Ik las op een andere site dat ze verwachten dat de jackpot zaterdag zo'n 700 miljoen dollar of hoger zal zijn, omdat er een enorme run is op tickets.quote:DES MOINES, Iowa -- A lottery official says the estimated prize for this weekend's Powerball drawing is the largest jackpot of any lottery game in U.S. history.
Texas Lottery spokeswoman Kelly Cripe says Saturday's drawing will be worth about $675 million. That's because no one matched the numbers drawn for Wednesday night's estimated $500 million jackpot.
The previous record was a $656 million Mega Millions jackpot won in March 2012.
wkyc
En waar koop je ze!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil meedoen
Wat kost een lot?
En na de winst meteen de grens over, contact opnemen met de NL overheid, 3M betalen en dan mag je zonder rest-belasting te betalen gewoon al je geld hier komen spenderen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar koop je ze!
Mmm even een tripje naa de usa maken zie ik, ticket is 2 dollar.
http://www.powerball.com/powerball/pb_map.asp
Whehe, zoveel geld winnen en dan in NL terugkomen......quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En na de winst meteen de grens over, contact opnemen met de NL overheid, 3M betalen en dan mag je zonder rest-belasting te betalen gewoon al je geld hier komen spenderen.
Ook weer zo, ik zou lekker naar Syrie gaan, daar woont momenteel geen hond en je koopt daar vanalles voor weinig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:51 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Whehe, zoveel geld winnen en dan in NL terugkomen......
Nog niet misschien...
Ik zou lekker in NYC blijven en daar een appartementje voor 18 miljoen$ kopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En na de winst meteen de grens over, contact opnemen met de NL overheid, 3M betalen en dan mag je zonder rest-belasting te betalen gewoon al je geld hier komen spenderen.
Zou je serieus in NYC willen wonen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zou lekker in NYC blijven en daar een appartementje voor 18 miljoen$ kopen
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
(en om onze overheid helemaal jaloers te maken koop ik er ook ammo voor).
Sterker nog, als je het direct in cash laat uitbetalen krijg je nog minder.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
700 miljoen min 29 % kansspelbelasting = nog maar 497 miljoen![]()
Laat maar zitten dan
das een stuk beter te doen dan die krengen van 30 euro hier.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar koop je ze!
Mmm even een tripje naa de usa maken zie ik, ticket is 2 dollar.
http://www.powerball.com/powerball/pb_map.asp
In de States zit er geen tax op prijzen gehanteerd voorzover ik het weet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
700 miljoen min 29 % kansspelbelasting = nog maar 497 miljoen![]()
Laat maar zitten dan
thelotter.com, betaal je wel ¤4,60 per lot ipv de werkelijke ¤1,90 ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Kriebelhoest het volgende:
Iemand een idee hoe je als Nederlander een lot kan kopen?
Misschien mag het wel, misschien mag het niet.quote:CAN I BUY POWERBALL TICKETS THROUGH THE INTERNET?
No. Start with that answer and then slowly back into "sometimes". Gambling is illegal in the United States. A State has the right to gamble or create a lottery ONLY within its borders. When a game or information about a game cross a state line, or the national border, then it falls into federal jurisdiction. So, some lotteries do sell TO THEIR RESIDENTS through the Internet but not across their state line. Powerball tickets can only legally be purchased at a state lottery sales terminal in the lottery jurisdictions that sells the Powerball game. A lottery can also legally sell tickets on the Internet, but only to persons within its own state. No one can sell lottery tickets by mail or over the Internet across state lines or the U.S. national border. No one except the lottery or their licensed retailers can sell a lottery ticket. No one. Not even us. No one. No, not even that web site. Or that one. You really don't need to send me questions about a specific site. None of them can legally sell lottery tickets across a state border or the U.S. border. No.
Law prevent the SALE (exchange of consideration) of any interest in the outcome of a gambling event. If you are not buying from a licensed retailer in teh state or from the state lottery site (within the borders of that state), then you should not expect to be able to collect your prize. There are no regulations of websites that claim to sell tickets or to sell you a "service" to buy and hold tickets for you. Many lotteries believe that they would violated state and federal laws is they paid on those tickets purchased (if actually purchased) by an unlicensed reseller
Jaar of 16 geleden waren de maxen nog rond de 360Mquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:14 schreef hottentot het volgende:
Die jackpot is toch op een serie met 1 winnend lot daaruit welke weer rond de 300 Miljoen krijgt?
Van de zotte trouwens die prijzen, ben benieuwd wanneer de eerste loterij een Miljard uitkeert. Natuurlijk spreekt dit bedrag tot de verbeelding, maar zelf zie ik dan liever dat 700 mensen een miljoen winnen.
quote:
Voor dit bedrag is een hoop te koop, liefde niet, maar vrouwen welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef Toefjes het volgende:
De mooiste dingen in het leven zijn niet te koop. En dan denk ik met name aan Chantal Janzen.
Voor 700 miljoen doet Chantal precies wat jij wil hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef Toefjes het volgende:
De mooiste dingen in het leven zijn niet te koop. En dan denk ik met name aan Chantal Janzen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Voor dit bedrag is een hoop te koop, liefde niet, maar vrouwen wel
Oké ik ga een lot kopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Voor 700 miljoen doet Chantal precies wat jij wil hoor
Voor minder dan 1 procent mag hij mij net zo uitwonen als hij wil, doet misschien even pijn maar werken is ook niet alles.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Voor 700 miljoen doet Chantal precies wat jij wil hoor
Geen idee hoeveel er tot nu verkocht zijn voor de trekking op zaterdag.quote:
Zelfs met 130 loten is je kans nihil, afgerond 0.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:41 schreef OMG het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er tot nu verkocht zijn voor de trekking op zaterdag.
Ik heb er zelf 5, en doe via m'n werk mee op 130 loten.
Weet ik, maar het is iets meer kans dan helemaal niet meedoen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zelfs met 130 loten is je kans nihil, afgerond 0.
Truequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is iets meer kans dan helemaal niet meedoen..
Ik zou echt helemaal losgaan met zoveel geldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:45 schreef DeKnuppel het volgende:
Liever $675 miljoen dollar materialistisch geluk, dan emotioneel gelukGewoon alles kunnen kopen wat nodig is
![]()
Ik zou het eerst een week op een veldje met een tentje gaan staan om de dingen goed te overdenken voordat ik in een rush van de duurste Whisky en pure coke helemaal onderuit gaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal losgaan met zoveel geld
Meer kans om stinkend rijk te worden dan met onze banen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is iets meer kans dan helemaal niet meedoen..
Ik zou net als deze meneer eerst vieren door twee weken lang cocaïne te snuiven en iedere dag verse hoeren te bestellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal losgaan met zoveel geld
Nou ik denk niet dat je 675 (inmiddels 800 miljoen) ooit op kan maken. Natuurlijk moet je wel een beetje verstandig doen maar over het algemeen maakt het weinig uit. Zet desnoods 50 miljoen op een aparte rekening waar je niet bij kan de eerste zoveel jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zou het eerst een week op een veldje met een tentje gaan staan om de dingen goed te overdenken voordat ik in een rush van de duurste Whisky en pure coke helemaal onderuit ga
Wat een baasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik zou net als deze meneer eerst vieren door twee weken lang cocaïne te snuiven en iedere dag verse hoeren te bestellen.
Nouquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
JaEn wat een presentatrice
Meteen weglopen. Belachelijk!
Helemaal nooit meer iets doen lijkt mij niets, alleen maar lol trappen en zuipen gaat vervelen. Zou denk ik graag een leuk bedrijf opkopen of opzetten, misschien een volwaardige gamestudio uit de grond stampen om meer FPS games met verticale split screen co-op te maken. Als er wat miljoen verlies word gedraaid vullen we dat gewoon weer aanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat je 675 (inmiddels 800 miljoen) ooit op kan maken. Natuurlijk moet je wel een beetje verstandig doen maar over het algemeen maakt het weinig uit. Zet desnoods 50 miljoen op een aparte rekening waar je niet bij kan de eerste zoveel jaar.
Ja, dat maken je meester (baas) en de media je wijs. Je bent gebrainswashed en geïndoctrineerd en tot werkslaaf gemaakt. Een loonslaaf die de helft van z'n leven in dienst stelt van de kapitalisten. En dan win je de loterij en heb je eindelijk eens veel geld en dan doe juh alsof het gaat vervelen. HAHAHAHAquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helemaal nooit meer iets doen lijkt mij niets, alleen maar lol trappen en zuipen gaat vervelen.
Gast, ik heb net een half jaar vakantie gevierd in Zwitserland en ben ook al een keer maanden door Zuid-Amerika getrokken met genoeg geld. Ik ken beide zijden en weet waar ik mij prettig bij voel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:05 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ja, dat maken je meester (baas) en de media je wijs. Je bent gebrainswashed en geïndoctrineerd en tot werkslaaf gemaakt. Een loonslaaf die de helft van z'n leven in dienst stelt van de kapitalisten. En dan win je de loterij en heb je eindelijk eens veel geld en dan doe juh alsof het gaat vervelen. HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Dan heb je waarschijnlijk nooit echt hard gewerkt in je leven! Waarschijnlijk alles van papa en mama gekregenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gast, ik heb net een half jaar vakantie gevierd in Zwitserland en ben ook al een keer maanden door Zuid-Amerika getrokken met genoeg geld. Ik ken beide zijden en weet waar ik mij prettig bij voel.
En daar ging je posting finaal onderuit
Oh en als jij denkt dat alle bedrijfseigenaren harde werkers "moeten" zijn dan is dat kader boven jouw belevingsvermogen
Oh ja, jij was een trollquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:17 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nooit echt hard gewerkt in je leven! Waarschijnlijk alles van papa en mama gekregen![]()
Een noob. Geen trol. Dat spel je trouwens met 1 Lquote:
Laat het over aan een paar goede vermogensbeheerders en je hebt minimaal 5 % per jaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:27 schreef Karina het volgende:
Voor een lot kun je het best bijvoorbeeld in Californie of Florida wonen: geen state tax, scheelt een hoop. Ik zit zo die bedragen te bekijken, denk dat ik zou gaan voor de jaarlijkse uitbetalingEven 20 miljoen per jaar krijgen, kolere.
https://www.usamega.com/powerball-jackpot-annuity.asp?state=CA&d=
Ik zou dr doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik zou net als deze meneer eerst vieren door twee weken lang cocaïne te snuiven en iedere dag verse hoeren te bestellen.
Als je 1,3 miljard wint zou zij jou waarschijnlijk ook doen.quote:
Geloof je het zelf SeLang?quote:Op zondag 10 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
1,3 miljard winnen
Ik zou dan per direct 1,29 miljard weggeven. Zoveel geld is alleen maar een last.
Hij gaat er waarschijnlijk soepblikken van kopenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 10:36 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Hij gaat er waarschijnlijk soepblikken van kopen![]()
ONZ / Wat zijn de lekkerste smaken soepblikken?
Ja ik ben bloedserieus. Je hebt dan nog 10 miljoen over, wat ruim genoeg is voor de rest van je leven. Alles daarboven is alleen maar een last. Dat trekt criminelen aan en geeft ontvoeringsrisico's en dergelijke, wat dus betekent dat je vrijheid wordt ingeperkt. Want dan moet je een groot hek om je huis zetten met bewakingscamera's, security guards etc. Je kunt niet meer veilig over straat etc. Dat weegt imo niet op tegen het kunnen kopen van een (nog) duurdere auto e.d.quote:
Petje af dan. Ik zou het lekker zelf houden, uiteraard wel ff flink Sinterklaas spelen bij mijn familie en echte vrienden.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja ik ben bloedserieus. Je hebt dan nog 10 miljoen over, wat ruim genoeg is voor de rest van je leven. Alles daarboven is alleen maar een last. Dat trekt criminelen aan en geeft ontvoeringsrisico's en dergelijke, wat dus betekent dat je vrijheid wordt ingeperkt. Want dan moet je een groot hek om je huis zetten met bewakingscamera's, security guards etc. Je kunt niet meer veilig over straat etc. Dat weegt imo niet op tegen het kunnen kopen van een (nog) duurdere auto e.d.
Of die grens nu ligt bij 1 miljoen, 10 miljoen of 100 miljoen dat zal per persoon verschillen. Maar ik persoonlijk zou niets kunnen met 1,3 miljard wat ik niet ook al kan met 10 miljoen (en eigenlijk zelfs veel minder, maar ik hou wat marge aan). Alles daarboven is dus alleen maar een last en zou ik dus liever kwijt zijn.
Dan ben je zo door je geld heen als je al die stervoetballers wilt opkopenquote:Op zondag 10 januari 2016 10:50 schreef venomsnake het volgende:
Oeh, ik moet echt een lot scoren..
Winnen en dan FC Groningen maar even aan de landstitel helpen.
Lol ik zie nog een verdienmodel daarin.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:50 schreef venomsnake het volgende:
Oeh, ik moet echt een lot scoren..
Winnen en dan FC Groningen maar even aan de landstitel helpen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:43 schreef vipergts het volgende:
Als ie zaterdag niet valt en de jackpot gaat naar een miljard ga ik mee doen
Haha, mocht het toch niet helemaal goed uitpakken dan hou je nog een karige 300 miljoen over..quote:Op zondag 10 januari 2016 11:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Lol ik zie nog een verdienmodel daarin.
Eerst gokken op winst van Groningen vervolgens voor 1 miljard uitgeven aan spelers en trainers enzv.
Hou je met wat geluk 2 miljard over aan gokwinst
quote:Op zondag 10 januari 2016 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Valt me nog mee dat er niemand zegt: waarom geen 1000 loten van 1 miljoen
je woont is de USA?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:41 schreef OMG het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er tot nu verkocht zijn voor de trekking op zaterdag.
Ik heb er zelf 5, en doe via m'n werk mee op 130 loten.
gebruik je Google eens..quote:Op zondag 10 januari 2016 11:19 schreef Peter het volgende:
[..]
je woont is de USA?
Of is er een manier om online een lot te kopen voor Nederlanders?
Lees het topic ff door. Staat ergens tussen.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:23 schreef Peter het volgende:
[..]
ik vraag het hier toch? Doe eens aardig
Wintrillions.com de rest doet het niet nu maar hopen dat het buiten die loterij geen oplichting isquote:Op zondag 10 januari 2016 11:19 schreef Peter het volgende:
[..]
je woont is de USA?
tnxquote:Op zondag 10 januari 2016 11:37 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wintrillions.com de rest doet het niet nu maar hopen dat het buiten die loterij geen oplichting is
Dan heb je het topic nog niet helemaal gelezenquote:Op zondag 10 januari 2016 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Valt me nog mee dat er niemand zegt: waarom geen 1000 loten van 1 miljoen
Als je dat dan weggeeft moet je dan nog belasting betalen anders kan dat wel eens lastig worden met 10 miljoen.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
1,3 miljard winnen
Ik zou dan per direct 1,29 miljard weggeven. Zoveel geld is alleen maar een last.
En dan nog steeds in de uitverkoop kopen.quote:
Oans bin zunigquote:Op zondag 10 januari 2016 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan nog steeds in de uitverkoop kopen.
Nee nee, dat zou je niet doen.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
Ik zou dan per direct 1,29 miljard weggeven.
Aan een knaap op Wall Street geven, dan is die 1,3 miljard binnen een kwartier weg.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja ik ben bloedserieus. Je hebt dan nog 10 miljoen over, wat ruim genoeg is voor de rest van je leven. Alles daarboven is alleen maar een last. Dat trekt criminelen aan en geeft ontvoeringsrisico's en dergelijke, wat dus betekent dat je vrijheid wordt ingeperkt. Want dan moet je een groot hek om je huis zetten met bewakingscamera's, security guards etc. Je kunt niet meer veilig over straat etc. Dat weegt imo niet op tegen het kunnen kopen van een (nog) duurdere auto e.d.
Of die grens nu ligt bij 1 miljoen, 10 miljoen of 100 miljoen dat zal per persoon verschillen. Maar ik persoonlijk zou niets kunnen met 1,3 miljard wat ik niet ook al kan met 10 miljoen (en eigenlijk zelfs veel minder, maar ik hou wat marge aan). Alles daarboven is dus alleen maar een last en zou ik dus liever kwijt zijn.
Yep, ik woon in de VS.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:19 schreef Peter het volgende:
[..]
je woont is de USA?
Wie is dan je counterpart in deze weddenschap?quote:Op zondag 10 januari 2016 11:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Lol ik zie nog een verdienmodel daarin.
Eerst gokken op winst van Groningen vervolgens voor 1 miljard uitgeven aan spelers en trainers enzv.
Hou je met wat geluk 2 miljard over aan gokwinst
Volgens mij is de jackpot sinds november 2014 niet meer gevallen met 2x per week een trekking kom je misschien op dat bedrag en je moet 5 cijfers kiezen uit 69 getallen en een powerball uit 26quote:Op zondag 10 januari 2016 21:33 schreef LXIV het volgende:
Als zo'n lotje 2 euro kost en de kans is 1/292.201.338 en het prijzengeld is $1G3, dan betaalt deze loterij meer dan 100% uit. Dan zou ik ook wel mee doen.
Alleen je moet het bedrag delen met anderen die dezelfde lottonummers hebben gekozen...quote:Op zondag 10 januari 2016 21:33 schreef LXIV het volgende:
Als zo'n lotje 2 euro kost en de kans is 1/292.201.338 en het prijzengeld is $1G3, dan betaalt deze loterij meer dan 100% uit. Dan zou ik ook wel mee doen.
Ga er maar vanuit van niet. Die loterij zal wel geen liefdadigheidsgebeuren zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:47 schreef LXIV het volgende:
Je hoeft ze niet allemaal te kopen. Al koop je er maar 100.000, het blijft een goede deal!
Zal wel niet door een onafhankelijke partij zijn gebeurtquote:
Nee, natuurlijk geen liefdadigheid. Maar als de regels zijn dat de jackpot blijft staan, dan profiteer jij dus van alle voorgaande inleg. En kan het toch (statistisch gezien) lucratief zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:49 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit van niet. Die loterij zal wel geen liefdadigheidsgebeuren zijn.
Vraag me af hoe ze hieraan komen;
quote:[..]
Zal wel niet door een onafhankelijke partij zijn gebeurt...
Die winkans is 'simpele' wiskunde. Het gaat hier om een lottotrekking, met 69 ballen waar 5 ballen uit wordt getrokken en daarnaast nog een extra bal uit een groep van 26. Dit geeft 292 miljoen mogelijke combinaties. En je kan zelf de 6 nummers kiezen waarmee je wilt spelen (of een willekeurige quick pick kiezen). Als mensen dus dezelfde reeks van 6 nummers kiezen, en die nummers worden getrokken, dan moet je de prijs delen.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:49 schreef embedguy het volgende:
Vraag me af hoe ze hieraan komen;
[..]
Zal wel niet door een onafhankelijke partij zijn gebeurt...
Edit; Ah wacht, er kunnen meerdere winnaars zijn. Dan kan het natuurlijk wel. Als er bv gemiddeld van elke mogelijkheid 10 loten zijn verkocht, kom je op ~6 miljard omzet.
Ben ik het nou verleerd, of is 69^5 x 26 = 40.664.815.074?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Die winkans is 'simpele' wiskunde. Het gaat hier om een lottotrekking, met 69 ballen waar 5 ballen uit wordt getrokken en daarnaast nog een extra bal uit een groep van 26. Dit geeft 292 miljoen mogelijke combinaties. En je kan zelf de 6 nummers kiezen waarmee je wilt spelen (of een willekeurige quick pick kiezen). Als mensen dus dezelfde reeks van 6 nummers kiezen, en die nummers worden getrokken, dan moet je de prijs delen.
Bij het tweede nummer heb je nog 68 keuzes, dan 67 enzovoortsquote:Op zondag 10 januari 2016 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben ik het nou verleerd, of is 69^5 x 26 = 40.664.815.074?
Ah, oké. Maar dan kom ik alsnog op 35.064.160.560quote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Bij het tweede nummer heb je nog 68 keuzes, dan 67 enzovoorts
Omdat het alleen gaat om unieke combinaties: 1, 3, 5, 7, 9, 11 is hetzelfde als 11, 9, 7, 5, 3, 1, etc. De volgorde van de trekking maakt niet uit.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ah, oké. Maar dan kom ik alsnog op 35.064.160.560? Wat zie ik over het hoofd
?
Je bent niet verplicht om mee te doen he?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het een beetje ziekelijk worden allemaal. Volgens mij zou het geen verkeerd idee zijn om de maximale hoofdprijs in een loterij te begrenzen op een bepaald bedrag.
Is mooi man. Hoe hoger hoe beter.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het een beetje ziekelijk worden allemaal. Volgens mij zou het geen verkeerd idee zijn om de maximale hoofdprijs in een loterij te begrenzen op een bepaald bedrag.
Blegh nee, hier moet je geen regels voor maken.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Hoezo heel amerika koopt zich al een week gek. Er waren afgelopen zaterdag winkels die niet genoeg papier hadden om loten op te drukken. En als hij woensdag weer niet valt begint het circus weer van voorafaan. Het grote pluspunt is dat je in principe met 2 dollar miljardair kan worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om mee te doen he?
Maar een finaletrekking als hij boven X bedrag komt ( de jackpot blijven trekken tot die op een gevallen lot valt) is wel een goed idee. Als het zover is, koopt iedereen zich gek omdat hij Moet vallen..
In een winkel in de US, dus dan moet je even heen en weer vliegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:08 schreef Fargo het volgende:
Als ik via dat usmega.com loten probeer te kopen is de goedkoopste variant '3 lines' en dan betaal ik EUR 14,55 op zijn minst.
Waar kun je die enkele loten voor 2 dollar aanschaffen dan?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
In een winkel in de US, dus dan moet je even heen en weer vliegen.
Ik heb er 5 gekocht via theLotter. Wel vrij prijzig, was 23 euro kwijt, terwijl de loten zelf maar 10 dollar kosten in totaal. Maar goed, keer een gokje wagen moet kunnenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:52 schreef onlogisch het volgende:
Wie hebben er inmiddels loten gekocht?
Haha. Nice. Vanavond ook maar even een paar lootjes kopenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:23 schreef PressPlayOnTape het volgende:
[..]
Ik heb er 5 gekocht via theLotter. Wel vrij prijzig, was 23 euro kwijt, terwijl de loten zelf maar 10 dollar kosten in totaal. Maar goed, keer een gokje wagen moet kunnen
Ik 4 via wintrillions omdar thelotter het niet deedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:52 schreef onlogisch het volgende:
Wie hebben er inmiddels loten gekocht?
Je kunt het beste een aantal random getallen genereren en die invullen.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Omdat het alleen gaat om unieke combinaties: 1, 3, 5, 7, 9, 11 is hetzelfde als 11, 9, 7, 5, 3, 1, etc. De volgorde van de trekking maakt niet uit.
Voor meer achtergrond zie: http://www.durangobill.com/PowerballOdds.html
Daarin ook een handige grafiek waarin de kans op meerdere winnaars wordt weergegeven. Bij 500 miljoen verkochte tickets is de kans ongeveer de helft dat er meerdere winnaars zijn.
[ afbeelding ]
Dit heeft wel als aanname dat de getallen van de loten willekeurig zijn, en dat klopt natuurlijk niet. Getallen die in een geboortedatum passen worden meer gekozen en je hebt bepaalde reeksen die erg populair zijn. Zonde om die te kiezen, want stel dat je de winnende getallen hebt dan is de kans erg groot dat je de jackpot moet delen.
Maar dan niet door powerbal zelf want dan bestaat de kans dat ze helemaal niet random zijn (als powerbal daar voordeel bij heeft,zal het zeker niet echt random zijn).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt het beste een aantal random getallen genereren en die invullen.
Dat veranderd dan toch weinig aan de kans? Tenzij loten nummers krijgen van ballen die niet eens meer meedoen zie ik niet hoe de powerball er zelf direct voordeel bij zou hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:44 schreef embedguy het volgende:
[..]
Maar dan niet door powerbal zelf want dan bestaat de kans dat ze helemaal niet random zijn (als powerbal daar voordeel bij heeft,zal het zeker niet echt random zijn).
Nouwja, weet niet of dat dat voor hen een voordeel is maar bv dat ze je nummers geven die al vaker zijn gekozen zodat er zo veel mogelijk nummers zijn die ongekozen zijn. Hoe meer ongekozen nummers,hoe meer kans dat de jackpot niet valt,? Hoe hoger de jackpot gemiddeld wordt?, hoe geldgeiler mensen worden en hoe meer loten er verkocht worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:55 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat veranderd dan toch weinig aan de kans? Tenzij loten nummers krijgen van ballen die niet eens meer meedoen zie ik niet hoe de powerball er zelf direct voordeel bij zou hebben.
Jup, net zoals geld verdiend in buitenland met pokeren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:24 schreef YazooW het volgende:
Leuke meevaller voor de Nederlandse staat mocht een Nederlander hem winnen. Valt dit onder de inkomstenbelasting?
Dit valt toch gewoon onder kansspel belasting mag ik hopenquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup, net zoals geld verdiend in buitenland met pokeren.
Weet ik niet zeker. Als je volgens mij aan kan tonen dat je in buitenland er belasting over hebt betaald, is het sowieso vrij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit valt toch gewoon onder kansspel belasting mag ik hopen?
Nee, power play geldt alleen voor lagere prijzen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:06 schreef MrRnG het volgende:
Oh nog een vraag is die multiplier nou nodig om kans te maken op die circa 1.5miljard? Hoop dat iemand mij kan uitleggen hoeveel het nou kost 1 kans om die circa 1.5 miljard te winnen?
2 miles met de auto doenquote:Government statistics show there are about 1.7 automobile caused fatalities for every 100,000,000 vehicle-miles. If you drive one mile to the store to buy your lottery ticket and then return home, you have driven two miles. Thus the probability that you will join this statistical group is 2 x 1.7 / 100,000,000 = 0.000000034. This can also be stated as “One in 29,411,765-”. Thus, if you drive to the store to buy your Powerball ticket, your chance of being killed (or killing someone else) is about 10 times greater than the chance that you will win the Powerball Jackpot.
Daarom heb ik het via internet gekocht dan heb ik dat geld niet maar blijf ik wel levenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
2 miles met de auto doen
Anyway, 10x zoveel kans om onderweg naar de winkel om een Powerball ticket te kopen een dodelijk ongeluk te krijgen dan om de jackpot te winnen.
Kans is ook groter dat je door de pc geëlektroputeeerd wordt tijdens het bestelproces als dat je die 1,5miljard wint.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:02 schreef vipergts het volgende:
[..]
Daarom heb ik het via internet gekocht dan heb ik dat geld niet maar blijf ik wel leven
nog steeds 0.000000000000000001% kansquote:Op donderdag 14 januari 2016 03:01 schreef OMG het volgende:
Yep. Tijdens lunch nog loten gehaald, en via werk weer meegedaan (dit keer hebben we 148 loten).
Die is even een paar honderd miljoen rijkerquote:Op donderdag 14 januari 2016 05:47 schreef OMG het volgende:
In Californië is een winnend lot verkocht.
Op naar de volgende pot van een miljard dan maar.
Wat je in je dromen meemaakt telt niet mee hequote:Op donderdag 14 januari 2016 06:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben vorig jaar nog in Californië geweest.
Alsof het onmogelijk is om naar de VS te gaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 06:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat je in je dromen meemaakt telt niet mee he
Onthoud wel dat je niet daadwerlijk 1.56 miljard dollar krijgt, het zal eerder zo'n 500/600 miljoen zijn na alle belastingen. Nog steeds veel thoquote:Op donderdag 14 januari 2016 07:57 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
"De recordjackpot in de Amerikaanse loterij Powerball van 1,56 miljard dollar (1,43 miljard euro) is gevallen. Zeker een iemand heeft een lot met het winnende nummer gekocht in het stadsdeel Chino Hills in Los Angeles, liet de lokale tak van de lotterij weten.
De kans op winst in de loterij is microscopisch klein: 1 op 292 miljoen. Toch zorgde het niet vallen van de jackpot zaterdag ervoor dat veel Amerikanen alsnog een lot in huis haalden. Omdat de jackpot van 900 miljoen dollar niet viel, werd het geldbedrag van de jackpot verhoogd. De hoofdprijs is nog nooit zo hoog geweest.
Dat er een winnaar is, wil niet zeggen dat die persoon er met al het geld vandoor gaat. Er kunnen meerdere tickets zijn verkocht met dezelfde cijfercombinatie. Het kan een paar uur duren voordat bekend is hoeveel mensen er een winnend lot hebben."
Pfff 1,56 miljard dollar (1,43 miljard euro) is eigenlijk de moeite niet een weekendje stappen en het is op
Hopelijk maken ze wel een docu over hun leven. Nja, ik snap dat ze liever anoniem blijven, maar het zou wel tof zijn om te zien wat ze als eerste gaan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:18 schreef Frutsel het volgende:
Drie winnaars las ik net? ook eentje in Tennessee... derde nog niet bekend
Drie mensen met de winnende combinatie? Met een winkans van 1 op de 292 miljoen? Apart. Of zijn er gewoon zoveel meer loten verkocht dan mogelijke deelnemers.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:18 schreef Frutsel het volgende:
Drie winnaars las ik net? ook eentje in Tennessee... derde nog niet bekend
Beter van tevoren bedenken wat je met het geld zou willen doen voordat je een lot koopt. Er zitten ook nadelen aan het winnen van zo'n loterij =D.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:54 schreef tong80 het volgende:
"Maandag gaan we gewoon weer aan het werk.Waarom niet?".Zo op een oog een vrij normale verklaring,maar voor John en Lisa Robinson ligt dat toch nèt effe anders.Ze wonnen vorige week namelijk een leuk prijsje in de Powerball.
Het echtpaar uit het gehucht Mumford in Tennessee kreeg 529 miljoen dollar bijgeschreven op hun rekening.Daar gaat nog wel belasting van af.Netto houden ze omgerekend 300 miljoen euro over.
Het paar heeft geen wilde plannen met hun fortuin.Ja,de studieschuld van hun dochter aflossen.Moet lukken.Verder willen ze eigenlijk leven zoals ze dat altijd al deden.Dat is lastiger.
http://nos.nl/teletekst#410
Dan zouden ze niet meedoenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:48 schreef embedguy het volgende:
Achja,meerendeel van de mensen zou eerder gelukkiger worden van het geld dat ze besparen met het niet kopen van de loten dan dat ze de loterij zouden winnen.
De NOS heeft haar bronnen niet goed bekeken, ze hebben namelijk geen 529 miljoen dollar gekregen, ze konden 529 miljoen dollar in 30 jaar krijgen of 328 miljoen dollar in één keer, en ze hebben gekozen voor die 328 miljoen in één keer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:54 schreef tong80 het volgende:
"Maandag gaan we gewoon weer aan het werk.Waarom niet?".Zo op een oog een vrij normale verklaring,maar voor John en Lisa Robinson ligt dat toch nèt effe anders.Ze wonnen vorige week namelijk een leuk prijsje in de Powerball.
Het echtpaar uit het gehucht Mumford in Tennessee kreeg 529 miljoen dollar bijgeschreven op hun rekening.Daar gaat nog wel belasting van af.Netto houden ze omgerekend 300 miljoen euro over.
Het paar heeft geen wilde plannen met hun fortuin.Ja,de studieschuld van hun dochter aflossen.Moet lukken.Verder willen ze eigenlijk leven zoals ze dat altijd al deden.Dat is lastiger.
http://nos.nl/teletekst#410
Fixedquote:
Is het nou slim om dit online te zetten zulke gegevens? Neem aan dat je nu beter kan gaan verhuizen. Die dochter is een mooi doelwit voor een gijzeling + afpersing. Tenslotte weet je dat ze het geld hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:48 schreef embedguy het volgende:
[..]
Beter van tevoren bedenken wat je met het geld zou willen doen voordat je een lot koopt. Er zitten ook nadelen aan het winnen van zo'n loterij =D.
Achja,meerendeel van de mensen zou eerder gelukkiger worden van het geld dat ze besparen met het niet kopen van de loten dan dat ze wel loten kopen en de loterij zouden winnen.
Mja, evengoed ben ik jaloers.
Een rijtjeshuis in een beetje fatsoenlijke buurt in Amsterdam kost tegenwoordig al een miljoen, dus dat valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:44 schreef SeLang het volgende:
Wat moet je nou met 1,6 miljard
Ik heb liever 1000 kansen op 1,6 miljoen of voor mijn part 500 kansen op 3,2 miljoen maar alles daarboven heb je niks aan.
Stukje land kopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:44 schreef SeLang het volgende:
Ik heb liever 1000 kansen op 1,6 miljoen of voor mijn part 500 kansen op 3,2 miljoen maar alles daarboven heb je niks aan.
Kan je een paar leuke schaatsers/schaatsters van laten schaatsen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:44 schreef SeLang het volgende:
https://www.loten.com/us-powerball/quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:04 schreef vipergts het volgende:
Jammer dat je geen loten kunt kopen via internet.
Zou er de hele regio mee opknappen. Een woonwijk laten bouwen voor de hele familie en een aantal vrienden. De hypotheken van veel mensen hier in 't dorp aflossen. Investeren in duurzaamheid etc. Bepaald medisch onderzoek sponsoren. Ik zou er zat voor weten te verzinnen in ieder geval. 1,6 miljard voor mezelf heb ik niet zoveel aan, maar ik zou het leven van zoveel mensen wat beter kunnen maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:44 schreef SeLang het volgende:
Je kan in Nederland ook 100 meter snelweg aanleggen met dat bedragquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:23 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Zou er de hele regio mee opknappen. Een woonwijk laten bouwen voor de hele familie en een aantal vrienden. De hypotheken van veel mensen hier in 't dorp aflossen. Investeren in duurzaamheid etc. Bepaald medisch onderzoek sponsoren. Ik zou er zat voor weten te verzinnen in ieder geval. 1,6 miljard voor mezelf heb ik niet zoveel aan, maar ik zou het leven van zoveel mensen wat beter kunnen maken.
Teveel. Wat moet je ermee.....quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
55miljoen per jaar voor de komende 29 jaar. Tering war een geld.
Met wat slim investeren wordt dat ook veel meer natuurlijk...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
55miljoen per jaar voor de komende 29 jaar. Tering war een geld.
Begrijp sowieso niet waarom mensen zo graag zoveel geld willen winnen. Wat moet je er nou mee......quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
2 miles met de auto doen
Anyway, 10x zoveel kans om onderweg naar de winkel om een Powerball ticket te kopen een dodelijk ongeluk te krijgen dan om de jackpot te winnen.
Jij denkt dat je CEO kunt zijn, zonder hard te werken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gast, ik heb net een half jaar vakantie gevierd in Zwitserland en ben ook al een keer maanden door Zuid-Amerika getrokken met genoeg geld. Ik ken beide zijden en weet waar ik mij prettig bij voel.
En daar ging je posting finaal onderuit
Oh en als jij denkt dat alle bedrijfseigenaren harde werkers "moeten" zijn dan is dat kader boven jouw belevingsvermogen
Hij heeft het over de eigenaar, die dus een ceo aanstelt om hard te werkenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij denkt dat je CEO kunt zijn, zonder hard te werken?
Invloed, je kan met veel geld meer bereiken dan met 1x in de 4 jaar een vakje rood maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet waarom mensen zo graag zoveel geld willen winnen. Wat moet je er nou mee......
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:07 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Invloed, je kan met veel geld meer bereiken dan met 1x in de 4 jaar een vakje rood maken.
Iets verder denken dan een ferrari en een gouwe ketting...
Stop dat ding vol met 1000 vuurpijlen dan kan je er nog een leuk filmpje maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Ik zou een Ferrari kopen, en er dan zo op gaan stampen.
"Ik heb hem toch gekocht?
Moet ik ze eerst nog aansteken?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:17 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Stop dat ding vol met 1000 vuurpijlen dan kan je er nog een leuk filmpje maken.
vast een fokker te vinden die dat voor een zak patat en een biertje wil doenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moet ik ze eerst nog aansteken?
Als ik die jackpot zou winnen zou ik Danny opbellen, hem 100 miljoen bieden voor FOK!, en FOK! dan verwijderenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:19 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
vast een fokker te vinden die dat voor een zak patat en een biertje wil doen
Ken hem verder niet maar ik vermoed dat hij daar geen enkel bezwaar tegen heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ik die jackpot zou winnen zou ik Danny opbellen, hem 100 miljoen bieden voor FOK!, en FOK! dan verwijderen
De volgende dag:quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:27 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Ken hem verder niet maar ik vermoed dat hij daar geen enkel bezwaar tegen heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |