Vraag me nu af wat er was op 7 januari om 3:00u?quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:35 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Oei, wat een reacties op een nummertje
Ik zou zeggen luister nog een paar keerquote:Op donderdag 7 januari 2016 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me nu af wat er was op 7 januari om 3:00u?
Dat overleef ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:45 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ik zou zeggen luister nog een paar keer
quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me nu af wat er was op 7 januari om 3:00u?
quote:Het panter bloesje en de spijkerbroek.
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op de hoek.
Hij stond binnen, in een discotheek, dus het viel nogal mee, pilsje erbij, best relaxt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:51 schreef Mickeys het volgende:
In de winter met die ijzel? Da's koud
Zou op de hoek niet buiten zijn? Anders zou het m.i. in de hoek moeten zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij stond binnen, in een discotheek, dus het viel nogal mee, pilsje erbij, best relaxt.
Daar zit wat in, maar zover ik weet stond ie binnen stiekem te dansen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou op de hoek niet buiten zijn? Anders zou het m.i. in de hoek moeten zijn
Tja, de meeste Nederlandse/blanke mannen kunnen inderdaad niet dansen. Dat stiekem is denk ik wel beterquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar zover ik weet stond ie binnen stiekem te dansen.
Nee, Nederlandse/blanke vrouwen kunnen wel dansen zeker....quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, de meeste Nederlandse/blanke mannen kunnen inderdaad niet dansen. Dat stiekem is denk ik wel beter
Dat staat je vrij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:59 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu het liedje weer opnieuw gaan beluisteren.?
Dansen kan ik ook wel ... ondanks dat ik blank/blank ben....quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:00 schreef Mickeys het volgende:
Als jij dat wil Chuf.
Overigens kan ik wel dansen, maar om nu te zeggen dat ik echt blank blank ben.. misschien dat ik het daarom wel kan
Ah, een BJ in het fietsenhok.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:04 schreef chufi het volgende:
Het was buiten op de hoek. Er staan fietsen en een lantarenpaal ..
Ik heb hetzelfde als Piet, ik vind het een kutnummer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de dansschool. Kwestie van de clip kijken
Jullie lijken wat dat betreft idd wel wat op ellkaarquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Piet, ik vind het een kutnummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |