Nouquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
JaEn wat een presentatrice
Meteen weglopen. Belachelijk!
Helemaal nooit meer iets doen lijkt mij niets, alleen maar lol trappen en zuipen gaat vervelen. Zou denk ik graag een leuk bedrijf opkopen of opzetten, misschien een volwaardige gamestudio uit de grond stampen om meer FPS games met verticale split screen co-op te maken. Als er wat miljoen verlies word gedraaid vullen we dat gewoon weer aanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat je 675 (inmiddels 800 miljoen) ooit op kan maken. Natuurlijk moet je wel een beetje verstandig doen maar over het algemeen maakt het weinig uit. Zet desnoods 50 miljoen op een aparte rekening waar je niet bij kan de eerste zoveel jaar.
Ja, dat maken je meester (baas) en de media je wijs. Je bent gebrainswashed en geïndoctrineerd en tot werkslaaf gemaakt. Een loonslaaf die de helft van z'n leven in dienst stelt van de kapitalisten. En dan win je de loterij en heb je eindelijk eens veel geld en dan doe juh alsof het gaat vervelen. HAHAHAHAquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helemaal nooit meer iets doen lijkt mij niets, alleen maar lol trappen en zuipen gaat vervelen.
Gast, ik heb net een half jaar vakantie gevierd in Zwitserland en ben ook al een keer maanden door Zuid-Amerika getrokken met genoeg geld. Ik ken beide zijden en weet waar ik mij prettig bij voel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:05 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ja, dat maken je meester (baas) en de media je wijs. Je bent gebrainswashed en geïndoctrineerd en tot werkslaaf gemaakt. Een loonslaaf die de helft van z'n leven in dienst stelt van de kapitalisten. En dan win je de loterij en heb je eindelijk eens veel geld en dan doe juh alsof het gaat vervelen. HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Dan heb je waarschijnlijk nooit echt hard gewerkt in je leven! Waarschijnlijk alles van papa en mama gekregenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gast, ik heb net een half jaar vakantie gevierd in Zwitserland en ben ook al een keer maanden door Zuid-Amerika getrokken met genoeg geld. Ik ken beide zijden en weet waar ik mij prettig bij voel.
En daar ging je posting finaal onderuit
Oh en als jij denkt dat alle bedrijfseigenaren harde werkers "moeten" zijn dan is dat kader boven jouw belevingsvermogen
Oh ja, jij was een trollquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:17 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nooit echt hard gewerkt in je leven! Waarschijnlijk alles van papa en mama gekregen![]()
Een noob. Geen trol. Dat spel je trouwens met 1 Lquote:
Laat het over aan een paar goede vermogensbeheerders en je hebt minimaal 5 % per jaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:27 schreef Karina het volgende:
Voor een lot kun je het best bijvoorbeeld in Californie of Florida wonen: geen state tax, scheelt een hoop. Ik zit zo die bedragen te bekijken, denk dat ik zou gaan voor de jaarlijkse uitbetalingEven 20 miljoen per jaar krijgen, kolere.
https://www.usamega.com/powerball-jackpot-annuity.asp?state=CA&d=
Ik zou dr doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik zou net als deze meneer eerst vieren door twee weken lang cocaïne te snuiven en iedere dag verse hoeren te bestellen.
Als je 1,3 miljard wint zou zij jou waarschijnlijk ook doen.quote:
Geloof je het zelf SeLang?quote:Op zondag 10 januari 2016 09:55 schreef SeLang het volgende:
1,3 miljard winnen
Ik zou dan per direct 1,29 miljard weggeven. Zoveel geld is alleen maar een last.
Hij gaat er waarschijnlijk soepblikken van kopenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 10:36 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Hij gaat er waarschijnlijk soepblikken van kopen![]()
ONZ / Wat zijn de lekkerste smaken soepblikken?
Ja ik ben bloedserieus. Je hebt dan nog 10 miljoen over, wat ruim genoeg is voor de rest van je leven. Alles daarboven is alleen maar een last. Dat trekt criminelen aan en geeft ontvoeringsrisico's en dergelijke, wat dus betekent dat je vrijheid wordt ingeperkt. Want dan moet je een groot hek om je huis zetten met bewakingscamera's, security guards etc. Je kunt niet meer veilig over straat etc. Dat weegt imo niet op tegen het kunnen kopen van een (nog) duurdere auto e.d.quote:
Petje af dan. Ik zou het lekker zelf houden, uiteraard wel ff flink Sinterklaas spelen bij mijn familie en echte vrienden.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja ik ben bloedserieus. Je hebt dan nog 10 miljoen over, wat ruim genoeg is voor de rest van je leven. Alles daarboven is alleen maar een last. Dat trekt criminelen aan en geeft ontvoeringsrisico's en dergelijke, wat dus betekent dat je vrijheid wordt ingeperkt. Want dan moet je een groot hek om je huis zetten met bewakingscamera's, security guards etc. Je kunt niet meer veilig over straat etc. Dat weegt imo niet op tegen het kunnen kopen van een (nog) duurdere auto e.d.
Of die grens nu ligt bij 1 miljoen, 10 miljoen of 100 miljoen dat zal per persoon verschillen. Maar ik persoonlijk zou niets kunnen met 1,3 miljard wat ik niet ook al kan met 10 miljoen (en eigenlijk zelfs veel minder, maar ik hou wat marge aan). Alles daarboven is dus alleen maar een last en zou ik dus liever kwijt zijn.
Dan ben je zo door je geld heen als je al die stervoetballers wilt opkopenquote:Op zondag 10 januari 2016 10:50 schreef venomsnake het volgende:
Oeh, ik moet echt een lot scoren..
Winnen en dan FC Groningen maar even aan de landstitel helpen.
Lol ik zie nog een verdienmodel daarin.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:50 schreef venomsnake het volgende:
Oeh, ik moet echt een lot scoren..
Winnen en dan FC Groningen maar even aan de landstitel helpen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:43 schreef vipergts het volgende:
Als ie zaterdag niet valt en de jackpot gaat naar een miljard ga ik mee doen
Haha, mocht het toch niet helemaal goed uitpakken dan hou je nog een karige 300 miljoen over..quote:Op zondag 10 januari 2016 11:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Lol ik zie nog een verdienmodel daarin.
Eerst gokken op winst van Groningen vervolgens voor 1 miljard uitgeven aan spelers en trainers enzv.
Hou je met wat geluk 2 miljard over aan gokwinst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |