Als je het zo wilt stellen dat het in jou ogen zo gebeurd is, dan ben ik dat wel ja. Verhaal ligt alleen ietwat anders. Sowieso had ik geen baan op dat moment. Meeting wou ik wel over de brug mee komen, maar iemand anders besloot dat te gaan doen, dus waarom zou ik dat dan nog doen. Maar het verklaart je "vijandigheid" wel ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was jij niet diegene van dat gemiep over alimentatie terwijl ze gewoon een baan had en geen kinderen, en die een meet thuis zou organiseren maar niet over de brug kwam?
Want dan zie ik je ook voor iemand anders aan.
Ik meld me nu al aan...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
De 40+ meeting is dit jaar op 31 Juni.
Amsterdamse bos lijkt me wel wat, met een schaduwplekje voor Fannn...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plek hangt nog af van aantal aanmeldingen.
Staat genoteerd in mn agendaquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daarom begrijp ik het niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En het was ook op de goede dag?
Nee binnen want de koster is al een beetje oud.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:07 schreef Mickeys het volgende:
Stofzuiger.... corveelijst... buiten staan..... wat moet je in hemelsnaam met een stofzuiger buiten TreeHut? De ijzel opzuigen?
TOF!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
ik meld me afquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plek hangt nog af van aantal aanmeldingen.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef sacha het volgende:
ik weet nog van Mickeys dat ze een lounge set voor de tuin heeft gekocht
ik zie liever dat jonge spulquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]
nu al?
dat hoor je pas op het laatste moment te doen
Misschien is het Amsterdamse Bos dus helemaal niet zo'n verkeerde plek voor jequote:
Ja je bent flink bezig geweestquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]Inmiddels ook een grote eettafel met 6 stoelen erbij
voor in de tuin natuurlijk
[ afbeelding ]
Hahaha.. maar jij kende die foto toch al heel lang? volgens mij heb je de vorderingen goed kunnen volgen via dat andere mediumquote:
Klopt iddquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha.. maar jij kende die foto toch al heel lang? volgens mij heb je de vorderingen goed kunnen volgen via dat andere medium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |