quote:Ik stond maar wat te drinken, wat te hangen.
Ik dacht en keek en dacht wat om me heen.
Niemand om me even op te vangen,
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.
Drie uur 's nachts, zeven januari.
Het panter bloesje en de spijkerbroek.
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op de hoek.
Het is nog steeds 7 januari, zou hij er nog staanquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds? beetje oud plaatje, net als het tijdstip
Ow geweldigquote:
Klik op plaatje in mijn quote en hij staat er nogquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog steeds 7 januari, zou hij er nog staan
Ben amper wakker joh. Krijg nog maar een kwart van het totaalplaatje mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Klik op plaatje in mijn quote en hij staat er nog
Je bent vroeg de laatste dagen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben amper wakker joh. Krijg nog maar een kwart plaatje van het totaal mee.
Misschien wel:quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog steeds 7 januari, zou hij er nog staan
Mijn plaatje is nog jouw plaatje..quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:20 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij kleppen jullie langs elkaar heen. TS is echt anders dan je plaatje Chufi
electrisch die doet het al meer dan 15 jaarquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Een elektrische of een stoomfluitketel....?
Ik verander pas na openen. En meestal overrompeld de lapo me nogal..quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn plaatje is nog jouw plaatje..
Maar het gaat om het principe. Als ik een nieuw topic open en er staat nog niet een nieuw plaatje, reageert Mo daar vaak op....
Ow.... sorry, ik ben natuurlijk wel een tijdje weggeweest.... moest weer onder de rots vandaan komen dus heb niet alles kunnen bij lezenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn plaatje is nog jouw plaatje..
Maar het gaat om het principe. Als ik een nieuw topic open en er staat nog niet een nieuw plaatje, reageert Mo daar vaak op....
Dat bijlezen zou ik ook maar niet doen, want het daar is geen touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.... sorry, ik ben natuurlijk wel een tijdje weggeweest.... moest weer onder de rots vandaan komen dus heb niet alles kunnen bij lezen
Zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bijlezen zou ik ook maar niet doen, want het daar is geen touw aan vast te knopen
Ah.. gefeliciteerd dan nogquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gisteren verjaardag gevierd met baardaap, een dag na datum, maar goed, dat vind ik niet erg.
![]()
Dank je.quote:
Pfff... Al was baardaap je overgrootmoeder geweest... als je maar lol en heel veel plezier hebt gehadquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je.
Even voor de duidelijkheid, baardaap is mijn zoon, daar is in het verleden wel eens verwarring over geweest.![]()
![]()
Pittig kort.........brrrrrrquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:31 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben niet echt wakker te krijgen... nog maar een koffie doen en daarna richting de kapper om het antiek blond weg te laten werken.... moet lukken hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pittig kort.........brrrrrrHuh? nee joh.. ik doe dat omgekeerd, ben jong begonnen met pittig kort (verplicht) en heb nu lang haar tot bijna mijn ehm, achterwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pittig kort.........brrrrrrDat was het volgens mij ten tijde van de Dolly DotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het volgens mij ten tijde van de Dolly Dots
Ben je in het leger geweest dan? Dat het verplicht was.....?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? nee joh.. ik doe dat omgekeerd, ben jong begonnen met pittig kort (verplicht) en heb nu lang haar tot bijna mijn ehm, achterwerk
ehm.... nee, maar ik zal mij daar even niet verder uitlaten ivm die valkuilquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je in het leger geweest dan? Dat het verplicht was.....?
Leger was toen toch al niet meer verplicht?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je in het leger geweest dan? Dat het verplicht was.....?
Ook zoiets waardeloos, maar, ik vond destijds wel altijd Angela Groothuizen wel lekker, en ze mag er nog steeds zijn...quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het volgens mij ten tijde van de Dolly Dots
Zeer verstandig, alles wat je nu zegt kan later tegen je gebruikt worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.... nee, maar ik zal mij daar even niet verder uitlaten ivm die valkuil
Ik hou het bij een relaxt rokertje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:38 schreef Mickeys het volgende:
Oh ja.. ik zou koffie doen.. damn... het slaat hard toe die vergetelheid
Vroeg? Zo zou je het inderdaad kunnen noemenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou het bij een relaxt rokertje.
Het is nog vroeg.
* Mickeys is ietwat jaloers...quote:
Dank je Spezza.. Voel je vrij om hier langs te blijven komen zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:51 schreef Spezza19 het volgende:
Gefeliciteerd met de terugkeer van het ouwe lullen forum
Dank U.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:51 schreef Spezza19 het volgende:
Gefeliciteerd met de terugkeer van het ouwe lullen forum
Hij moet nog 4 jaar wachten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Spezza.. Voel je vrij om hier langs te blijven komen zou ik zeggen
quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Spezza.. Voel je vrij om hier langs te blijven komen zou ik zeggen
Ja, ik had een beetje een muziekoverdosis en was toe aan een pauze.quote:
Een overdosis muziek?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik had een beetje een muziekoverdosis en was toe aan een pauze.
Bekend gevoel iddquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik had een beetje een muziekoverdosis en was toe aan een pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |