Ja, maar die is oud genoeg om hem op TV te hebben gezien toen het uitgezonden werd....quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik meen dat Edwin Evers hem ook altijd nadoet op de radio
Opnemen en delen... Ik vind het altijd hilarischquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die is oud genoeg om hem op TV te hebben gezien toen het uitgezonden werd....
Daarbij doet Evers niet de actualiteiten zoals die op dat moment bij ons in de auto en om ons heen spelen, dat maakt het vooral zo leuk.
Nah, liever morgen dan over een week omdat de vrachtwagen vandaag van de weg geschoven is toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:58 schreef sacha het volgende:
ik wacht op mijn nieuwe tablet maar de post ligt plat in het noorden van het land
Ik krijg ook een alert dat ivm weersomstandigheden mn levering mogelijk later komtquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:58 schreef sacha het volgende:
ik wacht op mijn nieuwe tablet maar de post ligt plat in het noorden van het land
tablet zou er gisteren al zijn dus misschien ligt ie al naast de wegquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, liever morgen dan over een week omdat de vrachtwagen vandaag van de weg geschoven is toch?
Is de school alweer open?
Vaart de boot wel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
tablet zou er gisteren al zijn dus misschien ligt ie al naast de weg![]()
en ja, de school is weer open
de eikelmannetjesquote:
Deze dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was vast wel een Jambers gast die ze heeft zien lopen....
Hoe komt het dat je dit allemaal weet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo ik wil graag even aankondigen dat jullie een nieuwe vaste user hier krijgen binnenkort, hij heet Kurovski, vroeger bekend als niels0. Ik denk dat jullie enorm blij met hem gaan zijn. Hij houdt van skaten, leunen, varen en meisjes van 18.
Dan ga ik nu weer weg want ik ben 24. Dag vrienden.
Omdat hij op zijn doortochten in de KLB SC is blijven steken en nu verdwaald is, maar ik geloof dat dit een beter onderkomen voor hem is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je dit allemaal weet?
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat hij op zijn doortochten in de KLB SC is blijven steken en nu verdwaald is, maar ik geloof dat dit een beter onderkomen voor hem is.
Ik heb liever dat je zelf zijn luier verschoond.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat hij op zijn doortochten in de KLB SC is blijven steken en nu verdwaald is, maar ik geloof dat dit een beter onderkomen voor hem is.
Nee, nee hij is ontzettend zelfstandig. Een echte zeebonk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je zelf zijn luier verschoond.
Dank je Guus, dank je.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gefeliciteerd met de komst van Niels0. Die man is een rasechte kwaliteitsuser.
Donder eens op. Jij bent veel te jong om hier te posten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:17 schreef Crip het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe Piet Paulusma!
Prijzen zijn niet ruilbaar of in te leveren bij je dichtstbijzijnde skatewinkel.
Ik ben je dochter, zo praat je niet tegen mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Donder eens op. Jij bent veel te jong om hier te posten.
Oh ja shit. Sorry milady.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben je dochter, zo praat je niet tegen mij.
Je mag die van mij op komen halen, ik heb er één over...quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef sigme het volgende:
O had ik maar een rollator, dat is vast handig met al die ijzel hier.
Of gewoon schaatsen om het nog wat sportief te houden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef sigme het volgende:
O had ik maar een rollator, dat is vast handig met al die ijzel hier.
Dat heb ik nou nooit onder de knie gekregen. M'n hele jeugd braaf geprobeerd, en nog eens dúre hoge noren gekocht van mijn zakgeld. Op mijn 18e heb ik die uitgeleend en nooit weer teruggekregen. Ik kwam de leenster een paar jaar geleden tegen, en die had er nog altijd plezier van.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Of gewoon schaatsen om het nog wat sportief te houden.
Dr Whoquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo ik wil graag even aankondigen dat jullie een nieuwe vaste user hier krijgen binnenkort, hij heet Kurovski, vroeger bekend als niels0. Ik denk dat jullie enorm blij met hem gaan zijn. Hij houdt van skaten, leunen, varen en meisjes van 18.
Dan ga ik nu weer weg want ik ben 24. Dag vrienden.
Ik schaats ook nooit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit onder de knie gekregen. M'n hele jeugd braaf geprobeerd, en nog eens dúre hoge noren gekocht van mijn zakgeld. Op mijn 18e heb ik die uitgeleend en nooit weer teruggekregen. Ik kwam de leenster een paar jaar geleden tegen, en die had er nog altijd plezier van.
likquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Veel succes hier, niet meer met mijn vrienden mengen aub. Vind ik genant.
Noren kan ik ook niet op schaatsen. In m'n jeugd meest op hockeys en in den beginne op brabantse klompen en friese doorlopers. Tegenwoordig uitsluitend op wielen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit onder de knie gekregen. M'n hele jeugd braaf geprobeerd, en nog eens dúre hoge noren gekocht van mijn zakgeld. Op mijn 18e heb ik die uitgeleend en nooit weer teruggekregen. Ik kwam de leenster een paar jaar geleden tegen, en die had er nog altijd plezier van.
Sorriequote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Yes, de naschoolse opvang is weer uit...
coolquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger ik wel veel en op clubnivo...menig medaille in de wacht gesleept
Heya Jan Bolsquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan best aardig uit de voeten op kunstschaatsen, maar durf niet meer zo goed op natuurijs, te bang voor scheuren in het ijs waardoor ik een rare beweging maak. Vaste Noren ook wel geprobeerd, maar dat was minder succesvol, ik kwam de rondes wel door, maar echt lekker bewegen vond ik het niet.
Komend weekend weer lekker EK allround op tv kijken, ik ben echt opgegroeid met schaatsen kijken, mijn vader heeft bij Jan Bols in de klas gezeten.
Ja, krabbelen op onderbindertjes ging nog het beste.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Noren kan ik ook niet op schaatsen. In m'n jeugd meest op hockeys en in den beginne op brabantse klompen en friese doorlopers. Tegenwoordig uitsluitend op wielen.
Daar kon je half op lopen... Maar ik hebt ook gewoon op houten schaatsen geleerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, krabbelen op onderbindertjes ging nog het beste.
we gingen ook vaak even buurten in zijn sportwinkel als we bij oma waren, aardige vent is het.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heya Jan Bols.. Die trainde ook vaak daar waar ik trainde op de Asser ijsbaan
Heeft u die medailles nog?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger ik wel veel en op clubnivo...menig medaille in de wacht gesleept
Friese Doorlopers toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kon je half op lopen... Maar ik hebt ook gewoon op houten schaatsen geleerd
Kees Verkerk woont hier aan de overkant van de rivier; zijn vader had daar een café.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan best aardig uit de voeten op kunstschaatsen, maar durf niet meer zo goed op natuurijs, te bang voor scheuren in het ijs waardoor ik een rare beweging maak. Vaste Noren ook wel geprobeerd, maar dat was minder succesvol, ik kwam de rondes wel door, maar echt lekker bewegen vond ik het niet.
Komend weekend weer lekker EK allround op tv kijken, ik ben echt opgegroeid met schaatsen kijken, mijn vader heeft bij Jan Bols in de klas gezeten.
In Puttershoek ja... En Ard Schenk kwam uit Anna- Palownaquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kees Verkerk woont hier aan de overkant van de rivier; zijn vader had daar een café.
Juist... maar dat wist ik al... alleen Chuf is Chuf.... met zijn houten schaatsen... twijfelde even of hij als (voormalig Groninger) het woord Fries wel in mond durfde te nemen.quote:
Zo noemde ik die ondingen, was blij toen ik kunstschaatsen kocht, niks noren of ijshockey, kunstschaatsen vond ik veel leuker, daar kon je een pirouette mee maken.quote:
Had je wel zwarte? Kan me voorstellen dat je toch een beetje vreemd door de andere jongens werd aangekeken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo noemde ik die ondingen, was blij toen ik kunstschaatsen kocht, niks noren of ijshockey, kunstschaatsen vond ik veel leuker, daar kon je een pirouette mee maken.![]()
Nu al zeker een kwart eeuw niet meer geschaatst.
Wat denk je? Dat ik met witte ga rijden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je wel zwarte? Kan me voorstellen dat je toch een beetje vreemd door de andere jongens werd aangekeken?
Wel goeie schaatsen om te leren omdat je voetzool vrij dicht op de ondergrond zit waardoor je meer stabiliteit hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaten altijd aan de zijkant van je voeten.
Schaatste niet echt lekker...
De veters werden nat en dan gingen ze slap zitten, je mocht blij zijn als je een baantje rond kon zonder opnieuw onderbinden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaten altijd aan de zijkant van je voeten.
Schaatste niet echt lekker...
Dito hier, alleen zulke lekker zittende kunstschaatsen heb ik nooit meer gevonden dus ben ik gestopt met schaatsen. Zal voor mij denk ik inmiddels een jaar of 35 geleden zijn dat ik echt fanatiek heb geschaatst. Daarna nog wel meerdere malen geprobeerd maar was niet meer aan mij besteedquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo noemde ik die ondingen, was blij toen ik kunstschaatsen kocht, niks noren of ijshockey, kunstschaatsen vond ik veel leuker, daar kon je een pirouette mee maken.![]()
Nu al zeker een kwart eeuw niet meer geschaatst.
Op een bepaalde leeftijd moet je het fysiek ook wat rustiger aan gaan doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dito hier, alleen zulke lekker zittende kunstschaatsen heb ik nooit meer gevonden dus ben ik gestopt met schaatsen. Zal voor mij denk ik inmiddels een jaar of 35 geleden zijn dat ik echt fanatiek heb geschaatst. Daarna nog wel meerdere malen geprobeerd maar was niet meer aan mij besteed
Ik heb het sinds een jaar juist weer opgepakt. Streetskaten dan en doe het vrijwel elke dag. Heb ze ook vaak binnenshuis aan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd moet je het fysiek ook wat rustiger aan gaan doen.
Helemaal mee eens..quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja duh.... ik blijf erbij dat ouderdom met gebreken komt... ik heb dat alleen die gebreken nog niet geaccepteerd dus doe ik wel motorrijden... Houd de heupen lekker soepelquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:
Wandelen is ook helemaal niet verkeerd vind ik.... alleen niet met deze kouquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij zette de ouderdom dan wel erg vroeg in, meer dan 20 jaar geleden. Binnen mijn grenzen probeer ik toch een beetje actief te blijven, voornamelijk met wandelen.
Ben rond 16.30 u. nog naar de AH gefietst en het was toen 9 °C, nagenoeg geen wind, droog en nergens ijzel, best een lekker weertje voor de winter, mij hoor je niet klagen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wandelen is ook helemaal niet verkeerd vind ik.... alleen niet met deze kou
Jij kent Treehut nog niet, die is hier pas 18 maanden of zo.. Geniaal met zn post , maar soms ook onbegrijpelijkquote:
Ow, maar even wandelen naar de Appie vind ik niet zo erg met dit weer, maar echt wandelen in natuurgebied... dat vind ik niks. Maar ja, de Oostvaardersplassen hier is ook 1 grote kale vlakte dus voelt al snel alsof het vriestquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben rond 16.30 u. nog naar de AH gefietst en het was toen 9 °C, nagenoeg geen wind, droog en nergens ijzel, best een lekker weertje voor de winter, mij hoor je niet klagen.
Ja hallo... ik ben net onder mijn rots vandaan gekomen. Moet de nieuwelingen nog een beetje leren kennenquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kent Treehut nog niet, die is hier pas 18 maanden of zo.. Geniaal met zn post , maar soms ook onbegrijpelijk
Inlines zijn wel leuk voor wat langere tochtjes, maar ben zelf meer een fan van old-skool roller quad skates. Die cruisen zo lekker en zijn ook geschikter voor dansen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn inline skates heb ik al jaren niet aangehad, ga het wel weer voorzichtig oppakken, jaartje geleden nog wel op de ijsbaan gestaan, was heerlijk
Kom eens wandelen met mw. MM.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij zette de ouderdom dan wel erg vroeg in, meer dan 20 jaar geleden. Binnen mijn grenzen probeer ik toch een beetje actief te blijven, voornamelijk met wandelen.
Is dat wat, die Oostvaardersplassen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, maar even wandelen naar de Appie vind ik niet zo erg met dit weer, maar echt wandelen in natuurgebied... dat vind ik niks. Maar ja, de Oostvaardersplassen hier is ook 1 grote kale vlakte dus voelt al snel alsof het vriest
[..]
Ja hallo... ik ben net onder mijn rots vandaan gekomen. Moet de nieuwelingen nog een beetje leren kennen
Eh.. nee, Oostvaardersplassen heeft niet echt horeca. Boat House aan Almere kant is dan nog relatief aan de rand ervan. Wel erg gezellig in de zomermaanden. Je kunt er ook BBQ'en op een speciale "boot" wat echt gaaf is om te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat wat, die Oostvaardersplassen?
Zit er bijv. ook ergens een horeca punt?
En hallo, ik ben MadMaster, nieuw sinds 2000 of zo...
Dank voor de info, qua natuur trekken de Oostvaardersplassen me wel, maar ik moet wel altijd een doel hebben (lees een bak koffie met tosti of zo op het eind)...quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh.. nee, Oostvaardersplassen heeft niet echt horeca. Boat House aan Almere kant is dan nog relatief aan de rand ervan. Wel erg gezellig in de zomermaanden. Je kunt er ook BBQ'en op een speciale "boot" wat echt gaaf is om te doen.
ow, en die nieuweling uitspraak ging niet over jou MM.. Jou (de naam tenminste) (her)ken ik nog wel
Oostvaardersplassen wandelen is leuker aan Lelystad kant. Dan kun je tenminste nog door de stukken heen wandelen en de "beroemde" kuddes paarden tegenkomen of je verschansen in 1 van de vogel observatie hokken. Ze zijn alleen de nodige horeca vergeten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de info, qua natuur trekken de Oostvaardersplassen me wel, maar ik moet wel altijd een doel hebben (lees een bak koffie met tosti of zo op het eind)...
Komt meer door je avatar die je volgens mij al jaren hebt. Mijn naam kun je mogelijk meer kennen van de actie "Laat Ondertitels Vrij" waarbij Danny nog op de frontpage een artikel aan besteed heeft. Ik was er alleen ver voor die tijd al waarbij ik vooral met Chufi en FANN heb gebabbeld.quote:En jouw geheugen is kennelijk beter dan dat van mij...
In Lelystad kom ik regelmatig, ik neem mijn eigen bammetjes dan wel mee...quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oostvaardersplassen wandelen is leuker aan Lelystad kant. Dan kun je tenminste nog door de stukken heen wandelen en de "beroemde" kuddes paarden tegenkomen of je verschansen in 1 van de vogel observatie hokken. Ze zijn alleen de nodige horeca vergeten.
Sorry, maar de frontpage bezoek ik nooit, dus die actie heb ik gemist.quote:Komt meer door je avatar die je volgens mij al jaren hebt. Mijn naam kun je mogelijk meer kennen van de actie "Laat Ondertitels Vrij" waarbij Danny nog op de frontpage een artikel aan besteed heeft. Ik was er alleen ver voor die tijd al waarbij ik vooral met Chufi en FANN heb gebabbeld.
Als je een verrekijker hebt, moet je die niet vergeten mee te nemen. Dan zie je echt heel veel geweldige flora & faunaquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Lelystad kom ik regelmatig, ik neem mijn eigen bammetjes dan wel mee...
Ik kwam ook elders hoor. motor en auto gebeuren maar ook in R&P en andere topics. Had er een tijd geleden geen zin meer in omdat ik verward werd met iemand anders (vervelend persoon denk ik) die ik dus niet ben. Kwam dit keer even om de hoek kijken omdat 40+ heropend werd en zie daar, nog een aantal van de oude garde die leuk zijn.quote:[..]
Sorry, maar de frontpage bezoek ik nooit, dus die actie heb ik gemist.
En 40+ bezoek ik pas een jaar of 2. Een relatieve newbie onder de oldbies dus wat dat betreft...
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je een verrekijker hebt, moet je die niet vergeten mee te nemen. Dan zie je echt heel veel geweldige flora & fauna
[..]
Ik kwam ook elders hoor. motor en auto gebeuren maar ook in R&P en andere topics. Had er een tijd geleden geen zin meer in omdat ik verward werd met iemand anders (vervelend persoon denk ik) die ik dus niet ben. Kwam dit keer even om de hoek kijken omdat 40+ heropend werd en zie daar, nog een aantal van de oude garde die leuk zijn.
* MadMaster legt verrekijker klaar...quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je een verrekijker hebt, moet je die niet vergeten mee te nemen. Dan zie je echt heel veel geweldige flora & fauna
[..]
Ik kwam ook elders hoor. motor en auto gebeuren maar ook in R&P en andere topics. Had er een tijd geleden geen zin meer in omdat ik verward werd met iemand anders (vervelend persoon denk ik) die ik dus niet ben. Kwam dit keer even om de hoek kijken omdat 40+ heropend werd en zie daar, nog een aantal van de oude garde die leuk zijn.
Ik kom van oorsprong uit Alkmaar, maar wel veel in Amsterdam bij mijn oom en tante gelogeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster legt verrekijker klaar...
Vraagje: Kom jij oorspronkelijk uit Amsterdam?
Ik zag je jeugdfoto en dat gezicht kwam me bekend voor...
Ja, jij ook hahahaquote:
Sta op de corveelijstquote:
Dan heb je waarschijnlijk niet bij mij op de middelbare school gezeten, wat ik aanvankelijk dacht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kom van oorsprong uit Alkmaar, maar wel veel in Amsterdam bij mijn oom en tante gelogeerd.
Ik zit ook pas 1.5 jr. op Fok!quote:Sorry, maar de frontpage bezoek ik nooit, dus die actie heb ik gemist.
En 40+ bezoek ik pas een jaar of 2. Een relatieve newbie onder de oldbies dus wat dat betreft...
Middelbare school... tja... daar heb ik er heel veel verschillende van gezien. En nee, niet in Amsterdam. Ben wel eens op Leidseplein en museumplein geweest, maar niet noemenswaardig. Terrasjes en cafeetjes bezoekenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet bij mij op de middelbare school gezeten, wat ik aanvankelijk dacht.
Leidseplein bezoeker dan misschien?
Dan verwar ik je met iemand anders, alleen weet ik dus niet met wie...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Middelbare school... tja... daar heb ik er heel veel verschillende van gezien. En nee, niet in Amsterdam. Ben wel eens op Leidseplein en museumplein geweest, maar niet noemenswaardig. Terrasjes en cafeetjes bezoeken
Stond je aan dichte deur?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sta op de corveelijst
maar
Ging niet door want d'r was niemand.
Jawelquote:
En het was ook op de goede dag?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Jawel
best wel lekker buiten overigens
Was jij niet diegene van dat gemiep over alimentatie terwijl ze gewoon een baan had en geen kinderen, en die een meet thuis zou organiseren maar niet over de brug kwam?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Mickeys het volgende:
Als je het zo wilt stellen dat het in jou ogen zo gebeurd is, dan ben ik dat wel ja. Verhaal ligt alleen ietwat anders. Sowieso had ik geen baan op dat moment. Meeting wou ik wel over de brug mee komen, maar iemand anders besloot dat te gaan doen, dus waarom zou ik dat dan nog doen. Maar het verklaart je "vijandigheid" wel ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was jij niet diegene van dat gemiep over alimentatie terwijl ze gewoon een baan had en geen kinderen, en die een meet thuis zou organiseren maar niet over de brug kwam?
Want dan zie ik je ook voor iemand anders aan.
Ik meld me nu al aan...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
De 40+ meeting is dit jaar op 31 Juni.
Amsterdamse bos lijkt me wel wat, met een schaduwplekje voor Fannn...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plek hangt nog af van aantal aanmeldingen.
Staat genoteerd in mn agendaquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daarom begrijp ik het niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En het was ook op de goede dag?
Nee binnen want de koster is al een beetje oud.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:07 schreef Mickeys het volgende:
Stofzuiger.... corveelijst... buiten staan..... wat moet je in hemelsnaam met een stofzuiger buiten TreeHut? De ijzel opzuigen?
TOF!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
ik meld me afquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plek hangt nog af van aantal aanmeldingen.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef sacha het volgende:
ik weet nog van Mickeys dat ze een lounge set voor de tuin heeft gekocht
ik zie liever dat jonge spulquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]
nu al?
dat hoor je pas op het laatste moment te doen
Misschien is het Amsterdamse Bos dus helemaal niet zo'n verkeerde plek voor jequote:
Ja je bent flink bezig geweestquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]Inmiddels ook een grote eettafel met 6 stoelen erbij
voor in de tuin natuurlijk
[ afbeelding ]
Hahaha.. maar jij kende die foto toch al heel lang? volgens mij heb je de vorderingen goed kunnen volgen via dat andere mediumquote:
Klopt iddquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha.. maar jij kende die foto toch al heel lang? volgens mij heb je de vorderingen goed kunnen volgen via dat andere medium
Ik dacht zelf meer aan Hoog-Katarijne lekker centraal.quote:
Oud spul is ook goed.quote:
nee ik ben 100 heteroquote:
wie is sas o die met die borsten heel de tijdquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt net Sas over de streep getrokken, dank!
Foeiquote:
Pardorryquote:
Zij van dat bos hout op d'r voorgevel, ja...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
wie is sas o die met die borsten heel de tijd
wie gaat er nou nog naar de kerk tegenwoordigquote:
heeft dat een speciale betekenis?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij van dat bos hout op d'r voorgevel, ja...
Dat jij niet weet wie hier Modje is en zoquote:
Dat ze hier de voorvrouw is...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
heeft dat een speciale betekenis?
leeslampie
onbelangrijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat jij niet weet wie hier Modje is en zo
Sergeant-majoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sartana nella valle degli avvoltoi (1970) - IMDbandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
das toevallig wel een usericon gemaakt door Tante Beppie en gerestyled door meneer MM ja!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
wie is sas o die met die borsten heel de tijd
Ik zal eens gaan broeden op een Mod-versie...quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
das toevallig wel een usericon gemaakt door Tante Beppie en gerestyled door meneer MM ja!
Zooooooooooooo!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]Inmiddels ook een grote eettafel met 6 stoelen erbij
voor in de tuin natuurlijk
[ afbeelding ]
We zijn de ontgroening vergeten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan broeden op een Mod-versie...
Ik niet, ik heb het bewust overgeslagen...quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We zijn de ontgroening vergeten.
dan ga je voorbij aan de poging van Leandra & just mequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We zijn de ontgroening vergeten.
ik ben van 5 februari 1968quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef FANN het volgende:
Ik ben van 5 februari 2007 fanvanheteersteuur
ik ben uit eten geweest en had het lekkerste toetje ooitquote:
marsalaquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben uit eten geweest en had het lekkerste toetje ooit![]()
iets met citroen, ijs en véél drank erin, maar de naam vergeten![]()
bij een Italiaan in elk geval
Scropino...quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben uit eten geweest en had het lekkerste toetje ooit![]()
iets met citroen, ijs en véél drank erin, maar de naam vergeten![]()
bij een Italiaan in elk geval
5 december 1961quote:
wat is de wereld toch klein...quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
En Kees Verkerk is de neef van één van mijn schoonzussen, écht waar![]()
dat zeggen er wel meer iddquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef FANN het volgende:
Ik ben van 5 februari 2007 fanvanheteersteuur
mijn grote zus heeft/had schaatsles van Hans van Heldenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
En Kees Verkerk is de neef van één van mijn schoonzussen, écht waar![]()
Ik ken geen Hans van Heldenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn grote zus heeft/had schaatsles van Hans van Helden![]()
maar dat heb ik hier al eens verteld
Ik ken hem wel, maar dat verhaal ben ik vergetenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken geen Hans van Heldenen of je het verteld hebt weet ik niet meer, maar da's normaal
bij mij
ik heb geen zin om het uit te zoeken nu eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ja toch?
Misschien zijn wij ook wel familie
ik ook niet ...quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om het uit te zoeken nu eerlijk gezegd
Die potjes zijn toch niet zo bijzonderquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
Ik ga zo'n koffiepostje scoren, is héél lekkere koffie![]()
dat hadden we na het eten
http://www.italiewarenhuis.nl/koffiepotjes
In principe als je er goed over na denkt zijn we allemaal familie van elkaar.quote:
Nee,maar ik had er eigenlijk nog nooit koffie uit gedronken, vroeger had ik wel zo'n drukdinges,quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die potjes zijn toch niet zo bijzonder
misschien wel...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
In principe als je er goed over na denkt zijn we allemaal familie van elkaar.
Eric Heiden was ook goedquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn grote zus heeft/had schaatsles van Hans van Helden![]()
maar dat heb ik hier al eens verteld
pruttelpotjes, doe ik altijd op de camping!quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
Ik ga zo'n koffiepostje scoren, is héél lekkere koffie![]()
dat hadden we na het eten
http://www.italiewarenhuis.nl/koffiepotjes
In Spanje zijn ze ook heel algemeen....quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,maar ik had er eigenlijk nog nooit koffie uit gedronken, roeger had ik wel zo'n drukdinges,
dat was ook best lekker eigenlijk ...
Lekker heet ook welquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef sacha het volgende:
[..]
pruttelpotjes, doe ik altijd op de camping!
Bijenkorf heeft ze vast wel... Staat er Jamie Oliver onderquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker heet ook wel![]()
ik ga deze week wel eens kijken
Ja, dan zijn ze meteen 3x zo duur zekerquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijenkorf heeft ze vast wel... Staat er Jamie Oliver onder
En morgen in huisquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dan zijn ze meteen 3x zo duur zeker![]()
doeiiiiiiiiii ik ga straks wel googelen
ja, moet ik ook nog effe uitzoekenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je nog wel weten wlelke koffie er in moet
http://www.google.nl/sear(...)2oONVsT1B4f_PerhgoAMquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, moet ik ook nog effe uitzoeken![]()
doe ik later wel... of morgen, nu eigenlijk geen zin meer in...
ah... zie je! grote prijsverschillenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)2oONVsT1B4f_PerhgoAM
nee hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:22 schreef FANN het volgende:
Dan moet je zeker ook zo'n rond zwart plaatje hebben om hem op te zetten?
op het gasstel bedoel ik?
Ja zal wel...
ja die kan ook, die hadden ze daaroquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef sacha het volgende:
in mijn favo winkel![]()
http://www.kookwinkel.nl/webshop/20671-mokapot.asp
ow........ oke, scheel weer want heb ik nietquote:
Ja, krinloop heb ik ze ook wel eens zien staan, maar voor 2 tientjes koop ik zoiets dan toch liever nieuwquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie Moka's nog wel eens bij de kringloop staan. Heb er zelf ook eentje, Symph drinkt die koffie altijd. Mijn exemplaar is heel lelijk geworden door de vaatwasser, maar ach
Ja, zo'n ding had ik vroeger ook, was ook lekker eigenlijk, en wél makkelijkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef sacha het volgende:
en van toen ik nog in de grote stad woonde:
http://www.duikelman.nl/producten.php?grp=2&sub=21
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef sacha het volgende:
koffie smaken zijn persoonlijk, je begint met gemalen koffie, lekker experimenteren, en dan til je het een stapje hoger en ga je je bonen zelf malen, of je drinkt een kopje uit je pruttelpot, denkt gatverdamme dat bij de Italiaan was véél lekkerder en flikkert je pruttelpot in je pas opgeruimde gangkast...
Als de espresso machine morgen kapot gaat, koop ik dezelfde dag nog een nieuwe...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef sacha het volgende:
koffie smaken zijn persoonlijk, je begint met gemalen koffie, lekker experimenteren, en dan til je het een stapje hoger en ga je je bonen zelf malen, of je drinkt een kopje uit je pruttelpot, denkt gatverdamme dat bij de Italiaan was véél lekkerder en flikkert je pruttelpot in je pas opgeruimde gangkast...
hier ditto hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de espresso machine morgen kapot gaat, koop ik dezelfde dag nog een nieuwe...
En dan te bedenken dat we op dag 1 van uitkomen een Senseo hebben aangeschaft.quote:
De mijne welquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Mickeys het volgende:
Oeh, en dan hebben jullie het over koffie.....
Die espresso machine van jullie, is dat zo 1 die de bonen zelf nog maalt en zo?
ik heb tot bloedens toe geweigerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we op dag 1 van uitkomen een Senseo hebben aangeschaft.
Als ik dat nu proef, dan ga ik bijna over mijn nek...
uhuhquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:46 schreef Mickeys het volgende:
Oeh, en dan hebben jullie het over koffie.....
Die espresso machine van jullie, is dat zo 1 die de bonen zelf nog maalt en zo?
Ik was met Ajax op pad in het buitenland, kwam thuis en zag dat raar gevormde ding staan.quote:
heb je het zo breedquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de espresso machine morgen kapot gaat, koop ik dezelfde dag nog een nieuwe...
Op 31 juni regel ik de koffie wel...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:57 schreef Mickeys het volgende:
ik heb nog steeds een Senseo. die aluminium uitvoering. Maar die is nu eigenlijk wel aan vervanging toe. Heb gelukkig nooit last gehad van lekkende Senseo's
Goed zo jongen ik gun het je van hartequote:
Ooit gedaan maar dat niet weer. Heb wel een Nespresso tussendoor gehad. Was erg gek van de smaak Dulsoa, maar erg kostbaar dus binnen een paar maanden die netjes weer opgeborgen. Geen idee of dat ding het nog doet. Ik heb nog wel een gewone filter koffie zetter maar ik vind het wel lekkerder om iedere keer een vers koppie te hebben/zettenquote:
Zeker de Lotto gewonnenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Goed zo jongen ik gun het je van harte
Zolang je er maar van genietquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
De fabriek kan ik echter nog niet opkopen...
Welterustenquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een iets langer verhaal, maar niet voor hier...
Terug naar de studenten tijd... Long long tima agoquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef sacha het volgende:
lekkere opgiet koffie! filtertje, thermoskan, keteltje
Zo zet mijn moeder nog koffiequote:Op woensdag 6 januari 2016 23:22 schreef sacha het volgende:
lekkere opgiet koffie! filtertje, thermoskan, keteltje
en anders is het jammer...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat de espressomachine van Symph het jarenlange ongebruikt in de kast staan heeft overleefd, dan kan dat pruttelpotje weg
Ik ben voor DDMquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en anders is het jammer...
pruttelpotje is ook erg fijn
Doet ze het goed?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb wel een fijne koffiemachine
ik was ook van het opgieten met kokend water, voor die enkele keer dat er bezoek was dat koffie dronk. Inmiddels filter naar de kringloop en de resterende filterzakjes op mijn werk gedumpt en alleen de Moka nog overquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo zet mijn moeder nog koffie
Die is helelmaal van slag als ze hier een Senseo moet gebruiken
En niet vanwege de smaak van de koffie, want ze drinkt geen koffie, maar ze weet niet hoe het moet
Heerlijk die koffie..quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was ook van het opgieten met kokend water, voor die enkele keer dat er bezoek was dat koffie dronk. Inmiddels filter naar de kringloop en de resterende filterzakjes op mijn werk gedumpt en alleen de Moka nog over
Dat is ook voor koffie extractquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef FANN het volgende:
Jeu...... die is apart maar duurt 3 uur![]()
http://www.duikelman.nl/product.php?i=1638
Senseoquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heerlijk die koffie..
en Senseo, wie noemt dat koffie?
Nooitquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je het niet in huis haalt is dat ook niet nodig..
Ja maar Sas heeft niks andersquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je het niet in huis haalt is dat ook niet nodig..
Hier een caffetiere en een nespresso, veel beterquote:
preciesquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier een caffetiere en een nespresso, veel beter
Maar ook daar komen goedkopere cups van op de marktquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
/jammer dat Nespresso zo duur is
Die blijft in mijn huis.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw Sas... Dan zorg je toch dat je daar ook jouw ding krijgt..
Lidl cups zijn net zo goed en makkelijker aan te komen dan dat bestelgedoe.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
/jammer dat Nespresso zo duur is
Hij is al zover in elk geval een andere te willen.quote:
Of je komt niet meer daar tot ie een nieuwe heeft...quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is al zover in elk geval een andere te willen.
Wat moet ik dan met mijn tijd doen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je komt niet meer daar tot ie een nieuwe heeft...
Laat hem naar jou toe komen .. Of je gaat ergens anders heenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met mijn tijd doen?
Was het wel interessant?quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
wtf ... Onbekend telefoontje om 2 uur uit Oostenrijk... vaag...
Vreemde tijd, het is niet zo dat ze daar in een andere tijdzone zitten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Opgehangen voordat ik kon opnemen... Maar het zou kunnen...
Zou een bekende kunnen zijn die per ongeluk mn nummer belde... Gebeurt wel eens.. Maar die nummers staan niet op deze telefoon.. Zou het moeten checken op mn oudequote:Op donderdag 7 januari 2016 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vreemde tijd, het is niet zo dat ze daar in een andere tijdzone zitten.
Omdat het een oudje is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:06 schreef chufi het volgende:
2:30 minuut te laat.. Maar waarom hier?
Wij slapen niet zo veel...quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:16 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Omdat jullie nog wakker zijn
Inderdaad en op de opening van 40+quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:19 schreef chufi het volgende:
Maar zat je hier nu het hele jaar op te wachten?
Een kutnummer is het.quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:19 schreef chufi het volgende:
Maar zat je hier nu het hele jaar op te wachten?
Dat is mooi om te horen. Welkomquote:Op donderdag 7 januari 2016 03:32 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Inderdaad en op de opening van 40+
Ieder zn eigen smaak Piet...quote:
Vraag me nu af wat er was op 7 januari om 3:00u?quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:35 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Oei, wat een reacties op een nummertje
Ik zou zeggen luister nog een paar keerquote:Op donderdag 7 januari 2016 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me nu af wat er was op 7 januari om 3:00u?
Dat overleef ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:45 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ik zou zeggen luister nog een paar keer
quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me nu af wat er was op 7 januari om 3:00u?
quote:Het panter bloesje en de spijkerbroek.
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op de hoek.
Hij stond binnen, in een discotheek, dus het viel nogal mee, pilsje erbij, best relaxt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:51 schreef Mickeys het volgende:
In de winter met die ijzel? Da's koud
Zou op de hoek niet buiten zijn? Anders zou het m.i. in de hoek moeten zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij stond binnen, in een discotheek, dus het viel nogal mee, pilsje erbij, best relaxt.
Daar zit wat in, maar zover ik weet stond ie binnen stiekem te dansen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou op de hoek niet buiten zijn? Anders zou het m.i. in de hoek moeten zijn
Tja, de meeste Nederlandse/blanke mannen kunnen inderdaad niet dansen. Dat stiekem is denk ik wel beterquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar zover ik weet stond ie binnen stiekem te dansen.
Nee, Nederlandse/blanke vrouwen kunnen wel dansen zeker....quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, de meeste Nederlandse/blanke mannen kunnen inderdaad niet dansen. Dat stiekem is denk ik wel beter
Dat staat je vrij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:59 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu het liedje weer opnieuw gaan beluisteren.?
Dansen kan ik ook wel ... ondanks dat ik blank/blank ben....quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:00 schreef Mickeys het volgende:
Als jij dat wil Chuf.
Overigens kan ik wel dansen, maar om nu te zeggen dat ik echt blank blank ben.. misschien dat ik het daarom wel kan
Ah, een BJ in het fietsenhok.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:04 schreef chufi het volgende:
Het was buiten op de hoek. Er staan fietsen en een lantarenpaal ..
Ik heb hetzelfde als Piet, ik vind het een kutnummer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de dansschool. Kwestie van de clip kijken
Jullie lijken wat dat betreft idd wel wat op ellkaarquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Piet, ik vind het een kutnummer.
Muzieksmaak overlapt voor een aardig deel, maar komt niet helemaal overeen hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie lijken wat dat betreft idd wel wat op ellkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |