Dat denk ik ook, want wegblijven van de borrel was een eenvoudige stap geweest.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:10 schreef Cikx het volgende:
Neem aan dat TS eigenlijk niet wil dat het stopt aangezien die er zelf weer tegen haar over begon.
Is wél geadviseerd hier:quote:Op zondag 10 januari 2016 19:41 schreef Zerkalo het volgende:
Waarom heb je dan vooraf niet geadviseerd om niet te gaan en pas, nu de nieuwe feiten bekend zijn, kom je ermee.
Verder leek het mij nogal logisch dat je daar niet met haar in gesprek zou gaan, aangezien je ook via de app geen contact meer zocht in de hoop dat het over zou waaien.quote:
zeg tegen haar dat als ze t doorlult jij tegen de collegas zegt dat ze je pijpte in ruil voor die spullen ..Klinkt geloofwaardiger dan iem die aan schoenen snuffelt :pquote:Op zondag 3 januari 2016 17:19 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, dat is wel zo. Alleen als zij dat verhaal vertelt aan collegas, zullen ze niet snel denken dat ze het uit haar duim zuigt denk ik. bv dat ik haar lunch betaalde en haar mijn iphone gaf en dat ik haar laarzen wilde kussen....denk dat ik dan wel kan ontkennen maar toch minstens met 5-0 achter sta. Ze heeft immers die phone en dat we vaak lunchten is bekend, dus veel mensen zullen dan eerder denken van: ah zat dat zo...of waar rook is is vuur.
nou ja mijn punt is, voor een rechtbank zal de rechter zeggen gebrek aan bewijs...maar op de werkvloer denk ik dat ze er best een geloofwaardig verhaal van kan maken . en collegas denken dan ook: tja ze heeft idd die phone en ze gingen idd vaak samen lunchen, en waarom zou ze liegen etc...bv 70% geloofwaardig is voor een rechter niet voldoende maar daarbuiten ondermijnt het je positie wel.
o hij heeft een vriendinquote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef Fukushima het volgende:
En je vriendin vraagt zich niet af waar die 600 euro (zoiets denk ik?) is gebleven nadat je die iPhone had verkocht?
LOL! Best interessant, de mens. Prima toch, als jij daar op geilt? En zij is een golddigger. Geen probleem toch? Laat haar nog meer ruiken voor haar geld.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Het komt erop neer dat ik al maanden een keer of 3 in de week haar lunch betaalde en ik dan op kantoor even haar laarzen mag kussen als zij de post komt halen. Vraag me niet hoe het zover heeft kunnen komen maar van 1 keer kwam er een 2e keer en op een gegeven moment is het dus van kwaad tot erger gegaan. Maar om eerlijk te zijn: ik vind het spannend en leuk en dus niks aan de hand zou je zeggen.
Nu kwam ze dus (we zijn inmiddels 3 maanden na de eerste "keer") mijn kantoor binnen met iets heel anders: ze had leuke uggs in de stad gezien en die zou ik ook vast leuk vinden bij haar.
Kwam er op neer dat ze het wel logisch vond dat ik die haar kado zou doen.
Ik had zoiets van: dit gaat me allemaal wat te ver, maar ik was nog verbaasder toen ze me op subtiele maar toch duidelijke wijze liet weten dat ik er vast niet op zat te wachten dat mijn collegas zouden weten van mijn fetisj en dat ik een paar keer in de week een seconde of 20 op mijn knietjes zat om haar laarzen te kussen.
Schrok er dus nogal van, deze wending had ik niet verwacht. Ze gaf aan dat ze het graag de volgende dag wilde hebben en dat ik het gewoon in een envelop kon doen die ze dan tijdens haar "rondje" wel zou komen ophalen.
Sorry hoor, maar de tegenstelling tussen je tweede alinea en de de rest van je verhaal is echt krankzinnig.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Had geen tijd om eerder te reageren, en wil eerst dit nog even zeggen.
Het is niet mijn intentie om in de slachtofferrol te gaan, het is mijn eigen schuld en eigen domme actie.
heb ik ook volgens mij vele malen reeds aangegeven.
Daarnaast wil ik dit NIET en heb oplossingen aangeboden gekregen (waarvoor dank) maar daarma vervolgens ook met argumenten onderbouwd waarom deze naar mijn mening niet werkten. Als mensen dan, in plaats van mijn argumenten te weerleggen, komen met bv een simpele one liner dat "ik gewoon niet wil luisteren naar adviezen", dan heb ik inderdaad wel het idee dat het geen zin heeft om nog te reageren. Maar goed, ik ga ervan uit dat het goed bedoeld is en heb ook hele fijne reacties gehad, dus prima. en een grapje moet ook kunnen.
Maar goed:
Vrijdag dus die borrel gehad, waar zij dus ook aanwezig was. Voor de geïnteresseerden ze droeg een zwarte skinny jeans met platte enkellaarsjes (snap ook niet die nadruk op uggs hier steeds) en zag er geweldig uit.
zal het proberen kort te houden, en als iemand meer wil weten kan ik daar altijd later nog op reageren:
In het begin was het vooral druk en hebben we elkaar niet echt gesproken, later op de avond kwamen we dus toch in gesprek en was het al wat rustiger. Ik heb toen zelf gezegd (leek me het beste) dat ik het allemaal te ver vond gaan en er dus erg mee in mijn maag zat/zit en er dus gewoon voor altijd mee wil stoppen omdat het gewoon niet leuk is. Dus dat het afgelopen moet zijn. Waarop zij dus reageerde met (niet helemaal letterlijk onthouden maar ongeveer) : tja, als je wil stoppen, dan wil ik het ook helemaal afgesloten hebben en vind ik dat ik je vriendin en bekenden (denk dat ze collegas bedoelde) op de hoogte moet stellen van wat er allemaal gebeurd is het laatste half jaar. Maar dat hoeft niet van mij, dus de keuze is aan jou wat je wil.
Ze heeft toen ook een foto van een Michael Kors Tas laten zien op mijn phone. Nu wil ze dus dat ik die koop en betaal en dat ze die tas dan voor haar apart houden in de winkel, zodat zij hem alleen maar op hoeft te gaan halen.
Tja, nu kan ik bv naar de politie gaan maar wat schiet ik er mee op? politie belt haar, zij zegt dat er niks van waar is of dat het dat allemaal zelf wilde (bewijs heb ik niet), of geeft aan dat ze geen contact meer met mij zal zoeken en vervolgens licht ze uit wraak alsnog mijn vriendin in.
Toegevoegde waarde dus 0, komt op hetzelfde neer als dat ik het gewoon niet doe en ze dan mijn vriendin inlicht.
En dat laatste, dat collegas en/of vriendin het te weten komen is juist wat ik zeker niet wil.
Wat me al eerder ooviel is dus dat ze echt niks per app of phone doet, ze wil echt niet ergens afspreken of laten blijken dat dat gebeurtm en heeft me niks vreemds ge appt in de tijd dat we elkaar niet zagen.
Dus van de ene kant heb ik wel hoop dat, nu we elkaar in feite niet meer zien, het allemaal wel minder zal worden omdat ze denk ik juist het bewijs wil vermijden.
Zoals ik zei woont ze wel in dezelfde gemeente als ik dus elkaar toevallig tegenkomen kan altijd maar lijkt me sterk dat ze er dan zo in het openbaar over begint...
Nou ja heb even de tijd want ze wil die tas dus as donderdag/koopavond gaan ophalen...
tot zover mijn update, alle reacties en adviezen zijn welkom, ook (vooral) kritische, alvast dank.
Ik weet niet in wat voor droomwereld jij leeft. Maar als hij dit verhaal aan zijn vriendin vertelt is het gewoon over hoop ik toch. Of zijn vriendin heeft al net zo weinig ruggengraat als TS zelf.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef LeesFoknl het volgende:
Vertel je vriendin wat er gebeurt is, als ze dat niet van je accepteert, je "vergeeft" (nou ja, wat valt er nou eigenlijk te vergeven) en je ook niet helpt, is die relatie / vriendin ook niks waard. weet je wel, door dik en dun, het goede en ook het zwakke of slechte in iemand accepteren
Ik ken mensen die een ander wijf neuken en maandenlang gestalkt worden met de boodschap dat ze toch echt bij elkaar horen. Just saying.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor droomwereld jij leeft. Maar als hij dit verhaal aan zijn vriendin vertelt is het gewoon over hoop ik toch. Of zijn vriendin heeft al net zo weinig ruggengraat als TS zelf.
Dat zeg ik. Geen ruggengraat.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een ander wijf neuken en maandenlang gestalkt worden met de boodschap dat ze toch echt bij elkaar horen. Just saying.
Op deze manier komt het over als een vraag in plaats van een mededeling "eigenlijk wil ik ermee stoppen dus ik hoop dat je dat goed vindt?"quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Ik heb toen zelf gezegd (leek me het beste) dat ik het allemaal te ver vond gaan en er dus erg mee in mijn maag zat/zit en er dus gewoon voor altijd mee wil stoppen
Met dit soort toelichtingen lijkt het net alsof je haar iets moet verantwoorden.quote:omdat het gewoon niet leuk is.
Dat doen vrouwen wel, maar niet bij mannen die zich door een collega laten afpersen om aan haar schoenen te ruiken.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een ander wijf neuken en maandenlang gestalkt worden met de boodschap dat ze toch echt bij elkaar horen. Just saying.
Tenzij ze echt een sadiste is, maar zo klinkt het niet, het lijkt erop dat ze gewoon makkelijk geld probeert te verdienen en weinig empathisch vermogen heeft, niet dat ze erop kickt om TS kapot te maken. Dan had ze nog wel verder gegaan.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de tegenstelling tussen je tweede alinea en de de rest van je verhaal is echt krankzinnig.
Maar goed. Leg dan eens uit waarom zij aan iedereen een verhaal gaat lopen vertellen waarin zij letterlijk overkomt als een chanterende prostituee, en waar ze dan 0 euro aan verdient. Of ze meer of minder te verliezen heeft dan jij doet niet terzake, zij heeft ook genoeg te verliezen en niets te winnen.
Waar ze wel wat mee te winnen heeft, is het dreigement uiten. Daarom uit ze dat dreigement. Niet omdat ze dat daadwerkelijk gaat uitvoeren.
TS is een weekdier waarbij de paniek in zijn ogen te zien is.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:34 schreef bombmannl het volgende:
WAAROM BEN JE IN GODSNAAM ALS AANGESCHOTEN WILD NAAR HAAR TOEGEGAAN EN GEZEGD DAT JE ER ERG MEE IN JE MAAG ZIT?!?
IS ECHT HET DOMSTE WAT JE KON DOEN. NET ALSOF JE ALS LAMMETJE RICHTING EEN WOLF LOOPT.
Gewoon vanaf nu GEEN contact meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |