
Ik heb geen knuffels op mn schortjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest ook aan jou denken met je schortje
knuffels? Het zag eruit als een geïmplodeerde aardappelquote:
Je blijft bladeren daar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest ook aan jou denken met je schortje
Je meent het... 35 paar maar of zoiets... Ik was ooit eens bij iemand en daar stond dr hele slaapkamer vol met schoenendozen.... echt wel 100 paar volgens mij...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Mickeys het volgende:
3 paar laarzen (hoog)
5 paar enkellaarsjes
6 paar ballerina sneakers
2 paar Puma sneakers
8 paar hoge hakken
3 paar espadrilles
2 paar badslippers (met dank aan de sauna)
1 paar teenslippers
2 paar motorrijlaarzen
1 paar kuitlaarsjes..
3 paar sportschoenen
volgens mij ben ik er...
Ik haat hoge hakkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Mickeys het volgende:
3 paar laarzen (hoog)
5 paar enkellaarsjes
6 paar ballerina sneakers
2 paar Puma sneakers
8 paar hoge hakken
3 paar espadrilles
2 paar badslippers (met dank aan de sauna)
1 paar teenslippers
2 paar motorrijlaarzen
1 paar kuitlaarsjes..
3 paar sportschoenen
volgens mij ben ik er...
Ach als je dr van houdt...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
knuffels? Het zag eruit als een geïmplodeerde aardappel
wat deed je dan ook in haar slaapkamer?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent het... 35 paar maar of zoiets... Ik was ooit eens bij iemand en daar stond dr hele slaapkamer vol met schoenendozen.... echt wel 100 paar volgens mij...
Die stond open toen ik naar het toilet moest .. Ik ben toen toch maar niet blijven hangen.. Ze had wel speciaal wiskey ingeslagen voor me... Waarom weet ik ook niet..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
wat deed je dan ook in haar slaapkamer?
Omdat ze zoveel schoenen had ben je weggegaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die stond open toen ik naar het toilet moest .. Ik ben toen toch maar niet blijven hangen.. Ze had wel speciaal wiskey ingeslagen voor me... Waarom weet ik ook niet..
Gelukkig maar.. En heel leuk dat je weer terug bent..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik moet echt om jullie lachen... heerlijk
Ik soms ook hoor, ook als ik wel eens bij leesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef Mickeys het volgende:
Whiskey snob is hetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je toch minsten één whiskey kunnen drinken
Ja dat wel.. Maar ik was niet alleen...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel schoenen had ben je weggegaan?![]()
Had je toch minsten één whiskey kunnen drinken
En de rest is er niet nu kun je nagaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:30 schreef Mickeys het volgende:
Ga vroeg slapen denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik soms ook hoor, ook als ik wel eens bij lees
Tja... ik mag eindelijk eens opblijven.. is de andere helft er niet eens en nu al grote lolquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En de rest is er niet nu kun je nagaan.
Te lang wakker gebleven en je moet het ergens inhalen.quote:
Mad, maar er is ook nog Mary Mouse.. .... Mad Mo en Muis ...quote:
ehm.. dus jij slaapt de eerste 2 uur nog niet...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Te lang wakker gebleven en je moet het ergens inhalen.
Krijg nu honger en duik de koelkast in.
Ja, te lang wakker is niet gezond Piet, truste dan maar voor straksquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Te lang wakker gebleven en je moet het ergens inhalen.
Krijg nu honger en duik de koelkast in.
Die gaat straks toch ff doorhalen en draaien op Radio49.nlquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, te lang wakker is niet gezond Piet, truste dan maar voor straks
zou best eens kunnenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat straks toch ff doorhalen en draaien op Radio49.nl
Truste Mik!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:37 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga overigens ook snoezelen... morgen een Senseo proberen te scoren.
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je nog pads over hebt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:37 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga overigens ook snoezelen... morgen een Senseo proberen te scoren.
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst de koelkast.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat straks toch ff doorhalen en draaien op Radio49.nl
Deels, maar ook omdat ik boel DE punten hebquote:
Ja maar met die DE points kun je ook kopjes kopen toch ipv een Senseo...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef Mickeys het volgende:
Tnx
[..]
Deels, maar ook omdat ik boel DE punten heb
meh... geen zin in radio, ik draai altijd eigen muziek als ik zin heb in muziekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Schema staat al op bezet.. Knokkels , je leuek stem Fannn... Weet niet of ie nu ook praat..
Maar hij praat en is heel goed in verzoekjes..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
meh... geen zin in radio, ik draai altijd eigen muziek als ik zin heb in muziek
ik durf het bijna niet te zeggen, maar eh... die Griek ligt weer te pittenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij praat en is heel goed in verzoekjes..
Tis ook allemaal wat met elk van ons hier he...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen, maar eh... die Griek ligt weer te pittenen mijn koptelefoon
is niet aangesloten, ingewikkeld verhaal, moet ik allemaal dingen doen om hem weer aan te koppelen, geen zin in Chuf
Griesmeel. wat een ellende was dat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:46 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe een bakkie Griesmeelpap eten en dan slapen...
Lekker manquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Griesmeel. wat een ellende was dat.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
Griekse Male die pruimen op sap zet..? Fann toch
Vroeger hadden alle artiesten wel wat schunnige nummers achter de hand ivm Carnaval en zo...quote:
Ik wel hoor, maar geen sokken dan.. Ik had geen meer en afgelopen in SPanje een paar gekocht.. En in die paar dagen dus een 2 wiite strepen op mn voeten gebrand.. Volgens mij is het nog niet weg...quote:
Ik maak me er ook niet druk om...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een beetje 40 plusser heeft sandalen in de kast.
Geef me 1 goede reden waarom?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een beetje 40 plusser heeft sandalen in de kast.
Omdat het kan.. Zo simpel is het.. Maar dan wel alleen als je buitne in de zon bent en je teennagels verzorgt..quote:
Mijn nagels zijn verzorgt, dat is het punt niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het kan.. Zo simpel is het.. Maar dan wel alleen als je buitne in de zon bent en je teennagels verzorgt..
Is goed Mo..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn verzorgt, dat is het punt niet.
Je loopt er toch best een beetje mee voor joker.quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn verzorgt, dat is het punt niet.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig maar, had je een 48 uur ban?
Heb ik ook twee keer gehad, één keer omdat ik iemand autist had genoemd en één keer omdat
ik een plaatje van een piemel had gepost
quote:
Dus zó zat het wel, ik had het al eens verteld hier.quote:Op maandag 1 september 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet, ik werd gisteren nog voor dom wijf, heks en kut uitgemaakt over een topic
over Kaas, dat mag dan weer wel denk ik
Je gaat er nog op in ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
Nog even voor mijn grote vriendin
IK had niet gescholden maar ik was uitgescholden in een topic over kaas, daar zal je wel mee in de
war zijn, ben je meestal, maar dit keer ook...
[..]
[..]
[..]
Dus zó zat het wel, ik had het al eens verteld hier.
Ja ouwe koeien jamaar je mag wel eens uitkijken als je iets zegt
Wat doe jij dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik verdomme niet uitstaan dat die altijd maar ongestraft van alles kan roepen
Je weet toch zelf wel of je wel of niet gescholden hebt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik verdomme niet uitstaan dat die altijd maar ongestraft van alles kan roepen
dat maakt mij wel uit, gewoon omdat het ik iemand niet de tering heb gescholden zoals zij beweerde,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel of je wel of niet gescholden hebt.
Wat maakt het uit....
In de winter de sokken er overheen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
doe je sandalen aan, dan glij je niet uit
Zolang ik zelf weet dat het niet zo is vind ik het prima, en als ik het zou hebben gedaan, wat vreemd zou zijn want ik ben niet zo, zou ik er op zijn minst een reden voor gehad hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat maakt mij wel uit, gewoon omdat het ik iemand niet de tering heb gescholden zoals zij beweerde,
is dat zo gek?
Als ik zomaar iets over jou ga roepen, vindt je dat dan oké?
nah... ikke niet
zo idat, truste Pietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de winter de sokken er overheen.
kelere ja , long time ago ja, we hadden er lol om en dan komt zij met die onzin aanzettenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Meissie wat maak je je ook altijd nog druk.. Long long time ago..
Waar ging het eigenlijk over?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere ja , long time ago ja, we hadden er lol om en dan komt zij met die onzin aanzetten
ja doeiiiiiiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |