https://www.loten.com/us-powerball/quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:04 schreef vipergts het volgende:
Jammer dat je geen loten kunt kopen via internet.
Zou er de hele regio mee opknappen. Een woonwijk laten bouwen voor de hele familie en een aantal vrienden. De hypotheken van veel mensen hier in 't dorp aflossen. Investeren in duurzaamheid etc. Bepaald medisch onderzoek sponsoren. Ik zou er zat voor weten te verzinnen in ieder geval. 1,6 miljard voor mezelf heb ik niet zoveel aan, maar ik zou het leven van zoveel mensen wat beter kunnen maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:44 schreef SeLang het volgende:
Wat moet je nou met 1,6 miljard
Ik heb liever 1000 kansen op 1,6 miljoen of voor mijn part 500 kansen op 3,2 miljoen maar alles daarboven heb je niks aan.
Je kan in Nederland ook 100 meter snelweg aanleggen met dat bedragquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:23 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Zou er de hele regio mee opknappen. Een woonwijk laten bouwen voor de hele familie en een aantal vrienden. De hypotheken van veel mensen hier in 't dorp aflossen. Investeren in duurzaamheid etc. Bepaald medisch onderzoek sponsoren. Ik zou er zat voor weten te verzinnen in ieder geval. 1,6 miljard voor mezelf heb ik niet zoveel aan, maar ik zou het leven van zoveel mensen wat beter kunnen maken.
Teveel. Wat moet je ermee.....quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
55miljoen per jaar voor de komende 29 jaar. Tering war een geld.
Met wat slim investeren wordt dat ook veel meer natuurlijk...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
55miljoen per jaar voor de komende 29 jaar. Tering war een geld.
Begrijp sowieso niet waarom mensen zo graag zoveel geld willen winnen. Wat moet je er nou mee......quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
2 miles met de auto doen
Anyway, 10x zoveel kans om onderweg naar de winkel om een Powerball ticket te kopen een dodelijk ongeluk te krijgen dan om de jackpot te winnen.
Jij denkt dat je CEO kunt zijn, zonder hard te werken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gast, ik heb net een half jaar vakantie gevierd in Zwitserland en ben ook al een keer maanden door Zuid-Amerika getrokken met genoeg geld. Ik ken beide zijden en weet waar ik mij prettig bij voel.
En daar ging je posting finaal onderuit
Oh en als jij denkt dat alle bedrijfseigenaren harde werkers "moeten" zijn dan is dat kader boven jouw belevingsvermogen
Hij heeft het over de eigenaar, die dus een ceo aanstelt om hard te werkenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij denkt dat je CEO kunt zijn, zonder hard te werken?
Invloed, je kan met veel geld meer bereiken dan met 1x in de 4 jaar een vakje rood maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 15:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet waarom mensen zo graag zoveel geld willen winnen. Wat moet je er nou mee......
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:07 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Invloed, je kan met veel geld meer bereiken dan met 1x in de 4 jaar een vakje rood maken.
Iets verder denken dan een ferrari en een gouwe ketting...
Stop dat ding vol met 1000 vuurpijlen dan kan je er nog een leuk filmpje maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Ik zou een Ferrari kopen, en er dan zo op gaan stampen.
"Ik heb hem toch gekocht?
Moet ik ze eerst nog aansteken?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:17 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Stop dat ding vol met 1000 vuurpijlen dan kan je er nog een leuk filmpje maken.
vast een fokker te vinden die dat voor een zak patat en een biertje wil doenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moet ik ze eerst nog aansteken?
Als ik die jackpot zou winnen zou ik Danny opbellen, hem 100 miljoen bieden voor FOK!, en FOK! dan verwijderenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:19 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
vast een fokker te vinden die dat voor een zak patat en een biertje wil doen
Ken hem verder niet maar ik vermoed dat hij daar geen enkel bezwaar tegen heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ik die jackpot zou winnen zou ik Danny opbellen, hem 100 miljoen bieden voor FOK!, en FOK! dan verwijderen
De volgende dag:quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:27 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Ken hem verder niet maar ik vermoed dat hij daar geen enkel bezwaar tegen heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |