Die tent denk je er maar bij, kut modquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tent denk je er maar bij, kut mod
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vijf-en-twintigste. Nu al.
http://fold.it/portal/info/about
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Waar gaat het mij om?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh mod in spee.. Het gaat je dus daar om ...
Héé je hebt een naam topic.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vijf-en-twintigste. Nu al.
http://fold.it/portal/info/about
[ afbeelding ]
Je blijft licht blauw.quote:
Je kan het niet goed doen en je doet het fout. De korte samenvatting he doet het foutquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
*gebruiksaanwijzing van fok!mod erbij pakt*
Volgens mij lig je eerst 3 dagen dubbel om de notes die wij gekregen hebben....quote:
truste hutquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
Vroeg slapen mijn ogen vallen dicht.
En ze misschien zelfs uitlokquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij lig je eerst 3 dagen dubbel om de notes die wij gekregen hebben....
Vooral omdat je er de helft van de tijd bij was
Ik ben idd blauw en bek afquote:
Deisyy zou daar vast tijd voor maken als ze blauw werd.... vooral van een aantal van onsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef sacha het volgende:
kep helemaal geen tijd en zin om jullie notes te lezen, wat denken jullie wel...
Je klinkt nu echt als een modquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef sacha het volgende:
kep helemaal geen tijd en zin om jullie notes te lezen, wat denken jullie wel...
ow, gaan we zo beginnen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deisyy zou daar vast tijd voor maken als ze blauw werd.... vooral van een aantal van ons
Ik ben inderdaad nieuwsgierig genoeg om dat te doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deisyy zou daar vast tijd voor maken als ze blauw werd.... vooral van een aantal van ons
Waarbij ik denk dat een deel van die notes bij die personen ook weer door die personen veroorzaakt zijn
God, we zitten hier echt al te lang![]()
Ik zit pas een mijn eerste glas, dus zo'n vaart zal het niet lopen.quote:
Nee, wel eens gepolst, maar ik had daar destijds helemaal geen zin in en nu eigenlijk nog niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nieuwsgierig genoeg om dat te doen
Ben jij trouwens weleens mod geweest? Ik vind het ook wel iets voor jou,
Het ziet er inderdaad, maar hij heeft dan ook echt melkboerenhondenhaarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef Leandra het volgende:
Nou heb ik de TV even op 4 gezet om de buik van Anouk te kunnen spotten, maar wat de hek is er met het haar van Martijn? Je kunt wel zien dat z'n ex verkering het met z'n kapper doet en hij daarom een andere kapper moest nemen... allemachtig zeg.
Ja Sjors, kom maar, kom maar, kom maar.... met die notequote:
En nu maar hopen dat ik niet bij die ehm... mensen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, wel eens gepolst, maar ik had daar destijds helemaal geen zin in en nu eigenlijk nog niet.
Maar ik hoor het idd vaker, zelfs van mensen waar ik ehm.... hoe ga ik dit subtiel zeggen... ik zeg het wel gewoon niet![]()
dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja Sjors, kom maar, kom maar, kom maar.... met die note![]()
Het zou m'n 13de worden dus /care
Of om met BQ te spreken: /intensive care.
Heb je ook een duurder ABO voor nodig ... Alleen met basic kun je het niet..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef sacha het volgende:
kep mijn eigen notes nog niet eens gelezen
Niet?!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef sacha het volgende:
kep mijn eigen notes nog niet eens gelezen
Maar dan nog, dit is toch echt wel heel erg....... NOT.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad, maar hij heeft dan ook echt melkboerenhondenhaar
Echt moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ook een duurder ABO voor nodig ... Alleen met basic kun je het niet..
Ik zou het niet willen, echt niet. Zou me kapot schamen denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Dat zou één van de eerste dingen zijn die ik zou doen als mod..... als ik notes had
Ik zie jou ook niet zo snel als modquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen, echt niet. Zou me kapot schamen denk ik
Nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ik niet bij die ehm... mensen hoor
Om ze in te zien dozo, ik heb er in de dertig ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Om notes te krijgen... Geen idee... Had het idee 5 maar het zijn nu 6 ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |