Voor mij zou een litteken niet uitmaken. Scheve tanden ook nog niet echt... als ze maar schoon zijn en er schoon uitzienquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:20 schreef Zwolsboy het volgende:
Hoe kijken vrouwen naar mannen die bijv iets hebben, bijv lidtekens, of tanden die scheef staan en dat soort dingen.
Ken iemand die heeft een flinke lidteken op zijn wang, heeft in het leger gezeten, ja dat valt op... hij zegt dat dat vrouwen dat vies en lelijk vinden... is dat nou echt zo?
Waar dan wel voorquote:Op zondag 10 januari 2016 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind daar geen reet aan weet je dat?![]()
Niet lelijk ofzo, maar ik zou er niet voor door de knieën gaan zeg maar
Het kan leuk staan of lelijk heb ik het idee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voor mij zou een litteken niet uitmaken. Scheve tanden ook nog niet echt... als ze maar schoon zijn en er schoon uitzien
Ik heb dat over het algemeen ook, met name omdat het een natuurlijke look geeft en ik daar van hou. Ik associeer het ook totaal niet met verzorging/hygiëne.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:57 schreef droppus het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik geen make-up mooier. Ik neem aan dat ik daar niet alleen in ben.
Volgens mij vinden vrouwen andere vrouwen met make-up mooi en mannen vinden er meestal niks aan (haagse sjonnies uitgezonderd). Uiteindelijk is het gewoon verbloemen van wie je werkelijk bent en dat is bijzonder onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Lelijk is persoonlijk, evenals knap.
Wat ik vaak lelijk vind, zijn toch onverzorgde mensen.
Vrouwen zonder make up bv, vind ik jammer, verzorg jezelf tenminste een beetje!
[..]
Maar als iedereen je lelijk vindt koop je er helemaal niks voor of het objectief of subjectief is.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:57 schreef Casiotone het volgende:
Lelijkheid is sowieso subjectief, beinvloed door schoonheidsstandaarden die je meekrijgt van anderen. Niemand is objectief lelijk, qua uiterlijk dan.
Eerder dat veel vrouwen beter weten wanneer er make up gedragen wordt en veel mannen een beetje make up betitelen als naturel, geen make up.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:39 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Volgens mij vinden vrouwen andere vrouwen met make-up mooi en mannen vinden er meestal niks aan (haagse sjonnies uitgezonderd). Uiteindelijk is het gewoon verbloemen van wie je werkelijk bent en dat is bijzonder onaantrekkelijk.
Jawel, dan kun je denken dat het gewoon ligt aan de omstandigheden dat je niet genoeg mensen tegenkomt die jou wel aantrekkelijk vinden en dat ze gewoon te beperkt zijn qua voorkeur of geen goede smaak hebben en dan kun je alsnog wel zelfvertrouwen hebben en jezelf mooi vinden. Het is wel lullig als jij zelf iedereen mooi vind en iedereen vindt jou lelijk, maar dan denk je zelf in ieder geval niet slecht over anderen en dat maakt je qua persoonlijkheid dan weer minder lelijk. Daar heb je niets aan als je gaat daten, maar wel voor je zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar als iedereen je lelijk vindt koop je er helemaal niks voor of het objectief of subjectief is.
Je krijgt alleen zelfvertrouwen als anderen je mooi vinden. Zo simpel is het brein gewoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Jawel, dan kun je denken dat het gewoon ligt aan de omstandigheden dat je niet genoeg mensen tegenkomt die jou wel aantrekkelijk vinden en dat ze gewoon te beperkt zijn qua voorkeur of geen goede smaak hebben en dan kun je alsnog wel zelfvertrouwen hebben en jezelf mooi vinden. Het is wel lullig als jij zelf iedereen mooi vind en iedereen vindt jou lelijk, maar dan denk je zelf in ieder geval niet slecht over anderen en dat maakt je qua persoonlijkheid dan weer minder lelijk. Daar heb je niets aan als je gaat daten, maar wel voor je zelfvertrouwen.
Dan heb ik blijkbaar een afwijkingquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je krijgt alleen zelfvertrouwen als anderen je mooi vinden. Zo simpel is het brein gewoon.
Benieuwd hoe jij eruit ziet danquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar een afwijking
Een man zei letterlijk tegen mij "je bent wel aantrekkelijk, maar niet mooi". Blijkbaar lag dat aantrekkelijk dan aan kleding en uitstraling. Ik ben vaak lelijk genoemd. Maar dat interesseert me allemaal niets, ik vind mezelf een schoonheid
Mooiquote:
Ik denk er ook zo wel over, het lijkt er op dat charmante imperfecties tegenwoordig nogal snel worden weggedokterd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik vind scheve tanden sexy... Geen idee waarom. Jammer dat ze er altijd mee naar de tandarts gaan en dan vind iedereen het mooier dat begrijp ik niet. Littekens vind ik niet onaantrekkelijk, mits ze niet komen door plastische chirurgie en dat de persoon iig wel lang geleden al gestopt is met zelfbeschadiging als het daardoor komt. Sowieso vind ik een klein beetje onverzorgd aantrekkelijker dan overdreven verzorgd qua uiterlijk. Je hebt lelijk vanwege conformisme/obsessie met uiterlijk, aantrekkelijk en lelijk vanwege te onverzorgd/te radicaal vind ik
quote:
Dat ligt dan toch aan die kerel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar een afwijking
Een man zei letterlijk tegen mij "je bent wel aantrekkelijk, maar niet mooi". Blijkbaar lag dat aantrekkelijk dan aan kleding en uitstraling. Ik ben vaak lelijk genoemd. Maar dat interesseert me allemaal niets, ik vind mezelf een schoonheid. Maargoed, niet IEDEREEN vindt mij lelijk, tot die conclusie kan ik niet komen want ik heb het niet aan iedereen gevraagd
Ik zei laatst tegen een vrouw dat ze veel make-up droeg (we hadden het over vrouwen en make-up), toen zei ze dat ze alleen lippenstift droeg. Huuu... Nouja met een beetje nadenken vond ze het vast een compliment.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Eerder dat veel vrouwen beter weten wanneer er make up gedragen wordt en veel mannen een beetje make up betitelen als naturel, geen make up.
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |