abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159118028
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 00:57 schreef Tamashii het volgende:
Dat heb je he-le-maal verkeerd gedaan.
Dit.

Maar aan je vriendin opbiechten en de politie inlichten lijken me nu wel de meest logische stappen ja. It's time to cut your losses. Als er collegae achter komen, dan zij dat maar zo, maar je laat het nu wel te ver escaleren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 02:02 schreef L�piz het volgende:
Vervang de woorden 'laarzen kussen' voor 'neuken' en de secretaresse zou zich opeens realiseren dat ze een ordinaire hoer is.
En dit ook inderdaad. Zij ontvangt geld om iets toe te laten wat jij opwindend vindt... Alleen met die laatste stap is het wel echt verdraaid naar strafbare chantage/afpersing.

Eerder was het slechts belastingfraude voor het niet afdragen/aangeven van belasting over haar zwartverdiende hoerengeld :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 09:34:45 #277
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_159118046
Kon je niet zien dat ze aan de deur stond?
Dat je dan niet open gedaan had?

Maar is het nu klaar dan tussen jullie?
Of heeft ze weer iets gezegd van een nieuwe afspraak of wat ze wil?
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_159118370
Je vindt het gewoon geil om gedomineerd te worden. Hoe triest.... Je had der gewoon uit moeten lachen en de deur dicht moeten smijten. Dan had zij 't tegen je vriendin verteld, so what? Ze heeft toch geen bewijs ( nu wel :') ).
Dus jij had gewoon kunnen vertellen dat die hoer para was en dan was de kaus af. Maar aangezien je toch niks met de tips doet ga je het nog zwaar krijgen jochie.
pi_159118554
In het vervolg naar de hoeren gaan
Ben je goedkoper uit
  Manager PR/Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 10:19:04 #280
269689 crew  Viv
pi_159118685
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 00:37 schreef Zerkalo het volgende:
ik ben me echt rot geschrokken en had veel verwacht maar hier had ik dus geen rekening mee gehouden en niemand denk ik want in principe vonden ook de meesten hier nietsdoen de beste keuze..
Niets doen als in geen tas voor haar bestellen ja, maar dan wél voorbereid zijn op de confrontatie die je kon verwachten. Je dacht dat ze dit per telefoon zou doen, dus ze heeft je overdonderd door voor de deur te staan. Je had 3 opties:

- Je niet meer laten chanteren en je eruit lullen (bij vriendin en op het werk).
- Alles opbiechten (aan vriendin en op het werk) zodat ze je niet meer kán chanteren.
- Je gewoon verder laten chanteren.

Dat eruit lullen zal nu niet meer gaan, ik denk dat ze je inderdaad gefilmd heeft, dus ze heeft haar positie alleen maar sterker gemaakt. Blijven er 2 opties over, aan jou de keus. ^O^
pi_159118838
Je had inderdaad de deur niet open moeten doen. En als ze dan voor de deur stond terwijl je vriendin er was aangeven dat ze ontslagen is door jou, en ze nu wraak probeert te nemen :P.
pi_159118885
Ik snap echt niet dat jullie dit nog geloven. Is duidelijk een fantasietje joh. Niemand zou zich in zo'n situatie bewust laten filmen :'). Heeft 'ie gewoon bedacht zodat het dilemma nog wat lastiger werd en het verhaal nog even voortduurt.
pi_159118952
Komt dit straks op tv in "achter gesloten deuren" ?
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  vrijdag 15 januari 2016 @ 10:43:37 #284
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159119071
Ik weet trouwens niet of dit al eerder gezegd of gevraagd is. Maar TS ging als ik het goed begreep mee met de dame in kwestie na een personeelsfeest. Dus daar stond ze sowieso voor open. Hierbij biechte hij zijn fetisj op en meteen kwam zij met een voorstel om hem af te persen, ook al begon het met lunchgeld.

Als ik dit zo lees dan denk ik: volgensmij was haar eerste intentie altijd al om hem af te persen, zij het na een nachtje seks of zo. Want wie verzint er zo on the spot dat je iemand gaat afpersen na het horen dat hij aan je schoenen wilt ruiken? De gemiddelde denkt "wtf!" lijkt me zo.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 15 januari 2016 @ 11:06:22 #285
449373 Biotrese
Skeet skeet
pi_159119500
ik vind het steeds ongeloofwaardiger worden.
Helemaal door deze vreemde plotwending dat ze plots voor je deur stond...(ik weet van de meeste collega's wel waar ze wonen, dorp/stad maar geen huisnummers oid.)
I see the Renegade Master's back once again with the ill behaviour...
  Manager PR/Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 11:16:03 #286
269689 crew  Viv
pi_159119699
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 11:06 schreef Biotrese het volgende:
ik vind het steeds ongeloofwaardiger worden.
Helemaal door deze vreemde plotwending dat ze plots voor je deur stond...(ik weet van de meeste collega's wel waar ze wonen, dorp/stad maar geen huisnummers oid.)
Onze secretaresses hebben gewoon een adressenlijst hoor, bijvoorbeeld om een bos bloemen te bezorgen als je ziek/bevallen bent. O+

Ach, misschien is het allemaal fake maar het is toch een leuk topic om te volgen.
pi_159119795
Natuurlijk heeft zij een filmpje gemaakt, of foto's.

Echt, iedere update komt eigenlijk naar voren dat jij de meest slechte keuze maakt en jezelf alleen maar verder laat chanteren.
pi_159119934
Laat je een diagnose stellen dat je zwakbegaafd bent en misbruikt bent.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 11:30:28 #289
449373 Biotrese
Skeet skeet
pi_159120026
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 11:16 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Onze secretaresses hebben gewoon een adressenlijst hoor, bijvoorbeeld om een bos bloemen te bezorgen als je ziek/bevallen bent. O+
Oh ja, het was een secretaresse. my bad... ;)
I see the Renegade Master's back once again with the ill behaviour...
pi_159120106
Leuk topic, maar ik twijfel ook ernstig aan de geloofwaardigheid van het verhaal.

Maar goed, mocht dit allemaal waar zijn, dan neem ik aan dat je vanaf nu echt ieder contact uit de weg gaat? Haal het nummer uit je telefoon, blokkeer op whatsapp en negeer ieder bericht dat je eventueel ontvangt.

Eerlijk gezegd vraag ik me af of het nu nog zinvol is alles op te biechten aan je vriendin, misschien ben je dan nog wel verder van huis. (Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe je vriendin op zo'n idioot verhaal reageert) Ik vraag me ook af of de politie serieus iets doet met zoiets, dan moet je het wel echt als afpersing brengen, terwijl je zelf zo dom was om de afspraak te maken. Uiteindelijk was het allemaal min of meer vrijwillig.
٩๏̯͡๏)۶
  Manager PR/Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 11:51:18 #291
269689 crew  Viv
pi_159120459
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me ook af of de politie serieus iets doet met zoiets, dan moet je het wel echt als afpersing brengen, terwijl je zelf zo dom was om de afspraak te maken. Uiteindelijk was het allemaal min of meer vrijwillig.
Ik denk dat de politie niets doet, omdat TS heel eenvoudig uit de situatie had kunnen ontsnappen door zijn vriendin in te lichten. De politie heeft wel wat beters te doen dan iemand die "vreemdgaat" in bescherming te nemen tegen zijn vriendin. :D
pi_159128419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 10:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
(..)

Dat eruit lullen zal nu niet meer gaan, ik denk dat ze je inderdaad gefilmd heeft, dus ze heeft haar positie alleen maar sterker gemaakt. Blijven er 2 opties over, aan jou de keus. ^O^
Dat ben ik niet helemaal met je eens; op het moment dat TS besluit om op te biechten heeft ze helemaal niks meer aan dat filmpje en kan het zelfs in haar nadeel werken, omdat er dan wél aantoonbaar bewijs is dat er in ieder geval iets is voorgevallen. De interpretatie daarvan is weer een ander verhaal, maar als dat filmpje op haar telefoon wordt gevonden met TS in beeld, dan is in ieder geval duidelijk dat hij dat filmpje niet zelf heeft gemaakt.

Mocht ze het willen gebruiken om hem nog meer onder druk te zetten - waarvoor feitelijk geen motief is, omdat ze tot nu toe ook alles gedaan krijgt zonder enige 'bewijslast' - dan wordt de kans nog groter dat TS uiteindelijk zelf uit de school klapt, waarbij zij zelf ook grote kans loopt op 'imagoschade'.

En nogmaals, het is speculatief, omdat onbekend is of er een filmpje is gemaakt.
pi_159128845
Dat filmpje op de oude Phone van TS ?

Lijkt me het juiste moment om op afstand die Phone tot stilstand te brengen.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 15 januari 2016 @ 18:47:55 #294
344110 Pauper_Penispijper
Professioneel piklikker
pi_159128869
Geile shit, ts. ~O>
pi_159129354
Zerkalo, je hebt wel een fout gemaakt. Je had van te voren moeten melden dat ze geen tas zou krijgen. Dan was ze ook niet boos naar jouw huis gegaan.

Mijn advies is het volgende. Biecht het op aan je vriendin. Stap naar de politie.

En zeg tegen deze ex-collega (bel haar en neem het gesprek op), dat het over is. Je bent naar de politie gegaan en hebt het opgebiecht aan je vriendin. Als ze verder gaat heeft het juridische consequenties voor haar.

Ik zou haar niet bedreigen of hard aanpakken, en ook niet de politie bij haar langs laten gaan. Je moet gewoon eieren voor je geld kiezen. Grote kans dat het daarna doodbloedt (die kans op doodbloeden had je overigens al eerder, door haar vriendelijk te ontwijken op die borrel), je ex-collega heeft er ook maar weinig mee te winnen, en veel mee te verliezen.

(Ik twijfel overigens aan het waarheidsgehalte, TS is zo naďef)

[ Bericht 2% gewijzigd door luxerobots op 15-01-2016 19:17:45 ]
pi_159129636
Niet meer geloofwaaardig nu. Jammer. Wel goeie troll geweest verder.
pi_159130921
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:27 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Dat ben ik niet helemaal met je eens; op het moment dat TS besluit om op te biechten heeft ze helemaal niks meer aan dat filmpje en kan het zelfs in haar nadeel werken, omdat er dan wél aantoonbaar bewijs is dat er in ieder geval iets is voorgevallen. De interpretatie daarvan is weer een ander verhaal, maar als dat filmpje op haar telefoon wordt gevonden met TS in beeld, dan is in ieder geval duidelijk dat hij dat filmpje niet zelf heeft gemaakt.

Mocht ze het willen gebruiken om hem nog meer onder druk te zetten - waarvoor feitelijk geen motief is, omdat ze tot nu toe ook alles gedaan krijgt zonder enige 'bewijslast' - dan wordt de kans nog groter dat TS uiteindelijk zelf uit de school klapt, waarbij zij zelf ook grote kans loopt op 'imagoschade'.

En nogmaals, het is speculatief, omdat onbekend is of er een filmpje is gemaakt.
Alleen de angst voor een filmpje is al een effectief wapen. En als het verhaal van TS klopt, dan zullen er ook vast wel foto's of een filmpje gemaakt zijn.

Overigens heeft TS ook voordelen in zijn positie. Mocht dat filmpje naar buiten komen, dan is die ex-collega ook verdacht/negatief. Wie laat zijn schoenen nu kussen/likken voor geld of een iPhone? Geld krijgen om iets te doen waar een man opgewonden van wordt, dat wordt natuurlijk niet als positief gezien.

Daarnaast kan TS natuurlijk ook het verhaal de wereld in slingeren dat hij haar geneukt heeft. Zo'n filmpje past precies in die context, mensen denken toch 'waar rook is, is vuur'. Hoewel TS zijn relatie daarmee ondermijnt, is dat voor die ex-collega natuurlijk ook heel negatief. Geld/middelen krijgen voor seks, dan ben je dus letterlijk een hoer.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 20:29:55 #298
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_159131362
Net sinterklaas, op een gegeven moment geloof je het niet meer :)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:11:43 #299
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_159134963
Het werd een beetje ongeloofwaardig dat je opnieuw haar schoenen ging kussen in jouw huis, terwijl ja haar zo snel mogelijk weg wilde en moest hebben. Dan is je fetisj wel heel groot, maar dat lijkt mij surrealistisch.

Als t wel zo is (de gekken zijn de wereld niet uit) niet opbiechten bij je vriendin of politie. Je hebt haar adres ook, dus de aanval openen en jezelf zo verdedigen.

Wel leuk verhaal verder, bedankt dat je de moeite om updates te plaatsen.
pi_159139677
TS probeert door te breken als scenarioschrijver en kan dit topic mooi in zijn portfolio stoppen. Chapeau!
Edensnator over 'n out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')