Jaar of 16 geleden waren de maxen nog rond de 360Mquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:14 schreef hottentot het volgende:
Die jackpot is toch op een serie met 1 winnend lot daaruit welke weer rond de 300 Miljoen krijgt?
Van de zotte trouwens die prijzen, ben benieuwd wanneer de eerste loterij een Miljard uitkeert. Natuurlijk spreekt dit bedrag tot de verbeelding, maar zelf zie ik dan liever dat 700 mensen een miljoen winnen.
quote:
Voor dit bedrag is een hoop te koop, liefde niet, maar vrouwen welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef Toefjes het volgende:
De mooiste dingen in het leven zijn niet te koop. En dan denk ik met name aan Chantal Janzen.
Voor 700 miljoen doet Chantal precies wat jij wil hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef Toefjes het volgende:
De mooiste dingen in het leven zijn niet te koop. En dan denk ik met name aan Chantal Janzen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Voor dit bedrag is een hoop te koop, liefde niet, maar vrouwen wel
Oké ik ga een lot kopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Voor 700 miljoen doet Chantal precies wat jij wil hoor
Voor minder dan 1 procent mag hij mij net zo uitwonen als hij wil, doet misschien even pijn maar werken is ook niet alles.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Voor 700 miljoen doet Chantal precies wat jij wil hoor
Geen idee hoeveel er tot nu verkocht zijn voor de trekking op zaterdag.quote:
Zelfs met 130 loten is je kans nihil, afgerond 0.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:41 schreef OMG het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er tot nu verkocht zijn voor de trekking op zaterdag.
Ik heb er zelf 5, en doe via m'n werk mee op 130 loten.
Weet ik, maar het is iets meer kans dan helemaal niet meedoen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zelfs met 130 loten is je kans nihil, afgerond 0.
Truequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is iets meer kans dan helemaal niet meedoen..
Ik zou echt helemaal losgaan met zoveel geldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:45 schreef DeKnuppel het volgende:
Liever $675 miljoen dollar materialistisch geluk, dan emotioneel gelukGewoon alles kunnen kopen wat nodig is
![]()
Ik zou het eerst een week op een veldje met een tentje gaan staan om de dingen goed te overdenken voordat ik in een rush van de duurste Whisky en pure coke helemaal onderuit gaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal losgaan met zoveel geld
Meer kans om stinkend rijk te worden dan met onze banen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is iets meer kans dan helemaal niet meedoen..
Ik zou net als deze meneer eerst vieren door twee weken lang cocaïne te snuiven en iedere dag verse hoeren te bestellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal losgaan met zoveel geld
Nou ik denk niet dat je 675 (inmiddels 800 miljoen) ooit op kan maken. Natuurlijk moet je wel een beetje verstandig doen maar over het algemeen maakt het weinig uit. Zet desnoods 50 miljoen op een aparte rekening waar je niet bij kan de eerste zoveel jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zou het eerst een week op een veldje met een tentje gaan staan om de dingen goed te overdenken voordat ik in een rush van de duurste Whisky en pure coke helemaal onderuit ga
Wat een baasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik zou net als deze meneer eerst vieren door twee weken lang cocaïne te snuiven en iedere dag verse hoeren te bestellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |