Centennial?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
en een Indiaan in één of andere tv serie, maar ik weet niet meer hoe die serie heette
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:35 schreef FANN het volgende:
Als dit Tonto was dan is het hem niet![]()
[ afbeelding ]
De mijne was leuker
bij mij ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
JA!Volgens mij zat ik met deze 's nachts bij het kampvuur
![]()
in mijn dromen dan![]()
[ afbeelding ]
dat hele verhaal & die serie kan ik niet navertellen maar die indiaan!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Die serie zegt me niet eens wat.
Wij hadden thuis dan ook geen kampvuur...
Winnetouquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
en een Indiaan in één of andere tv serie, maar ik weet niet meer hoe die serie heette
Neeheee... lees nou effe terugquote:
Toch fijn dat je dat weer ongegeneerd in 40+ kan bekennen...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Centennial of heette die Indiaan Winnetou? Dat weet ik ook al niet meer
Ik vergeet écht veelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dat weer ongegeneerd in 40+ kan bekennen...
Klei Bakje?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
Ik weet nog wel hoe dat meisje heette, volgens mj ging ie daarmee![]()
clay basket, was ook een lekker dingik wist bijna niet op wie ik nou verliefd was, maar het werd toch de Indiaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paulusbloot.jpg🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:54 schreef Treehut362 het volgende:
Paulus heeft er een op formaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paulusbloot.jpg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |