quote:Ik stond maar wat te drinken, wat te hangen.
Ik dacht en keek en dacht wat om me heen.
Niemand om me even op te vangen,
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.
Drie uur 's nachts, zeven januari.
Het panter bloesje en de spijkerbroek.
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op de hoek.
Het is nog steeds 7 januari, zou hij er nog staanquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds? beetje oud plaatje, net als het tijdstip
Ow geweldigquote:
Klik op plaatje in mijn quote en hij staat er nogquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog steeds 7 januari, zou hij er nog staan
Ben amper wakker joh. Krijg nog maar een kwart van het totaalplaatje mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Klik op plaatje in mijn quote en hij staat er nog
Je bent vroeg de laatste dagen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben amper wakker joh. Krijg nog maar een kwart plaatje van het totaal mee.
Misschien wel:quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog steeds 7 januari, zou hij er nog staan
Mijn plaatje is nog jouw plaatje..quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:20 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij kleppen jullie langs elkaar heen. TS is echt anders dan je plaatje Chufi
electrisch die doet het al meer dan 15 jaarquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Een elektrische of een stoomfluitketel....?
Ik verander pas na openen. En meestal overrompeld de lapo me nogal..quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn plaatje is nog jouw plaatje..
Maar het gaat om het principe. Als ik een nieuw topic open en er staat nog niet een nieuw plaatje, reageert Mo daar vaak op....
Ow.... sorry, ik ben natuurlijk wel een tijdje weggeweest.... moest weer onder de rots vandaan komen dus heb niet alles kunnen bij lezenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn plaatje is nog jouw plaatje..
Maar het gaat om het principe. Als ik een nieuw topic open en er staat nog niet een nieuw plaatje, reageert Mo daar vaak op....
Dat bijlezen zou ik ook maar niet doen, want het daar is geen touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.... sorry, ik ben natuurlijk wel een tijdje weggeweest.... moest weer onder de rots vandaan komen dus heb niet alles kunnen bij lezen
Zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bijlezen zou ik ook maar niet doen, want het daar is geen touw aan vast te knopen
Ah.. gefeliciteerd dan nogquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gisteren verjaardag gevierd met baardaap, een dag na datum, maar goed, dat vind ik niet erg.
![]()
Dank je.quote:
Pfff... Al was baardaap je overgrootmoeder geweest... als je maar lol en heel veel plezier hebt gehadquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je.
Even voor de duidelijkheid, baardaap is mijn zoon, daar is in het verleden wel eens verwarring over geweest.![]()
![]()
Pittig kort.........brrrrrrquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:31 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben niet echt wakker te krijgen... nog maar een koffie doen en daarna richting de kapper om het antiek blond weg te laten werken.... moet lukken hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pittig kort.........brrrrrrHuh? nee joh.. ik doe dat omgekeerd, ben jong begonnen met pittig kort (verplicht) en heb nu lang haar tot bijna mijn ehm, achterwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
[..]
Pittig kort.........brrrrrrDat was het volgens mij ten tijde van de Dolly DotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het volgens mij ten tijde van de Dolly Dots
Ben je in het leger geweest dan? Dat het verplicht was.....?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? nee joh.. ik doe dat omgekeerd, ben jong begonnen met pittig kort (verplicht) en heb nu lang haar tot bijna mijn ehm, achterwerk
ehm.... nee, maar ik zal mij daar even niet verder uitlaten ivm die valkuilquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je in het leger geweest dan? Dat het verplicht was.....?
Leger was toen toch al niet meer verplicht?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je in het leger geweest dan? Dat het verplicht was.....?
Ook zoiets waardeloos, maar, ik vond destijds wel altijd Angela Groothuizen wel lekker, en ze mag er nog steeds zijn...quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het volgens mij ten tijde van de Dolly Dots
Zeer verstandig, alles wat je nu zegt kan later tegen je gebruikt worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.... nee, maar ik zal mij daar even niet verder uitlaten ivm die valkuil
Ik hou het bij een relaxt rokertje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:38 schreef Mickeys het volgende:
Oh ja.. ik zou koffie doen.. damn... het slaat hard toe die vergetelheid
Vroeg? Zo zou je het inderdaad kunnen noemenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou het bij een relaxt rokertje.
Het is nog vroeg.
* Mickeys is ietwat jaloers...quote:
Dank je Spezza.. Voel je vrij om hier langs te blijven komen zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:51 schreef Spezza19 het volgende:
Gefeliciteerd met de terugkeer van het ouwe lullen forum
Dank U.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:51 schreef Spezza19 het volgende:
Gefeliciteerd met de terugkeer van het ouwe lullen forum
Hij moet nog 4 jaar wachten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Spezza.. Voel je vrij om hier langs te blijven komen zou ik zeggen
quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Spezza.. Voel je vrij om hier langs te blijven komen zou ik zeggen
Ja, ik had een beetje een muziekoverdosis en was toe aan een pauze.quote:
Een overdosis muziek?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik had een beetje een muziekoverdosis en was toe aan een pauze.
Bekend gevoel iddquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik had een beetje een muziekoverdosis en was toe aan een pauze.
Aan een lijntje lijkt het wel ..:quote:
Ja, maar dat is van gisteren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan een lijntje lijkt het wel ..:
Tijd Programma Details
00:00 - 04:00
DJ Gup Fallback
04:00 - 08:00
DJ Gup Fallback
08:00 - 12:00
DJ Gup Fallback
12:00 - 16:00
DJ Gup Fallback
16:00 - 18:00
DJ Gup Fallback
18:00 - 19:00
DJ Gup Fallback
Dat zei Muis gisteren indd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:16 schreef Spezza19 het volgende:
Gup zwemt prima. Het schijnt aan Icecast te liggen.
gup is de verzoekjesvis van radio49quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben het spoor bijster met jullie beestjes... ik ga doen wat ik mijzelf beloofd heb....
heel misschien zie je strakjes wel resultaat Chuf... via dat andere medium
Ik wist dat je dit zou overkomen en dacht er over om je het een en ander uit te leggen, maar ik heb er nog even mee gewacht...quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben het spoor bijster met jullie beestjes... ik ga doen wat ik mijzelf beloofd heb....
heel misschien zie je strakjes wel resultaat Chuf... via dat andere medium
Draag jij de koffers maar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit zou overkomen en dacht er over om je het een en ander uit te leggen, maar ik heb er nog even mee gewacht...
Maar in dit topic draaien nu ook regelmatig 40+ DJ's MUZ / Radio 49 #847 Klussen met te weinig onderdelen....
Dan zou je zelf een set moeten draaienquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit nu even met mijn kop in de experimental noise, avant garde, early industrial music en minimal synth, dat kan Gup me helaas niet bieden.
Dat doe ik toch, alleen voor mezelf nu.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou je zelf een set moeten draaien
Ik vind het prima.. Heb geen muziek aan nu...quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doe ik toch, alleen voor mezelf nu.
[..]
Pittig kort.........brrrrrrTerechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik vind het een lief liedjequote:Op donderdag 7 januari 2016 03:02 schreef jekomterwelhinter het volgende:
precies op tijd: "3 uur 's-nachts 7 januari"laat ze maar lullen hiero hoor
![]()
Ik vind het een kutnummer, maar dat kan jij natuurlijk niet weten, zover heb je niet teruggelezen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Terecht
[..]
en ik vind het een lief liedjelaat ze maar lullen hiero hoor
Jawelquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het een kutnummer, maar dat kan jij natuurlijk niet weten, zover heb je niet teruggelezen.
Het kan veel erger dan dat hoor, ik kan het nummer heel af en toe nog wel 'verdragen'.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaweljullie vonden het allemaal een kutnummer
Ik vond het wel een grappige verrassing, ik denkt nooit aan die datum terwijl ik die tekst natuurlijk al 30+ jaar ken.quote:
Maar je vindt het desondanks een kutnummer... Ik ben die stekst al lang vergetenquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige verrassing, ik denkt nooit aan die datum terwijl ik die tekst natuurlijk al 30+ jaar ken.
Mogelijk? Was het iets dat er op lijkt, sprak ie binnensmonds, of in een vreemde taal?quote:'Politie Parijs schiet man met bomgordel dood'
Man schreeuwde mogelijk ’Allah is groot’
Er zijn van die totaal overbodige dingen die je niet wil onthouden die 45 jaar in je kop blijven zitten, terwijl je andere belangrijke dingen juist steeds vergeet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je vindt het desondanks een kutnummer... Ik ben die stekst al lang vergeten
Met -1 gaat dat niet nodig zijn.. Zoveel weet ik er nog wel vanafquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, tijd voor de rayonhoofden om de koppen bij elkaar te steken.
Nee, maar de winter zal toch nu langzaamaan wel gaan beginnen, denk ik, geloof niet dat we t/m maart met dit milde weer weg zullen komen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Met -1 gaat dat niet nodig zijn.. Zoveel weet ik er nog wel vanaf
Ik hoop het niet, anders krijg je allemaal beestjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar de winter zal toch nu langzaamaan wel gaan beginnen, denk ik, geloof niet dat we t/m maart met dit milde weer weg zullen komen.
Maar misschien gaan die beestjes ook weer eerder weg .... Afgelopen jaar weinig last van beestjes gehad.. Maar ik woon ook niet op de beganegrondquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders krijg je allemaal beestjes
Zover ben ik nooit gekomen bij dat kutnummer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige verrassing, ik denkt nooit aan die datum terwijl ik die tekst natuurlijk al 30+ jaar ken.
Rotziekte blijft het ... Heb er in mijn omgeving nog weinig mee te maken en zou mooi zijn als dat zo blijft , maar vrees van nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:55 schreef Mickeys het volgende:
Wat ik echt ruk vind aan ouder worden, veel mensen om je heen die ineens kanker hebben. In mijn omgeving zijn ze allemaal 40+ waardoor het bijna gaat lijken op een ouderdomsziekte. Naast mijn (stief)moeder en overbuurman nu ook weer een goede kennis van me.![]()
Ik had anderhalve week een mug in de slaapkamer... december.... en vervolgens ben ik flink lek geprikt. Zulke beestjes houden wel lang vol met die hoge temperaturen, laat de vorst maar even flink komenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien gaan die beestjes ook weer eerder weg .... Afgelopen jaar weinig last van beestjes gehad.. Maar ik woon ook niet op de beganegrond
Kopietje uit België.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:37 schreef Mickeys het volgende:
Laatste regel graag overslaan... ik haat dat soort toestanden (ook al maak ik mij er hier dan weer wel schuldig aan hahaha)
[ afbeelding ]
Zou kunnen, komt van FB af. Pagina " weet je nog? " nu aan het door struinen. Zitten veel dingen bij waarvan ik nu zeg: Oh ja... dat hadden we vroeger ookquote:
Wij hadden Jan Pelleboer, Jan Janssen, Ard Schenk en zo....quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou kunnen, komt van FB af. Pagina " weet je nog? " nu aan het door struinen. Zitten veel dingen bij waarvan ik nu zeg: Oh ja... dat hadden we vroeger ook
Ja die... Kees Kist, de Kromme, Cruijff en natuurlijk mijn held Ayrton Sennaquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hadden Jan Pelleboer, Jan Janssen, Ard Schenk en zo....
Die laatste niet, wij moesten het met Jan Lammers doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja die... Kees Kist, de Kromme, Cruijff en natuurlijk mijn held Ayrton Senna
Wil Hartog !! Jumping Jackquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja die... Kees Kist, de Kromme, Cruijff en natuurlijk mijn held Ayrton Senna
Ik doel op dat FB plaatje waar namen van Belgische helden op stonden, en die ik en Sjoef en ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:08 schreef Mickeys het volgende:
Hoezo Ayrton niet? Samen met Damon Hill en Villeneuve en anderen... (sorry, ben F1 fan)
Oké... daar heb je hebben jullie een punt. Waren de broertjes Coronel toen al actief eigenlijk?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doel op dat FB plaatje waar namen van Belgische helden op stonden, en die ik en Sjoef noemden zijn Nederlandse helden, zoals Reinier Paping.
Vandaar Ayrton niet.
Denk van niet, dat is meer van de 90's.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oké... daar heb je een punt. Waren de broertjes Coronel toen al actief eigenlijk?
Mijn broer studeerde met de oudste, die ook racete en wel eens bij ons thuis is geweest.. Die tweeling was al wel bezig , maar nog niet op de voorgrondquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oké... daar heb je hebben jullie een punt. Waren de broertjes Coronel toen al actief eigenlijk?
idd. Tom 1990 en Tim 1994quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk van niet, dat is meer van de 90's.
Toen waren ze namelijk pas 18 jaar.
Ze zijn van 1972.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn broer studeerde met de oudste, die ook racete en wel eens bijons thuis is geweest.. Die tweeling was al wel bezig , maar nog niet op de voorgrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |