Dit iddquote:Op maandag 4 januari 2016 13:57 schreef Casiotone het volgende:
Lelijkheid is sowieso subjectief, beinvloed door schoonheidsstandaarden die je meekrijgt van anderen. Niemand is objectief lelijk, qua uiterlijk dan.
Vanwaar deze kick?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat is lelijk?
Een paar voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen bijzondere reden. Ik was mijn post geschiedenis aan het lezen en toen kwam ik dit topic weer tegen en besloot om hier weer eens iets te posten ná mijn half jaar ban.quote:
De laatste reactie was van ruim 1,5 jaar terug..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Geen bijzondere reden. Ik was mijn post geschiedenis aan het lezen en toen kwam ik dit topic weer tegen en besloot om hier weer eens iets te posten ná mijn half jaar ban.
Waarschijnlijk omdat hij lelijk is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
De laatste reactie was van ruim 1,5 jaar terug..
Waarom heb je, van al de topics in je pohi, juist dit topic gekozen?
Och de titel sprak mij aan die is van toepassing op mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
De laatste reactie was van ruim 1,5 jaar terug..
Waarom heb je, van al de topics in je pohi, juist dit topic gekozen?
Ik denk dat lelijke mensen een streepje voor hebben op onzichtbaar uitziende mensen, want dan val je helemaal niet op en krijg je zowel geen negatieve als positieve aandacht. Mij is vaak verteld dat ik volledig onzichtbaar ben kwa uiterlijk met een nietszeggende uitstraling. Dat is de reden dat ik nu inmiddels halverwege 30 alleen ben gebleven. 0 dates gehad in mijn gehele leven. Ik ben dan ook volledig onaantrekkelijk en machteloos op liefdesgebied maar super lelijk kan je mij niet noemen. Wel gewoon nietszeggend, onzichtbaar en identiteitsloos.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vind niet snel mensen echt lelijk. Wel vind ik enorm veel mensen 'mwa' of 'nee' (maar dat is nog niet lelijk, gewoon dat ik er niks aan vind en het m'n type niet is, of niet bijzonder.
Echt lelijk vind ik niet veel mensen, maar ze zijn er wel.
Ik heb er bijvoorbeeld zo een op m'n werk, een dame. Die heeft het allemaal al niet mee, maar doet zichzelf dan ook nog eens een haardracht aan die het meest verschrikkelijke is die je er maar op kan zetten. En ze heeft een bakkebaardecht spuuglelijk.... dan heb je het al niet mee, en dan ook nog zo'n soort 'bijzonderheid' niet effe bij jezelf aanpakken. Ja, die zit bij mij wel in het kastje 'lelijke mensen'.
Sorry maar dit zijn geen lelijke mensen vind ik. Ze zijn misschien in jouw beleving ( en die van anderen) lelijk, ik zie het iig niet zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat is lelijk?
Een paar voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koop een goede bril zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry maar dit zijn geen lelijke mensen vind ik. Ze zijn misschien in jouw beleving ( en die van anderen) lelijk, ik zie het iig niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
Onzin! Jij vind dit lelijke mensen , dat zegt alles van hoe jij naar de mensen op de foto kijkt. Uiterlijk zegt niet alles wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Koop een goede bril zou ik zeggen.
Niet alleen ik, maar ook de wetenschap vind dit. Het valt wetenschappelijk uit te leggen waarom deze mensen een onaantrekkelijk uiterlijk hebben. Geen zin om dit nu te doen, maar ik kan het later doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Onzin! Jij vind dit lelijke mensen , dat zegt alles van hoe jij naar de mensen op de foto kijkt. Uiterlijk zegt niet alles wat mij betreft.
Maar ik heb ook meer met mensen die zichzelf accepteren ipv zichzelf met een ander vergelijken en op basis daarvan iemand als lelijk beschouwen.
Waarom zou jij je daar mee bezig willen houden? Accepteer wie je bent en hoe je er uitziet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Niet alleen, maar ook de wetenschap vind dit. Het valt wetenschappelijk uit te leggen waarom deze mensen een onaantrekkelijk uiterlijk hebben. Geen zin om dit nu te doen, maar ik kan het later doen.
Ik heb er lang onderzoek naar gedaan en ik weet ook bijvoorbeeld wat er mis is met mijn eigenlijk uiterlijk zonder met anderen te vergelijken.
Ziet het eruit alsof deze vrouw zichzelf geaccepteerd heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom zou jij je daar mee bezig willen houden? Accepteer wie je bent en hoe je er uitziet.
wat ik aan de mensen op die foto's zie doen ze dat , niks mis mee
Je postte eerder vandaag foto's en op basis daarvan gaf ik mijn antwoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ziet het eruit alsof deze vrouw zichzelf geaccepteerd heeft? https://imgur.com/gallery/wNCdD
Heerst een groot taboe op, aan het uiterlijk kan het nooit liggen.
Ze gaat er nu echt iets aan doen zie ik, deze foto is in elk geval al vele malen beter: Mijn complimenten. Hier ziet ze er gewoon leuk uit al verbergt ze wel het een en ander. Ik heb echt een zwak voor haar, ik voel haar pijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je postte eerder vandaag foto's en op basis daarvan gaf ik mijn antwoord.
Je kan nu wel telkens een andere foto erbij halen maar ik snap het nut hiervan eigenlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee deze foto stond er ook tussen hoor.
Er is geen nut, gewoon frustraties en verdriet als je een onaantrekkelijk uiterlijk hebt in je jonge jaren als het er heel erg toe doet in deze maatschappij. Dat wat je ook doet of veranderd aan jezelf dat je gewoon onaantrekkelijk er blijft uitzien. Doet mij bijzonder veel pijn als mensen dit ontkennen. De meeste mensen zien er prima uit in hun twintiger jaren en zullen dit nooit kunnen begrijpen hoe het is.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
Past zij dan eigenlijk niet gewoon perfect bij jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ziet het eruit alsof deze vrouw zichzelf geaccepteerd heeft? https://imgur.com/gallery/wNCdD
Heerst een groot taboe op, aan het uiterlijk kan het nooit liggen.
Ik ben deze vrouw al 6 jaar aan het volgen en ze is bijzonder intelligent, vriendelijk, leuk, aardig en lief maar op liefdesgebied is ze machteloos net als ik.
Tja, dat kun je het hebben. Niets aan te doen...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik denk dat lelijke mensen een streepje voor hebben op onzichtbaar uitziende mensen, want dan val je helemaal niet op en krijg je zowel geen negatieve als positieve aandacht. Mij is vaak verteld dat ik volledig onzichtbaar ben kwa uiterlijk met een nietszeggende uitstraling. Dat is de reden dat ik nu inmiddels halverwege 30 alleen ben gebleven. 0 dates gehad in mijn gehele leven. Ik ben dan ook volledig onaantrekkelijk en machteloos op liefdesgebied maar super lelijk kan je mij niet noemen. Wel gewoon nietszeggend, onzichtbaar en identiteitsloos.
Die kans is uiterst klein, minder dan 0.1%. Ik heb een rouwproces doorgemaakt 3 jaar geleden dat ik alleen en eenzaam zou eindigen wat nu ook gebeurd is. Dat proces was extreem moeilijk om door te komen en ik stond er helemaal alleen in, de hulpverlening kon mij daarbij niet ondersteunen of helpen. Nu ik dus weet dat dit mijn leven is en niet anders heb ik wel dysthyme stoornis ontwikkeld maar dat is minder zwaar dan de andere klachten die ik vóor het rouwproces ondervond.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Tja, dat kun je het hebben. Niets aan te doen...
Niet uitgesloten datje toch wel eens iemand vindt natuurlijk.
Soms kom je ineens per toeval iemand tegen en is er die chemie.
Om het taboe te bestrijden ja.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vind ik trouwens wel een raar verschijnsel hier, van die gasten die iets van zichzelf vinden (negatief) en dan anderen ervan gaan proberen te overtuigen dat het wel écht zo is hoor.
Wil je dan bevestiging daarvoor?
Dat is mensen in hokjes plaatsen? Op papier passen we bij elkaar inderdaad puur op uiterlijk gebaseerd, maar ik vind haar ontzettend onaantrekkelijk en dit komt van iemand die geen hoge eisen stelt aan het uiterlijk. Alleen omdat ik er zelf zwaar benedenmaats uitziet betekent niet dat ik geen mening over het uiterlijk van anderen mag hebben. Andersom zou zij mij waarschijnlijk ook niks vinden. Misschien na haar plastisch chirurgische ingrepen dat ik er dan anders over zou denken. Die meeste recente foto zag er in elk geval al veel beter uit.. zelfs enige vormen van aantrekkelijkheid te ontdekken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Past zij dan eigenlijk niet gewoon perfect bij jou?
Je kunt dus niet voorbij haar uiterlijk kijken.. triest..quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:20 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat is mensen in hokjes plaatsen? Op papier passen we bij elkaar inderdaad puur op uiterlijk gebaseerd, maar ik vind haar ontzettend onaantrekkelijk en dit komt van iemand die geen hoge eisen stelt aan het uiterlijk. Alleen omdat ik er zelf zwaar benedenmaats uitziet betekent niet dat ik geen mening over het uiterlijk van anderen mag hebben. Andersom zou zij mij waarschijnlijk ook niks vinden. Misschien na haar plastisch chirurgische ingrepen dat ik er dan anders over zou denken. Die meeste recente foto zag er in elk geval al veel beter uit.. zelfs enige vormen van aantrekkelijkheid te ontdekken.
Éen ding is zeker, als zij mijn vriendin zou zijn moeten we never nooit aan kinderen beginnen
Ja dat kan ik wel tot op zekere hoogte, het betekent niet dat ik haar op alle gronden zou afwijzen.. maar op liefdes gebied waarschijnlijk wel ja. Er is niks triest aan. die vrouw is niet voor niks tot haar 30ste single gebleven met geen enkele date.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt dus niet voorbij haar uiterlijk kijken.. triest..
[ afbeelding ] zij kon dat bijvoorbeeld wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |