´Ts -er ik wil het nog eens proberen:
Je moet niet naar de politie gaan om een aanklacht in te dienen, die dan wel of niet geseponeerd wordt. Daar heb ik geen woord over geschreven.
Nogmaals: je moet naar de politie gaan en met iemand willen spreken, je hebt het idee dat iemand je wil chanteren. dan vertel je je verhaal maar ter kennisgeving, niet een strafbaar feit aangifte.
Dan ben je ingedekt als die meid straks heel akelige dingen over jou bij de politie gaat melden. Dan weet men er al van.Verder heb je de kans als je een wat ervaren politie spreekt dat die met een belletje (informeel) die vrouw tot de orde roept.
Je hebt het over winnen en zo, maar je begrijpt niet, winnen kun jij niet, het enige is dat je je schade kunt beperken. En daar moet je toch een beetje voor vooruitzien.
Het zou jou ook een wapen in handen geven tegen deze vrouw, waar je klaarblijkelijk ook verbaal niet tegen opgewassen bent. Je schrijft dat ze zich niets van jouw opmerkingen aantrekt. Nu, als je vertelt dat je al bij de politie geweest bent, eventueel met naam van de agent(e), zal dat toch een teken zijn dat je ECHT niet wil en dat je ook je zal gaan verweren. De meeste mensen kiezen dan wel eieren voor hun geld.
Ben benieuwd vanavond, op die borrel. Zij met pumps of uggs aan met kort rokje, ziet jou en zegt dan in bijzijn van allen. Op je knie-en en lik mijn uggs. Of effe met jou apart bv in de toilet ruimte en jij haar pumps likken. Iemand gaf jou al een heel goede tip voor vanavond: drink geen alcohol! Hier nog een van mij: Minimaal 2 x masturberen voordat je erheen gaat. Zodat je met het juiste kopje straks op die borrrelavond denkt.
Sterkte succes en wijsheid vanavond!
[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 08-01-2016 16:33:39 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!