Friese Doorlopers toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kon je half op lopen... Maar ik hebt ook gewoon op houten schaatsen geleerd
Kees Verkerk woont hier aan de overkant van de rivier; zijn vader had daar een café.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan best aardig uit de voeten op kunstschaatsen, maar durf niet meer zo goed op natuurijs, te bang voor scheuren in het ijs waardoor ik een rare beweging maak. Vaste Noren ook wel geprobeerd, maar dat was minder succesvol, ik kwam de rondes wel door, maar echt lekker bewegen vond ik het niet.
Komend weekend weer lekker EK allround op tv kijken, ik ben echt opgegroeid met schaatsen kijken, mijn vader heeft bij Jan Bols in de klas gezeten.
In Puttershoek ja... En Ard Schenk kwam uit Anna- Palownaquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kees Verkerk woont hier aan de overkant van de rivier; zijn vader had daar een café.
Juist... maar dat wist ik al... alleen Chuf is Chuf.... met zijn houten schaatsen... twijfelde even of hij als (voormalig Groninger) het woord Fries wel in mond durfde te nemen.quote:
Zo noemde ik die ondingen, was blij toen ik kunstschaatsen kocht, niks noren of ijshockey, kunstschaatsen vond ik veel leuker, daar kon je een pirouette mee maken.quote:
Had je wel zwarte? Kan me voorstellen dat je toch een beetje vreemd door de andere jongens werd aangekeken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo noemde ik die ondingen, was blij toen ik kunstschaatsen kocht, niks noren of ijshockey, kunstschaatsen vond ik veel leuker, daar kon je een pirouette mee maken.![]()
Nu al zeker een kwart eeuw niet meer geschaatst.
Wat denk je? Dat ik met witte ga rijden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je wel zwarte? Kan me voorstellen dat je toch een beetje vreemd door de andere jongens werd aangekeken?
Wel goeie schaatsen om te leren omdat je voetzool vrij dicht op de ondergrond zit waardoor je meer stabiliteit hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaten altijd aan de zijkant van je voeten.
Schaatste niet echt lekker...
De veters werden nat en dan gingen ze slap zitten, je mocht blij zijn als je een baantje rond kon zonder opnieuw onderbinden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaten altijd aan de zijkant van je voeten.
Schaatste niet echt lekker...
Dito hier, alleen zulke lekker zittende kunstschaatsen heb ik nooit meer gevonden dus ben ik gestopt met schaatsen. Zal voor mij denk ik inmiddels een jaar of 35 geleden zijn dat ik echt fanatiek heb geschaatst. Daarna nog wel meerdere malen geprobeerd maar was niet meer aan mij besteedquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo noemde ik die ondingen, was blij toen ik kunstschaatsen kocht, niks noren of ijshockey, kunstschaatsen vond ik veel leuker, daar kon je een pirouette mee maken.![]()
Nu al zeker een kwart eeuw niet meer geschaatst.
Op een bepaalde leeftijd moet je het fysiek ook wat rustiger aan gaan doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dito hier, alleen zulke lekker zittende kunstschaatsen heb ik nooit meer gevonden dus ben ik gestopt met schaatsen. Zal voor mij denk ik inmiddels een jaar of 35 geleden zijn dat ik echt fanatiek heb geschaatst. Daarna nog wel meerdere malen geprobeerd maar was niet meer aan mij besteed
Ik heb het sinds een jaar juist weer opgepakt. Streetskaten dan en doe het vrijwel elke dag. Heb ze ook vaak binnenshuis aan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd moet je het fysiek ook wat rustiger aan gaan doen.
Helemaal mee eens..quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja duh.... ik blijf erbij dat ouderdom met gebreken komt... ik heb dat alleen die gebreken nog niet geaccepteerd dus doe ik wel motorrijden... Houd de heupen lekker soepelquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:
Wandelen is ook helemaal niet verkeerd vind ik.... alleen niet met deze kouquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij zette de ouderdom dan wel erg vroeg in, meer dan 20 jaar geleden. Binnen mijn grenzen probeer ik toch een beetje actief te blijven, voornamelijk met wandelen.
Ben rond 16.30 u. nog naar de AH gefietst en het was toen 9 °C, nagenoeg geen wind, droog en nergens ijzel, best een lekker weertje voor de winter, mij hoor je niet klagen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wandelen is ook helemaal niet verkeerd vind ik.... alleen niet met deze kou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |