preciesquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier een caffetiere en een nespresso, veel beter
Maar ook daar komen goedkopere cups van op de marktquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
/jammer dat Nespresso zo duur is
Die blijft in mijn huis.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw Sas... Dan zorg je toch dat je daar ook jouw ding krijgt..
Lidl cups zijn net zo goed en makkelijker aan te komen dan dat bestelgedoe.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
/jammer dat Nespresso zo duur is
Hij is al zover in elk geval een andere te willen.quote:
Of je komt niet meer daar tot ie een nieuwe heeft...quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is al zover in elk geval een andere te willen.
Wat moet ik dan met mijn tijd doen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je komt niet meer daar tot ie een nieuwe heeft...
Laat hem naar jou toe komen .. Of je gaat ergens anders heenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met mijn tijd doen?
Was het wel interessant?quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
wtf ... Onbekend telefoontje om 2 uur uit Oostenrijk... vaag...
Vreemde tijd, het is niet zo dat ze daar in een andere tijdzone zitten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Opgehangen voordat ik kon opnemen... Maar het zou kunnen...
Zou een bekende kunnen zijn die per ongeluk mn nummer belde... Gebeurt wel eens.. Maar die nummers staan niet op deze telefoon.. Zou het moeten checken op mn oudequote:Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vreemde tijd, het is niet zo dat ze daar in een andere tijdzone zitten.
Omdat het een oudje is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:06 schreef chufi het volgende:
2:30 minuut te laat.. Maar waarom hier?
Wij slapen niet zo veel...quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:16 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Omdat jullie nog wakker zijn
Inderdaad en op de opening van 40+quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:19 schreef chufi het volgende:
Maar zat je hier nu het hele jaar op te wachten?
Een kutnummer is het.quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:19 schreef chufi het volgende:
Maar zat je hier nu het hele jaar op te wachten?
Dat is mooi om te horen. Welkomquote:Op donderdag 7 januari 2016 03:32 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Inderdaad en op de opening van 40+
Ieder zn eigen smaak Piet...quote:
Vraag me nu af wat er was op 7 januari om 3:00u?quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:35 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Oei, wat een reacties op een nummertje
Ik zou zeggen luister nog een paar keerquote:Op donderdag 7 januari 2016 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me nu af wat er was op 7 januari om 3:00u?
Dat overleef ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:45 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ik zou zeggen luister nog een paar keer
quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me nu af wat er was op 7 januari om 3:00u?
quote:Het panter bloesje en de spijkerbroek.
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op de hoek.
Hij stond binnen, in een discotheek, dus het viel nogal mee, pilsje erbij, best relaxt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:51 schreef Mickeys het volgende:
In de winter met die ijzel? Da's koud
Zou op de hoek niet buiten zijn? Anders zou het m.i. in de hoek moeten zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij stond binnen, in een discotheek, dus het viel nogal mee, pilsje erbij, best relaxt.
Daar zit wat in, maar zover ik weet stond ie binnen stiekem te dansen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou op de hoek niet buiten zijn? Anders zou het m.i. in de hoek moeten zijn
Tja, de meeste Nederlandse/blanke mannen kunnen inderdaad niet dansen. Dat stiekem is denk ik wel beterquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar zover ik weet stond ie binnen stiekem te dansen.
Nee, Nederlandse/blanke vrouwen kunnen wel dansen zeker....quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, de meeste Nederlandse/blanke mannen kunnen inderdaad niet dansen. Dat stiekem is denk ik wel beter
Dat staat je vrij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:59 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu het liedje weer opnieuw gaan beluisteren.?
Dansen kan ik ook wel ... ondanks dat ik blank/blank ben....quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:00 schreef Mickeys het volgende:
Als jij dat wil Chuf.
Overigens kan ik wel dansen, maar om nu te zeggen dat ik echt blank blank ben.. misschien dat ik het daarom wel kan
Ah, een BJ in het fietsenhok.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:04 schreef chufi het volgende:
Het was buiten op de hoek. Er staan fietsen en een lantarenpaal ..
Ik heb hetzelfde als Piet, ik vind het een kutnummer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de dansschool. Kwestie van de clip kijken
Jullie lijken wat dat betreft idd wel wat op ellkaarquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Piet, ik vind het een kutnummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |