LoL idd.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/22739
93/11/25#p173520331]vrijdag 1 september 2017 09:05[/url] schreef Harmankardon het volgende:
Als ik omkijk naar iemand dan is dat meestal niet omdat ze heel knap zijn.
Nonsens, je stelt precies het tegengestelde van wat het woord betekent.quote:Op vrijdag 1 september 2017 02:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Het is een van de grootste facebookbullshit die er bestaat. Dat zelfvertrouwen uit jezelf zou moeten komen en ook alleen maar uit jezelf zou kunnen komen.
De werkelijkheid is dat ons zelfbeeld voor een groot deel bepaald wordt door de positie in en het oordeel van de groep waarin we leven. Dat kan elke antropoloog of psycholoog je vertellen, alleen wij schreeuwen op het spreekwoordelijke verjaardagsfeestje of op facebook liever het tegenovergestelde. Noem het een urban myth.
Nou ja, dat is natuurlijk niet waar. Als je wordt gepest en dergelijke heeft je zelfbeeld daar ook onder te lijden, in ieder geval bij de meeste mensen met een pestverleden is dat zo. Het is gewoon niet waar dat een zelfbeeld alleen uit jezelf komt. Het wordt ook grotendeels gevormd door je ervaringen met anderen en je plek in de maatschappij.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:28 schreef Kamina het volgende:
[..]
Nonsens, je stelt precies het tegengestelde van wat het woord betekent.
Zelfbeeld is weer wat anders dan zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk niet waar. Als je wordt gepest en dergelijke heeft je zelfbeeld daar ook onder te lijden, in ieder geval bij de meeste mensen met een pestverleden is dat zo. Het is gewoon niet waar dat een zelfbeeld alleen uit jezelf komt. Het wordt ook grotendeels gevormd door je ervaringen met anderen en je plek in de maatschappij.
Wat niet betekent dat je je zelfbeeld op eigen kracht niet kunt verbeteren, maar het wordt wel erg lastig zonder positieve ervaringen.
Hangt veel met elkaar samen, denk je niet?quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:47 schreef Kamina het volgende:
[..]
Zelfbeeld is weer wat anders dan zelfvertrouwen.
Daarom zit het juist niet in mijn hoofd zou je zeggen. Als ik het altijd roep (en ik hoor het ook van anderen) en het komt ook zo uitquote:Op vrijdag 1 september 2017 02:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, het zit in zijn hoofd. Post al jaaaaren dat hij zo lelijk is en niemand kan krijgen.
Fijn altijd jouw commentaar.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ha, is het weer een driemaandelijkse Deluzionjankfeestje?
Lijkt me toch altijd naar als je voor dat soort shoots gescout wordt.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
http://www.uni-regensburg(...)typen/prototypen.htm
Het zijn gemanipuleerde foto's toch?quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Lijkt me toch altijd naar als je voor dat soort shoots gescout wordt.
Een beetje.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt veel met elkaar samen, denk je niet?
Is computergegenereerd.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Lijkt me toch altijd naar als je voor dat soort shoots gescout wordt.
Ja en nee. Het zijn gewoon heel veel foto's die bij elkaar 'gemorphed' worden. Dus inderdaad, de persoon op de foto bestaat niet maar het zijn ook geen computergraphicsquote:
Ze kijken over je heen... Maar dan ben je nog steeds niet lelijk...quote:Op vrijdag 1 september 2017 08:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie nooit iemand omkijken anders hoor
quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Mooi hoe daar dan toch zo'n intense moffentronie uit komt rollen.
Ja absoluut, ze laat trolls haar niet klein krijgen en verwezenlijkt haar dromen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Respect voor deze vrouw! Knap hoor.
fido dido, maar dat zit allemaal in zijn hoofdquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze kijken over je heen... Maar dan ben je nog steeds niet lelijk...
-Deluzion- is toch die BDD gast? Die zich aan zijn kaak heeft laten opereren?
Dank, Aardbei. Precies dit bedoel ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk niet waar. Als je wordt gepest en dergelijke heeft je zelfbeeld daar ook onder te lijden, in ieder geval bij de meeste mensen met een pestverleden is dat zo. Het is gewoon niet waar dat een zelfbeeld alleen uit jezelf komt. Het wordt ook grotendeels gevormd door je ervaringen met anderen en je plek in de maatschappij.
Wat niet betekent dat je je zelfbeeld op eigen kracht niet kunt verbeteren, maar het wordt wel erg lastig zonder positieve ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |