Ja, krinloop heb ik ze ook wel eens zien staan, maar voor 2 tientjes koop ik zoiets dan toch liever nieuwquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie Moka's nog wel eens bij de kringloop staan. Heb er zelf ook eentje, Symph drinkt die koffie altijd. Mijn exemplaar is heel lelijk geworden door de vaatwasser, maar ach
Ja, zo'n ding had ik vroeger ook, was ook lekker eigenlijk, en wél makkelijkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef sacha het volgende:
en van toen ik nog in de grote stad woonde:
http://www.duikelman.nl/producten.php?grp=2&sub=21
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef sacha het volgende:
koffie smaken zijn persoonlijk, je begint met gemalen koffie, lekker experimenteren, en dan til je het een stapje hoger en ga je je bonen zelf malen, of je drinkt een kopje uit je pruttelpot, denkt gatverdamme dat bij de Italiaan was véél lekkerder en flikkert je pruttelpot in je pas opgeruimde gangkast...
Als de espresso machine morgen kapot gaat, koop ik dezelfde dag nog een nieuwe...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef sacha het volgende:
koffie smaken zijn persoonlijk, je begint met gemalen koffie, lekker experimenteren, en dan til je het een stapje hoger en ga je je bonen zelf malen, of je drinkt een kopje uit je pruttelpot, denkt gatverdamme dat bij de Italiaan was véél lekkerder en flikkert je pruttelpot in je pas opgeruimde gangkast...
hier ditto hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de espresso machine morgen kapot gaat, koop ik dezelfde dag nog een nieuwe...
En dan te bedenken dat we op dag 1 van uitkomen een Senseo hebben aangeschaft.quote:
De mijne welquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Mickeys het volgende:
Oeh, en dan hebben jullie het over koffie.....
Die espresso machine van jullie, is dat zo 1 die de bonen zelf nog maalt en zo?
ik heb tot bloedens toe geweigerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we op dag 1 van uitkomen een Senseo hebben aangeschaft.
Als ik dat nu proef, dan ga ik bijna over mijn nek...
uhuhquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Mickeys het volgende:
Oeh, en dan hebben jullie het over koffie.....
Die espresso machine van jullie, is dat zo 1 die de bonen zelf nog maalt en zo?
Ik was met Ajax op pad in het buitenland, kwam thuis en zag dat raar gevormde ding staan.quote:
heb je het zo breedquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de espresso machine morgen kapot gaat, koop ik dezelfde dag nog een nieuwe...
Op 31 juni regel ik de koffie wel...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Mickeys het volgende:
ik heb nog steeds een Senseo. die aluminium uitvoering. Maar die is nu eigenlijk wel aan vervanging toe. Heb gelukkig nooit last gehad van lekkende Senseo's
Goed zo jongen ik gun het je van hartequote:
Ooit gedaan maar dat niet weer. Heb wel een Nespresso tussendoor gehad. Was erg gek van de smaak Dulsoa, maar erg kostbaar dus binnen een paar maanden die netjes weer opgeborgen. Geen idee of dat ding het nog doet. Ik heb nog wel een gewone filter koffie zetter maar ik vind het wel lekkerder om iedere keer een vers koppie te hebben/zettenquote:
Zeker de Lotto gewonnenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Goed zo jongen ik gun het je van harte
Zolang je er maar van genietquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
De fabriek kan ik echter nog niet opkopen...
Welterustenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een iets langer verhaal, maar niet voor hier...
Terug naar de studenten tijd... Long long tima agoquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef sacha het volgende:
lekkere opgiet koffie! filtertje, thermoskan, keteltje
Zo zet mijn moeder nog koffiequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef sacha het volgende:
lekkere opgiet koffie! filtertje, thermoskan, keteltje
en anders is het jammer...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat de espressomachine van Symph het jarenlange ongebruikt in de kast staan heeft overleefd, dan kan dat pruttelpotje weg
Ik ben voor DDMquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en anders is het jammer...
pruttelpotje is ook erg fijn
Doet ze het goed?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb wel een fijne koffiemachine
ik was ook van het opgieten met kokend water, voor die enkele keer dat er bezoek was dat koffie dronk. Inmiddels filter naar de kringloop en de resterende filterzakjes op mijn werk gedumpt en alleen de Moka nog overquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo zet mijn moeder nog koffie
Die is helelmaal van slag als ze hier een Senseo moet gebruiken
En niet vanwege de smaak van de koffie, want ze drinkt geen koffie, maar ze weet niet hoe het moet
Heerlijk die koffie..quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was ook van het opgieten met kokend water, voor die enkele keer dat er bezoek was dat koffie dronk. Inmiddels filter naar de kringloop en de resterende filterzakjes op mijn werk gedumpt en alleen de Moka nog over
Dat is ook voor koffie extractquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef FANN het volgende:
Jeu...... die is apart maar duurt 3 uur![]()
http://www.duikelman.nl/product.php?i=1638
Senseoquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heerlijk die koffie..
en Senseo, wie noemt dat koffie?
Nooitquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je het niet in huis haalt is dat ook niet nodig..
Ja maar Sas heeft niks andersquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je het niet in huis haalt is dat ook niet nodig..
Hier een caffetiere en een nespresso, veel beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |