Niet dat ik weet, dat is wel zo. Alleen als zij dat verhaal vertelt aan collegas, zullen ze niet snel denken dat ze het uit haar duim zuigt denk ik. bv dat ik haar lunch betaalde en haar mijn iphone gaf en dat ik haar laarzen wilde kussen....denk dat ik dan wel kan ontkennen maar toch minstens met 5-0 achter sta. Ze heeft immers die phone en dat we vaak lunchten is bekend, dus veel mensen zullen dan eerder denken van: ah zat dat zo...of waar rook is is vuur.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft zij bewijs dat jij aan die uggs van haar hebt geroken? Foto's? filmpjes? Whatever?
In hemelsnaamquote:Op zondag 3 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
zelfs een stapje verder (omdat ze ook vriij open reageerde en het gesprek soepel liep), dat ik wel eens had gefantaseerd dat ik eraan zou mogen ruiken aan de binnenkant.... (wat ook zo is).
Ze lachte en zei " als je dat echt zo graag wil: jij mag er best aan ruiken als jij dan maandag mijn lunch betaalt". Dus ik 20 seconde ofzo mijn neus er in terwijl zij lachte, daarna haar goedenacht gewenst.
Natuurlijk niet. Als een 1 of andere debiel mij 15 euro per keer zou bieden om aan mijn schoen te ruiken hoefde ik er niet lang over na te denken.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:24 schreef eleusis het volgende:
Het is toch net zo goed gênant voor haar als het uitlekt dat zij aan die fetish meedoet?
Vrouwen worden sowieso makkelijker als sloerie neergezet in roddels. Voor haar reputatie is zo'n roddel juist slecht, dus het lijkt mij een loos dreigement.
Maar dat ze ermee dreigt is sowieso niet OK en ik zou maar niet meer met haar afspreken. Als je bereid bent geld te steken in je fetish kun je beter een professional inhuren.
Echt, ik dacht TS is met haar naar bed gegaan en heeft nu seks op het werk of zo, is het ditquote:
wow...quote:Op zondag 3 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Allereerst: heb er lang over nagedacht om me aan te melden en dit verhaal te delen, maar door het meelezen heb ik gemerkt dat veel hier wel serieus bespreekbaar is. Dus vooruit dan maar, ik zal het niet te lang maken , een beetje de essentie:"
Het is een werkelijke weergave van de situatie dus aub wel serieuze reacties, als het kan. al kan ik natuurlijk ook tegen kritiek dus dat is geen probleem, nou...
Bij mij op kantoor werkt (e) een leuk uitziende secretaresse van midden 20. We hebben vanaf het begin een leuk contact gehad maar dat was het dan. Wel droeg ze vaak uggs of andere platte laarzen , altijd zwart en op een of andere manier windt het me op, een leuke meid vooral met uggs te zien lopen.
Na een personeelsfeestje misschien iets teveel gedronken...was al laat en ik ben met haar vanaf kantoor mee naar huis gefietst. (ik woon 2 km van haar vandaan), even mee naar haar omdat het al laat was en ze het eng vond alleen over straat te gaan. Maar goed, met mijn zatte hoofd heb ik haar "opgebiecht" dat ik haar stijl en uggs echt super gaaf vond en ik daar altijd naar keek. zelfs een stapje verder (omdat ze ook vriij open reageerde en het gesprek soepel liep), dat ik wel eens had gefantaseerd dat ik eraan zou mogen ruiken aan de binnenkant.... (wat ook zo is).
Ze lachte en zei " als je dat echt zo graag wil: jij mag er best aan ruiken als jij dan maandag mijn lunch betaalt". Dus ik 20 seconde ofzo mijn neus er in terwijl zij lachte, daarna haar goedenacht gewenst.
We gingen wel eens vaker lunchen, dus dit viel niet echt op. Maar goed, dus voor haar betaald zoals afgesproken.
Zij komt (moet zeggen kwam maar zie verderop) op kantoor ook meestal de post rondbrengen en ophalen en ik zit momenteel in mijn eentje in een kamer op kantoor.
Om een lang verhaal kort te maken: Het komt erop neer dat ik al maanden een keer of 3 in de week haar lunch betaalde en ik dan op kantoor even haar laarzen mag kussen als zij de post komt halen. Vraag me niet hoe het zover heeft kunnen komen maar van 1 keer kwam er een 2e keer en op een gegeven moment is het dus van kwaad tot erger gegaan. Maar om eerlijk te zijn: ik vind het spannend en leuk en dus niks aan de hand zou je zeggen.
Nu kwam ze dus (we zijn inmiddels 3 maanden na de eerste "keer") mijn kantoor binnen met iets heel anders: ze had leuke uggs in de stad gezien en die zou ik ook vast leuk vinden bij haar.
Kwam er op neer dat ze het wel logisch vond dat ik die haar kado zou doen.
Ik had zoiets van: dit gaat me allemaal wat te ver, maar ik was nog verbaasder toen ze me op subtiele maar toch duidelijke wijze liet weten dat ik er vast niet op zat te wachten dat mijn collegas zouden weten van mijn fetisj en dat ik een paar keer in de week een seconde of 20 op mijn knietjes zat om haar laarzen te kussen.
Schrok er dus nogal van, deze wending had ik niet verwacht. Ze gaf aan dat ze het graag de volgende dag wilde hebben en dat ik het gewoon in een envelop kon doen die ze dan tijdens haar "rondje" wel zou komen ophalen.
Eenmaal thuis had ik een dubbel gevoel: voelde me dom en gewoon raar dat ik me in deze situatie had laten belanden maar van de andere kant wond het me ontzettend op en kreeg ik een enorme stijve toen ik eraan terug dacht. (vandaar dat ik het onder sex post). Dus ja, wat nu? Heb me afgetrokken terwijl ik aan haar dacht en gewoon bij alles wat er gebeurd was, en ik stond ervan te kijken dat deze benauwde situatie me toch ook wel opwond
De volgende dag een envelopje klaargelegd (dom is ze trouwens niet, want ze heeft op whatsapp of mail het contact formeel gehouden, een bewijs dat ze me zo onder druk zet heb ik dus niet) maar er wel bij gezegd dat ik geen geldboom in de tuin heb dus of ze het wel redelijk wil houden.
Maar wederom een combi van een raar gevoel maar ook een stijve piemel (sorry voor het taalgebruik).
Na de laarzen is het inderdaad enige tijd rustig geweest maar nu kon ik dus recent mijn werk telefoon abo verlengen en kreeg daarbij een nieuw toestel. Had dit eigenlijk niet nodig omdat ik pas enkele maanden geleden een nieuwe iphone 6s plus had aangeschaft maar goed, als je het van je baas krijgt zeg je geen nee natuurlijk.
Zij was hiervan op de hoogte en , om een lang verhaal kort te maken, bel ik nu met de verkregen telefoon van mijn werkgever en heeft zijn mijn iphone, die ze zogenaamd van mij heeft overgekocht.
als ik dit nu opschrijf loopt dit dus steeds meer uit de klauwen....
het is zo dubbel allemaal. van de ene kant heb ik een goede baan en wil echt niet dat mijn collegas dit ooit te weten komen. van de andere kant krijg ik dus een stijve als ik haar zie op het werk, dus van de ene kant vind ik het blijkbaar ook wel leuk (wat ik nooit had gedacht).
maar uiteindelijk wil ik er ook niet te ver in verstrikt raken...
weet dat het mijn eigen schuld is dus ik neem niemand wat kwalijk alleen mezelf....
waar ik nu ook nog mee in mijn maag zit: zij is per 1-1-2016 van baan veranderd (ze had geen vast contract) dus werkt nu niet meer bij mij.
Ook dit is weer heel dubbel: ik zie haar nu dus niet meer als ik morgen ga werken, en ze kan niet meer zo bij me binnenlopen, maar van de andere kant heeft zij niks te verliezen als het verhaal bekend wordt aangezien ze dus bij een andere werkgever zit, en zij heeft nog steeds veel contact met haar ex collegas begrijp ik.
ook ik app nog steeds met haar maar ben echt benieuwd hoe dit verder zal gaan. na wat ik inmiddels heb meegemaakt, zie ik er haar ook wel voor aan om me te bellen of zelfs bij me aan de deur te komen met hoe nu verder.
nogmaals ik ben zelf schuld, ik zoek dus geen medelijden want ik ben zelf stom geweest, wilde dit graag even kwijt en ben benieuwd hoe mensen op fok hier tegenaan kijken.
Het raarste is en blijft dat het zo dubbel is: ze appte me de beste wensen en toen ik haar naam in het scherm zag staan, voelde ik kriebels in mijn buik en heb me daarna op haar afgetrokken.
dus ja: weet zelf ook niet echt wat ik wil...
hopende op serieuze reacties en vragen mag altijd natuurlijk.
sorry dat het zon lang verhaal is geworden.....
Alvast bedankt voor het lezen en meedenken!
Met de juiste aanpak had hij zo met haar in bed kunnen duiken, heftig de liefde kunnen bedrijven en, zodra ze in slaap valt, uren aan haar schoenen snuffelen. Tot je lul lam is.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt, ik dacht TS is met haar naar bed gegaan en heeft nu seks op het werk of zo, is het dit![]()
Je had zo veel kunnen zeggen en dan zeg je dat je wil ruiken
Het allergrappigste is, dat dit waar isquote:Op zondag 3 januari 2016 17:29 schreef system32 het volgende:
[..]
Met de juiste aanpak had hij zo met haar in bed kunnen duiken, heftig de liefde bedrijven en, zodra ze in slaap valt, uren aan haar schoenen snuffelen. Tot je lul lam is.
Je hebt je afgetrokken omdat je een appje van haar kreeg?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Het raarste is en blijft dat het zo dubbel is: ze appte me de beste wensen en toen ik haar naam in het scherm zag staan, voelde ik kriebels in mijn buik en heb me daarna op haar afgetrokken.
Niks mis meequote:Op zondag 3 januari 2016 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt je afgetrokken omdat je een appje van haar kreeg?![]()
Sommigen worden opgewonden van als ze pijn ervarenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:56 schreef RedFever007 het volgende:
Wat vind je opwindend aan Uggs vraag ik mij afiets afzichtelijker dan Uggs is er niet
Er is volgens mij voor alles wel een fetish.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef system32 het volgende:
[..]
Sommigen worden opgewonden van als ze pijn ervaren
Ieder z'n smaakquote:Op zondag 3 januari 2016 17:56 schreef RedFever007 het volgende:
Wat vind je opwindend aan Uggs vraag ik mij afiets afzichtelijker dan Uggs is er niet
Uiteraard,quote:Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef system32 het volgende:
[..]
Sommigen worden opgewonden van als ze pijn ervaren
Klopt, als dit op mijn werk zou gebeuren zou ik er vrolijk om kunnen lachen want ieder zo zijn voorkeur maar om je waardigheid te verkopen voor een paar laarzen of een telefoon.. dat kan is dan meteen de hoer van het bedrijfquote:Op zondag 3 januari 2016 18:12 schreef SeLang het volgende:
En btw: dit mag dan een ongebruikelijke fetish zijn maar het is ook een volstrekt onschuldige. Het is niet illegaal, je doet niemand pijn, het is allemaal op vrijwillige basis. Je moet er dus schijt aan hebben wat anderen daar van vinden.
En zoals ik al zei: als dit uitkomt dan staat zij er imo slechter op dan jij, want zij heeft een soort van "sexuele" service geleverd voor geld. Een soort hoer dus. En dan nog chantage plegen ook (wat natuurlijk veel erger is).
Hakkenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Uiteraard,
... maar Uggs
Als het nu pumps waren geweest had ik het wel gesnapt
[ afbeelding ]
![]()
Ik schat jouw emotionele intelligentie boven gemiddeld in.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:28 schreef DJKoster het volgende:
"He, Jan he? Die heeft een paar keer mijn schoenen gekust"
"Haha, die is gek!"
"Hey Jan, wat ik nou heb gehoord over jou en Janet.."
"Oh, begon ze weer over die schoenen? Ik weet ook niet hoe ze daar bij komt. Tegen mij vertelde ze trouwens iets over jou, haar en iets met een jas?"
"Lol! Dat mens is gek."
???quote:Op zondag 3 januari 2016 18:48 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat zijn uggs. Ken dat alleen van die indiaan die bij pipo de clown was. Heb echter het vermoeden dat het niks met die clown te maken heeft.
Maar inderdaad, jij hebt eigenlijk niks te vrezen. Integendeel.
Juridisch gezien heb je niks fout gedaan. Integendeel, je bent slachtoffer van een poging tot chantage. Ik zou aangifte doen, of in ieder geval alles bij de politie bekend maken. Stel dat die vrouw knettergek is, en als jij weigert uggs te kopen oid een ander verhaal over jou begint rond te vertellen. Iets dat erger is (poging tot verkrachting). Als de politie dan dit verhaal kent zien ze de lijn er in hoe deze vrouw in mekaar zit . Dus net zoals je hier je verhaal hebt gedaan en je angsten hebt uitgesproken zou ik dat ook bij politie vertellen. En erbij zeggen, ik weet dat ik misschien een beetje een rare ben maar ik doe toch niemand kwaad en nu dit, en .... waar eindigt dat straks? Iedere maand 500 euro?. Dat heb je de politie op je hand.
Dan zou ik die vrouw laten weten dat het afgelopen is en dat de politie al op de hoogte is. En dat als ze niet wil stoppen je het verhaal bij jou op kantooor, vertelt een beetje verandert zodat jij met een dronken kop wat geks hebt gedaan en dat ze je sindsdien niet met rust laat. Heb jij een relatie? En zij? Nu, dat samen lunchen was misschien wel een voorzichtige start van wat een relatie had kunnen worden, toen je nog niet wist dat ze een psychopaat is. Een die je nou stalkt en geld van je wilt.
Tevens dreig je haar dit verhaal via brief (en/of telefoontjes) bij haar nieuwe werkgever te verkondigen. Naar de direktie van haar nieuwe job met het verzoek eens bemiddelend met haar te praten. Naar de mannelijke collegaas als een waarschuwing voor een bitch hoer psychopaat waar ze ver van af moet blijven.En de vrouwen die kiezen beslist partij tegen haar, en voor jou, dat is vrouw eigen in dit soort gevallen. Nieuw op het werk, en dan dit soort verhalen, die arme man zijn hoofd op hol brengen en dan chanteren ... Man, ik maakte die helemaal af sociaal en op haar werk. Dat zou me een rel worden. En wie is dan de lachende derde? JIJ !!! Want vrouwen vinden het helemaal niet vreemd dat iemand adoraat kan zijn van schoenen. Die zijn daar zelf toch ook helemaal weg van. Denk dat jij verschillende aanbiedingen van vrouwen zult krijgen, als dit verhaal bekend wordt, om eens langs te komen en de collectie Ucggs en aanverwanten dame te bekijken en eens te passen. Dan mag je eens likken en als je toch bezig bent met die laarzen te likken kun je misschien ook haar zelf eens lekker likken. een win-win situatie. Zij maakt een keteltje soep, leuk lingerie setje met zweepje en uggs en het kan nog een heel gezellig weekend worden. Bwak, weet niks van uggs en die likken boeit mij helemaal niet maar zelfs ik word al geil van de gedachte aan de mogelijkheden die dit alles biedt!
Wat je seksuele voorkeur dus betreft, doe dus niet moeilijk. Er zijn zat vrouwen zijn die daar wel lol aan hebben, zeker als je ook eens met ze gaat uit eten en eens wat uggs voor haar koopt.
Verder ik ken jouw fetish persoonlijk niet maar ik heb nog een paar ouwe legerkistjes staan die ik zo een 40 jaar lang bijna dagelijks heb gedragen als ik motorreed. Daar hangt ook een licht penetrante maar heel herkenbare geur aan, zodanig dat onze poesjes, dus die diertjes met 4 pootjes en een staart, niet die van de vrouwen (kan verwarrend zijn vanwege dit onderwerp in topic sex) dus omdat onze poesjes zich lekker thuis en veilig voelden in mijn laarzen. Nu, de poesjes zijn dood (was met mijn jojo op het balkon aan het spelen ....) dus je mag ze gerust GRATIS hebben en er lekker aan snuiven.
Maar wat die vrouw, die ex collega betreft, die zal heel gauw "stil" zijn als je mijn raad opvolgt.
Sukses man!
Wat is fanfiction? Ken ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:10 schreef Longcat. het volgende:
Gewoon fanfiction schrijven om je gedachtes te uiten, doe ik ook altijd! succes
zoals ik zei, heb ik heel wat meer te verliezen dan haar, en als het "uitkomt" in welke versie dan ook, heb ik er gewoon meer schade van.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:20 schreef ANGHELLIC het volgende:
Draai gewoon de rollen om en smerige roddels verspreiden. Gewoon rondvertellen dat ze graag aan je boxers met remsporen rook en daarom zo vaak bij jou op kantoor was en jullie samen gingen lunchen.Lekker emotioneel breken die kuthoer.
Maar word je daarna in ieder geval nooit belazerd of uitgebuit. Het blijft in ieder geval anoniem.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Haha![]()
Maar ff serieus, je wordt er nog steeds wel geil van?
Het is goedkoper dan aan de schoenen van een hoer ruiken, dan tik je denk ik per keer 30 of 40 piek af, en sta je binnen 5 minuten weer buiten...
Dan zit er nog maar één ding op. Gewoon laten omleggen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:27 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
zoals ik zei, heb ik heel wat meer te verliezen dan haar, en als het "uitkomt" in welke versie dan ook, heb ik er gewoon meer schade van.
en ik ben zelf zo stom geweest om die eerste foute stap te zetten na dat personeelsfeest
Niks mis met een fetish (of twee), maar je had het inderdaad buiten je werk moeten laten. Je mag van geluk spreken als dit niet als "ongewenste intimiteiten" terug bij jou op je bord komt, ook gezien haar ondergeschikte positie (secretaresse) op het werk.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:27 schreef Zerkalo het volgende:
zoals ik zei, heb ik heel wat meer te verliezen dan haar, en als het "uitkomt" in welke versie dan ook, heb ik er gewoon meer schade van.
en ik ben zelf zo stom geweest om die eerste foute stap te zetten na dat personeelsfeest
Dit dus.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:47 schreef ANGHELLIC het volgende:
[..]
Dan zit er nog maar één ding op. Gewoon laten omleggen.
Dank voor je reactie en heb het idee dat jij inderdaad beter begrijpt in welk schuitje ik zit.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Niks mis met een fetish (of twee), maar je had het inderdaad buiten je werk moeten laten. Je mag van geluk spreken als dit niet als "ongewenste intimiteiten" terug bij jou op je bord komt, ook gezien haar ondergeschikte positie (secretaresse) op het werk.
Just imagine Rozie when you put the knife in her throat and say to her "on the bed"; the fear in her eyes, the sudden disappearance of all that snob facade, and the begging, oh the begging with a trembling voice and that tiny frame shaking out of fear, tears beginning to flow, "please don't rape me".quote:
vrouwenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Maak je niet druk
Ze gaat toch niks doen aangezien zij zich gedraagt als een hoer.. of ze moet geen schaamte kennen.
quote:Op zondag 3 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
ze appte me de beste wensen en toen ik haar naam in het scherm zag staan, voelde ik kriebels in mijn buik en heb me daarna op haar afgetrokken.
Nee, klopt, maar dat hadden we toch al niet..quote:Op zondag 3 januari 2016 22:48 schreef Soldier2000 het volgende:
Heb je nu ook geen telefonisch contact meer met haar gehad?
Zo'n contract afsluiten is natuurlijk een slecht plan. Dan kan ze dat contract aan iedereen laten zien. En hoezo met dwangsom? Wilde je naar de notaris stappen?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Zerkalo het volgende:
Nog even een reactie van mij:
een andere baan : tja zit hier nu 7 jaar, heb een wo economische studie gedaan maar wat ik hier in de loop der jaren heb opgebouwd heb ik niet zomaar als ik een "switch" maak, dus wil gewoon blijven zitten waar ik zit.
Ik moet zeggen dat het nu iets beter voelt omdat de laatste keer dat het gebeurde (iphone) midden december was, zij had nog wat vrije dagen dus vanaf ongeveer de 20e heb ik haar niet meer op werk gezien, vandaar dat het nu iets makkelijker praat.
Ik weet niet waar ze toe in staat is maar doorsnee is ze in ieder geval niet, ik weet dat ik het lont heb aangestoken maar denk niet dat er heel veel meiden mee zouden gaan in zoiets als het kussen van haar laarzen op de werkvloer. en met die laarzen en die iphone heeft ze toch laten zien dat ze niet echt terughoudend is.
Toen rond de kerst had ik zoiets van: misschien moet ik gewoon een deal met haar maken, dat ik het afkoop of bv elke maand een vast bedrag geef (maar dan geen heel hoog bedrag) en dat we dan samen een contract tekenen dat het tussen ons blijft en dat we het allebei niet openbaar mogen maken dat we deze afspraak hebben, desnoods op straffe van een dwangsom.
Maar goed, nu het dus enige tijd stil is, en de spanning wat uit mijn kop is, denk ik misschien loopt het wel met een sisser af. Ik wacht in ieder geval maar gewoon af en als ze iets formeels stuurt dan app ik gewoon maar terug. maar dat verwacht ik ook niet echt want heb in de laatste 2 weken misschien nog 10 apps in totaal van haar gehad.
afwachten maar...
Grote kans dat het gewoon doodbloedt.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:56 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar dat hadden we toch al niet..
Maar inderdaad het is rustig geworden, laatste formaliteit op 1-1, was wel even schrikken maar bleef beperkt tot 2 of 3 appjes ofzo
maar goed, wie weet hoor ik wel niks meer van haar, ze is als het goed is vandaag begonnen bij haar nieuwe werk en ik heb nog vakantie...quote:Op maandag 4 januari 2016 11:09 schreef Aardappeltaart het volgende:
Breng je d'r niet op ideeën door dingen zoals een afkoopsom en de vraag of ze het in het vervolg wel redelijk houdt? Misschien wil ze je helemaal niet afpersen maar duw je jezelf in die rol.
------
Ik breng haar niet op ideeën, was meer een optie in de tijd dat ze dus van geld voor laarzen naar iphone ging en ik dacht dat het helemaal uit de hand zou lopen. Zoals het nu gaat, zal ik daar echt niet mee aankomen
---------
En mogelijk kan jij de boel luchtig opbiechten naar je collega's en het zo vertellen dat jij er niet slechter uit komt dan zij. Dan ben je er vanaf hoop ik. Ik moet denken aan Bill Clinton die openlijk opbiecht dat hij is vreemd gegaan en daarmee erger voorkomt.
ten eerste zit ik met mijn werk. sex (zoals in voorbeeld clinton) is dan nog beter te "verkopen" dan het ruiken en kussen van laarsjes van een secretaresse, wat betreft mijn positie, aanzien en geloofwaardigheid in ons bedrijf.
Plus dat ik dus samenwoon, 2 km van haar, denk je dat mijn vriendin ook zal zeggen van ah ok ik snap het wel...
WIL je hier uberhaupt wel vanaf? Want ik krijg meer en meer het idee van niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:09 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
maar goed, wie weet hoor ik wel niks meer van haar, ze is als het goed is vandaag begonnen bij haar nieuwe werk en ik heb nog vakantie...
Dat weet ze zeker ze weet dat ze jou bij de ballen heeft. En ziet financiële dominantie wel zitten.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:41 schreef Zerkalo het volgende:
@ Lenny, ze weet niet dat het me ook opwindt dat ze dit doet/deed
@Lapiz, bedankt voor het meedenken: zelf contact zoeken is inderdaad het laatste dat ik ga doen.
Vriendin is echt wel vervelender maar gewoon daar wil ik al niet eens aan denken! en heb dat niet genoemd omdat ik aanvankelijk me daar nog meer voor schaam (dat ik dit heb gedaan, tov haar)
Coolguy: snap je gedeeltelijk en ik wil er zeker vanaf zoals het de laatste maanden is gegaan. Want het kan me alleen maar problemen geven. lijkt me dat het feit dat ik zelf nul contact met haar zoek toch duidelijk dat het niet iets is wat ik dolgraag zo door wil laten gaan.
Maar zoals ik zei ergens snap ik je omdat het wel dubbel is dat het me ook opwond dat ze met zoiets ineens kwam
Dat zei ikquote:Op maandag 4 januari 2016 17:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dan heb je onderdanige fetisj mee uitkijken moet je daarmee.
Ben jij zo rijk dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh excuses, ik heb het zelf ook...Wil jij me niet domineren?
Alsof een vriendin altijd alles moet weten. Ik maak maandelijks een paar K over naar de rekening van mijn vrouw zodat ze wat eigen dingen kan doen. Rest betaal ik allemaal en heeft ze geen zicht op. Dus ik kan doen en laten wat ik wil. Wellicht ook zo bij TSquote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef Fukushima het volgende:
En je vriendin vraagt zich niet af waar die 600 euro (zoiets denk ik?) is gebleven nadat je die iPhone had verkocht?
TS lijkt me vrijgezel?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef Fukushima het volgende:
En je vriendin vraagt zich niet af waar die 600 euro (zoiets denk ik?) is gebleven nadat je die iPhone had verkocht?
En eens kijken wie er een gigantisch probleem heeft op z'n werk nadat bekend is dat hij seks heeft gehad met een secretaresse in ruil voor geldquote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef CafeRoker het volgende:
Hint er subtiel op dat je het gerucht in de wereld kan brengen dat je haar in ruil voor die iphone mocht neuken. Eens zien wie er dan een sociaal stigma heeft.
Ik heb buiten een suggestie van iemand nergens duidelijk zien staan dat er sprake is van een duidelijke machtsverhouding. Het is een secretaresse. Niet zijn secretaresse. Ik moet toegeven niet elke post gespeld te hebben maar ik zie geen duidelijke aanwijzing hiervoor. Er zijn genoeg functies binnen een bedrijf te bedenken die misschien wel hoger in aanzien staan maar hiërarchisch niets over een random secretaresse te zeggen hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En eens kijken wie er een gigantisch probleem heeft op z'n werk nadat bekend is dat hij seks heeft gehad met een secretaresse in ruil voor geld
Het zal dat je reputatie binnen het bedrijf geen goed doen. Verder heeft TS gezegd dat hij een relatie heeft, dus denk dat je suggestie buiten het bedrijfsgedoe alsnog geen goed idee isquote:Op maandag 4 januari 2016 23:38 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik heb buiten een suggestie van iemand nergens duidelijk zien staan dat er sprake is van een duidelijke machtsverhouding. Het is een secretaresse. Niet zijn secretaresse. Ik moet toegeven niet elke post gespeld te hebben maar ik zie geen duidelijke aanwijzing hiervoor. Er zijn genoeg functies binnen een bedrijf te bedenken die misschien wel hoger in aanzien staan maar hiërarchisch niets over een random secretaresse te zeggen hebben.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Beste collega, ik heb je herkend in dit verhaal.![]()
Ik wil morgen graag een enveloppe met 1000 euro, zo niet, dan vertel ik iedereen dat jij dit op fok heb gepost.
Kusje erop?
Ik denk dat de kick voor jou minstens zo groot was of misschien nog wel groter. Je ging je zelfs aftrekken op een berichtje van haar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Zerkalo het volgende:
Maar goed, beste is nu inderdaad om niks te doen, contact zoeken zou nu wel het allerdomste zijn...en misschien was het voor haar een leuke kick voor de tijd dat ze bij me werkte...zie het wel, maar voel me in ieder geval een stuk beter dan pakweg 3 weken geleden...
TS raakt niet zozeer opgewonden van zijn collega maar raakt opgewonden van de Uggs die ze draagt. Als vriendin van TS ook Uggs zou dragen en een fetish hiervoor ahd, dan zou TS wellicht helemaal niet met collega in contact gekomen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens vooral wel sneu voor je vriendin, kom je bij haar niet aan je trekken? Tuurlijk kun je wel opgewonden raken van iemand anders, maar je zou toch je grenzen moeten kennen.
Mja, daar wringt de schoen (quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
TS raakt niet zozeer opgewonden van zijn collega maar raakt opgewonden van de Uggs die ze draagt. Als vriendin van TS ook Uggs zou dragen en een fetish hiervoor ahd, dan zou TS wellicht helemaal niet met collega in contact gekomen zijn.
Fetish is een vreemd maar ook mooi iets
Vraag is wel of TS opgewonden raakt van de Uggs of zoals het meer lijkt van het onderdanig zijn en afgeperst worden. In dat geval heb je er geen zak aan als je vriendin Uggs draagt, dat hoeft niet hetzelfde effect te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
TS raakt niet zozeer opgewonden van zijn collega maar raakt opgewonden van de Uggs die ze draagt. Als vriendin van TS ook Uggs zou dragen en een fetish hiervoor ahd, dan zou TS wellicht helemaal niet met collega in contact gekomen zijn.
Fetish is een vreemd maar ook mooi iets
Precies, dat.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:07 schreef SeLang het volgende:
Zij staat er slechter op dan jij, imo. Ze is kennelijk gewoon een soort hoer.
quote:Op maandag 4 januari 2016 02:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Dit topic doet me denken aan zo'n money-slave-fetish waar hier ooit een topic van was, van iemand...
Ja, dat zei ik dus al:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ts doet me denken aan die user met een platteschoenfetish die er geil van werd financieel uitgemolken te worden door een "prinsesje".
Gefeliciteerd TS. Je hebt haar dus gevonden!
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
Volgens mij heb je er een nieuwe fetish bij, zoals deze TS ook: SEX / Fetish: Geld afstaan aan leuke /shopperige meiden en dames
Misschien zoekt ze daar wel een nieuw slachtoffer voor gratis lunch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Zerkalo het volgende:
Maar goed, beste is nu inderdaad om niks te doen, contact zoeken zou nu wel het allerdomste zijn...en misschien was het voor haar een leuke kick voor de tijd dat ze bij me werkte...
Beter lezen, hij ís geen vrijgezel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:45 schreef Djeez het volgende:
Maar als vrijgezel zoal TS lijkt het me een stuk lastiger
Even kleine update, heb niks meer gehoord tot nu toe, 0 appjes...dus wie weet blijft het erbij, ik hoop het ook na wat er allemaal gebeurd is en ik me besef wat er allemaal kan gebeuren.quote:Misschien zoekt ze daar wel een nieuw slachtoffer voor gratis lunch.Ik hoop het voor je! Kun je met je fetish niet bij je vriendin terecht trouwens? Of is het stiekeme onderdeel van de kick?
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:38 schreef Woods het volgende:
Je contract wordt niet verlengd maar nog wel bij datzelfde bedrijf naborrelen
Als ze er wel over begint, geef gewoon aan dat je haar een aardige meid vind, maar dat je er gewoon geen zin in hebt. Dat je je baan en thuis niet wil verkwisten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef Zerkalo het volgende:
Pfffff toch weer een update:
vrijdag hebben we dus nog een soort van nieuwjaarsborrel op het werk. En vandaag heb ik van collega's die nog contact met haar hebben opgevangen dat zij ook is uitgenodigd (aangezien ze dus een deel van 2014 en geheel 2015 bij ons heeft gewerkt) en dus ook komt.
helemaal niet aan gedacht, maar op zich misschien niet onlogisch dat ze nog even mag komen.
Maar goed, ik zie vanzelf wel hoe dat gaat lopen, ga in ieder geval het contact niet opzoeken maar om nou thuis te blijven is ook weer zo raar...geen idee hoe groot de kans is dat ze er nog over begint (we zijn niet echt alleen met zijn 2en dan)...
pfffff toch weer stress nu :s maar ja, nog maar even nadenken hoe of wat
Heldquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:19 schreef emil23 het volgende:
[..]
Als ze er wel over begint, geef gewoon aan dat je haar een aardige meid vind, maar dat je er gewoon geen zin in hebt. Dat je je baan en thuis niet wil verkwisten.
Misschien heeft ze wel het idee dat je het leuk vond om iets "gechanteerd" te worden (geloof me, er zijn best veel mensen die dit prettig vinden). Maar op het moment dat ze uit jouw mond hoort dat je er geen plezier aan beleeft stopt ze er vast mee. In principe is afpersing strafbaar, en zodra ze door heeft dat het niet meer "voor de leuk" is, zal ze vast eieren voor haar geld kiezen.
Niet vertellen ''goedkoop'' maar gewoon ''anaal''.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Als ze geen bewijzen heeft vertel je gewoon (als ze opmerkingen maakt) dat je haar geneukt hebt en dat jij haar de telf goedkoop hebt verkocht, want je mocht haar best wel. En je had nooit gedacht dat het zo een strontwijf zou zijn dat ze nu .....
En anders zet je haar gegevens maar eens hier, met naam em telf nummer. Dan gaan wij eens bellen. En ook het telnr van het bedrijf waar ze werkt. Dan bel ik haar baas, zeg dat ik jouw oom ben en dat ik mij ernstig zorgen maak "om die jongen" en of hij misschien eens met haar wil praten en zijn invloed kan laten gelden. En dan bel ik met de afdeling personeelszaken en doe daar hetzelfde verhaal. En niks over uggs (wat zijn dat nou eigenlijk?) maar gewoon dat je bij haar thuis haar geneukt hebt en dat ze nu probeert jou bij je vriendin weg te krijgen of dat ze je chanteert.
Dank voor het meedenken, en je aangeboden hulp.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:24 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar de politie lichtte ik in ieder geval in !! Wat denk je als de dame een telefoontje krijgt van een medewerker van de politie die haar vertelt dat jij je verhaal hebt gedaan en of ze zich realiseert dat er op chantage en smaad tot x jaar of x geld straf staat.
Ik heb tijdens het proces al aangegeven aan haar dat ik dingen niet wilde en niet zag zitten maar daar heeft ze zich niet echt iets van aangetrokken. Dus ze heeft me destijds verbaal onder druk gezet, en zie niet in waarom dit nu anders zou zijn als ik haar vriendelijk zou verzoeken te stoppen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:19 schreef emil23 het volgende:
[..]
Als ze er wel over begint, geef gewoon aan dat je haar een aardige meid vind, maar dat je er gewoon geen zin in hebt. Dat je je baan en thuis niet wil verkwisten.
Misschien heeft ze wel het idee dat je het leuk vond om iets "gechanteerd" te worden (geloof me, er zijn best veel mensen die dit prettig vinden). Maar op het moment dat ze uit jouw mond hoort dat je er geen plezier aan beleeft stopt ze er vast mee. In principe is afpersing strafbaar, en zodra ze door heeft dat het niet meer "voor de leuk" is, zal ze vast eieren voor haar geld kiezen.
je had ook een safeword af moeten spreken zodat ze wist wanneer te stoppen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het proces al aangegeven aan haar dat ik dingen niet wilde en niet zag zitten maar daar heeft ze zich niet echt iets van aangetrokken. Dus ze heeft me destijds verbaal onder druk gezet, en zie niet in waarom dit nu anders zou zijn als ik haar vriendelijk zou verzoeken te stoppen.
Gewoon een ander slachtoffer voor haar vinden. Is ze lekker? Pm haar nummer dan maar! Ga ik er andere dingen uithalen ipv schoenen ruiken :p.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het proces al aangegeven aan haar dat ik dingen niet wilde en niet zag zitten maar daar heeft ze zich niet echt iets van aangetrokken. Dus ze heeft me destijds verbaal onder druk gezet, en zie niet in waarom dit nu anders zou zijn als ik haar vriendelijk zou verzoeken te stoppen.
Tip van de dag: blijf helemaal nuchter.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef Zerkalo het volgende:
Pfffff toch weer een update:
vrijdag hebben we dus nog een soort van nieuwjaarsborrel op het werk. En vandaag heb ik van collega's die nog contact met haar hebben opgevangen dat zij ook is uitgenodigd (aangezien ze dus een deel van 2014 en geheel 2015 bij ons heeft gewerkt) en dus ook komt.
helemaal niet aan gedacht, maar op zich misschien niet onlogisch dat ze nog even mag komen.
Maar goed, ik zie vanzelf wel hoe dat gaat lopen, ga in ieder geval het contact niet opzoeken maar om nou thuis te blijven is ook weer zo raar...geen idee hoe groot de kans is dat ze er nog over begint (we zijn niet echt alleen met zijn 2en dan)...
pfffff toch weer stress nu :s maar ja, nog maar even nadenken hoe of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hopen dat jij geen leidinggevende functie hebt in je werk? Zeg me alsjeblieft dat het niet zo is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Dank voor het meedenken, en je aangeboden hulp.
Maar politie, zoals ik al schreef heb ik geen enkel bewijs (nog geen appje) dus wat moet je dan? Dan ga ik daar mijn verhaal vertellen van het ruiken, politie zal om bewijs vragen van chantage en als ik dan zeg dat ik niks heb, zal men de zaak direct seponeren.
Als ik haar nummer hier zet en mensen haar gaan bellen zoals beschreven pleeg ik juist zelf een strafbaar feit (onder meer aanzetten tot smaad).
Daar naast wil ik de zaak juist niet laten escaleren, want op het werk/in de prive sfeer werkt het weer anders dan bij de politie, daar is een "waar rook is , is vuur" vaak al genoeg om je reputatie te schaden plus problemen in de relationele sfeer te veroorzaken.
@Biotrese: kan niet helemaal volgen wat je zegt. het laatste "incident" was die iphone en daarna heb ik haar gewoon niet meer gezien. Dus zou ook best kunnen dat ze al een tijdje wist dat ze naar die borrel ging en wist dat ze me nog zou treffen (al hoop ik inderdaad dat je gelijk hebt en dat ze niet zover denkt)
Maar voor de rest. ,morgen gewoon normaal naar die borrel en ik ga er toch ook van uit dat daar genoeg andere mensen zijn zodat het niet ter sprake komt. Als dit goed verloopt dan hoop ik inderdaad er vanaf te zijn.
Doe aangifte bij HR van ongewenste intimiteiten vanuit haar. Dan ben jij de eerste die 'rapporteert'. Zorg dat ze grandioos te schande wordt gezet. Vertel HR dat ze wilde dat jij aan haar vinger zou zuigen ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:19 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, dat is wel zo. Alleen als zij dat verhaal vertelt aan collegas, zullen ze niet snel denken dat ze het uit haar duim zuigt denk ik. bv dat ik haar lunch betaalde en haar mijn iphone gaf en dat ik haar laarzen wilde kussen....denk dat ik dan wel kan ontkennen maar toch minstens met 5-0 achter sta. Ze heeft immers die phone en dat we vaak lunchten is bekend, dus veel mensen zullen dan eerder denken van: ah zat dat zo...of waar rook is is vuur.
nou ja mijn punt is, voor een rechtbank zal de rechter zeggen gebrek aan bewijs...maar op de werkvloer denk ik dat ze er best een geloofwaardig verhaal van kan maken . en collegas denken dan ook: tja ze heeft idd die phone en ze gingen idd vaak samen lunchen, en waarom zou ze liegen etc...bv 70% geloofwaardig is voor een rechter niet voldoende maar daarbuiten ondermijnt het je positie wel.
Persoonlijke eer. Ze mogen blij zijn geen molotov cocktail in hun smoel te hebben gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:46 schreef Caland het volgende:
En onderaan de streep heb je haar niet eens geneukt.
Goed gedaan hoor.
Hij had haar die dronken avond bij haar thuis gruwelijk hard op de pantoffel kunnen nemen als hij het spel slim gespeeld had.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:46 schreef Caland het volgende:
En onderaan de streep heb je haar niet eens geneukt.
Goed gedaan hoor.
En fappje bedoel jequote:Op zondag 3 januari 2016 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt je afgetrokken omdat je een appje van haar kreeg?![]()
Seks is per definitie onhygiënisch als je het goed doet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:18 schreef JeMoeder het volgende:
Even on-topic. Dat je laarzen wellicht leuk en opwindend vindt, dat kan natuurlijk, maar vind je het niet ranzig dat zij met die laarzen door de hondenpoep sjokt en jij ze dan af loopt te lebberen? Het verbaasd me vaak hoe onhygiënisch veel seksuele fantasieën in de praktijk kunnen zijn.
Dat dacht ik ook al, hij trok zich zelfs af na een appje van haar (ik dacht met oud & nieuw ofzo?)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:41 schreef Tomansss het volgende:
Het mooie is dat TS eigenlijk helemaal niet wil dat het stopt. Hij slaat alle adviezen af en praat zich zelf in een slachtoffer rol.
Maar ik begrijp TS wel een beetje. Het is een risico die hem opwindt...
Ik hoop dat er weer geil verhaal uitkomtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:28 schreef Frag_adder het volgende:
Hopelijk volgt er na vanavond nog een update
Hoe laat begint die borrel?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer geil verhaal uitkomt
Naar aanleiding van dit topic heb jij je ook een meesteres geregeld?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik triester vind: fappen op whatsappberichten van een afpersend secreet of fappen op iemand die fapt op whatsappberichten van een afpersend secreet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef Tomansss het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk z'n nieuwe telefoon ook al kwijt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:17 schreef emil23 het volgende:
Jammer dat TS nu niets meer laat horen.
Wat ben je toch een badboyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe ik mijn weekend spendeer:
[ afbeelding ]
Hoe TS zijn weekend spendeert:
[ afbeelding ]
Of ze heeft hem voor "straf" in de schoenenkast opgesloten!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk z'n nieuwe telefoon ook al kwijt.
Waarschijnlijk vindt hij dat gewoon lekker. Hij houdt er nogal vreemde gewoonten op na, naar het schijnt.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
andere users zitten hem ook belachelijk te maken
Dat is het "mooie" van deze situatie. Wat de relatie op dit moment ook inhoud, als deze chick over 2 jaar weer een nieuwe iPhone wil kan ze hem zo even bellen en hem weer onder druk zetten. Ze heeft hem zo weer in haar macht, wanneer ze maar wil.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als die chick opnieuw met een eis komt, gaat ts er sowieso in mee. 100%. Ondanks dat iedereen hier (terecht) zegt dat ze dit natuurlijk nooit zelf aan de grote klok zal hangen. Wat heeft ze daar in godsnaam mee te winnen
Weet je wat jouw probleem is? Jij wilt helemaal niet geholpen worden...quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Had geen tijd om eerder te reageren, en wil eerst dit nog even zeggen.
Het is niet mijn intentie om in de slachtofferrol te gaan, het is mijn eigen schuld en eigen domme actie.
heb ik ook volgens mij vele malen reeds aangegeven.
Daarnaast wil ik dit NIET en heb oplossingen aangeboden gekregen (waarvoor dank) maar daarma vervolgens ook met argumenten onderbouwd waarom deze naar mijn mening niet werkten. Als mensen dan, in plaats van mijn argumenten te weerleggen, komen met bv een simpele one liner dat "ik gewoon niet wil luisteren naar adviezen", dan heb ik inderdaad wel het idee dat het geen zin heeft om nog te reageren. Maar goed, ik ga ervan uit dat het goed bedoeld is en heb ook hele fijne reacties gehad, dus prima. en een grapje moet ook kunnen.
Maar goed:
Vrijdag dus die borrel gehad, waar zij dus ook aanwezig was. Voor de geïnteresseerden ze droeg een zwarte skinny jeans met platte enkellaarsjes (snap ook niet die nadruk op uggs hier steeds) en zag er geweldig uit.
zal het proberen kort te houden, en als iemand meer wil weten kan ik daar altijd later nog op reageren:
In het begin was het vooral druk en hebben we elkaar niet echt gesproken, later op de avond kwamen we dus toch in gesprek en was het al wat rustiger. Ik heb toen zelf gezegd (leek me het beste) dat ik het allemaal te ver vond gaan en er dus erg mee in mijn maag zat/zit en er dus gewoon voor altijd mee wil stoppen omdat het gewoon niet leuk is. Dus dat het afgelopen moet zijn. Waarop zij dus reageerde met (niet helemaal letterlijk onthouden maar ongeveer) : tja, als je wil stoppen, dan wil ik het ook helemaal afgesloten hebben en vind ik dat ik je vriendin en bekenden (denk dat ze collegas bedoelde) op de hoogte moet stellen van wat er allemaal gebeurd is het laatste half jaar. Maar dat hoeft niet van mij, dus de keuze is aan jou wat je wil.
Ze heeft toen ook een foto van een Michael Kors Tas laten zien op mijn phone. Nu wil ze dus dat ik die koop en betaal en dat ze die tas dan voor haar apart houden in de winkel, zodat zij hem alleen maar op hoeft te gaan halen.
Tja, nu kan ik bv naar de politie gaan maar wat schiet ik er mee op? politie belt haar, zij zegt dat er niks van waar is of dat het dat allemaal zelf wilde (bewijs heb ik niet), of geeft aan dat ze geen contact meer met mij zal zoeken en vervolgens licht ze uit wraak alsnog mijn vriendin in.
Toegevoegde waarde dus 0, komt op hetzelfde neer als dat ik het gewoon niet doe en ze dan mijn vriendin inlicht.
En dat laatste, dat collegas en/of vriendin het te weten komen is juist wat ik zeker niet wil.
Wat me al eerder ooviel is dus dat ze echt niks per app of phone doet, ze wil echt niet ergens afspreken of laten blijken dat dat gebeurtm en heeft me niks vreemds ge appt in de tijd dat we elkaar niet zagen.
Dus van de ene kant heb ik wel hoop dat, nu we elkaar in feite niet meer zien, het allemaal wel minder zal worden omdat ze denk ik juist het bewijs wil vermijden.
Zoals ik zei woont ze wel in dezelfde gemeente als ik dus elkaar toevallig tegenkomen kan altijd maar lijkt me sterk dat ze er dan zo in het openbaar over begint...
Nou ja heb even de tijd want ze wil die tas dus as donderdag/koopavond gaan ophalen...
tot zover mijn update, alle reacties en adviezen zijn welkom, ook (vooral) kritische, alvast dank.
Waarom leek je dat het beste?! Je had ver uit haar buurt moeten blijven, hooguit even kort gedag zeggen. Jouw strategie van het laten bekoelen en geen contact meer zoeken is vakkundig om zeep geholpen nu...quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
In het begin was het vooral druk en hebben we elkaar niet echt gesproken, later op de avond kwamen we dus toch in gesprek en was het al wat rustiger. Ik heb toen zelf gezegd (leek me het beste) dat ik het allemaal te ver vond gaan en er dus erg mee in mijn maag zat/zit en er dus gewoon voor altijd mee wil stoppen omdat het gewoon niet leuk is. Dus dat het afgelopen moet zijn. Waarop zij dus reageerde met (niet helemaal letterlijk onthouden maar ongeveer) : tja, als je wil stoppen, dan wil ik het ook helemaal afgesloten hebben en vind ik dat ik je vriendin en bekenden (denk dat ze collegas bedoelde) op de hoogte moet stellen van wat er allemaal gebeurd is het laatste half jaar. Maar dat hoeft niet van mij, dus de keuze is aan jou wat je wil.
Ze heeft toen ook een foto van een Michael Kors Tas laten zien op mijn phone. Nu wil ze dus dat ik die koop en betaal en dat ze die tas dan voor haar apart houden in de winkel, zodat zij hem alleen maar op hoeft te gaan halen.
Als mijn vrouw me dat zou vertellen zou ik echt niet meer bijkomen van het lachen, denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:47 schreef Lápiz het volgende:
Wat je trouwens ook nog kunt doen is wat je eerder van plan was: niks. Niks meer laten horen, niks tas betalen. Gewoon helemaal niks meer laten horen. Dan móet zij wel naar jou komen als ze iets gedaan wil hebben. Ik acht de kans klein dat ze je collega's en vriendin gaat inlichten als ze niks meer van je hoort, want waar rook is, is vuur. Ik weet niet of ze een vriend heeft, maar denk je dat hij blij zou zijn als hij hoort dat zijn vriendin een collega van haar voormalige werk heeft afgeperst door hem aan haar schoenen te laten ruiken?
Als ik de lijn van haar gedrag voor het gemak doortrek naar haar eventuele vriend, dan zou een reactie zoals de jouwe niet ondenkbaar zijn. Dat heeft met normbesef te maken, ik zou er op mijn beurt zeker niet om kunnen lachen als mijn vriendin iemand zou chanteren, ongeacht de oorzaak.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als mijn vrouw me dat zou vertellen zou ik echt niet meer bijkomen van het lachen, denk ik.
Dat denk ik ook, want wegblijven van de borrel was een eenvoudige stap geweest.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:10 schreef Cikx het volgende:
Neem aan dat TS eigenlijk niet wil dat het stopt aangezien die er zelf weer tegen haar over begon.
Is wél geadviseerd hier:quote:Op zondag 10 januari 2016 19:41 schreef Zerkalo het volgende:
Waarom heb je dan vooraf niet geadviseerd om niet te gaan en pas, nu de nieuwe feiten bekend zijn, kom je ermee.
Verder leek het mij nogal logisch dat je daar niet met haar in gesprek zou gaan, aangezien je ook via de app geen contact meer zocht in de hoop dat het over zou waaien.quote:
zeg tegen haar dat als ze t doorlult jij tegen de collegas zegt dat ze je pijpte in ruil voor die spullen ..Klinkt geloofwaardiger dan iem die aan schoenen snuffelt :pquote:Op zondag 3 januari 2016 17:19 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, dat is wel zo. Alleen als zij dat verhaal vertelt aan collegas, zullen ze niet snel denken dat ze het uit haar duim zuigt denk ik. bv dat ik haar lunch betaalde en haar mijn iphone gaf en dat ik haar laarzen wilde kussen....denk dat ik dan wel kan ontkennen maar toch minstens met 5-0 achter sta. Ze heeft immers die phone en dat we vaak lunchten is bekend, dus veel mensen zullen dan eerder denken van: ah zat dat zo...of waar rook is is vuur.
nou ja mijn punt is, voor een rechtbank zal de rechter zeggen gebrek aan bewijs...maar op de werkvloer denk ik dat ze er best een geloofwaardig verhaal van kan maken . en collegas denken dan ook: tja ze heeft idd die phone en ze gingen idd vaak samen lunchen, en waarom zou ze liegen etc...bv 70% geloofwaardig is voor een rechter niet voldoende maar daarbuiten ondermijnt het je positie wel.
o hij heeft een vriendinquote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef Fukushima het volgende:
LOL! Best interessant, de mens. Prima toch, als jij daar op geilt? En zij is een golddigger. Geen probleem toch? Laat haar nog meer ruiken voor haar geld.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Het komt erop neer dat ik al maanden een keer of 3 in de week haar lunch betaalde en ik dan op kantoor even haar laarzen mag kussen als zij de post komt halen. Vraag me niet hoe het zover heeft kunnen komen maar van 1 keer kwam er een 2e keer en op een gegeven moment is het dus van kwaad tot erger gegaan. Maar om eerlijk te zijn: ik vind het spannend en leuk en dus niks aan de hand zou je zeggen.
Nu kwam ze dus (we zijn inmiddels 3 maanden na de eerste "keer") mijn kantoor binnen met iets heel anders: ze had leuke uggs in de stad gezien en die zou ik ook vast leuk vinden bij haar.
Kwam er op neer dat ze het wel logisch vond dat ik die haar kado zou doen.
Ik had zoiets van: dit gaat me allemaal wat te ver, maar ik was nog verbaasder toen ze me op subtiele maar toch duidelijke wijze liet weten dat ik er vast niet op zat te wachten dat mijn collegas zouden weten van mijn fetisj en dat ik een paar keer in de week een seconde of 20 op mijn knietjes zat om haar laarzen te kussen.
Schrok er dus nogal van, deze wending had ik niet verwacht. Ze gaf aan dat ze het graag de volgende dag wilde hebben en dat ik het gewoon in een envelop kon doen die ze dan tijdens haar "rondje" wel zou komen ophalen.
Sorry hoor, maar de tegenstelling tussen je tweede alinea en de de rest van je verhaal is echt krankzinnig.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Had geen tijd om eerder te reageren, en wil eerst dit nog even zeggen.
Het is niet mijn intentie om in de slachtofferrol te gaan, het is mijn eigen schuld en eigen domme actie.
heb ik ook volgens mij vele malen reeds aangegeven.
Daarnaast wil ik dit NIET en heb oplossingen aangeboden gekregen (waarvoor dank) maar daarma vervolgens ook met argumenten onderbouwd waarom deze naar mijn mening niet werkten. Als mensen dan, in plaats van mijn argumenten te weerleggen, komen met bv een simpele one liner dat "ik gewoon niet wil luisteren naar adviezen", dan heb ik inderdaad wel het idee dat het geen zin heeft om nog te reageren. Maar goed, ik ga ervan uit dat het goed bedoeld is en heb ook hele fijne reacties gehad, dus prima. en een grapje moet ook kunnen.
Maar goed:
Vrijdag dus die borrel gehad, waar zij dus ook aanwezig was. Voor de geïnteresseerden ze droeg een zwarte skinny jeans met platte enkellaarsjes (snap ook niet die nadruk op uggs hier steeds) en zag er geweldig uit.
zal het proberen kort te houden, en als iemand meer wil weten kan ik daar altijd later nog op reageren:
Tja, nu kan ik bv naar de politie gaan maar wat schiet ik er mee op? politie belt haar, zij zegt dat er niks van waar is of dat het dat allemaal zelf wilde (bewijs heb ik niet), of geeft aan dat ze geen contact meer met mij zal zoeken en vervolgens licht ze uit wraak alsnog mijn vriendin in.
Toegevoegde waarde dus 0, komt op hetzelfde neer als dat ik het gewoon niet doe en ze dan mijn vriendin inlicht.
En dat laatste, dat collegas en/of vriendin het te weten komen is juist wat ik zeker niet wil.
Wat me al eerder ooviel is dus dat ze echt niks per app of phone doet, ze wil echt niet ergens afspreken of laten blijken dat dat gebeurtm en heeft me niks vreemds ge appt in de tijd dat we elkaar niet zagen.
Dus van de ene kant heb ik wel hoop dat, nu we elkaar in feite niet meer zien, het allemaal wel minder zal worden omdat ze denk ik juist het bewijs wil vermijden.
Zoals ik zei woont ze wel in dezelfde gemeente als ik dus elkaar toevallig tegenkomen kan altijd maar lijkt me sterk dat ze er dan zo in het openbaar over begint...
Nou ja heb even de tijd want ze wil die tas dus as donderdag/koopavond gaan ophalen...
tot zover mijn update, alle reacties en adviezen zijn welkom, ook (vooral) kritische, alvast dank.
Ik weet niet in wat voor droomwereld jij leeft. Maar als hij dit verhaal aan zijn vriendin vertelt is het gewoon over hoop ik toch. Of zijn vriendin heeft al net zo weinig ruggengraat als TS zelf.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef LeesFoknl het volgende:
Vertel je vriendin wat er gebeurt is, als ze dat niet van je accepteert, je "vergeeft" (nou ja, wat valt er nou eigenlijk te vergeven) en je ook niet helpt, is die relatie / vriendin ook niks waard. weet je wel, door dik en dun, het goede en ook het zwakke of slechte in iemand accepteren
Ik ken mensen die een ander wijf neuken en maandenlang gestalkt worden met de boodschap dat ze toch echt bij elkaar horen. Just saying.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor droomwereld jij leeft. Maar als hij dit verhaal aan zijn vriendin vertelt is het gewoon over hoop ik toch. Of zijn vriendin heeft al net zo weinig ruggengraat als TS zelf.
Dat zeg ik. Geen ruggengraat.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een ander wijf neuken en maandenlang gestalkt worden met de boodschap dat ze toch echt bij elkaar horen. Just saying.
Op deze manier komt het over als een vraag in plaats van een mededeling "eigenlijk wil ik ermee stoppen dus ik hoop dat je dat goed vindt?"quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Ik heb toen zelf gezegd (leek me het beste) dat ik het allemaal te ver vond gaan en er dus erg mee in mijn maag zat/zit en er dus gewoon voor altijd mee wil stoppen
Met dit soort toelichtingen lijkt het net alsof je haar iets moet verantwoorden.quote:omdat het gewoon niet leuk is.
Dat doen vrouwen wel, maar niet bij mannen die zich door een collega laten afpersen om aan haar schoenen te ruiken.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een ander wijf neuken en maandenlang gestalkt worden met de boodschap dat ze toch echt bij elkaar horen. Just saying.
Tenzij ze echt een sadiste is, maar zo klinkt het niet, het lijkt erop dat ze gewoon makkelijk geld probeert te verdienen en weinig empathisch vermogen heeft, niet dat ze erop kickt om TS kapot te maken. Dan had ze nog wel verder gegaan.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de tegenstelling tussen je tweede alinea en de de rest van je verhaal is echt krankzinnig.
Maar goed. Leg dan eens uit waarom zij aan iedereen een verhaal gaat lopen vertellen waarin zij letterlijk overkomt als een chanterende prostituee, en waar ze dan 0 euro aan verdient. Of ze meer of minder te verliezen heeft dan jij doet niet terzake, zij heeft ook genoeg te verliezen en niets te winnen.
Waar ze wel wat mee te winnen heeft, is het dreigement uiten. Daarom uit ze dat dreigement. Niet omdat ze dat daadwerkelijk gaat uitvoeren.
TS is een weekdier waarbij de paniek in zijn ogen te zien is.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:34 schreef bombmannl het volgende:
WAAROM BEN JE IN GODSNAAM ALS AANGESCHOTEN WILD NAAR HAAR TOEGEGAAN EN GEZEGD DAT JE ER ERG MEE IN JE MAAG ZIT?!?
IS ECHT HET DOMSTE WAT JE KON DOEN. NET ALSOF JE ALS LAMMETJE RICHTING EEN WOLF LOOPT.
Gewoon vanaf nu GEEN contact meer.
Dit dusquote:Op maandag 11 januari 2016 10:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik neem aan dat TS het nog steeds spannend en geil vindt om in contact te zijn met z'n voormalige collega, een andere verklaring kan ik simpelweg niet bedenken.
Het was zo ontzettend simpel geweest om de betreffende vrouw tijdens zo'n borrel te ontlopen, of in ieder geval niet weer over die fetish te beginnen. Desnoods had TS ook nog eerder weg kunnen gaan bij die borrel, niemand die daar erg in zou hebben.
Dat is het ook. Ik kan me goed voorstellen dat de hele situatie TS behoorlijk "prikkelt".quote:Op maandag 11 januari 2016 10:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit dusEn eerlijk is eerlijk, het is ook best een spannend en geile toestand natuurlijk
![]()
Zeker als mensen al is opgevallen dat jullie ineens meer tijd hadden doorgebracht (collega's zien veel) dan gelooft daarna niemand meer haar neequote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
@TS:
Op het moment dat jullie in gesprek waren had je der op een gegeven moment recht in der smoel hard moeten uitlachen en zeggen (uiteraard alles op een volume dat de collega's dichtbij het uitstekend kunnen verstaan):" nee ik wil je niet neuken" om vervolgens lachend en hoofdschuddend weg te lopen.
Denk je dan dat mensen haar verhaal nog geloven?
Bedankt voor je reactie en denk zeker dat ik vooral met het laatste wat kan.quote:Op maandag 11 januari 2016 07:46 schreef Soldier2000 het volgende:
De kans dat ze na het krijgen van deze tas jou nog een keer opzoekt, is redelijk significant, en was voor haar wellicht ook wel de hoofdreden om naar de borrel te komen.
Vanuit haar positie schiet ze er weinig mee om het kenbaar te maken in jouw omgeving. Ze zou het uit frustratie/wraak kunnen doen, maar ze komt zo te lezen beheerst over dus ik denk niet dat je hier bang voor hoeft te zijn.
Ik zou de tas niet kopen, de eerste stap voor haar is dan denk ik niet om het kenbaar te maken, maar om je een laatste kans te geven.
Wat voor bewijsmateriaal zou er moeten zijn dat te verwijderen is...sorry maar met deze posts kan ik niks, over dom gesproken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou Ts dan stuur je er toch wat mensen op af, kijken of ze je dan nog blijft dreigen?
Ik neem aan dat Ts alle bewijsmateriaal wel verwijderd heeft?
Gewoon ontkennen, het is jouw woord tegen het hare.
Wijf is toch al gestoord,...
en Ts is dom...
Dit dus.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:34 schreef bombmannl het volgende:
...
Gewoon vanaf nu GEEN contact meer.
Hier kan ik wel inkomen. Het is inderdaad vooral een kwestie van wie er het meest te vertrouwen/geloven is en jij hebt behoorlijk wat te verliezen. Maar besef je wel dat als je door gaat, er geen einde aan komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:43 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Wat voor bewijsmateriaal zou er moeten zijn dat te verwijderen is...sorry maar met deze posts kan ik niks, over dom gesproken.
Voor de rest even kort, op enkele reacties van anderen:
-zij ligt heel goed in de groep en is dus erg mooi en keurig, als ik zou roepen dat ik haar niet wil neuken, dan zou dat heel ongeloofwaardig over komen (niemand zou geloven dat zij dat me zou aanbieden, vanuit de concrete situatie kan ik dat wel beoordelen)
-om te gaan roepen dat ik sex met haar had voor bv die phone, afgezien van mijn vriendin, denk je niet dat op sex geregeld op het werk tegen betaling in natura met een (ondergeschikte) collega
haast grond zou zijn voor ontslag op staande voet? of zou jouw baas het normaal vinden dat je een collega op het werk betaalt voor sex?
Sorry dat ik niet op alle reacties in kan gaan maar waardeer alle bijdragen en meedenken, en zoals de vorige post aangeeft kan ik er wel wat mee...
En als ze zichzelf als chanterende prostituee weglaat? Dus het verhaal van haar kant volledig mooi maakt zoals; ik kwam binnen en daar zat hij. Hij chanteerde mij dat ik dat moest toelaten. etc etc. Verhalen hoeven niet op waarheid te berusten he. Zolang zij TS maar kan krenken..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog steeds snap ik niet waarom de dominatrix van TS iedereen verhalen zou vertellen over zichzelf als chanterende prostituee, maar goed.
Tenzij er foto's zijn van TS die schoenen kust, likt en besnuffelt, want dat ziet er ook zonder context enigszins gênant uit.
Zonder een enkel bewijs is dat net zo onrealistisch als welk verhaal TS ook over haar ophangt. Die lunches en telefoon zijn de enige bewijzen, en dat spreekt niet bepaald niet haar voordeel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En als ze zichzelf als chanterende prostituee weglaat? Dus het verhaal van haar kant volledig mooi maakt zoals; ik kwam binnen en daar zat hij. Hij chanteerde mij dat ik dat moest toelaten. etc etc. Verhalen hoeven niet op waarheid te berusten he. Zolang zij TS maar kan krenken..
Eens maar dat maakt imho niet uit. Die vrouw is weg bij dat werk en heeft dus niks te verliezen. En ook al is het onrealistisch, veel mensen geloven het nou eenmaal meteen en gaan ermee aan de haal. In dat opzicht begrijp ik ts dus volledig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zonder een enkel bewijs is dat net zo onrealistisch als welk verhaal TS ook over haar ophangt. Die lunches en telefoon zijn de enige bewijzen, en dat spreekt niet bepaald niet haar voordeel.
Dus jouw kennissen kunnen jou chanteren met een zeer onrealistisch verhaal?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eens maar dat maakt imho niet uit. Die vrouw is weg bij dat werk en heeft dus niks te verliezen. En ook al is het onrealistisch, veel mensen geloven het nou eenmaal meteen en gaan ermee aan de haal. In dat opzicht begrijp ik ts dus volledig.
Heb jij een beetje inlevingsvermogen of niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dus jouw kennissen kunnen jou chanteren met een zeer onrealistisch verhaal?
Nogmaals, volgens die redenatie kan je altijd en overal door iedereen gechanteerd worden. Of er waarheid in het verhaal zit maakt niet uit, het blijft toch wel hangen dus de gevolgen zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb jij een beetje inlevingsvermogen of niet?
TS heeft iets gedaan. Mevrouw chanteert hem. Beide werkte ze ergens waarbij zij goed en netjes in de groep ligt en ook nog eens onder TS staat. Roddels gaan snel en hard en of het nou geloofd wordt of niet maakt niet uit. Het is iets wat blijft hangen en waar mensen over oordelen. Want immers is het ook zo dat; waar rook is is vuur.
Ze werkt er toch niet meer?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:43 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Wat voor bewijsmateriaal zou er moeten zijn dat te verwijderen is...sorry maar met deze posts kan ik niks, over dom gesproken.
-zij ligt heel goed in de groep en is dus erg mooi en keurig, als ik zou roepen dat ik haar niet wil neuken, dan zou dat heel ongeloofwaardig over komen (niemand zou geloven dat zij dat me zou aanbieden, vanuit de concrete situatie kan ik dat wel beoordelen)
-om te gaan roepen dat ik sex met haar had voor bv die phone, afgezien van mijn vriendin, denk je niet dat op sex geregeld op het werk tegen betaling in natura met een (ondergeschikte) collega
haast grond zou zijn voor ontslag op staande voet? of zou jouw baas het normaal vinden dat je een collega op het werk betaalt voor sex?
Sorry dat ik niet op alle reacties in kan gaan maar waardeer alle bijdragen en meedenken, en zoals de vorige post aangeeft kan ik er wel wat mee...
Precies...geldopnames bv...bij de bank?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:43 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Voor roddels en smaad hoeft er geen bewijs te zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zonder een enkel bewijs is dat net zo onrealistisch als welk verhaal TS ook over haar ophangt. Die lunches en telefoon zijn de enige bewijzen, en dat spreekt niet bepaald niet haar voordeel.
Waar het om gaat is of je je erdoor laat chanteren. En in het je al dan niet laat chanteren spelen geloofwaardigheid en bewijs natuurlijk wel een belangrijke rol. Anders zou je altijd door iedereen gechanteerd kunnen worden. Maar als jij me nu via DM om een iPhone zou vragen omdat je je 'dreigement' anders in praktijk zal brengen, dan denk ik niet dat ik daar op in gaquote:Op donderdag 14 januari 2016 08:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor roddels en smaad hoeft er geen bewijs te zijn.
Als ik morgen bij jou op het werk ga vertellen dat jij ooit betrapt bent terwijl je je afrukte op foto's van mijn zusje van 6 dan zullen er altijd mensen zijn die dat klakkeloos geloven en is je reputatie binnen het bedrijf naar de klote.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat is volgens mij ook net waar het op neer komt. TS ging al veel met haar lunchen en ze zijn al vaak gezien met elkaar door de rest. Ik geloof namelijk niet dat TS echt dom is, hij heeft alles wel ingecalculeerd en daarnaast zal er natuurlijk ook ergens wel spanning zijn. Ofwel van de gevolgen, ofwel de gebeurtenis zelf.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar het om gaat is of je je erdoor laat chanteren. En in het je al dan niet laat chanteren spelen geloofwaardigheid en bewijs natuurlijk wel een belangrijke rol. Anders zou je altijd door iedereen gechanteerd kunnen worden. Maar als jij me nu via DM om een iPhone zou vragen omdat je je 'dreigement' anders in praktijk zal brengen, dan denk ik niet dat ik daar op in ga
Zo makkelijk kan het ook zijn ja. Vraag maar eens aan vaders die door exen beschuldigt worden van ontucht etc. Zodra die roddel rond gaat kom je daar bijna niet meer van af. Of er nu wel of geen bewijs voor was.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar het om gaat is of je je erdoor laat chanteren. En in het je al dan niet laat chanteren spelen geloofwaardigheid en bewijs natuurlijk wel een belangrijke rol. Anders zou je altijd door iedereen gechanteerd kunnen worden. Maar als jij me nu via DM om een iPhone zou vragen omdat je je 'dreigement' anders in praktijk zal brengen, dan denk ik niet dat ik daar op in ga
Het is in deze situatie vrij onschuldig begonnen, maar er was al vanaf het begin sprake van een transactie; laarzen kussen voor lunch. TS schreef zelf dat de spanning (zoiets 'intiems' met een vreemde doen) de ervaring intenser maakte, bij zijn vriendin zou het immers niet werken. Als de secretaresse daar zelf ook een erotiserend gevoel bij zou hebben gehad, dan was het hun 'geheimpje' geweest en hadden ze dat met wederzijdse instemming kunnen blijven doen, zonder compensatie in goederen. Wat dat betreft had TS het kunnen zien aankomen, maar ik kan me ook voorstellen hoe dat in de praktijk gaat, zeker als er drank in het spel is. De secretaresse is opportuun en kijkt hoeveel ze eruit kan slepen. Ik hoop voor TS dat ze zelf inziet dat het wel klaar is als ze nu niks meer van hem hoort en het verder laat rusten. Hoe het ook gaat lopen, het doet niks af aan het feit dat dit wel is gebeurd en dat er dus altijd losse eindjes zullen blijven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat is volgens mij ook net waar het op neer komt. TS ging al veel met haar lunchen en ze zijn al vaak gezien met elkaar door de rest. Ik geloof namelijk niet dat TS echt dom is, hij heeft alles wel ingecalculeerd en daarnaast zal er natuurlijk ook ergens wel spanning zijn. Ofwel van de gevolgen, ofwel de gebeurtenis zelf.
Ja ben benieuwd of TS hem wel betaald heeft...quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:51 schreef Basp1 het volgende:
Het is vandaag donderdag, de donderdag dat de dame eigenlijk haar tas verwacht op te halen in de winkel?
Hieruit spreekt het idee dat zij zíchzelf als slachtoffer ziet. Het heeft ook de toon zoals je tegen een kind spreekt. Ze lijkt in ieder geval te genieten van de macht die ze over je heeft. Dat in ogenschouw nemende mag je er best van uitgaan dat ze je heeft gefilmd terwijl jij haar laarzen kuste, maar dan wellicht voor eigen gebruik en niet als chantage-materiaal. Dat heeft ze, zoals al meerdere malen is gebleken, ook helemaal niet nodig en zou zelfs tegen haar werken op het moment dat jij zou besluiten ermee naar buiten te treden. Maar goed, is allemaal speculatie en het maakt op dit moment ook helemaal niets uit.quote:kreeg te horen dat ik me niet aan gemaakte afspraken hield die ik zelf had gemaakt en dat ik haar voor schut had gezet.
Dit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:57 schreef Tamashii het volgende:
Dat heb je he-le-maal verkeerd gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit ook inderdaad. Zij ontvangt geld om iets toe te laten wat jij opwindend vindt... Alleen met die laatste stap is het wel echt verdraaid naar strafbare chantage/afpersing.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:02 schreef L�piz het volgende:
Vervang de woorden 'laarzen kussen' voor 'neuken' en de secretaresse zou zich opeens realiseren dat ze een ordinaire hoer is.
Eerder was het slechts belastingfraude voor het niet afdragen/aangeven van belasting over haar zwartverdiende hoerengeld
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Niets doen als in geen tas voor haar bestellen ja, maar dan wél voorbereid zijn op de confrontatie die je kon verwachten. Je dacht dat ze dit per telefoon zou doen, dus ze heeft je overdonderd door voor de deur te staan. Je had 3 opties:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:37 schreef Zerkalo het volgende:
ik ben me echt rot geschrokken en had veel verwacht maar hier had ik dus geen rekening mee gehouden en niemand denk ik want in principe vonden ook de meesten hier nietsdoen de beste keuze..
Onze secretaresses hebben gewoon een adressenlijst hoor, bijvoorbeeld om een bos bloemen te bezorgen als je ziek/bevallen bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:06 schreef Biotrese het volgende:
ik vind het steeds ongeloofwaardiger worden.
Helemaal door deze vreemde plotwending dat ze plots voor je deur stond...(ik weet van de meeste collega's wel waar ze wonen, dorp/stad maar geen huisnummers oid.)
Oh ja, het was een secretaresse. my bad...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Onze secretaresses hebben gewoon een adressenlijst hoor, bijvoorbeeld om een bos bloemen te bezorgen als je ziek/bevallen bent.
Ik denk dat de politie niets doet, omdat TS heel eenvoudig uit de situatie had kunnen ontsnappen door zijn vriendin in te lichten. De politie heeft wel wat beters te doen dan iemand die "vreemdgaat" in bescherming te nemen tegen zijn vriendin.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me ook af of de politie serieus iets doet met zoiets, dan moet je het wel echt als afpersing brengen, terwijl je zelf zo dom was om de afspraak te maken. Uiteindelijk was het allemaal min of meer vrijwillig.
Dat ben ik niet helemaal met je eens; op het moment dat TS besluit om op te biechten heeft ze helemaal niks meer aan dat filmpje en kan het zelfs in haar nadeel werken, omdat er dan wél aantoonbaar bewijs is dat er in ieder geval iets is voorgevallen. De interpretatie daarvan is weer een ander verhaal, maar als dat filmpje op haar telefoon wordt gevonden met TS in beeld, dan is in ieder geval duidelijk dat hij dat filmpje niet zelf heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
(..)
Dat eruit lullen zal nu niet meer gaan, ik denk dat ze je inderdaad gefilmd heeft, dus ze heeft haar positie alleen maar sterker gemaakt. Blijven er 2 opties over, aan jou de keus.
Alleen de angst voor een filmpje is al een effectief wapen. En als het verhaal van TS klopt, dan zullen er ook vast wel foto's of een filmpje gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:27 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens; op het moment dat TS besluit om op te biechten heeft ze helemaal niks meer aan dat filmpje en kan het zelfs in haar nadeel werken, omdat er dan wél aantoonbaar bewijs is dat er in ieder geval iets is voorgevallen. De interpretatie daarvan is weer een ander verhaal, maar als dat filmpje op haar telefoon wordt gevonden met TS in beeld, dan is in ieder geval duidelijk dat hij dat filmpje niet zelf heeft gemaakt.
Mocht ze het willen gebruiken om hem nog meer onder druk te zetten - waarvoor feitelijk geen motief is, omdat ze tot nu toe ook alles gedaan krijgt zonder enige 'bewijslast' - dan wordt de kans nog groter dat TS uiteindelijk zelf uit de school klapt, waarbij zij zelf ook grote kans loopt op 'imagoschade'.
En nogmaals, het is speculatief, omdat onbekend is of er een filmpje is gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |