abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158890469
Pfffff toch weer een update:

vrijdag hebben we dus nog een soort van nieuwjaarsborrel op het werk. En vandaag heb ik van collega's die nog contact met haar hebben opgevangen dat zij ook is uitgenodigd (aangezien ze dus een deel van 2014 en geheel 2015 bij ons heeft gewerkt) en dus ook komt.
helemaal niet aan gedacht, maar op zich misschien niet onlogisch dat ze nog even mag komen.

Maar goed, ik zie vanzelf wel hoe dat gaat lopen, ga in ieder geval het contact niet opzoeken maar om nou thuis te blijven is ook weer zo raar...geen idee hoe groot de kans is dat ze er nog over begint (we zijn niet echt alleen met zijn 2en dan)...

pfffff toch weer stress nu :s maar ja, nog maar even nadenken hoe of wat
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:38:43 #127
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158891607
Je contract wordt niet verlengd maar nog wel bij datzelfde bedrijf naborrelen :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_158895667
Ik ozu het allemaal rustig afwachten, ze heeft niet de intentie om er wat mee te doen anders had ze je onderwijl wel al voorzichtig on der druk gezet. Er is geen tastbaar bewijs anders dan haar woord tegen jouw woord.

Dus als je je gewoon normaal gedraagt tijdens de borrel lijkt me dat het daarna klaar is...

Of je gaat niet naar de borrel... ;)
I see the Renegade Master's back once again with the ill behaviour...
pi_158896748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:38 schreef Woods het volgende:
Je contract wordt niet verlengd maar nog wel bij datzelfde bedrijf naborrelen :')
Waarom niet?
pi_158896820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef Zerkalo het volgende:

vrijdag hebben we dus nog een soort van nieuwjaarsborrel op het werk. En vandaag heb ik van collega's die nog contact met haar hebben opgevangen dat zij ook is uitgenodigd (aangezien ze dus een deel van 2014 en geheel 2015 bij ons heeft gewerkt) en dus ook komt.
helemaal niet aan gedacht, maar op zich misschien niet onlogisch dat ze nog even mag komen.

Maar goed, ik zie vanzelf wel hoe dat gaat lopen, ga in ieder geval het contact niet opzoeken maar om nou thuis te blijven is ook weer zo raar...geen idee hoe groot de kans is dat ze er nog over begint (we zijn niet echt alleen met zijn 2en dan)...

Als ze er wel over begint, geef gewoon aan dat je haar een aardige meid vind, maar dat je er gewoon geen zin in hebt. Dat je je baan en thuis niet wil verkwisten.

Misschien heeft ze wel het idee dat je het leuk vond om iets "gechanteerd" te worden (geloof me, er zijn best veel mensen die dit prettig vinden). Maar op het moment dat ze uit jouw mond hoort dat je er geen plezier aan beleeft stopt ze er vast mee. In principe is afpersing strafbaar, en zodra ze door heeft dat het niet meer "voor de leuk" is, zal ze vast eieren voor haar geld kiezen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 12:25:29 #131
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_158896947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:19 schreef emil23 het volgende:

[..]

Als ze er wel over begint, geef gewoon aan dat je haar een aardige meid vind, maar dat je er gewoon geen zin in hebt. Dat je je baan en thuis niet wil verkwisten.

Misschien heeft ze wel het idee dat je het leuk vond om iets "gechanteerd" te worden (geloof me, er zijn best veel mensen die dit prettig vinden). Maar op het moment dat ze uit jouw mond hoort dat je er geen plezier aan beleeft stopt ze er vast mee. In principe is afpersing strafbaar, en zodra ze door heeft dat het niet meer "voor de leuk" is, zal ze vast eieren voor haar geld kiezen.
Held _O-
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:20:14 #132
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_158902897
Als ze geen bewijzen heeft vertel je gewoon (als ze opmerkingen maakt) dat je haar geneukt hebt en dat jij haar de telf goedkoop hebt verkocht, want je mocht haar best wel. En je had nooit gedacht dat het zo een strontwijf zou zijn dat ze nu .....
En anders zet je haar gegevens maar eens hier, met naam em telf nummer. Dan gaan wij eens bellen. En ook het telnr van het bedrijf waar ze werkt. Dan bel ik haar baas, zeg dat ik jouw oom ben en dat ik mij ernstig zorgen maak "om die jongen" en of hij misschien eens met haar wil praten en zijn invloed kan laten gelden. En dan bel ik met de afdeling personeelszaken en doe daar hetzelfde verhaal. En niks over uggs (wat zijn dat nou eigenlijk?) maar gewoon dat je bij haar thuis haar geneukt hebt en dat ze nu probeert jou bij je vriendin weg te krijgen of dat ze je chanteert.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:24:24 #133
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_158903020
Maar de politie lichtte ik in ieder geval in !! Wat denk je als de dame een telefoontje krijgt van een medewerker van de politie die haar vertelt dat jij je verhaal hebt gedaan en of ze zich realiseert dat er op chantage en smaad tot x jaar of x geld straf staat.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 7 januari 2016 @ 16:34:21 #134
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_158903294
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Als ze geen bewijzen heeft vertel je gewoon (als ze opmerkingen maakt) dat je haar geneukt hebt en dat jij haar de telf goedkoop hebt verkocht, want je mocht haar best wel. En je had nooit gedacht dat het zo een strontwijf zou zijn dat ze nu .....
En anders zet je haar gegevens maar eens hier, met naam em telf nummer. Dan gaan wij eens bellen. En ook het telnr van het bedrijf waar ze werkt. Dan bel ik haar baas, zeg dat ik jouw oom ben en dat ik mij ernstig zorgen maak "om die jongen" en of hij misschien eens met haar wil praten en zijn invloed kan laten gelden. En dan bel ik met de afdeling personeelszaken en doe daar hetzelfde verhaal. En niks over uggs (wat zijn dat nou eigenlijk?) maar gewoon dat je bij haar thuis haar geneukt hebt en dat ze nu probeert jou bij je vriendin weg te krijgen of dat ze je chanteert.
Niet vertellen ''goedkoop'' maar gewoon ''anaal''.

En voor TS: als je het lief en onderdanig vraagt mag je voor ¤50 aan mijn boxers snuffelen.
pi_158908203
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:24 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar de politie lichtte ik in ieder geval in !! Wat denk je als de dame een telefoontje krijgt van een medewerker van de politie die haar vertelt dat jij je verhaal hebt gedaan en of ze zich realiseert dat er op chantage en smaad tot x jaar of x geld straf staat.
Dank voor het meedenken, en je aangeboden hulp.

Maar politie, zoals ik al schreef heb ik geen enkel bewijs (nog geen appje) dus wat moet je dan? Dan ga ik daar mijn verhaal vertellen van het ruiken, politie zal om bewijs vragen van chantage en als ik dan zeg dat ik niks heb, zal men de zaak direct seponeren.

Als ik haar nummer hier zet en mensen haar gaan bellen zoals beschreven pleeg ik juist zelf een strafbaar feit (onder meer aanzetten tot smaad).

Daar naast wil ik de zaak juist niet laten escaleren, want op het werk/in de prive sfeer werkt het weer anders dan bij de politie, daar is een "waar rook is , is vuur" vaak al genoeg om je reputatie te schaden plus problemen in de relationele sfeer te veroorzaken.

@Biotrese: kan niet helemaal volgen wat je zegt. het laatste "incident" was die iphone en daarna heb ik haar gewoon niet meer gezien. Dus zou ook best kunnen dat ze al een tijdje wist dat ze naar die borrel ging en wist dat ze me nog zou treffen (al hoop ik inderdaad dat je gelijk hebt en dat ze niet zover denkt)

Maar voor de rest. ,morgen gewoon normaal naar die borrel en ik ga er toch ook van uit dat daar genoeg andere mensen zijn zodat het niet ter sprake komt. Als dit goed verloopt dan hoop ik inderdaad er vanaf te zijn.
pi_158908290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:19 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik heb tijdens het proces al aangegeven aan haar dat ik dingen niet wilde en niet zag zitten maar daar heeft ze zich niet echt iets van aangetrokken. Dus ze heeft me destijds verbaal onder druk gezet, en zie niet in waarom dit nu anders zou zijn als ik haar vriendelijk zou verzoeken te stoppen.
pi_158909241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

Ik heb tijdens het proces al aangegeven aan haar dat ik dingen niet wilde en niet zag zitten maar daar heeft ze zich niet echt iets van aangetrokken. Dus ze heeft me destijds verbaal onder druk gezet, en zie niet in waarom dit nu anders zou zijn als ik haar vriendelijk zou verzoeken te stoppen.
je had ook een safeword af moeten spreken zodat ze wist wanneer te stoppen!
pi_158909634
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

Gewoon een ander slachtoffer voor haar vinden. Is ze lekker? Pm haar nummer dan maar! Ga ik er andere dingen uithalen ipv schoenen ruiken :p.
pi_158909699
The fuck.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:01:20 #140
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_158909813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef Zerkalo het volgende:

Tip van de dag: blijf helemaal nuchter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158915947
ahahahahuhuuhuhuwhuawuhuhawhuawhuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_158918913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

Dank voor het meedenken, en je aangeboden hulp.

Maar politie, zoals ik al schreef heb ik geen enkel bewijs (nog geen appje) dus wat moet je dan? Dan ga ik daar mijn verhaal vertellen van het ruiken, politie zal om bewijs vragen van chantage en als ik dan zeg dat ik niks heb, zal men de zaak direct seponeren.

Als ik haar nummer hier zet en mensen haar gaan bellen zoals beschreven pleeg ik juist zelf een strafbaar feit (onder meer aanzetten tot smaad).

Daar naast wil ik de zaak juist niet laten escaleren, want op het werk/in de prive sfeer werkt het weer anders dan bij de politie, daar is een "waar rook is , is vuur" vaak al genoeg om je reputatie te schaden plus problemen in de relationele sfeer te veroorzaken.

@Biotrese: kan niet helemaal volgen wat je zegt. het laatste "incident" was die iphone en daarna heb ik haar gewoon niet meer gezien. Dus zou ook best kunnen dat ze al een tijdje wist dat ze naar die borrel ging en wist dat ze me nog zou treffen (al hoop ik inderdaad dat je gelijk hebt en dat ze niet zover denkt)

Maar voor de rest. ,morgen gewoon normaal naar die borrel en ik ga er toch ook van uit dat daar genoeg andere mensen zijn zodat het niet ter sprake komt. Als dit goed verloopt dan hoop ik inderdaad er vanaf te zijn.
Ik mag hopen dat jij geen leidinggevende functie hebt in je werk? Zeg me alsjeblieft dat het niet zo is.

Want zo te zien heb je niet echt een ruggegraat en liet je daarom deze situatie zo compleet uit de hand escaleren.

(ja dat is een bewuste contaminatie)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158918936
Mannen die één of andere snol die dreigt te roddelen een i-phone geven :') :') :')

Het moet niet gekker worden met de feminisering van de maatschappij. Mannen, groei eens wat ballen. Ik ben zelf ook zeker niet de meest macho man ter wereld maar kom op hé, dit gaat nergens meer over TS.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158922447
Het mooie is dat TS eigenlijk helemaal niet wil dat het stopt. Hij slaat alle adviezen af en praat zich zelf in een slachtoffer rol.

Maar ik begrijp TS wel een beetje. Het is een risico die hem opwindt...
pi_158923149
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:19 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, dat is wel zo. Alleen als zij dat verhaal vertelt aan collegas, zullen ze niet snel denken dat ze het uit haar duim zuigt denk ik. bv dat ik haar lunch betaalde en haar mijn iphone gaf en dat ik haar laarzen wilde kussen....denk dat ik dan wel kan ontkennen maar toch minstens met 5-0 achter sta. Ze heeft immers die phone en dat we vaak lunchten is bekend, dus veel mensen zullen dan eerder denken van: ah zat dat zo...of waar rook is is vuur.

nou ja mijn punt is, voor een rechtbank zal de rechter zeggen gebrek aan bewijs...maar op de werkvloer denk ik dat ze er best een geloofwaardig verhaal van kan maken . en collegas denken dan ook: tja ze heeft idd die phone en ze gingen idd vaak samen lunchen, en waarom zou ze liegen etc...bv 70% geloofwaardig is voor een rechter niet voldoende maar daarbuiten ondermijnt het je positie wel.
Doe aangifte bij HR van ongewenste intimiteiten vanuit haar. Dan ben jij de eerste die 'rapporteert'. Zorg dat ze grandioos te schande wordt gezet. Vertel HR dat ze wilde dat jij aan haar vinger zou zuigen ofzo.

Laat dit 'lekken', en haar Uggs-verhaal is compleet ongeloofwaardig.
Alleen de tijd geneest wat de rede niet kan
pi_158923245
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:16 schreef emil23 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Persoonlijke eer. Ze mogen blij zijn geen molotov cocktail in hun smoel te hebben gekregen.
Alleen de tijd geneest wat de rede niet kan
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:46:59 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158923441
En onderaan de streep heb je haar niet eens geneukt.

Goed gedaan hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:48:15 #148
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_158923465
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:46 schreef Caland het volgende:
En onderaan de streep heb je haar niet eens geneukt.

Goed gedaan hoor.
_O-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:48:53 #149
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158923478
Top 10 topic aller tijden dit.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:54:30 #150
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_158923578
Ik ben inmiddels overleden.