SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Dit account is niet meer in gebruik.
Ja maar OUDquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:49 schreef just me het volgende:
Deze TT zou in OUD ander geïnterpreteerd worden
40+?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:49 schreef just me het volgende:
nee daar waar ouders over hun kinderen of a.s. kinderen praten, klussen is daar nueckenquote:
Das best sneu....quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:55 schreef just me het volgende:
[..]
nee daar waar ouders over hun kinderen of a.s. kinderen praten, klussen is daar nuecken
Het zijn niet mijn woorden hèquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das best sneu....
Zeker vanwege kinderoortjes...
"Ja, wij noemen neuken altijd klussen, want anders horen de kinderen het."
Meldtquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:49 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:03 schreef just me het volgende:
Ik wens jullie een rustige middag, ik ben er vandoor
quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
Ondertussen in Groningen....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:00 schreef ToT het volgende:
Flikker maar op ook met dat dressoir en die tv-meubel; naast het feit dat de handleidingen volkomen onleesbaar zijn, valt de kwaliteit me ook echt vies tegen: prachtige hoogglans zwarte deurtjes op meubels die verder cheap-ass wit spaanplaat zijn.
Ik stuur die hele meuk weer terug!
Ja als het geheel nou hoogglans was, had ik me er nog wel aan willen wagen; een beetje moeite steken in iets waarvan je verwacht dat het er mooi uit gaat zien is geen probleem, maar als het eindresultaat bij voorbaat al kut lijkt te zijn en je moet onderdelen verlijmen om het in elkaar te zetten; laat dan maar zitten!quote:
misschien iets meer geld zien te vinden/sparen en degelijker spul bij bijv Ikea zoeken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:00 schreef ToT het volgende:
Flikker maar op ook met dat dressoir en die tv-meubel; naast het feit dat de handleidingen volkomen onleesbaar zijn, valt de kwaliteit me ook echt vies tegen: prachtige hoogglans zwarte deurtjes op meubels die verder cheap-ass wit spaanplaat zijn.
Ik stuur die hele meuk weer terug!
Ga ik doen, maar bij de Ikea ben ik al geweest en het enige wat ik interessant vond was de Kallax. Wil je daar deurtjes of mandjes in hebben, dan ben je zo een aardige stuiver kwijt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien iets meer geld zien te vinden/sparen en degelijker spul bij bijv Ikea zoeken?
Ja ik baal er alleen van dat die mandjes ¤12,95 per stuk zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
de LP's te staan en dan kopen we nog een paar lades voor cd's en komt hij in het eetgedeelte te staan.
ik heb stoffen manden van ¤3,99 ofzo en in de koopjeshoek valt ook nog wel eens wat te scoren, zo hebben vrienden deurtjes en lades in een bonte verzameling kleuren bij elkaar gescharreldquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik baal er alleen van dat die mandjes ¤12,95 per stuk zijn.
Als er elders goedkopere maar ook mooi uitziende mandjes te vinden zijn met dezelfde maten, zou het een ander verhaal worden.
wee beequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |