Dat is een pittig eindje, vooral als je bedenkt dat je ook nog eens terug moet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nijkerkernauw, later toen ik een rijbewijs had meestal bij Nulde.
Ik zie op Google maps nou net dat het adres aan het Nijkerkernauw de Zeedijk was![]()
![]()
Maar dus 17,6 km fietsen....
Ja ach, we gingen meestal met een paar man, dus dat was niet zo erg.... wat te drinken mee, wat te eten mee, kwam goedquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een pittig eindje, vooral als je bedenkt dat je ook nog eens terug moet.
Nou gefeliciteerd met deze vondst, er kan volgens deze kaart dus binnenkort een 6 stedentocht komen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, tijd voor de rayonhoofden om de koppen bij elkaar te steken.
Ik heb op de vorig pagina nog een bootje bij jullie in de stad geplaatstquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd met deze vondst, er kan volgens deze kaart dus binnenkort een 6 stedentocht komen.
Of had je het over de 1 dorpentocht in Groningen?
draak! mijn lelijke tenen zijn weg, kijk maar!quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:18 schreef drakin het volgende:
Ik heb geen last van ijs trouwens, het smaakt me zeer goed
Dat topicquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
draak! mijn lelijke tenen zijn weg, kijk maar!![]()
40+ / Restyle een 40 plusser
Dat bootje heb ik vroegah wel eens zien liggen in de prinsentuin, mooi dingetje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb op de vorig pagina nog een bootje bij jullie in de stad geplaatst
Nou je knieen nog en ik ben trots op jequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
Oh echt!? Ik was er een zomer mee op vakantie van Grunn naar de Friese meren, was van de ouders van een vriend van me ... Maar of het nog zo is weet ik niet...quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat bootje heb ik vroegah wel eens zien liggen in de prinsentuin, mooi dingetje.
Doe je goed op je nieuwe tablet?!quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik fietste er altijd wel langs 's zomers, maar dat is alleen in de zomer van '89 of '90 geweest of na '95quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh echt!? Ik was er een zomer mee op vakantie van Grunn naar de Friese meren, was van de ouders van een vriend van me ... Maar of het nog zo is weet ik niet...
Die foto is uit 81.. Toen voeren we de kotter van Groningen naar Friesland.. De eigenaren verhuisden naar Makkum.. En ik lees net dat in 2005 verkocht is ....quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik fietste er altijd wel langs 's zomers, maar dat is alleen in de zomer van '89 of '90 geweest of na '95
En er lag meestal maar 1 zo'n houten bootje bij. En ik heb dacht ik 1 keer 1 met surfplank gezien.
Mijn lange termijn geheugen doet het soms wel
Een dagje op Fok en hij zwicht...quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:39 schreef drakin het volgende:
Sas besteld een koffiemachien
Eindelijk lekkere koffie daar
Dan heb ik hem niet gezien want toen woonde ik hier niet, of we moeten een keer daar toevallig zijn geweest, want we waren wel vaak bij mijn Beppe op bezoek in Leeuwarden. En ook bij mijn Oerbeppe die zelfs daartegenover woonde. Alleen keek ik niet echt naar boten en surfplanken op mijn 9e, dat deed ik pas een paar jaar later.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die foto is uit 81.. Toen voeren we de kotter van Groningen naar Friesland.. De eigenaren verhuisden naar Makkum.. En ik lees net dat in 2005 verkocht is ....
http://www.eiseendenhof.nl/eyseend/kotter%20Eyseend/index.htm
Dat is zoo 2014quote:
quote:
alleen die achternaam...quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moest lachen en Frans is tof.
Ik vind Fries tofferquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moest lachen en Frans is tof.
water kanquote:
jaquote:
Er is zelfs een programma over treehutten op Discoveryquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:32 schreef drakin het volgende:
Ik kwam laatst een treehut tegen in Amersfoort
Die kom ik niet tegen tijdens mijn uitjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is zelfs een programma over treehutten op Discovery
Ik moet altijd huilen van uitjes.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Die kom ik niet tegen tijdens mijn uitjes
Ik was vooral gek op die Amsterdamse uitjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen van uitjes.
wat dacht u hiervanquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ergens in Pruisen loopt er rivier met mijn achternaam.
te laatquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet de raketten niet uit te zetten.
Hij woont ver genoeg weg.quote:
Heb je Joods bloed Hut?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:46 schreef Treehut362 het volgende:
Fireworks fired into the crowds outside Cologne rail station in video uploaded by Turkish migrant who filmed the chaos
[..]
wat dacht u hiervan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |