abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2016 @ 21:57:07 #251
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_159083724
TS HELD!!

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_159083884
Jeetje, wat ben jij een watje zeg.
pi_159091117
Ts komt er ook een deel 2??
  donderdag 14 januari 2016 @ 08:37:13 #254
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_159091442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zonder een enkel bewijs is dat net zo onrealistisch als welk verhaal TS ook over haar ophangt. Die lunches en telefoon zijn de enige bewijzen, en dat spreekt niet bepaald niet haar voordeel.
Voor roddels en smaad hoeft er geen bewijs te zijn.
Als ik morgen bij jou op het werk ga vertellen dat jij ooit betrapt bent terwijl je je afrukte op foto's van mijn zusje van 6 dan zullen er altijd mensen zijn die dat klakkeloos geloven en is je reputatie binnen het bedrijf naar de klote.
pi_159093379
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 08:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Voor roddels en smaad hoeft er geen bewijs te zijn.
Als ik morgen bij jou op het werk ga vertellen dat jij ooit betrapt bent terwijl je je afrukte op foto's van mijn zusje van 6 dan zullen er altijd mensen zijn die dat klakkeloos geloven en is je reputatie binnen het bedrijf naar de klote.
Waar het om gaat is of je je erdoor laat chanteren. En in het je al dan niet laat chanteren spelen geloofwaardigheid en bewijs natuurlijk wel een belangrijke rol. Anders zou je altijd door iedereen gechanteerd kunnen worden. Maar als jij me nu via DM om een iPhone zou vragen omdat je je 'dreigement' anders in praktijk zal brengen, dan denk ik niet dat ik daar op in ga ;)
pi_159093592
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waar het om gaat is of je je erdoor laat chanteren. En in het je al dan niet laat chanteren spelen geloofwaardigheid en bewijs natuurlijk wel een belangrijke rol. Anders zou je altijd door iedereen gechanteerd kunnen worden. Maar als jij me nu via DM om een iPhone zou vragen omdat je je 'dreigement' anders in praktijk zal brengen, dan denk ik niet dat ik daar op in ga ;)
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat is volgens mij ook net waar het op neer komt. TS ging al veel met haar lunchen en ze zijn al vaak gezien met elkaar door de rest. Ik geloof namelijk niet dat TS echt dom is, hij heeft alles wel ingecalculeerd en daarnaast zal er natuurlijk ook ergens wel spanning zijn. Ofwel van de gevolgen, ofwel de gebeurtenis zelf.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:22:29 #257
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_159093646
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zo makkelijk kan het ook zijn ja. Vraag maar eens aan vaders die door exen beschuldigt worden van ontucht etc. Zodra die roddel rond gaat kom je daar bijna niet meer van af. Of er nu wel of geen bewijs voor was.

En zij hoeft in dit geval niet eens het verhaal te verzinnen.
pi_159101223
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:19 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat is volgens mij ook net waar het op neer komt. TS ging al veel met haar lunchen en ze zijn al vaak gezien met elkaar door de rest. Ik geloof namelijk niet dat TS echt dom is, hij heeft alles wel ingecalculeerd en daarnaast zal er natuurlijk ook ergens wel spanning zijn. Ofwel van de gevolgen, ofwel de gebeurtenis zelf.
Het is in deze situatie vrij onschuldig begonnen, maar er was al vanaf het begin sprake van een transactie; laarzen kussen voor lunch. TS schreef zelf dat de spanning (zoiets 'intiems' met een vreemde doen) de ervaring intenser maakte, bij zijn vriendin zou het immers niet werken. Als de secretaresse daar zelf ook een erotiserend gevoel bij zou hebben gehad, dan was het hun 'geheimpje' geweest en hadden ze dat met wederzijdse instemming kunnen blijven doen, zonder compensatie in goederen. Wat dat betreft had TS het kunnen zien aankomen, maar ik kan me ook voorstellen hoe dat in de praktijk gaat, zeker als er drank in het spel is. De secretaresse is opportuun en kijkt hoeveel ze eruit kan slepen. Ik hoop voor TS dat ze zelf inziet dat het wel klaar is als ze nu niks meer van hem hoort en het verder laat rusten. Hoe het ook gaat lopen, het doet niks af aan het feit dat dit wel is gebeurd en dat er dus altijd losse eindjes zullen blijven.
pi_159101322
Het is vandaag donderdag, de donderdag dat de dame eigenlijk haar tas verwacht op te halen in de winkel?
pi_159101643
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:51 schreef Basp1 het volgende:
Het is vandaag donderdag, de donderdag dat de dame eigenlijk haar tas verwacht op te halen in de winkel?
Ja ben benieuwd of TS hem wel betaald heeft...
pi_159101835
Ik ben ook benieuwd naar de rest. TS, houdt ons alsjeblieft op de hoogte.
pi_159104736
* ace_eleven Ontlurkt

En? Heeft ze een nieuwe tas??? :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_159106092
Zou me niet verbazen als ze er ook nog een nieuw paar uggs bij heeft gekregen
  Manager PR/Moderator donderdag 14 januari 2016 @ 22:31:58 #264
269689 crew  Viv
pi_159111191
Ben ook wel benieuwd of TS die tas heeft afgerekend en zo nee, of hij al van mevrouw de secretaresse gehoord heeft.
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:48:30 #265
53151 T42
Pinball Wizard
pi_159111889
die had der uggs in der reet gehad
pi_159114777
heb eigenlijk geen zin om te posten maar misschien ook wel goed om het toch van me af te schrijven:

ik heb gedaan wat ik al eerder had aangegeven te gaan doen, namelijk niks meer laten horen en wachten tot zij contact zou opnemen (omdat ik niet zou denken dat ze haar troef dan meteen zou spelen).

Maar goed, rond een uur of 7 ging hier dus de bel. Ik schrok me echt rot want zij stond dus voor de deur. Ze had de winkel na het werk gebeld of er iets voor haar klaar lag, maar nee dus, en ze was dus meteen richting mij gekomen...Ik had echtnog geluk dat mijn eigen vriendin dus ook met een vriendin naar de stad was gegaan na het eten (het is koopavond hier op donderdag) om wat te gaan shoppen en wellicht nog wat te drinken met die vriendin.

Maar goed, kreeg te horen dat ik me niet aan gemaakte afspraken hield die ik zelf had gemaakt en dat ik haar voor schut had gezet. Ik had dus ivm de buurt die kon meegenieten geen zin in een hele scene aan de deur (ze sprak best luid en maakte me verwijten) dus heb haar toen maar binnengelaten.
Ging ze op de bank zitten en dat ik het maar moest oplossen, anders zou ze gewoon blijven wachten tot mijn vriendin thuis kwam en haar het hele verhaal uit de doeken doen,

Ik was echt in paniek en had echt geen idee wat te doen, de politie bellen ging even door mijn hoofd maar ja, wat dan? Ik heb niet echt iets om tegen haar als bewijs te dienen en dan zou ze waarschijnlijk uit wraak een andere dag aanbellen of haar opwachten om het alsnog tegen mijn vriendin te zeggen. Dan zou ik beter geen heisa kunnen maken (politie aan de deur, hoop gedoe in de buurt) en het gewoon beter kunnen opbiechten aan mijn vriendin, dan komt het op hetzelfde neer en dan hoort ze het tenminste nog uit mijn mond in plaats van de hare,

Maar goed, op het moment toen ze daar zat was ik vooral in paniek en dacht dus weg weg weg.
had het echt warm van binnen en gewoon voelde de adrenaline en wilde er vanaf, want wie weet kwam mijn vriendin wel eerder thuis omdat ze niet had kunnen slagen in de stad.

dus toen gekozen om haar het geld te geven. Was geen goedkope tas maar niet zo duur als een paar van de duurste uggs dus was nog te redden (pinnen zou een hoop gedoe zijn geweest en meer tijd, en dat stelde ze eerst dus ook voor. dat ik het moest gaan pinnen terwijl zij hier zou wachten, of andersom...want met mij samen wilde ze niet. maar uiteindelijk had ik nog genoeg op zak).

Nu komt misschien een raar deel, en ik snap mezelf sowieso al niet helemaal maar nu dus helemaal niet meer :S Ik zei iets van: en nu weg want nu heb ik gedaan wat je wilde en ga je tas halen als je nog opschiet. wilde ze dus dat ik op mijn knieen ging zitten en haar laarzen ging kussen...je zou zeggen dat doe je niet want je wil dat ze weg gaat met de kans dat vriendin thuis kan komen maar ze zei 2 min maar en dan erewoord dat ik dat echt weg ben!

Pfffff maar nu ben ik alleen maar nog meer in paniek want tijdens dat kussen zei ze ik app alvast mijn eigen vriendin dat ik zo naar de stad ga want had eigenlijk met haar afgesproken. Dus zij stond daar wat met haar phone terwijl ik daar zat.Na 2 min zei ze dat het goed was en ze ging weg...

Mijn vriendin kwam pas echt 2 uur later thuis dus die weet van niks, en aangezien ik geen zin had om met haar in de woonkamer te zitten zo gespannen en geschrokken als ik nog was, ben ik maar boven wat werk af gaan maken zogenaamd op de laptop. Maar ipv werken heb ik alleen maar zitten piekeren en ben eigenlijk (misschien maakt ze me para) bang dat ze met die phone misschien fotos of filmpjes heeft gemaakt ofzo toen ze zei zogenaamd met die vriendin aan het appen te zijn, misschien slaat het wel nergens op maar gewoon ik haal me nu van alles in mijn hoofd.

Had dus eigenlijk totaal geen zin om te posten en heb dit nu ook maar haastig getikt dus sorry geen interpunctie en geen emoticons enz ik voel me gewoon hyper...

En nu denk ik eigenlijk dat de enige oplossing die ik heb is om het zelf maar aan mijn vriendin alsnog op te gaan biechten...want dit kan zo niet langer en kan ik altijd kijken hoe het loopt maar dat lijkt me de beste stap als eerste, want politie en dat zij dan uit wraak het gaat zeggen, dan lijkt het me beter dat ze het toch maar van mij hoort...

ik ben me echt rot geschrokken en had veel verwacht maar hier had ik dus geen rekening mee gehouden en niemand denk ik want in principe vonden ook de meesten hier nietsdoen de beste keuze..

alle adviezen en tips zijn welkom maar ik denk dat ik geen andere keuze heb dan toch open kaart te spelen...

lijkt wel een slechte soap waar ik in zit, maar uiteindelijk is er maar een de fout in gegaan en dat ben ik
pi_159115119
Dat heb je he-le-maal verkeerd gedaan. Of niet, want je deed het maar mooi.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 01:46:19 #268
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_159115731
Man man man....wat ben jij een slappe hap.

#1 Morgen met je vriendin praten en alles opbiechten voordat je wel serieus gezeik hebt straks. Als dat wijf weer aan je deur staat ben je die confrontatie alvast voor.
#2 Politie belen dat je wordt afgeperst/gestalkt. Ze is gewoon strafbaar bezig.

Kappen met achter de feiten aan lopen en zorgen dat jij de touwtje in handen krijgt in plaats van dat mokkel.
pi_159115855
Tja TS, dit verhaal begint steeds meer de vormen van een slechte thriller aan te nemen. Ik neem aan dat je in de consternatie het gesprek niet hebt kunnen opnemen? De vraag is eigenlijk wat je daar überhaupt aan zou hebben als zij bij je aan de deur komt met het bijkomende risico dat je vriendin thuis - en het spel uit - is. Ik vind dat opmerkelijk; die handeling wekt de indruk dat het haar toch meer om de macht en de vernedering te doen is dan alleen het materiële gewin. Ze lijkt in ieder geval niet te beseffen wat voor juridische gevolgen dit hele verhaal voor háár zou kunnen hebben, wellicht omdat ze inmiddels goed doorheeft dat jij uit schaamte heel ver zult gaan om het geheim te willen houden.
Ik vraag mezelf overigens oprecht af wat ze zou hebben gezegd als je vriendin wél thuis was geweest - zou het zo kunnen zijn dat zij wist dat je alleen thuis was?

quote:
kreeg te horen dat ik me niet aan gemaakte afspraken hield die ik zelf had gemaakt en dat ik haar voor schut had gezet.
Hieruit spreekt het idee dat zij zíchzelf als slachtoffer ziet. Het heeft ook de toon zoals je tegen een kind spreekt. Ze lijkt in ieder geval te genieten van de macht die ze over je heeft. Dat in ogenschouw nemende mag je er best van uitgaan dat ze je heeft gefilmd terwijl jij haar laarzen kuste, maar dan wellicht voor eigen gebruik en niet als chantage-materiaal. Dat heeft ze, zoals al meerdere malen is gebleken, ook helemaal niet nodig en zou zelfs tegen haar werken op het moment dat jij zou besluiten ermee naar buiten te treden. Maar goed, is allemaal speculatie en het maakt op dit moment ook helemaal niets uit.

Heb je zelf nog andere opties bedacht, anders dan het verhaal aan je vriendin op te biechten? Als je het aan je vriendin zou opbiechten zit je namelijk nog steeds met je werksituatie. Heb je geen vertrouwenspersoon op je werk of desnoods een meerdere waarmee je een goede band hebt? Nu het er alle schijn van heeft dat het hoe dan ook zal uitkomen kun je haar inderdaad maar beter een stap voor zijn en de touwtjes weer zelf in handen nemen. Hoe vernederend het misschien ook mag zijn om zo'n verhaal te moeten opbiechten - zeker in een werksituatie, sta er ook vooral bij stil dat de aanleiding, de fetisj an sich helemaal niet zo wereldschokkend is. Je hebt niks strafbaars gedaan. Vervang de woorden 'laarzen kussen' voor 'neuken' en de secretaresse zou zich opeens realiseren dat ze een ordinaire hoer is. En dan zou je er niks meer van horen. Succes.
pi_159116731
Dit begint op een aflevering te lijken van Beschuldigd en dergelijke :')

Politie gewoon naar toe. Nu begint het uit de hand te lopen
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 08:30:22 #271
441859 crew  Lenny77
pi_159117213
Ik vraag me af hoe ze het in haar hoofd haalt.. Stel, je vriendin was wel thuis. Wat had ze dan gezegd!? Je vriend heeft mijn laarzen gekust en nu moet ik nog een hoop geld van m hebben?? Ze weet toch ook dat je vriendin daar niet mee kan lachen en haar er gewoon uit zou gooien?
Wie weet heeft ze gewoon even op de uitkijk gestaan en wist ze dat je vriendin weg was.
Hoe dan ook, een eng mens..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 15 januari 2016 @ 08:39:40 #272
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159117290
Je bent ook gewoon een vent toch? Wat laat je je afpersen? Je had haar buiten de deur moeten zetten dan schopt ze maar een scene en meteen je vriendin moeten bellen.
Je snapt toch dat zolang je haar geld blijft geven, dat het nooit op houdt.

Wat ik dan wel weer grappig vind, is dat het begon met geld geven in ruil voor aan de schoenen ruiken, maar dat TS er nu helemaal niets meer voor terug krijgt :P het is gewoon afpersing geworden in plaats van verhoering :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_159117453
Oké, dit geloof ik niet meer :').

Zeer vermakelijke troll, complimenten daarvoor.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 09:01:11 #274
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159117515
En natuurlijk niets met de tip gedaan het gesprek op te nemen. Haar vervolgens ook nog eens bewijs geven dat je dr laarzen kust, want dat ze het gefilmd heeft durf ik wel geld op in te zetten.
En jij hebt een leidinggevende functie? Ik vraag me af hoe je daar aan gekomen bent, want aan je intelligentie zal het niet liggen. :N
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 09:24:53 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159117867
Ze heeft sowieso wel een foto en/of filmpje gemaakt _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')