quote:Ik stond maar wat te drinken, wat te hangen.
Ik dacht en keek en dacht wat om me heen.
Niemand om me even op te vangen,
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.
Drie uur 's nachts, zeven januari.
Het panter bloesje en de spijkerbroek.
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op de hoek.
Het is nog steeds 7 januari, zou hij er nog staanquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds? beetje oud plaatje, net als het tijdstip
Ow geweldigquote:
Klik op plaatje in mijn quote en hij staat er nogquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog steeds 7 januari, zou hij er nog staan
Ben amper wakker joh. Krijg nog maar een kwart van het totaalplaatje mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Klik op plaatje in mijn quote en hij staat er nog
Je bent vroeg de laatste dagen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben amper wakker joh. Krijg nog maar een kwart plaatje van het totaal mee.
Misschien wel:quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog steeds 7 januari, zou hij er nog staan
Mijn plaatje is nog jouw plaatje..quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:20 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij kleppen jullie langs elkaar heen. TS is echt anders dan je plaatje Chufi
electrisch die doet het al meer dan 15 jaarquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Een elektrische of een stoomfluitketel....?
Ik verander pas na openen. En meestal overrompeld de lapo me nogal..quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn plaatje is nog jouw plaatje..
Maar het gaat om het principe. Als ik een nieuw topic open en er staat nog niet een nieuw plaatje, reageert Mo daar vaak op....
Ow.... sorry, ik ben natuurlijk wel een tijdje weggeweest.... moest weer onder de rots vandaan komen dus heb niet alles kunnen bij lezenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn plaatje is nog jouw plaatje..
Maar het gaat om het principe. Als ik een nieuw topic open en er staat nog niet een nieuw plaatje, reageert Mo daar vaak op....
Dat bijlezen zou ik ook maar niet doen, want het daar is geen touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.... sorry, ik ben natuurlijk wel een tijdje weggeweest.... moest weer onder de rots vandaan komen dus heb niet alles kunnen bij lezen
Zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bijlezen zou ik ook maar niet doen, want het daar is geen touw aan vast te knopen
Ah.. gefeliciteerd dan nogquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gisteren verjaardag gevierd met baardaap, een dag na datum, maar goed, dat vind ik niet erg.
![]()
Dank je.quote:
Pfff... Al was baardaap je overgrootmoeder geweest... als je maar lol en heel veel plezier hebt gehadquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je.
Even voor de duidelijkheid, baardaap is mijn zoon, daar is in het verleden wel eens verwarring over geweest.![]()
![]()
Pittig kort.........brrrrrrquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:31 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben niet echt wakker te krijgen... nog maar een koffie doen en daarna richting de kapper om het antiek blond weg te laten werken.... moet lukken hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pittig kort.........brrrrrrHuh? nee joh.. ik doe dat omgekeerd, ben jong begonnen met pittig kort (verplicht) en heb nu lang haar tot bijna mijn ehm, achterwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
[..]
Pittig kort.........brrrrrrDat was het volgens mij ten tijde van de Dolly DotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het volgens mij ten tijde van de Dolly Dots
Ben je in het leger geweest dan? Dat het verplicht was.....?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? nee joh.. ik doe dat omgekeerd, ben jong begonnen met pittig kort (verplicht) en heb nu lang haar tot bijna mijn ehm, achterwerk
ehm.... nee, maar ik zal mij daar even niet verder uitlaten ivm die valkuilquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je in het leger geweest dan? Dat het verplicht was.....?
Leger was toen toch al niet meer verplicht?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je in het leger geweest dan? Dat het verplicht was.....?
Ook zoiets waardeloos, maar, ik vond destijds wel altijd Angela Groothuizen wel lekker, en ze mag er nog steeds zijn...quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het volgens mij ten tijde van de Dolly Dots
Zeer verstandig, alles wat je nu zegt kan later tegen je gebruikt worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.... nee, maar ik zal mij daar even niet verder uitlaten ivm die valkuil
Ik hou het bij een relaxt rokertje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:38 schreef Mickeys het volgende:
Oh ja.. ik zou koffie doen.. damn... het slaat hard toe die vergetelheid
Vroeg? Zo zou je het inderdaad kunnen noemenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou het bij een relaxt rokertje.
Het is nog vroeg.
* Mickeys is ietwat jaloers...quote:
Dank je Spezza.. Voel je vrij om hier langs te blijven komen zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:51 schreef Spezza19 het volgende:
Gefeliciteerd met de terugkeer van het ouwe lullen forum
Dank U.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:51 schreef Spezza19 het volgende:
Gefeliciteerd met de terugkeer van het ouwe lullen forum
Hij moet nog 4 jaar wachten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Spezza.. Voel je vrij om hier langs te blijven komen zou ik zeggen
quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Spezza.. Voel je vrij om hier langs te blijven komen zou ik zeggen
Ja, ik had een beetje een muziekoverdosis en was toe aan een pauze.quote:
Een overdosis muziek?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik had een beetje een muziekoverdosis en was toe aan een pauze.
Bekend gevoel iddquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik had een beetje een muziekoverdosis en was toe aan een pauze.
Aan een lijntje lijkt het wel ..:quote:
Ja, maar dat is van gisteren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan een lijntje lijkt het wel ..:
Tijd Programma Details
00:00 - 04:00
DJ Gup Fallback
04:00 - 08:00
DJ Gup Fallback
08:00 - 12:00
DJ Gup Fallback
12:00 - 16:00
DJ Gup Fallback
16:00 - 18:00
DJ Gup Fallback
18:00 - 19:00
DJ Gup Fallback
Dat zei Muis gisteren indd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:16 schreef Spezza19 het volgende:
Gup zwemt prima. Het schijnt aan Icecast te liggen.
gup is de verzoekjesvis van radio49quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben het spoor bijster met jullie beestjes... ik ga doen wat ik mijzelf beloofd heb....
heel misschien zie je strakjes wel resultaat Chuf... via dat andere medium
Ik wist dat je dit zou overkomen en dacht er over om je het een en ander uit te leggen, maar ik heb er nog even mee gewacht...quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben het spoor bijster met jullie beestjes... ik ga doen wat ik mijzelf beloofd heb....
heel misschien zie je strakjes wel resultaat Chuf... via dat andere medium
Draag jij de koffers maar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit zou overkomen en dacht er over om je het een en ander uit te leggen, maar ik heb er nog even mee gewacht...
Maar in dit topic draaien nu ook regelmatig 40+ DJ's MUZ / Radio 49 #847 Klussen met te weinig onderdelen....
Dan zou je zelf een set moeten draaienquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit nu even met mijn kop in de experimental noise, avant garde, early industrial music en minimal synth, dat kan Gup me helaas niet bieden.
Dat doe ik toch, alleen voor mezelf nu.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou je zelf een set moeten draaien
Ik vind het prima.. Heb geen muziek aan nu...quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doe ik toch, alleen voor mezelf nu.
[..]
Pittig kort.........brrrrrrTerechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik vind het een lief liedjequote:Op donderdag 7 januari 2016 03:02 schreef jekomterwelhinter het volgende:
precies op tijd: "3 uur 's-nachts 7 januari"laat ze maar lullen hiero hoor
![]()
Ik vind het een kutnummer, maar dat kan jij natuurlijk niet weten, zover heb je niet teruggelezen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Terecht
[..]
en ik vind het een lief liedjelaat ze maar lullen hiero hoor
Jawelquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het een kutnummer, maar dat kan jij natuurlijk niet weten, zover heb je niet teruggelezen.
Het kan veel erger dan dat hoor, ik kan het nummer heel af en toe nog wel 'verdragen'.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaweljullie vonden het allemaal een kutnummer
Ik vond het wel een grappige verrassing, ik denkt nooit aan die datum terwijl ik die tekst natuurlijk al 30+ jaar ken.quote:
Maar je vindt het desondanks een kutnummer... Ik ben die stekst al lang vergetenquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige verrassing, ik denkt nooit aan die datum terwijl ik die tekst natuurlijk al 30+ jaar ken.
Mogelijk? Was het iets dat er op lijkt, sprak ie binnensmonds, of in een vreemde taal?quote:'Politie Parijs schiet man met bomgordel dood'
Man schreeuwde mogelijk ’Allah is groot’
Er zijn van die totaal overbodige dingen die je niet wil onthouden die 45 jaar in je kop blijven zitten, terwijl je andere belangrijke dingen juist steeds vergeet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je vindt het desondanks een kutnummer... Ik ben die stekst al lang vergeten
Met -1 gaat dat niet nodig zijn.. Zoveel weet ik er nog wel vanafquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, tijd voor de rayonhoofden om de koppen bij elkaar te steken.
Nee, maar de winter zal toch nu langzaamaan wel gaan beginnen, denk ik, geloof niet dat we t/m maart met dit milde weer weg zullen komen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Met -1 gaat dat niet nodig zijn.. Zoveel weet ik er nog wel vanaf
Ik hoop het niet, anders krijg je allemaal beestjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar de winter zal toch nu langzaamaan wel gaan beginnen, denk ik, geloof niet dat we t/m maart met dit milde weer weg zullen komen.
Maar misschien gaan die beestjes ook weer eerder weg .... Afgelopen jaar weinig last van beestjes gehad.. Maar ik woon ook niet op de beganegrondquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders krijg je allemaal beestjes
Zover ben ik nooit gekomen bij dat kutnummer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige verrassing, ik denkt nooit aan die datum terwijl ik die tekst natuurlijk al 30+ jaar ken.
Rotziekte blijft het ... Heb er in mijn omgeving nog weinig mee te maken en zou mooi zijn als dat zo blijft , maar vrees van nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:55 schreef Mickeys het volgende:
Wat ik echt ruk vind aan ouder worden, veel mensen om je heen die ineens kanker hebben. In mijn omgeving zijn ze allemaal 40+ waardoor het bijna gaat lijken op een ouderdomsziekte. Naast mijn (stief)moeder en overbuurman nu ook weer een goede kennis van me.![]()
Ik had anderhalve week een mug in de slaapkamer... december.... en vervolgens ben ik flink lek geprikt. Zulke beestjes houden wel lang vol met die hoge temperaturen, laat de vorst maar even flink komenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien gaan die beestjes ook weer eerder weg .... Afgelopen jaar weinig last van beestjes gehad.. Maar ik woon ook niet op de beganegrond
Kopietje uit België.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:37 schreef Mickeys het volgende:
Laatste regel graag overslaan... ik haat dat soort toestanden (ook al maak ik mij er hier dan weer wel schuldig aan hahaha)
[ afbeelding ]
Zou kunnen, komt van FB af. Pagina " weet je nog? " nu aan het door struinen. Zitten veel dingen bij waarvan ik nu zeg: Oh ja... dat hadden we vroeger ookquote:
Wij hadden Jan Pelleboer, Jan Janssen, Ard Schenk en zo....quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou kunnen, komt van FB af. Pagina " weet je nog? " nu aan het door struinen. Zitten veel dingen bij waarvan ik nu zeg: Oh ja... dat hadden we vroeger ook
Ja die... Kees Kist, de Kromme, Cruijff en natuurlijk mijn held Ayrton Sennaquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hadden Jan Pelleboer, Jan Janssen, Ard Schenk en zo....
Die laatste niet, wij moesten het met Jan Lammers doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja die... Kees Kist, de Kromme, Cruijff en natuurlijk mijn held Ayrton Senna
Wil Hartog !! Jumping Jackquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja die... Kees Kist, de Kromme, Cruijff en natuurlijk mijn held Ayrton Senna
Ik doel op dat FB plaatje waar namen van Belgische helden op stonden, en die ik en Sjoef en ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:08 schreef Mickeys het volgende:
Hoezo Ayrton niet? Samen met Damon Hill en Villeneuve en anderen... (sorry, ben F1 fan)
Oké... daar heb je hebben jullie een punt. Waren de broertjes Coronel toen al actief eigenlijk?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doel op dat FB plaatje waar namen van Belgische helden op stonden, en die ik en Sjoef noemden zijn Nederlandse helden, zoals Reinier Paping.
Vandaar Ayrton niet.
Denk van niet, dat is meer van de 90's.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oké... daar heb je een punt. Waren de broertjes Coronel toen al actief eigenlijk?
Mijn broer studeerde met de oudste, die ook racete en wel eens bij ons thuis is geweest.. Die tweeling was al wel bezig , maar nog niet op de voorgrondquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oké... daar heb je hebben jullie een punt. Waren de broertjes Coronel toen al actief eigenlijk?
idd. Tom 1990 en Tim 1994quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk van niet, dat is meer van de 90's.
Toen waren ze namelijk pas 18 jaar.
Ze zijn van 1972.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn broer studeerde met de oudste, die ook racete en wel eens bijons thuis is geweest.. Die tweeling was al wel bezig , maar nog niet op de voorgrond
Het is een tweeling joh.quote:
Ik denk het. Zat even te zoeken op Wikipedia. En ja, ik weet dat ze tweeling zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een tweeling joh.
Oh, je bedoeld toen ze iets wonnen.
Ze waren nog wel klein... Hoe die familie situatie daar zat was ook een beetje vaag... Er speelde ook iets met Rob Slotemaker... Mogelijk dat ze andere vaders hebben..quote:
Lijkt me lastig bij een tweeling.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren nog wel klein... Hoe die familie situatie daar zat was ook een beetje vaag... Er speelde ook iets met Rob Slotemaker... Mogelijk dat ze andere vaders hebben..
Tim en Tom zijn tweeling... ik betwijfel of ze andere vaders hebben, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren nog wel klein... Hoe die familie situatie daar zat was ook een beetje vaag... Er speelde ook iets met Rob Slotemaker... Mogelijk dat ze andere vaders hebben..
Ik bedoel de oudste en de jongeren...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me lastig bij een tweeling.
Ze hebben geen broers... (denk ik)quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel de oudste en de jongeren...
Ja, ze hebben indd een oudere broer, zover ik op de hoogte ben, maar ik ben er niet uit of ik ze nou irri of OK vind.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel de oudste en de jongeren...
Ik ken de oudste zei ik toch.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze hebben geen broers... (denk ik)
Ikke lette welles opquote:
quote:
quote:Tim exploiteert, samen met zijn broers (Tom, Jip en Raymond Coronel), een kartbaan in Huizen.
Overigquote:
Ah, dan vind je meer dan ik. Gelukkig maar... begon al te twijfelen. Google is dus niet betrouwbaar blijkt wel (alweer)quote:
Fixed.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Overig
Tim exploiteert, samen met zijn broers (Tom, Jip en Raymond Coronel), een kartbaan in Huizen, en presenteerde het televisieprogramma AutoXperience, dat te zien was op RTL7.
Sinds 2006 runt hij, samen met broer Tom, het Coronel Racing Team. Zij begeleiden onder andere jonge talenten in een Junior team dat uitkomt in de Suzuki Swift Cup.
In 2015 won hij samen met zijn broer de Loden Leeuw 2014 voor de meest irritante reclamespot met bekende Nederlanders.
Dat laatste vooral dus
quote:
En dus is het niet zo?quote:
Bronquote:De dagelijkse leiding van zijn kartbaan, de waterskibaan Wet and Wild, sportschool Coronel Sports en de Febo bij Schiphol is overgedragen aan broers Tim en Raymond.
quote:Tim exploiteert, samen met zijn broers (Tom, Jip en Raymond Coronel), een kartbaan in Huizen
Dat zei ik niet en je loopt ietwat achter de feiten aan. Maar je voldoet weer heerlijk aan het beeld wat ik van je heb. Succes met spijkers op laag water zoekenquote:
Of je zoekt in het vervolgens eerst eens voor je gaat lopen roepen dat iets wel of niet zo is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat zei ik niet en je loopt ietwat achter de feiten aan. Maar je voldoet weer heerlijk aan het beeld wat ik van je heb. Succes met spijkers op laag water zoeken
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:33 schreef Leandra het volgende:
De dagelijkse leiding van zijn kartbaan, de waterskibaan Wet and Wild, sportschool Coronel Sports en de Febo bij Schiphol is overgedragen aan broers Tim en Raymond.
Als je goed had opgelet en je focus niet alleen op mij had gehouden en krampachtig mijn "ongelijk" wilt bewijzen wat je blijkbaar na al die jaren nog steeds niet hebt afgeleerd, dan had je gezien dat ik had gezocht en dat ik het niet kon vinden. Daarna kwamen Mo en ChuF wel met de juiste info en gaf ik dat ook netjes aan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je zoekt in het vervolgens eerst eens voor je gaat lopen roepen dat iets wel of niet zo is.
Een halve discussie omdat ze volgens jou geen broers hebben, en dat ook nog eens gebaseerd op niets.
Ik weet nu waarom ik in dubio zit met mijn menig over de tweeling, het is die irri reclamequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die familie deed het vroeger ook al goed ... Ze hebben ook een tijdje surfplanken verkocht
Oh ja, hadden we vroeger niet ook een beroemde Nederlander die wereldkampioen surfen was?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die familie deed het vroeger ook al goed ... Ze hebben ook een tijdje surfplanken verkocht
Maar ik heb helemaal 0,00 niks met welke sport dan ook.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh ja, hadden we vroeger niet ook een beroemde Nederlander die wereldkampioen surfen was?
Ja, en terwijl dat gebeurde was ik al met die post bezig.... sjonge jonge....quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet en je focus niet alleen op mij had gehouden en krampachtig mijn "ongelijk" wilt bewijzen wat je blijkbaar na al die jaren nog steeds niet hebt afgeleerd, dan had je gezien dat ik had gezocht en dat ik het niet kon vinden. Daarna kwamen Mo en ChuF wel met de juiste info en gaf ik dat ook netjes aan.
En ga nu maar weer fijn buiten spelen en niet zo heel erg op mij letten
yup, de (achter?)neef van een oud-klasgenotequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh ja, hadden we vroeger niet ook een beroemde Nederlander die wereldkampioen surfen was?
Ene Youri nog iets....quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, de (achter?)neef van een oud-klasgenote
Ik kan niet meer op zijn naam komen.. echt erg. Volgens mij werd hij gesponsord door O'Neillquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, de (achter?)neef van een oud-klasgenote
Zelfs met Google heb ik er vandaag blijkbaar flink moeite meequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
Die had ik gelijk geweten zonder Google
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wereldkampioen windsurfen - 1980, 1981, 1982, 1983.
Dat waren wel mooie jaren.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal 0,00 niks met welke sport dan ook.
Toen was ik al bijna weer gestopt met surfenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wereldkampioen windsurfen - 1980, 1981, 1982, 1983.
Dat waren wel mooie jaren.
Ik betrek dat op muziek, coole concerten die ik destijds gezien heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ha, ik ging het toen in die tijd juist proberen.. Kreeg het zeil omhoog en flikkerde er dan met zeil en al de andere kant van de plank weer vanaf... verspilde moeite. (hou het maar op geen spierballen genoeg)quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was ik al bijna weer gestopt met surfen
Ik begon in 1981/1982, sparen voor een surfplank door kranten te lopen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was ik al bijna weer gestopt met surfen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mistral waren het duurstquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:58 schreef Leandra het volgende:
Dat was een goedkope plank, een Mistral had waarschijnlijk de helft meer gekost.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:00 schreef chufi het volgende:
Op de voorpagina van de lokale krantJij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Stoerquote:
Volgens mij kun je er wel geweldig motorrijden... (en nee, dat heeft niets met watersport te maken, I know)quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Limburg is niet zo een watersport gebied.
Tenzij je langs de Maas woont.
Helaas ging mn knie al vroeg naar de kloten... anders had ik aan de 10kamp van Barcelona meegedaanquote:
Van hieruit kan je alle kanten op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er wel geweldig motorrijden... (en nee, dat heeft niets met watersport te maken, I know)
Die heb je vast niet de hele tijd met je meeverhuisd die plankquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:11 schreef Leandra het volgende:
Ik zal komend zomer het zeil nog eens even bekijken, misschien kan ik het wel als zeil boven een stukje tuin gebruiken
Dan ben je sportiever dan ik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:14 schreef FANN het volgende:
Ik ben niet zo sportief, vroeger één keer op zo'n surfding gestaan
oh ja, die moet ik ook weer bellenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:23 schreef FANN het volgende:
Volgende week heb ik de eerste afspraak voor fysiotherapie, dat is het heden![]()
en daarna kijken we wel verder
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mocht ik ooit een 'sportieve' uitspatting krijgen dan neem ik wel de trap in plaats van de lift.
Voor mij is dit de eerste keer, dus geen idee wat me te wachten staat, maar tis nodig...quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, die moet ik ook weer bellen
Voor jou is het lastig ja, maar voor mezelf denk ik, op mijn leeftijd kan ik voldoende beweging halen uit de normale dagelijkse bezigheden, jij hebt de beperking dat je dat veelal binnen moet 'zoeken', maar echt sporten op onze leeftijd is ook niet echt aan te raden, voor je het weet heb je een blessure, niks mis met gewoon wandelen en fietsen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah... toen ik ging sporten met zus vond ik het toch wel leuk en ging best goed![]()
maar jah... omstandigheden, je weetz... dus ik moest kappen, maar ik ga wel een manier
zoeken, beweging moet
Wandelen en fietsen is altijd wel goed denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor jou is het lastig ja, maar voor mezelf denk ik, op mijn leeftijd kan ik voldoende beweging halen uit de normale dagelijkse bezigheden, jij hebt de beperking dat je dat veelal binnen moet 'zoeken', maar echt sporten op onze leeftijd is ook niet echt aan te raden, voor je het weet heb je een blessure, niks mis met gewoon wandelen en fietsen.
Had je ooit iets met een Katinka?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
Kan iemand morgenvroeg om half negen posten.. Ik slaap dan waarschijnlijk nog
Niet dat ik het me kan herinneren, maar juist gaat om het tijdstip...quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je ooit iets met een Katinka?![]()
het gaat natuurlijk om die tijd dat snap ik![]()
als ik tegen die tijd wakker ben zal ik er aan denken, maar ik kan niks beloven ....
Doenn we deze om middernachtquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik het me kan herinneren, maar juist gaat om het tijdstip...
8 Januari ook in de tekst?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik het me kan herinneren, maar juist gaat om het tijdstip...
Dacht ik alquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die hangt al 33 jaar op dezelfde plek
Dat durf ik niet zeggen... Was er naast ruimte voor een fiets nog ruimte voor iets meer? Ah nee het gaat om de mast.. Die zijn iets van 4.5 meter ...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of hij wel in de schuur van m'n vorige huis gepast had.
Daarom, als de plank al gepast had dan had de mast alleen maar diagonaal gepast, en de deur zat zo ongeveer in het midden, dus dat was m niet geworden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zeggen... Was er naast ruimte voor een fiets nog ruimte voor iets meer? Ah nee het gaat om de mast.. Die zijn iets van 4.5 meter ...
Zo flexibel zijn die masten nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom, als de plank al gepast had dan had de mast alleen maar diagonaal gepast, en de deur zat zo ongeveer in het midden, dus dat was m niet geworden.
Wie?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die hangt al 33 jaar op dezelfde plek
Misschien had het wel gekund als ik de ene kant al bovenin de hoek zou houden en de andere kant via de drempel van de deur zou doen, maar dan nog kon hij veel makkelijker in de garage blijven hangen.quote:
Ja, ja, was flauw grapjequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die mast (dat is een soort paal aan een vaartuig) :p
Oh, ik had zo'n speciaal fietskarretje, want Nijkerk is nog best wel een eind vanaf Amersfoort Zuidquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Een surfplank, heb ik ook gehad, mijn vader had er een mooi karretje voor gemaakt, waar de plank op kon met daarboven de mast, waaraan we het karretje mee naar het strand trokken.
Het ding heeft meer op de kant dan in het water gelegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me inderdaad een aardig eindje, waar ging je surfen dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik had zo'n speciaal fietskarretje, want Nijkerk is nog best wel een eind vanaf Amersfoort Zuid
Maar ging perfect.
Nijkerkernauw, later toen ik een rijbewijs had meestal bij Nulde.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een aardig eindje, waar ging je surfen dan?
Op de fiets was voor mij geen optie door de duinen, ik ging altijd op het Grevelingenmeer surfen.
Dat is een pittig eindje, vooral als je bedenkt dat je ook nog eens terug moet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nijkerkernauw, later toen ik een rijbewijs had meestal bij Nulde.
Ik zie op Google maps nou net dat het adres aan het Nijkerkernauw de Zeedijk was![]()
![]()
Maar dus 17,6 km fietsen....
Ja ach, we gingen meestal met een paar man, dus dat was niet zo erg.... wat te drinken mee, wat te eten mee, kwam goedquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een pittig eindje, vooral als je bedenkt dat je ook nog eens terug moet.
Nou gefeliciteerd met deze vondst, er kan volgens deze kaart dus binnenkort een 6 stedentocht komen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, tijd voor de rayonhoofden om de koppen bij elkaar te steken.
Ik heb op de vorig pagina nog een bootje bij jullie in de stad geplaatstquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd met deze vondst, er kan volgens deze kaart dus binnenkort een 6 stedentocht komen.
Of had je het over de 1 dorpentocht in Groningen?
draak! mijn lelijke tenen zijn weg, kijk maar!quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:18 schreef drakin het volgende:
Ik heb geen last van ijs trouwens, het smaakt me zeer goed
Dat topicquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
draak! mijn lelijke tenen zijn weg, kijk maar!![]()
40+ / Restyle een 40 plusser
Dat bootje heb ik vroegah wel eens zien liggen in de prinsentuin, mooi dingetje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb op de vorig pagina nog een bootje bij jullie in de stad geplaatst
Nou je knieen nog en ik ben trots op jequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
Oh echt!? Ik was er een zomer mee op vakantie van Grunn naar de Friese meren, was van de ouders van een vriend van me ... Maar of het nog zo is weet ik niet...quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat bootje heb ik vroegah wel eens zien liggen in de prinsentuin, mooi dingetje.
Doe je goed op je nieuwe tablet?!quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik fietste er altijd wel langs 's zomers, maar dat is alleen in de zomer van '89 of '90 geweest of na '95quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh echt!? Ik was er een zomer mee op vakantie van Grunn naar de Friese meren, was van de ouders van een vriend van me ... Maar of het nog zo is weet ik niet...
Die foto is uit 81.. Toen voeren we de kotter van Groningen naar Friesland.. De eigenaren verhuisden naar Makkum.. En ik lees net dat in 2005 verkocht is ....quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik fietste er altijd wel langs 's zomers, maar dat is alleen in de zomer van '89 of '90 geweest of na '95
En er lag meestal maar 1 zo'n houten bootje bij. En ik heb dacht ik 1 keer 1 met surfplank gezien.
Mijn lange termijn geheugen doet het soms wel
Een dagje op Fok en hij zwicht...quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:39 schreef drakin het volgende:
Sas besteld een koffiemachien
Eindelijk lekkere koffie daar
Dan heb ik hem niet gezien want toen woonde ik hier niet, of we moeten een keer daar toevallig zijn geweest, want we waren wel vaak bij mijn Beppe op bezoek in Leeuwarden. En ook bij mijn Oerbeppe die zelfs daartegenover woonde. Alleen keek ik niet echt naar boten en surfplanken op mijn 9e, dat deed ik pas een paar jaar later.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die foto is uit 81.. Toen voeren we de kotter van Groningen naar Friesland.. De eigenaren verhuisden naar Makkum.. En ik lees net dat in 2005 verkocht is ....
http://www.eiseendenhof.nl/eyseend/kotter%20Eyseend/index.htm
Dat is zoo 2014quote:
quote:
alleen die achternaam...quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moest lachen en Frans is tof.
Ik vind Fries tofferquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moest lachen en Frans is tof.
water kanquote:
jaquote:
Er is zelfs een programma over treehutten op Discoveryquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:32 schreef drakin het volgende:
Ik kwam laatst een treehut tegen in Amersfoort
Die kom ik niet tegen tijdens mijn uitjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is zelfs een programma over treehutten op Discovery
Ik moet altijd huilen van uitjes.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Die kom ik niet tegen tijdens mijn uitjes
Ik was vooral gek op die Amsterdamse uitjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen van uitjes.
wat dacht u hiervanquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ergens in Pruisen loopt er rivier met mijn achternaam.
te laatquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet de raketten niet uit te zetten.
Hij woont ver genoeg weg.quote:
Heb je Joods bloed Hut?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:46 schreef Treehut362 het volgende:
Fireworks fired into the crowds outside Cologne rail station in video uploaded by Turkish migrant who filmed the chaos
[..]
wat dacht u hiervan
[ afbeelding ]
Tegen mijn vader gingen ze vroeger in de zomer anders praten, kortere zinnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn achternaam doet het wel vermoeden...
Want?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegen mijn vader gingen ze vroeger in de zomer anders praten, kortere zinnen.
vertelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:28 schreef Leandra het volgende:
/offtopic
Man, man, man, wat een gruwelijk dom volk loopt er toch rond
Zn gipsy blood?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij werd nogal bruin met donkere haren.
Neuh... voor je het weet wordt het weer in de desbetreffende FB gequote om mijn "neerbuigende" gedrag te bewijzenquote:
Daar heb jij toch schijt aan? Laat ze maar gaan die SC loopt gewoon door hého.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... voor je het weet wordt het weer in de desbetreffende FB gequote om mijn "neerbuigende" gedrag te bewijzen
Nou, ik heb er toen wel heel smartelijk om moeten lachen iddquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb jij toch schijt aan? Laat ze maar gaan die SC loopt gewoon door hého.
Vermaak me altijd wel hier anders was ik er niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb er toen wel heel smartelijk om moeten lachen idd
True.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vermaak me altijd wel hier anders was ik er niet.
Ach en elkaar wat in de haren vliegen moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
True.
Als het niet leuk zou zijn zou het snel over zijn.
Dat is wel een stuk makkelijker als mensen nog haren hebben, en dat gaat rap achteruit in dit subforumquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach en elkaar wat in de haren vliegen moet kunnen toch?
Had een mislukte actie met tondeuse, alles er maar af toen en heb weer nieuw haar inmiddels.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk makkelijker als mensen nog haren hebben, en dat gaat rap achteruit in dit subforum
Das ook wel lekker... zeker als er nu weer nieuw haar zit, het is een beetje aan de koude kant.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had een mislukte actie met tondeuse, alles er maar af toen en heb weer nieuw haar inmiddels.
Het is alweer aardig gedekt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das ook wel lekker... zeker als er nu weer nieuw haar zit, het is een beetje aan de koude kant.
De eerste tekenen van kaalheid... Kidding... Je pa had volgens mij ook nog redelijk wat haar .. dus het zal wel meevallenquote:
Mijn pa is een taaie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste tekenen van kaalheid... Kidding... Je pa had volgens mij ook nog redelijk wat haar .. dus het zal wel meevallen
Ach, dat hoort ook bij 40+ hèquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het groeit wat onregelmatig bij mij en de inhammen worden dieper.
Oops , maar OK bij mij begon het ook al vroeg...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inhammen? Tuurlijk.
Maar B nog veel erger... ik denk niet dat die nog haar heeft als hij 40 is
Watjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Was zojuist nog buiten, en vond het maar koud, moet er niet aan denken om dat met een 'bloot' hoofd te doen en ik had zelfs nog een mutsje op.
Welk ijs?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Binnenkort weer hengstenkeurig als het ijs weer weg is.
Posten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een met een bekende Nederlander
Niemand herkent het dan toch wanneer je het niet verteld?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.. Was een jeugdfoto
Heeft Obama nog de hand geschud dus NSA waardig..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niemand herkent het dan toch wanneer je het niet verteld?
Die schud iedereen de hand man.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Obama nog de hand geschud dus NSA waardig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |