Tegen mijn vader gingen ze vroeger in de zomer anders praten, kortere zinnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn achternaam doet het wel vermoeden...
Want?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegen mijn vader gingen ze vroeger in de zomer anders praten, kortere zinnen.
vertelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:28 schreef Leandra het volgende:
/offtopic
Man, man, man, wat een gruwelijk dom volk loopt er toch rond
Zn gipsy blood?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij werd nogal bruin met donkere haren.
Neuh... voor je het weet wordt het weer in de desbetreffende FB gequote om mijn "neerbuigende" gedrag te bewijzenquote:
Daar heb jij toch schijt aan? Laat ze maar gaan die SC loopt gewoon door hého.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... voor je het weet wordt het weer in de desbetreffende FB gequote om mijn "neerbuigende" gedrag te bewijzen
Nou, ik heb er toen wel heel smartelijk om moeten lachen iddquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb jij toch schijt aan? Laat ze maar gaan die SC loopt gewoon door hého.
Vermaak me altijd wel hier anders was ik er niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb er toen wel heel smartelijk om moeten lachen idd
True.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vermaak me altijd wel hier anders was ik er niet.
Ach en elkaar wat in de haren vliegen moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
True.
Als het niet leuk zou zijn zou het snel over zijn.
Dat is wel een stuk makkelijker als mensen nog haren hebben, en dat gaat rap achteruit in dit subforumquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach en elkaar wat in de haren vliegen moet kunnen toch?
Had een mislukte actie met tondeuse, alles er maar af toen en heb weer nieuw haar inmiddels.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk makkelijker als mensen nog haren hebben, en dat gaat rap achteruit in dit subforum
Das ook wel lekker... zeker als er nu weer nieuw haar zit, het is een beetje aan de koude kant.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had een mislukte actie met tondeuse, alles er maar af toen en heb weer nieuw haar inmiddels.
Het is alweer aardig gedekt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das ook wel lekker... zeker als er nu weer nieuw haar zit, het is een beetje aan de koude kant.
De eerste tekenen van kaalheid... Kidding... Je pa had volgens mij ook nog redelijk wat haar .. dus het zal wel meevallenquote:
Mijn pa is een taaie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste tekenen van kaalheid... Kidding... Je pa had volgens mij ook nog redelijk wat haar .. dus het zal wel meevallen
Ach, dat hoort ook bij 40+ hèquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het groeit wat onregelmatig bij mij en de inhammen worden dieper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |