abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159006629
Ik neem aan dat TS het nog steeds spannend en geil vindt om in contact te zijn met z'n voormalige collega, een andere verklaring kan ik simpelweg niet bedenken.

Het was zo ontzettend simpel geweest om de betreffende vrouw tijdens zo'n borrel te ontlopen, of in ieder geval niet weer over die fetish te beginnen. Desnoods had TS ook nog eerder weg kunnen gaan bij die borrel, niemand die daar erg in zou hebben.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 11 januari 2016 @ 10:28:49 #227
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_159006799
quote:
7s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik neem aan dat TS het nog steeds spannend en geil vindt om in contact te zijn met z'n voormalige collega, een andere verklaring kan ik simpelweg niet bedenken.

Het was zo ontzettend simpel geweest om de betreffende vrouw tijdens zo'n borrel te ontlopen, of in ieder geval niet weer over die fetish te beginnen. Desnoods had TS ook nog eerder weg kunnen gaan bij die borrel, niemand die daar erg in zou hebben.
Dit dus :) En eerlijk is eerlijk, het is ook best een spannend en geile toestand natuurlijk :P

Of TS is een grote verhalenschrijver en verzint dit verhaal ter plekke en neemt ons allen in het ootje. een andere verklaring kan ik eerlijk gezegd ook niet bedenken.

Als TS echt echt echt hiermee niets te maken wilde hebben was het ook zo simpel geweest om zich af te melden voor de borrel, maar nee, hij moest en zou in contact komen met de dame in kwestie. Tsja...... dan vraag je er ook om ~O>
pi_159009667
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:28 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dit dus :) En eerlijk is eerlijk, het is ook best een spannend en geile toestand natuurlijk :P

Dat is het ook. Ik kan me goed voorstellen dat de hele situatie TS behoorlijk "prikkelt".
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 12:33:02 #229
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_159010033
Ts, wat ben je toch een mongool :') jij WIL deze shit gewoon.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 11 januari 2016 @ 14:58:21 #230
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159014264
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef nikky het volgende:

[..]

@TS:

Op het moment dat jullie in gesprek waren had je der op een gegeven moment recht in der smoel hard moeten uitlachen en zeggen (uiteraard alles op een volume dat de collega's dichtbij het uitstekend kunnen verstaan):" nee ik wil je niet neuken" om vervolgens lachend en hoofdschuddend weg te lopen.

Denk je dan dat mensen haar verhaal nog geloven?
Zeker als mensen al is opgevallen dat jullie ineens meer tijd hadden doorgebracht (collega's zien veel) dan gelooft daarna niemand meer haar nee :P Zeker niet als ze met zo een vergezocht verhaal als afpersing en schoenen snuffelen aan komt.
Wel een goede!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_159017960
Wat laat jij je hard naaien zeg :D
pi_159021544
Eigenlijk een vrij normale fetish en een situatie waarin jij geloofwaardiger zult zijn dan zij.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_159031414
Nou Ts dan stuur je er toch wat mensen op af, kijken of ze je dan nog blijft dreigen?
Ik neem aan dat Ts alle bewijsmateriaal wel verwijderd heeft?
Gewoon ontkennen, het is jouw woord tegen het hare.
Wijf is toch al gestoord,...
en Ts is dom...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_159032777
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:46 schreef Soldier2000 het volgende:
De kans dat ze na het krijgen van deze tas jou nog een keer opzoekt, is redelijk significant, en was voor haar wellicht ook wel de hoofdreden om naar de borrel te komen.

Vanuit haar positie schiet ze er weinig mee om het kenbaar te maken in jouw omgeving. Ze zou het uit frustratie/wraak kunnen doen, maar ze komt zo te lezen beheerst over dus ik denk niet dat je hier bang voor hoeft te zijn.

Ik zou de tas niet kopen, de eerste stap voor haar is dan denk ik niet om het kenbaar te maken, maar om je een laatste kans te geven.
Bedankt voor je reactie en denk zeker dat ik vooral met het laatste wat kan.
Kans is inderdaad groot dat zij ook niet meteen haar troef uit handen zal gooien, en me wellicht zal benaderen voor een laatste kans of iets dergelijks.
In combinatie met een eerdere goede tip ( gesprek opnemen) kan ik het dan misschien vastleggen met de memorecorder van mijn phone en zal ze misschien schrikken als ik echt iets tegen haar heb qua bewijs, ook naar bv de politie toe (niet zozeer het daarheen gaan, maar het idee dat ik dat kan als ik bepaalde uitspraken van haar op tape heb waaruit strafbare feiten af te leiden zijn).

Thanks, zal er nog even over nadenken maar wellicht is niet gaan en dus afwachten de beste optie

[ Bericht 1% gewijzigd door Zerkalo op 12-01-2016 02:44:28 ]
pi_159032831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou Ts dan stuur je er toch wat mensen op af, kijken of ze je dan nog blijft dreigen?
Ik neem aan dat Ts alle bewijsmateriaal wel verwijderd heeft?
Gewoon ontkennen, het is jouw woord tegen het hare.
Wijf is toch al gestoord,...
en Ts is dom...
Wat voor bewijsmateriaal zou er moeten zijn dat te verwijderen is...sorry maar met deze posts kan ik niks, over dom gesproken.

Voor de rest even kort, op enkele reacties van anderen:

-zij ligt heel goed in de groep en is dus erg mooi en keurig, als ik zou roepen dat ik haar niet wil neuken, dan zou dat heel ongeloofwaardig over komen (niemand zou geloven dat zij dat me zou aanbieden, vanuit de concrete situatie kan ik dat wel beoordelen)

-om te gaan roepen dat ik sex met haar had voor bv die phone, afgezien van mijn vriendin, denk je niet dat op sex geregeld op het werk tegen betaling in natura met een (ondergeschikte) collega
haast grond zou zijn voor ontslag op staande voet? of zou jouw baas het normaal vinden dat je een collega op het werk betaalt voor sex?

Sorry dat ik niet op alle reacties in kan gaan maar waardeer alle bijdragen en meedenken, en zoals de vorige post aangeeft kan ik er wel wat mee...
pi_159033732
heb je na de betreffende borrel nog weer contact gehad? Het contact via whatsapp was toch gestopt?

Het verhaal wordt er zo niet echt geloofwaardiger op.

-edit: ok ze wil de tas donderdag ophalen, moest ff teruglezen.
٩๏̯͡๏)۶
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2016 @ 09:27:49 #237
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_159034607
Je (ex)collega is trouwens gewoon een prostituee, iets dat zonder eigen bedrijf, vergunning en jaarlijkse belastingaangifte over haar inkomsten verboden is. Ik zou gewoon even flink bedreigen (mondeling), kijken hoe ze daarop reageert.

En ik ben trouwens niet van het bedreigen, maar wanneer ik gechanteerd zou worden zou ik me wel even van een erg slechte kant laten zien.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 12 januari 2016 @ 09:31:43 #238
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159034671
Je kan ook zeggen dat ie klaarligt en je dan kapotlachen terwijl ze iets komt ophalen waar de winkel niets vanaf weet :P

Maar dan krijg je waarschijnlijk wraak.... Gewoon geen contact meer.

[ Bericht 15% gewijzigd door Frag_adder op 12-01-2016 10:08:44 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 12 januari 2016 @ 10:03:43 #239
449373 Biotrese
Skeet skeet
pi_159035211
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:34 schreef bombmannl het volgende:
...

Gewoon vanaf nu GEEN contact meer.
Dit dus.
Wil wel eens weten wat er gebeurt als niet jij maar zij als eerste over de brug wil/moet gaan komen.
I see the Renegade Master's back once again with the ill behaviour...
pi_159037813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:43 schreef Zerkalo het volgende:

[..]

Wat voor bewijsmateriaal zou er moeten zijn dat te verwijderen is...sorry maar met deze posts kan ik niks, over dom gesproken.

-zij ligt heel goed in de groep en is dus erg mooi en keurig, als ik zou roepen dat ik haar niet wil neuken, dan zou dat heel ongeloofwaardig over komen (niemand zou geloven dat zij dat me zou aanbieden, vanuit de concrete situatie kan ik dat wel beoordelen)

-om te gaan roepen dat ik sex met haar had voor bv die phone, afgezien van mijn vriendin, denk je niet dat op sex geregeld op het werk tegen betaling in natura met een (ondergeschikte) collega
haast grond zou zijn voor ontslag op staande voet? of zou jouw baas het normaal vinden dat je een collega op het werk betaalt voor sex?

Sorry dat ik niet op alle reacties in kan gaan maar waardeer alle bijdragen en meedenken, en zoals de vorige post aangeeft kan ik er wel wat mee...
Hier kan ik wel inkomen. Het is inderdaad vooral een kwestie van wie er het meest te vertrouwen/geloven is en jij hebt behoorlijk wat te verliezen. Maar besef je wel dat als je door gaat, er geen einde aan komt.

Jij bent en blijft de lul en zij zit op het droge. Ik zou de tas ook niet kopen want ze gaat toch eerst jou dan contacten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_159038410
Nog steeds snap ik niet waarom de dominatrix van TS iedereen verhalen zou vertellen over zichzelf als chanterende prostituee, maar goed.

Tenzij er foto's zijn van TS die schoenen kust, likt en besnuffelt, want dat ziet er ook zonder context enigszins gênant uit.
pi_159038997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog steeds snap ik niet waarom de dominatrix van TS iedereen verhalen zou vertellen over zichzelf als chanterende prostituee, maar goed.

Tenzij er foto's zijn van TS die schoenen kust, likt en besnuffelt, want dat ziet er ook zonder context enigszins gênant uit.
En als ze zichzelf als chanterende prostituee weglaat? Dus het verhaal van haar kant volledig mooi maakt zoals; ik kwam binnen en daar zat hij. Hij chanteerde mij dat ik dat moest toelaten. etc etc. Verhalen hoeven niet op waarheid te berusten he. Zolang zij TS maar kan krenken..
pi_159040267
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:20 schreef Tamashii het volgende:

[..]

En als ze zichzelf als chanterende prostituee weglaat? Dus het verhaal van haar kant volledig mooi maakt zoals; ik kwam binnen en daar zat hij. Hij chanteerde mij dat ik dat moest toelaten. etc etc. Verhalen hoeven niet op waarheid te berusten he. Zolang zij TS maar kan krenken..
Zonder een enkel bewijs is dat net zo onrealistisch als welk verhaal TS ook over haar ophangt. Die lunches en telefoon zijn de enige bewijzen, en dat spreekt niet bepaald niet haar voordeel.
pi_159040332
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zonder een enkel bewijs is dat net zo onrealistisch als welk verhaal TS ook over haar ophangt. Die lunches en telefoon zijn de enige bewijzen, en dat spreekt niet bepaald niet haar voordeel.
Eens maar dat maakt imho niet uit. Die vrouw is weg bij dat werk en heeft dus niks te verliezen. En ook al is het onrealistisch, veel mensen geloven het nou eenmaal meteen en gaan ermee aan de haal. In dat opzicht begrijp ik ts dus volledig.
pi_159040449
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:17 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Eens maar dat maakt imho niet uit. Die vrouw is weg bij dat werk en heeft dus niks te verliezen. En ook al is het onrealistisch, veel mensen geloven het nou eenmaal meteen en gaan ermee aan de haal. In dat opzicht begrijp ik ts dus volledig.
Dus jouw kennissen kunnen jou chanteren met een zeer onrealistisch verhaal?
pi_159040547
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dus jouw kennissen kunnen jou chanteren met een zeer onrealistisch verhaal?
Heb jij een beetje inlevingsvermogen of niet?

TS heeft iets gedaan. Mevrouw chanteert hem. Beide werkte ze ergens waarbij zij goed en netjes in de groep ligt en ook nog eens onder TS staat. Roddels gaan snel en hard en of het nou geloofd wordt of niet maakt niet uit. Het is iets wat blijft hangen en waar mensen over oordelen. Want immers is het ook zo dat; waar rook is is vuur.
pi_159042531
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:28 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Heb jij een beetje inlevingsvermogen of niet?

TS heeft iets gedaan. Mevrouw chanteert hem. Beide werkte ze ergens waarbij zij goed en netjes in de groep ligt en ook nog eens onder TS staat. Roddels gaan snel en hard en of het nou geloofd wordt of niet maakt niet uit. Het is iets wat blijft hangen en waar mensen over oordelen. Want immers is het ook zo dat; waar rook is is vuur.
Nogmaals, volgens die redenatie kan je altijd en overal door iedereen gechanteerd worden. Of er waarheid in het verhaal zit maakt niet uit, het blijft toch wel hangen dus de gevolgen zijn hetzelfde.

Ik probeer TS te overtuigen dat het erg onrealistisch is dat zij haar dreigement in praktijk brengt. Mijn inlevingsvermogen zegt mij juist dat hij niet rationeel genoeg nadenkt om dat in te zien.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:37:49 #248
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_159045513
quote:

[..]

Ze werkt er toch niet meer? :')
pi_159060121
quote:

[..]

Precies...geldopnames bv...bij de bank?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 13 januari 2016 @ 03:33:01 #250
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159060947
Ik heb bijgelezen tot hier en blijf erbij. In dit geval is de aanval de beste, ja, de enige verdediging.
En naar de politie gaan lijkt mij de beste aanval. Dek je nou in en vertel je verhaal bij de politie! Jij hebt niks fouts gedaan, zij wel, ze chanteert! Je hebt dan zowel de wet als de sympathie aan jouw kant.

Verder jammer dat je je vriendin / je relatie zo weinig vertrouwt dat je niet open tegen je vriendin durft te zijn. Wil je daar nou echt je hele leven verder mee delen.Bah!
Mijn vriendin zou mij vervloeken, dagenlang. Maar dat madammeke zou ze met de haren door het bedrijf waar ze nu werkt slepen en haar dwingen die uggs op te vreten.
Die liet niet toe dat die hoer haar "man" koejeneert, hoe dom ie ook geweest mag zijn, door zo een stuk hoeretig vreten. Die zou niet over schoenen praten, die zou zeggen, jij blijft van mijn man af en anders krijg je volgende keer een bak zuur in je snuit!

Amen

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 13-01-2016 03:36:40 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')