Ik las op een andere site dat ze verwachten dat de jackpot zaterdag zo'n 700 miljoen dollar of hoger zal zijn, omdat er een enorme run is op tickets.quote:DES MOINES, Iowa -- A lottery official says the estimated prize for this weekend's Powerball drawing is the largest jackpot of any lottery game in U.S. history.
Texas Lottery spokeswoman Kelly Cripe says Saturday's drawing will be worth about $675 million. That's because no one matched the numbers drawn for Wednesday night's estimated $500 million jackpot.
The previous record was a $656 million Mega Millions jackpot won in March 2012.
wkyc
En waar koop je ze!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil meedoen
Wat kost een lot?
En na de winst meteen de grens over, contact opnemen met de NL overheid, 3M betalen en dan mag je zonder rest-belasting te betalen gewoon al je geld hier komen spenderen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar koop je ze!
Mmm even een tripje naa de usa maken zie ik, ticket is 2 dollar.
http://www.powerball.com/powerball/pb_map.asp
Whehe, zoveel geld winnen en dan in NL terugkomen......quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En na de winst meteen de grens over, contact opnemen met de NL overheid, 3M betalen en dan mag je zonder rest-belasting te betalen gewoon al je geld hier komen spenderen.
Ook weer zo, ik zou lekker naar Syrie gaan, daar woont momenteel geen hond en je koopt daar vanalles voor weinig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:51 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Whehe, zoveel geld winnen en dan in NL terugkomen......
Nog niet misschien...
Ik zou lekker in NYC blijven en daar een appartementje voor 18 miljoen$ kopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En na de winst meteen de grens over, contact opnemen met de NL overheid, 3M betalen en dan mag je zonder rest-belasting te betalen gewoon al je geld hier komen spenderen.
Zou je serieus in NYC willen wonen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zou lekker in NYC blijven en daar een appartementje voor 18 miljoen$ kopen
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
(en om onze overheid helemaal jaloers te maken koop ik er ook ammo voor).
Sterker nog, als je het direct in cash laat uitbetalen krijg je nog minder.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
700 miljoen min 29 % kansspelbelasting = nog maar 497 miljoen![]()
Laat maar zitten dan
das een stuk beter te doen dan die krengen van 30 euro hier.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar koop je ze!
Mmm even een tripje naa de usa maken zie ik, ticket is 2 dollar.
http://www.powerball.com/powerball/pb_map.asp
In de States zit er geen tax op prijzen gehanteerd voorzover ik het weet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:11 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
700 miljoen min 29 % kansspelbelasting = nog maar 497 miljoen![]()
Laat maar zitten dan
thelotter.com, betaal je wel ¤4,60 per lot ipv de werkelijke ¤1,90 ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Kriebelhoest het volgende:
Iemand een idee hoe je als Nederlander een lot kan kopen?
Misschien mag het wel, misschien mag het niet.quote:CAN I BUY POWERBALL TICKETS THROUGH THE INTERNET?
No. Start with that answer and then slowly back into "sometimes". Gambling is illegal in the United States. A State has the right to gamble or create a lottery ONLY within its borders. When a game or information about a game cross a state line, or the national border, then it falls into federal jurisdiction. So, some lotteries do sell TO THEIR RESIDENTS through the Internet but not across their state line. Powerball tickets can only legally be purchased at a state lottery sales terminal in the lottery jurisdictions that sells the Powerball game. A lottery can also legally sell tickets on the Internet, but only to persons within its own state. No one can sell lottery tickets by mail or over the Internet across state lines or the U.S. national border. No one except the lottery or their licensed retailers can sell a lottery ticket. No one. Not even us. No one. No, not even that web site. Or that one. You really don't need to send me questions about a specific site. None of them can legally sell lottery tickets across a state border or the U.S. border. No.
Law prevent the SALE (exchange of consideration) of any interest in the outcome of a gambling event. If you are not buying from a licensed retailer in teh state or from the state lottery site (within the borders of that state), then you should not expect to be able to collect your prize. There are no regulations of websites that claim to sell tickets or to sell you a "service" to buy and hold tickets for you. Many lotteries believe that they would violated state and federal laws is they paid on those tickets purchased (if actually purchased) by an unlicensed reseller
Jaar of 16 geleden waren de maxen nog rond de 360Mquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:14 schreef hottentot het volgende:
Die jackpot is toch op een serie met 1 winnend lot daaruit welke weer rond de 300 Miljoen krijgt?
Van de zotte trouwens die prijzen, ben benieuwd wanneer de eerste loterij een Miljard uitkeert. Natuurlijk spreekt dit bedrag tot de verbeelding, maar zelf zie ik dan liever dat 700 mensen een miljoen winnen.
quote:
Voor dit bedrag is een hoop te koop, liefde niet, maar vrouwen welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef Toefjes het volgende:
De mooiste dingen in het leven zijn niet te koop. En dan denk ik met name aan Chantal Janzen.
Voor 700 miljoen doet Chantal precies wat jij wil hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef Toefjes het volgende:
De mooiste dingen in het leven zijn niet te koop. En dan denk ik met name aan Chantal Janzen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Voor dit bedrag is een hoop te koop, liefde niet, maar vrouwen wel
Oké ik ga een lot kopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Voor 700 miljoen doet Chantal precies wat jij wil hoor
Voor minder dan 1 procent mag hij mij net zo uitwonen als hij wil, doet misschien even pijn maar werken is ook niet alles.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:56 schreef vipergts het volgende:
[..]
Voor 700 miljoen doet Chantal precies wat jij wil hoor
Geen idee hoeveel er tot nu verkocht zijn voor de trekking op zaterdag.quote:
Zelfs met 130 loten is je kans nihil, afgerond 0.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:41 schreef OMG het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er tot nu verkocht zijn voor de trekking op zaterdag.
Ik heb er zelf 5, en doe via m'n werk mee op 130 loten.
Weet ik, maar het is iets meer kans dan helemaal niet meedoen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zelfs met 130 loten is je kans nihil, afgerond 0.
Truequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is iets meer kans dan helemaal niet meedoen..
Ik zou echt helemaal losgaan met zoveel geldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:45 schreef DeKnuppel het volgende:
Liever $675 miljoen dollar materialistisch geluk, dan emotioneel gelukGewoon alles kunnen kopen wat nodig is
![]()
Ik zou het eerst een week op een veldje met een tentje gaan staan om de dingen goed te overdenken voordat ik in een rush van de duurste Whisky en pure coke helemaal onderuit gaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal losgaan met zoveel geld
Meer kans om stinkend rijk te worden dan met onze banen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is iets meer kans dan helemaal niet meedoen..
Ik zou net als deze meneer eerst vieren door twee weken lang cocaïne te snuiven en iedere dag verse hoeren te bestellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal losgaan met zoveel geld
Nou ik denk niet dat je 675 (inmiddels 800 miljoen) ooit op kan maken. Natuurlijk moet je wel een beetje verstandig doen maar over het algemeen maakt het weinig uit. Zet desnoods 50 miljoen op een aparte rekening waar je niet bij kan de eerste zoveel jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zou het eerst een week op een veldje met een tentje gaan staan om de dingen goed te overdenken voordat ik in een rush van de duurste Whisky en pure coke helemaal onderuit ga
Wat een baasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik zou net als deze meneer eerst vieren door twee weken lang cocaïne te snuiven en iedere dag verse hoeren te bestellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |