abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:34:42 #201
47102 Elvi
miemkwien
pi_159319480
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 00:20 schreef Zwolsboy het volgende:
Hoe kijken vrouwen naar mannen die bijv iets hebben, bijv lidtekens, of tanden die scheef staan en dat soort dingen.
Ken iemand die heeft een flinke lidteken op zijn wang, heeft in het leger gezeten, ja dat valt op... hij zegt dat dat vrouwen dat vies en lelijk vinden... is dat nou echt zo?
Voor mij zou een litteken niet uitmaken. Scheve tanden ook nog niet echt... als ze maar schoon zijn en er schoon uitzien :P
pi_173461826
Wat is lelijk?

Een paar voorbeelden:

ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_173474061
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 12:12 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik vind daar geen reet aan weet je dat? :@
Niet lelijk ofzo, maar ik zou er niet voor door de knieën gaan zeg maar :P
Waar dan wel voor :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Tamabralski op 30-08-2017 03:44:57 ]
pi_173474074
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Voor mij zou een litteken niet uitmaken. Scheve tanden ook nog niet echt... als ze maar schoon zijn en er schoon uitzien :P
Het kan leuk staan of lelijk heb ik het idee.
pi_173474525
Ik vind scheve tanden sexy... Geen idee waarom. Jammer dat ze er altijd mee naar de tandarts gaan en dan vind iedereen het mooier dat begrijp ik niet. Littekens vind ik niet onaantrekkelijk, mits ze niet komen door plastische chirurgie en dat de persoon iig wel lang geleden al gestopt is met zelfbeschadiging als het daardoor komt. Sowieso vind ik een klein beetje onverzorgd aantrekkelijker dan overdreven verzorgd qua uiterlijk. Je hebt lelijk vanwege conformisme/obsessie met uiterlijk, aantrekkelijk en lelijk vanwege te onverzorgd/te radicaal vind ik

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-08-2017 09:19:47 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173477011
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:57 schreef droppus het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik geen make-up mooier. Ik neem aan dat ik daar niet alleen in ben.
Ik heb dat over het algemeen ook, met name omdat het een natuurlijke look geeft en ik daar van hou. Ik associeer het ook totaal niet met verzorging/hygiëne.

Een zelfverzekerde vrouw komt ook zonder make-up goed voor de dag. Dat make-up nodig is om goed voor de dag te komen lijkt wel iets tussen vrouwen (onderling).

Je hebt overigens altijd wel extremen, maar mensen die obsessief zijn met make-up zijn imo totaal niet een aantrekkelijk persoon.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 12:39:56 #207
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_173501027
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 03:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Lelijk is persoonlijk, evenals knap.

Wat ik vaak lelijk vind, zijn toch onverzorgde mensen.
Vrouwen zonder make up bv, vind ik jammer, verzorg jezelf tenminste een beetje!
[..]
Volgens mij vinden vrouwen andere vrouwen met make-up mooi en mannen vinden er meestal niks aan (haagse sjonnies uitgezonderd). Uiteindelijk is het gewoon verbloemen van wie je werkelijk bent en dat is bijzonder onaantrekkelijk.
pi_173501972
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:57 schreef Casiotone het volgende:
Lelijkheid is sowieso subjectief, beinvloed door schoonheidsstandaarden die je meekrijgt van anderen. Niemand is objectief lelijk, qua uiterlijk dan.
Maar als iedereen je lelijk vindt koop je er helemaal niks voor of het objectief of subjectief is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:42:58 #209
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173502142
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:39 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Volgens mij vinden vrouwen andere vrouwen met make-up mooi en mannen vinden er meestal niks aan (haagse sjonnies uitgezonderd). Uiteindelijk is het gewoon verbloemen van wie je werkelijk bent en dat is bijzonder onaantrekkelijk.
Eerder dat veel vrouwen beter weten wanneer er make up gedragen wordt en veel mannen een beetje make up betitelen als naturel, geen make up.

Beetje dit idee:

Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173502684
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:33 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Maar als iedereen je lelijk vindt koop je er helemaal niks voor of het objectief of subjectief is.
Jawel, dan kun je denken dat het gewoon ligt aan de omstandigheden dat je niet genoeg mensen tegenkomt die jou wel aantrekkelijk vinden en dat ze gewoon te beperkt zijn qua voorkeur of geen goede smaak hebben en dan kun je alsnog wel zelfvertrouwen hebben en jezelf mooi vinden. Het is wel lullig als jij zelf iedereen mooi vind en iedereen vindt jou lelijk, maar dan denk je zelf in ieder geval niet slecht over anderen en dat maakt je qua persoonlijkheid dan weer minder lelijk. Daar heb je niets aan als je gaat daten, maar wel voor je zelfvertrouwen.

[ Bericht 9% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 31-08-2017 14:24:09 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173502985
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Jawel, dan kun je denken dat het gewoon ligt aan de omstandigheden dat je niet genoeg mensen tegenkomt die jou wel aantrekkelijk vinden en dat ze gewoon te beperkt zijn qua voorkeur of geen goede smaak hebben en dan kun je alsnog wel zelfvertrouwen hebben en jezelf mooi vinden. Het is wel lullig als jij zelf iedereen mooi vind en iedereen vindt jou lelijk, maar dan denk je zelf in ieder geval niet slecht over anderen en dat maakt je qua persoonlijkheid dan weer minder lelijk. Daar heb je niets aan als je gaat daten, maar wel voor je zelfvertrouwen.
Je krijgt alleen zelfvertrouwen als anderen je mooi vinden. Zo simpel is het brein gewoon.
pi_173503788
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:

Je krijgt alleen zelfvertrouwen als anderen je mooi vinden. Zo simpel is het brein gewoon.
Dan heb ik blijkbaar een afwijking
Een man zei letterlijk tegen mij "je bent wel aantrekkelijk, maar niet mooi". Blijkbaar lag dat aantrekkelijk dan aan kleding en uitstraling. Ik ben vaak lelijk genoemd. Maar dat interesseert me allemaal niets, ik vind mezelf een schoonheid. Maargoed, niet IEDEREEN vindt mij lelijk, tot die conclusie kan ik niet komen want ik heb het niet aan iedereen gevraagd

[ Bericht 7% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 31-08-2017 15:28:59 ]
pi_173503946
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Een man zei letterlijk tegen mij "je bent wel aantrekkelijk, maar niet mooi". Blijkbaar lag dat aantrekkelijk dan aan kleding en uitstraling. Ik ben vaak lelijk genoemd. Maar dat interesseert me allemaal niets, ik vind mezelf een schoonheid
Benieuwd hoe jij eruit ziet dan
pi_173504027
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:25 schreef 8777 het volgende:

Benieuwd hoe jij eruit ziet dan
Mooi

[ Bericht 9% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 31-08-2017 15:34:49 ]
pi_173504032
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mooi
Foto?
  donderdag 31 augustus 2017 @ 15:39:42 #216
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_173504198
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vind scheve tanden sexy... Geen idee waarom. Jammer dat ze er altijd mee naar de tandarts gaan en dan vind iedereen het mooier dat begrijp ik niet. Littekens vind ik niet onaantrekkelijk, mits ze niet komen door plastische chirurgie en dat de persoon iig wel lang geleden al gestopt is met zelfbeschadiging als het daardoor komt. Sowieso vind ik een klein beetje onverzorgd aantrekkelijker dan overdreven verzorgd qua uiterlijk. Je hebt lelijk vanwege conformisme/obsessie met uiterlijk, aantrekkelijk en lelijk vanwege te onverzorgd/te radicaal vind ik
Ik denk er ook zo wel over, het lijkt er op dat charmante imperfecties tegenwoordig nogal snel worden weggedokterd.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 15:59:49 #217
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_173504661
Als je vindt dat je niet mooi bent dan straal je dit vaak uit.

Tenzij het je niks uitmaakt dat je lelijk bent, dat kan weer aantrekkelijk zijn.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_173504831
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:30 schreef 8777 het volgende:

Foto?
pi_173505048
quote:
Waar kom jij vandaan?
pi_173505125
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Een man zei letterlijk tegen mij "je bent wel aantrekkelijk, maar niet mooi". Blijkbaar lag dat aantrekkelijk dan aan kleding en uitstraling. Ik ben vaak lelijk genoemd. Maar dat interesseert me allemaal niets, ik vind mezelf een schoonheid. Maargoed, niet IEDEREEN vindt mij lelijk, tot die conclusie kan ik niet komen want ik heb het niet aan iedereen gevraagd
Dat ligt dan toch aan die kerel?
Die gast vond je gewoon mooi/knap.

NB: er is waarschijnlijk amper mensen waarvan de hele wereld eensgezind zegt dat ze lelijk zijn. Dus nogmaals rare discussie, het maakt niet uit of iets objectief of subjectief is.
pi_173505189
quote:
En nu zonder makeup, photoshop en speciale belichting.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 16:25:03 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_173505196
quote:
Da's Alessia Cara :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173505240
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Da's Alessia Cara :').
Ow.
pi_173506688
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Eerder dat veel vrouwen beter weten wanneer er make up gedragen wordt en veel mannen een beetje make up betitelen als naturel, geen make up.

Beetje dit idee:

[ afbeelding ]
Ik zei laatst tegen een vrouw dat ze veel make-up droeg (we hadden het over vrouwen en make-up), toen zei ze dat ze alleen lippenstift droeg. Huuu... Nouja met een beetje nadenken vond ze het vast een compliment.

'k maakte eigenlijk de opmerking over foundation en lippenstift. Ze is halfbloed en dan lijkt de huidtoon een anderssoortige beige. Net foundation afentoe.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tamabralski op 31-08-2017 17:40:35 ]
  donderdag 31 augustus 2017 @ 18:06:27 #225
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_173507213
Het lijkt me pijnlijk moeilijk om objectief lelijk te zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_173507994
quote:
Dat is Alessia Cara..
  donderdag 31 augustus 2017 @ 22:04:22 #227
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173513975
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:57 schreef Casiotone het volgende:
Lelijkheid is sowieso subjectief, beinvloed door schoonheidsstandaarden die je meekrijgt van anderen. Niemand is objectief lelijk, qua uiterlijk dan.
Dit idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173514919
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat is lelijk?

Een paar voorbeelden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vanwaar deze kick?
pi_173515962
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Vanwaar deze kick?
Geen bijzondere reden. Ik was mijn post geschiedenis aan het lezen en toen kwam ik dit topic weer tegen en besloot om hier weer eens iets te posten ná mijn half jaar ban.
pi_173516249
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Geen bijzondere reden. Ik was mijn post geschiedenis aan het lezen en toen kwam ik dit topic weer tegen en besloot om hier weer eens iets te posten ná mijn half jaar ban.
De laatste reactie was van ruim 1,5 jaar terug..

Waarom heb je, van al de topics in je pohi, juist dit topic gekozen?
pi_173516292
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat hij lelijk is.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 23:11:57 #232
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173516779
Ik vind niet snel mensen echt lelijk. Wel vind ik enorm veel mensen 'mwa' of 'nee' (maar dat is nog niet lelijk, gewoon dat ik er niks aan vind en het m'n type niet is, of niet bijzonder.
Echt lelijk vind ik niet veel mensen, maar ze zijn er wel.
Ik heb er bijvoorbeeld zo een op m'n werk, een dame. Die heeft het allemaal al niet mee, maar doet zichzelf dan ook nog eens een haardracht aan die het meest verschrikkelijke is die je er maar op kan zetten. En ze heeft een bakkebaard :r echt spuuglelijk.... dan heb je het al niet mee, en dan ook nog zo'n soort 'bijzonderheid' niet effe bij jezelf aanpakken. Ja, die zit bij mij wel in het kastje 'lelijke mensen'.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173517355
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef madam-april het volgende:

[..]

Och de titel sprak mij aan die is van toepassing op mij.

Laatst nog was ik op mijn werk bezig op de computer en had ik google open staan. Ik liep toen even weg en toen ik terug kwam stond er in de zoekopdracht " je bent lelijk" dus er zijn ook collega's die mij lelijk vinden maar de meeste vinden mij nietszeggend en onzichtbaar.

Zie hier mijn allereerste topic, ergens uit een ver verleden, iets van 8 jaar geleden: R&P / 26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.

Sindsdien is er niks veranderd.

[ Bericht 16% gewijzigd door -Deluzion- op 31-08-2017 23:38:52 ]
pi_173517461
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vind niet snel mensen echt lelijk. Wel vind ik enorm veel mensen 'mwa' of 'nee' (maar dat is nog niet lelijk, gewoon dat ik er niks aan vind en het m'n type niet is, of niet bijzonder.
Echt lelijk vind ik niet veel mensen, maar ze zijn er wel.
Ik heb er bijvoorbeeld zo een op m'n werk, een dame. Die heeft het allemaal al niet mee, maar doet zichzelf dan ook nog eens een haardracht aan die het meest verschrikkelijke is die je er maar op kan zetten. En ze heeft een bakkebaard :r echt spuuglelijk.... dan heb je het al niet mee, en dan ook nog zo'n soort 'bijzonderheid' niet effe bij jezelf aanpakken. Ja, die zit bij mij wel in het kastje 'lelijke mensen'.
Ik denk dat lelijke mensen een streepje voor hebben op onzichtbaar uitziende mensen, want dan val je helemaal niet op en krijg je zowel geen negatieve als positieve aandacht. Mij is vaak verteld dat ik volledig onzichtbaar ben kwa uiterlijk met een nietszeggende uitstraling. Dat is de reden dat ik nu inmiddels halverwege 30 alleen ben gebleven. 0 dates gehad in mijn gehele leven. Ik ben dan ook volledig onaantrekkelijk en machteloos op liefdesgebied maar super lelijk kan je mij niet noemen. Wel gewoon nietszeggend, onzichtbaar en identiteitsloos.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 23:39:05 #235
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173517601
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat is lelijk?

Een paar voorbeelden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sorry maar dit zijn geen lelijke mensen vind ik. Ze zijn misschien in jouw beleving ( en die van anderen) lelijk, ik zie het iig niet zo :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173517627
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:39 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Sorry maar dit zijn geen lelijke mensen vind ik. Ze zijn misschien in jouw beleving ( en die van anderen) lelijk, ik zie het iig niet zo :)
Koop een goede bril zou ik zeggen.

Hier nog een bonus voor je:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 23:44:39 #237
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173517714
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:40 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Koop een goede bril zou ik zeggen.
Onzin! Jij vind dit lelijke mensen , dat zegt alles van hoe jij naar de mensen op de foto kijkt. Uiterlijk zegt niet alles wat mij betreft.
Maar ik heb ook meer met mensen die zichzelf accepteren ipv zichzelf met een ander vergelijken en op basis daarvan iemand als lelijk beschouwen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173517777
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:44 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Onzin! Jij vind dit lelijke mensen , dat zegt alles van hoe jij naar de mensen op de foto kijkt. Uiterlijk zegt niet alles wat mij betreft.
Maar ik heb ook meer met mensen die zichzelf accepteren ipv zichzelf met een ander vergelijken en op basis daarvan iemand als lelijk beschouwen.
Niet alleen ik, maar ook de wetenschap vind dit. Het valt wetenschappelijk uit te leggen waarom deze mensen een onaantrekkelijk uiterlijk hebben. Geen zin om dit nu te doen, maar ik kan het later doen.
Ik heb er lang onderzoek naar gedaan en ik weet ook bijvoorbeeld wat er mis is met mijn eigenlijk uiterlijk zonder met anderen te vergelijken. Al is mijn uiterlijk steeds minder belangrijk aan het worden gezien mijn leeftijd. Ik heb geen macht meer om nog dingen te veranderen, de tijd heeft mij ingehaald, de natuur sealed my fate.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 23:50:48 #239
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173517816
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Niet alleen, maar ook de wetenschap vind dit. Het valt wetenschappelijk uit te leggen waarom deze mensen een onaantrekkelijk uiterlijk hebben. Geen zin om dit nu te doen, maar ik kan het later doen.
Ik heb er lang onderzoek naar gedaan en ik weet ook bijvoorbeeld wat er mis is met mijn eigenlijk uiterlijk zonder met anderen te vergelijken.
Waarom zou jij je daar mee bezig willen houden? Accepteer wie je bent en hoe je er uitziet.
wat ik aan de mensen op die foto's zie doen ze dat , niks mis mee :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173517858
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Waarom zou jij je daar mee bezig willen houden? Accepteer wie je bent en hoe je er uitziet.
wat ik aan de mensen op die foto's zie doen ze dat , niks mis mee :)
Ziet het eruit alsof deze vrouw zichzelf geaccepteerd heeft :)? https://imgur.com/gallery/wNCdD

Heerst een groot taboe op, aan het uiterlijk kan het nooit liggen.

Ik ben deze vrouw al 6 jaar aan het volgen en ze is bijzonder intelligent, vriendelijk, leuk, aardig en lief maar op liefdesgebied is ze machteloos net als ik.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 23:55:09 #241
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173517898
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ziet het eruit alsof deze vrouw zichzelf geaccepteerd heeft :)? https://imgur.com/gallery/wNCdD

Je postte eerder vandaag foto's en op basis daarvan gaf ik mijn antwoord.
Je kan nu wel telkens een andere foto erbij halen maar ik snap het nut hiervan eigenlijk niet :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173517981
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:55 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Je postte eerder vandaag foto's en op basis daarvan gaf ik mijn antwoord.
Je kan nu wel telkens een andere foto erbij halen maar ik snap het nut hiervan eigenlijk niet :D
Ze gaat er nu echt iets aan doen zie ik, deze foto is in elk geval al vele malen beter: Mijn complimenten. Hier ziet ze er gewoon leuk uit al verbergt ze wel het een en ander. Ik heb echt een zwak voor haar, ik voel haar pijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee deze foto stond er ook tussen hoor.
Er is geen nut, gewoon frustraties en verdriet als je een onaantrekkelijk uiterlijk hebt in je jonge jaren als het er heel erg toe doet in deze maatschappij. Dat wat je ook doet of veranderd aan jezelf dat je gewoon onaantrekkelijk er blijft uitzien. Doet mij bijzonder veel pijn als mensen dit ontkennen. De meeste mensen zien er prima uit in hun twintiger jaren en zullen dit nooit kunnen begrijpen hoe het is.
pi_173518044
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ben deze vrouw al 6 jaar aan het volgen en ze is bijzonder intelligent, vriendelijk, leuk, aardig en lief maar op liefdesgebied is ze machteloos net als ik.

Past zij dan eigenlijk niet gewoon perfect bij jou?
  vrijdag 1 september 2017 @ 00:08:04 #244
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173518048
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik denk dat lelijke mensen een streepje voor hebben op onzichtbaar uitziende mensen, want dan val je helemaal niet op en krijg je zowel geen negatieve als positieve aandacht. Mij is vaak verteld dat ik volledig onzichtbaar ben kwa uiterlijk met een nietszeggende uitstraling. Dat is de reden dat ik nu inmiddels halverwege 30 alleen ben gebleven. 0 dates gehad in mijn gehele leven. Ik ben dan ook volledig onaantrekkelijk en machteloos op liefdesgebied maar super lelijk kan je mij niet noemen. Wel gewoon nietszeggend, onzichtbaar en identiteitsloos.
Tja, dat kun je het hebben. Niets aan te doen...
Niet uitgesloten datje toch wel eens iemand vindt natuurlijk.
Soms kom je ineens per toeval iemand tegen en is er die chemie.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 1 september 2017 @ 00:12:42 #245
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173518105
Vind ik trouwens wel een raar verschijnsel hier, van die gasten die iets van zichzelf vinden (negatief) en dan anderen ervan gaan proberen te overtuigen dat het wel écht zo is hoor.
Wil je dan bevestiging daarvoor? :?
pi_173518124
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:08 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Tja, dat kun je het hebben. Niets aan te doen...
Niet uitgesloten datje toch wel eens iemand vindt natuurlijk.
Soms kom je ineens per toeval iemand tegen en is er die chemie.
Die kans is uiterst klein, minder dan 0.1%. Ik heb een rouwproces doorgemaakt 3 jaar geleden dat ik alleen en eenzaam zou eindigen wat nu ook gebeurd is. Dat proces was extreem moeilijk om door te komen en ik stond er helemaal alleen in, de hulpverlening kon mij daarbij niet ondersteunen of helpen. Nu ik dus weet dat dit mijn leven is en niet anders heb ik wel dysthyme stoornis ontwikkeld maar dat is minder zwaar dan de andere klachten die ik vóor het rouwproces ondervond.
pi_173518134
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vind ik trouwens wel een raar verschijnsel hier, van die gasten die iets van zichzelf vinden (negatief) en dan anderen ervan gaan proberen te overtuigen dat het wel écht zo is hoor.
Wil je dan bevestiging daarvoor? :?
Om het taboe te bestrijden ja.
pi_173518187
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Past zij dan eigenlijk niet gewoon perfect bij jou?
Dat is mensen in hokjes plaatsen? Op papier passen we bij elkaar inderdaad puur op uiterlijk gebaseerd, maar ik vind haar ontzettend onaantrekkelijk en dit komt van iemand die geen hoge eisen stelt aan het uiterlijk. Alleen omdat ik er zelf zwaar benedenmaats uitziet betekent niet dat ik geen mening over het uiterlijk van anderen mag hebben. Andersom zou zij mij waarschijnlijk ook niks vinden. Misschien na haar plastisch chirurgische ingrepen dat ik er dan anders over zou denken. Die meeste recente foto zag er in elk geval al veel beter uit.. zelfs enige vormen van aantrekkelijkheid te ontdekken.

Éen ding is zeker, als zij mijn vriendin zou zijn moeten we never nooit aan kinderen beginnen :)
pi_173518354
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat is mensen in hokjes plaatsen? Op papier passen we bij elkaar inderdaad puur op uiterlijk gebaseerd, maar ik vind haar ontzettend onaantrekkelijk en dit komt van iemand die geen hoge eisen stelt aan het uiterlijk. Alleen omdat ik er zelf zwaar benedenmaats uitziet betekent niet dat ik geen mening over het uiterlijk van anderen mag hebben. Andersom zou zij mij waarschijnlijk ook niks vinden. Misschien na haar plastisch chirurgische ingrepen dat ik er dan anders over zou denken. Die meeste recente foto zag er in elk geval al veel beter uit.. zelfs enige vormen van aantrekkelijkheid te ontdekken.

Éen ding is zeker, als zij mijn vriendin zou zijn moeten we never nooit aan kinderen beginnen :)
Je kunt dus niet voorbij haar uiterlijk kijken.. triest..

zij kon dat bijvoorbeeld wel..
pi_173518429
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:35 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je kunt dus niet voorbij haar uiterlijk kijken.. triest..

[ afbeelding ] zij kon dat bijvoorbeeld wel..
Ja dat kan ik wel tot op zekere hoogte, het betekent niet dat ik haar op alle gronden zou afwijzen.. maar op liefdes gebied waarschijnlijk wel ja. Er is niks triest aan. die vrouw is niet voor niks tot haar 30ste single gebleven met geen enkele date.

Alsof jij daar ook altijd doorheen zou kunnen kijken :')

En die kerel op die foto is objectief lelijk ja, maar hij heeft ook wel een sympathieke uitstraling. Er zijn mensen die die niet misvormd zijn maar zonder uitstraling (waar ze niks aan kunnen doen) die minder kans maken dan deze man.
pi_173518512
Ach zoek het ook uit allemaal :') mensen zijn hier enkel hypocriet, hangen de moraalridder uit en kunnen alleen maar politiek correct zijn. Terwijl ik gewoon realistische uitspraken doe zoals dit er in werkelijkheid ook aan toe gaat.
pi_173518924
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
Ach zoek het ook uit allemaal :') mensen zijn hier enkel hypocriet, hangen de moraalridder uit en kunnen alleen maar politiek correct zijn. Terwijl ik gewoon realistische uitspraken doe zoals dit er in werkelijkheid ook aan toe gaat.
De hypocrisie van een groot deel van de mensen hier is hemeltergend, inderdaad. Het is niet alsof tegen een 6/10 wordt gezegd dat karakter/innerlijk ook een rol speelt en dat hij of zij echt wel een leuke partner tegenkomt ooit. Nee, bij voorbeelden van letterlijk onmogelijk lelijke mensen wordt nog gezegd dat die niet lelijk zijn (gevonden zouden worden dus door de betreffende fokker/fokster). Dat uiterlijk totaal niet belangrijk is. Dat 'niemand' daar na kijkt. Op een paar oppervlakkige drollen na, misschien.

Of de klassieker dat knap danwel lelijk voor iedereen anders is. Letterlijk dat wat de één lelijk vindt door een ander als knap gezien kan worden.
Als het werkelijk zo zou zijn dat uiterlijke aantrekkelijkheid puur persoonlijk is, dan zouden bij de relatieve beoordeling van 2 personen (A knapper dan B of andersom) beide personen even vaak als knapste eindigen. Volledig 50/50 dus.
Ik denk dat de politiek-correcten hier diep in hun hart wel aanvoelen dat dat niet het geval is. Sterker nog, zolang het verschil niet heel klein is, zal de verhouding waarschijnlijk dicht in de buurt van de 0/100 liggen (persoon A nul keer knapper gevonden dan persoon B).

Neem, om geen onbekend edoch teer individu te kwetsen, bijvoorbeeld eens de computerfoto's waar Aardbei eerder in dit topic mee kwam =>

quote:
Door algehele politiekcorrectheidsverkramping zal een deel van de fokkertjes hier natuurlijk wel beweren dat ze toch echt die rechter knapper vinden. Echter in een setting zonder die verkramping zal waarschijnlijk vrijwel niemand de rechter de aantrekkelijkste vinden. En dat terwijl de verschillen eigenlijk minimaal zijn (bewust natuurlijk).

Met andere woorden: uiterlijke aantrekkelijkheid is beslist niet persoonlijk. Los van culturele bias e.d. is het juist min of meer universeel!

[ Bericht 11% gewijzigd door Puntenjager op 01-09-2017 02:52:23 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173518931
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:20 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De hypocrisie van een groot deel van de mensen hier is hemeltergend, inderdaad. Het is niet alsof tegen een 6/10 wordt gezegd dat karakter/innerlijk ook een rol speelt en dat hij of zij echt wel een leuke partner komt. Nee, bij voorbeelden van letterlijk onmogelijke mensen wordt gezegd dat die niet lelijk zijn (gevonden zouden worden dus door de betreffende fokker/fokster). Dat uiterlijk totaal niet belangrijk is. Dat niemand daar na kijkt. Op een paar oppervlakkige drollen na, misschien.

Of de klassieker dat knap danwel lelijk voor iedereen anders is. Letterlijk dat wat de één lelijk vindt door een ander als knap gezien kan worden.
Als het werkelijk zo zou zijn dat uiterlijke aantrekkelijkheid puur persoonlijk is, dan zouden bij de relatieve beoordeling van 2 personen (A knapper dan B of andersom) beide personen even vaak als knapste eindigen. Volledig 50/50 dus.
Ik denk dat de politiek-correcten hier diep in hun hart wel aanvoelen dat dat niet het geval is. Sterker nog, zolang het verschil niet heel klein is, zal de verhouding waarschijnlijk dicht in de buurt van de 0/100 liggen (persoon A nul keer knapper gevonden dan persoon B).

Mooi en zuiver gesproken, ik heb vaak het gevoel dat ik dit gevecht in mijn eentje moet voeren.
pi_173518948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:23 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Mooi en zuiver gesproken, ik heb vaak het gevoel dat ik dit gevecht in mijn eentje moet voeren.
Ik sta aan je kant, bro. Ondanks dat ik niet lelijk ben. Ook niet echt knap overigens, maar zelfs over jezelf mag je dat oordeel niet hebben hier :')
pi_173518950
Maar wat er eigenlijk gebeurt dat is dat Deluzion weer een topic krijgt waar hij over zijn hang ups kan praten.
pi_173518954
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik sta aan je kant, bro. Ondanks dat ik niet lelijk ben. Ook niet echt knap overigens, maar zelfs over jezelf mag je dat oordeel niet hebben hier :')
Volgens mij heeft hij ooit eens een foto gepost. Heel normale vent.
pi_173518958
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij ooit eens een foto gepost. Heel normale vent.
Inderdaad waarschijnlijk niet lelijk, maar totaal niets-zeggend, zoals ie zelf zegt (zegt ie toch iets :+ )
Overigens weer een bewijs dat juist innerlijk niks zegt. Want hoe rijk zijn karakter ook is, ws puur door zijn voorkomen vindt vrijwel iedereen hem een onmogelijk saaie drol.
pi_173518961
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:33 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Inderdaad waarschijnlijk niet lelijk, maar totaal niets-zeggend, zoals ie zelf zegt (zegt ie toch iets :+ )
Nah, het zit in zijn hoofd. Post al jaaaaren dat hij zo lelijk is en niemand kan krijgen.
pi_173518971
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

:?
1 + 1 = blauw
pi_173518978
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Nah, het zit in zijn hoofd. Post al jaaaaren dat hij zo lelijk is en niemand kan krijgen.
Zijn uiterlijk zal allicht niet meehelpen. Of denk je werkelijk dat lelijke mensen hooguit door paar oppervlakkig lelijk gevonden worden en dat de rest van de bevolking die mensen eigenlijk super-aantrekkelijk vindt!?
  vrijdag 1 september 2017 @ 02:42:36 #261
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_173518984
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:20 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

[..]

Door algehele politiekcorrectheidsverkramping zal een deel van de fokkertjes hier natuurlijk wel beweren dat ze toch echt die rechter knapper vinden. Echter in een setting zonder die verkramping zal waarschijnlijk vrijwel niemand de rechter de aantrekkelijkste vinden. En dat terwijl de verschillen eigenlijk minimaal zijn (bewust natuurlijk).

Met andere woorden: uiterlijke aantrekkelijkheid is beslist niet persoonlijk. Los van culturele bias e.d. is het juist min of meer universeel!
Nee, ik ben de "dikke" persoon. :'(
Wat nu?
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_173518988
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:41 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zijn uiterlijk zal allicht niet meehelpen. Of denk je werkelijk dat lelijke mensen hooguit door paar oppervlakkig lelijk gevonden worden en dat de rest van de bevolking die mensen eigenlijk super-aantrekkelijk vindt!?
Nee. Maar ik bedoel dat het bij hem echt psychisch is. De volle overtuiging dat hij foeilelijk is, en daar ook alle mindere dingen in zijn leven aan toeschrijven, terwijl daar echt geen sprake van is.
pi_173518995
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:39 schreef Kamina het volgende:

[..]

:?
Klopt. Het is een van de grootste facebookbullshit die er bestaat. Dat zelfvertrouwen uit jezelf zou moeten komen en ook alleen maar uit jezelf zou kunnen komen.

De werkelijkheid is dat ons zelfbeeld voor een groot deel bepaald wordt door de positie in en het oordeel van de groep waarin we leven. Dat kan elke antropoloog of psycholoog je vertellen, alleen wij schreeuwen op het spreekwoordelijke verjaardagsfeestje of op facebook liever het tegenovergestelde. Noem het een urban myth.
pi_173518997
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:42 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

Nee, ik ben de "dikke" persoon. :'(
Wat nu?
Minder drop eten, dikkie :*
pi_173519370
Hoi
  vrijdag 1 september 2017 @ 07:16:02 #266
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173519458
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Die kans is uiterst klein, minder dan 0.1%. Ik heb een rouwproces doorgemaakt 3 jaar geleden dat ik alleen en eenzaam zou eindigen wat nu ook gebeurd is. Dat proces was extreem moeilijk om door te komen en ik stond er helemaal alleen in, de hulpverlening kon mij daarbij niet ondersteunen of helpen. Nu ik dus weet dat dit mijn leven is en niet anders heb ik wel dysthyme stoornis ontwikkeld maar dat is minder zwaar dan de andere klachten die ik vóor het rouwproces ondervond.
Tja, pech. Niets aan te doen dan. Zo is het leven soms. Daar moet je dan maar gewoon mee zien te dealen. Niet iedereen kan mazzel hebben.
  vrijdag 1 september 2017 @ 07:22:47 #267
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173519491
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt. Het is een van de grootste facebookbullshit die er bestaat. Dat zelfvertrouwen uit jezelf zou moeten komen en ook alleen maar uit jezelf zou kunnen komen.

De werkelijkheid is dat ons zelfbeeld voor een groot deel bepaald wordt door de positie in en het oordeel van de groep waarin we leven. Dat kan elke antropoloog of psycholoog je vertellen, alleen wij schreeuwen op het spreekwoordelijke verjaardagsfeestje of op facebook liever het tegenovergestelde. Noem het een urban myth.
Tja, als je dat hebt, pech. Jouw probleem. Het boeit niemand, dat leven van jou. Alleen jij hebt daarmee te dealen. Het is jouw persoonlijke eenpersoons privéverhaal, simpel.
Toch zit er vaker nog een dikke berg psychische gestoordheid voor dat de eigenlijke boosdoener is.
Maar of dat nu wel of niet zo: het is allemaal jouw probleem. Deal with it. Of niet.
pi_173519492
Niet knap zijn :')
pi_173519960
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:41 schreef Faxie het volgende:
Hoi
Hou op zeg, alsof jij lelijk bent
pi_173519998
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hou op zeg, alsof jij lelijk bent
Ik zie nooit iemand omkijken anders hoor :'(
  vrijdag 1 september 2017 @ 08:42:12 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173520050
Wat kijken jullie raar aan tegen schoonheid en aantrekkelijkheid. Alsof aantrekkelijkheid binair is. Wel of niet. Ja relatief gezien is de ene persoon aantrekkelijker dan de ander. Maar minder aantrekkelijk is niet direct lelijk. Ook met de plaatjes hierboven. Objectief gezien is het linker plaatje mooier, maar niet perse aantrekkelijker. Het grijze gebied is zo ontzettend groot.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 1 september 2017 @ 08:42:48 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173520059
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Komt omdat je met je rug naar ze toe staat/loopt ;-).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_173520086
quote:

[..]

Ik kijk ook vrijwel nooit om naar mannen. Zegt niet zoveel :D Maar ik snap dat je gewoon even wilt klagen.
pi_173520110
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kijk ook vrijwel nooit om naar mannen. Zegt niet zoveel :D Maar ik snap dat je gewoon even wilt klagen.
Jullie geven gewoon de verkeerde signalen af ;(
pi_173520331
Als ik omkijk naar iemand dan is dat meestal niet omdat ze heel knap zijn.
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:36:40 #276
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173520754
quote:
10s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/22739
93/11/25#p173520331]vrijdag 1 september 2017 09:05[/url] schreef Harmankardon het volgende:

Als ik omkijk naar iemand dan is dat meestal niet omdat ze heel knap zijn.
LoL idd. :D
pi_173521632
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nonsens, je stelt precies het tegengestelde van wat het woord betekent.
1 + 1 = blauw
pi_173521818
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:28 schreef Kamina het volgende:

[..]

Nonsens, je stelt precies het tegengestelde van wat het woord betekent.
Nou ja, dat is natuurlijk niet waar. Als je wordt gepest en dergelijke heeft je zelfbeeld daar ook onder te lijden, in ieder geval bij de meeste mensen met een pestverleden is dat zo. Het is gewoon niet waar dat een zelfbeeld alleen uit jezelf komt. Het wordt ook grotendeels gevormd door je ervaringen met anderen en je plek in de maatschappij.

Wat niet betekent dat je je zelfbeeld op eigen kracht niet kunt verbeteren, maar het wordt wel erg lastig zonder positieve ervaringen.
pi_173521915
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ja, dat is natuurlijk niet waar. Als je wordt gepest en dergelijke heeft je zelfbeeld daar ook onder te lijden, in ieder geval bij de meeste mensen met een pestverleden is dat zo. Het is gewoon niet waar dat een zelfbeeld alleen uit jezelf komt. Het wordt ook grotendeels gevormd door je ervaringen met anderen en je plek in de maatschappij.

Wat niet betekent dat je je zelfbeeld op eigen kracht niet kunt verbeteren, maar het wordt wel erg lastig zonder positieve ervaringen.
Zelfbeeld is weer wat anders dan zelfvertrouwen.
1 + 1 = blauw
pi_173522919
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:47 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zelfbeeld is weer wat anders dan zelfvertrouwen.
Hangt veel met elkaar samen, denk je niet?
pi_173523105
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 02:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Daarom zit het juist niet in mijn hoofd zou je zeggen. Als ik het altijd roep (en ik hoor het ook van anderen) en het komt ook zo uit :)
pi_173523201
https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/

1) Is beauty merely in the eye of the beholder? NO
2) Do we judge books by their covers? YES
3) Is beauty only skin deep? NO

De grootste discriminatie ter wereld vind plaats niet op basis van huidskleur, religie of afkomst, maar op basis van uiterlijk. Hoeveel actiegroepen en steunbetuigingen zijn er echter voor mensen die slachtoffer worden van discriminatie op basis van uiterlijk? 0.

Waarom is het niet politiek-correct om deze enorme oneerlijkheid te bestrijden? Iedereen probeert maar krampachtig zijn ogen dicht te houden en te doen alsof uiterlijk er niet toe doet, ook al wijst al het bewijs op het tegenovergestelde.
pi_173523230
Ha, is het weer een driemaandelijkse Deluzionjankfeestje?
Ja doei.
pi_173523238
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ha, is het weer een driemaandelijkse Deluzionjankfeestje?
Fijn altijd jouw commentaar.
pi_173523410
Nu ik de harde waarheid ken van hoeveel invloed iemand zijn uiterlijk heeft op zijn sociale interacties, heeft deze wereld eigenlijk al zijn schoonheid voor mij verloren. Je groeit op met het idee dat vrienden en liefde iets voor iedereen is en iets heel moois en waardevols.

Maar de waarheid is dat lelijke mensen 10 stappen achter liggen op de rest op dat front. En als je die achterstand niet weet in te halen, dan zijn mensen zelfs zo meedogenloos dat ze je gaan wijzen op die individuen die het wel gehaald hebben. Of ze gaan je leugens vertellen dat uiterlijk er helemaal niet toe doet en je alles aan jezelf te danken hebt.

Brute wereld leven we in.
pi_173523496
quote:
Lijkt me toch altijd naar als je voor dat soort shoots gescout wordt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_173523522
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:19 schreef nostra het volgende:

[..]

Het zijn gemanipuleerde foto's toch?
pi_173523531
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hangt veel met elkaar samen, denk je niet?
Een beetje.

Als voorbeeld, mijn zelfbeeld staat mijn zelfvertrouwen soms in de weg, omdat ik mijn tekortkomingen ken.
1 + 1 = blauw
pi_173523536
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:19 schreef nostra het volgende:

[..]

Is computergegenereerd.
Ja doei.
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:27:23 #290
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173523610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is computergegenereerd.
Mooi hoe daar dan toch zo'n intense moffentronie uit komt rollen.
pi_173524214
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is computergegenereerd.
Ja en nee. Het zijn gewoon heel veel foto's die bij elkaar 'gemorphed' worden. Dus inderdaad, de persoon op de foto bestaat niet maar het zijn ook geen computergraphics :)
pi_173524765
pi_173524863
quote:

[..]

Ze kijken over je heen... Maar dan ben je nog steeds niet lelijk...

-Deluzion- is toch die BDD gast? Die zich aan zijn kaak heeft laten opereren?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173525045
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:27 schreef Nobu het volgende:

[..]

Mooi hoe daar dan toch zo'n intense moffentronie uit komt rollen.
_O- inderdaad niet bepaald mooi nee

Maar als mensen dat zeggen, dan mag je geen mening hebben, want de "meerderheid" zou zogenaamd dit of dat mooi moeten vinden :')

Ik krijg ook veel commentaar wegens mijn hunk, dat hij niet bepaald mooi zou zijn. Gewoon oprotten met opgedrongen meningen.
pi_173525080
Lelijk zijn is de ergste misdaad die je kunt begaan in onze samenleving. Je kunt nog liever aantrekkelijk zijn met het woord 'Verkrachter' op je voorhoofd getatoeëerd. Dan wordt je beter behandeld door andere mensen.
pi_173525126
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Respect voor deze vrouw! Knap hoor.
Ja absoluut, ze laat trolls haar niet klein krijgen en verwezenlijkt haar dromen.
  vrijdag 1 september 2017 @ 14:02:43 #299
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173525236
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze kijken over je heen... Maar dan ben je nog steeds niet lelijk...

-Deluzion- is toch die BDD gast? Die zich aan zijn kaak heeft laten opereren?
fido dido, maar dat zit allemaal in zijn hoofd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173525255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dank, Aardbei. Precies dit bedoel ik.
pi_173525323
Ik word niet goed van bepaalde users hier.
Closed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')