Dit dusquote:Op maandag 11 januari 2016 10:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik neem aan dat TS het nog steeds spannend en geil vindt om in contact te zijn met z'n voormalige collega, een andere verklaring kan ik simpelweg niet bedenken.
Het was zo ontzettend simpel geweest om de betreffende vrouw tijdens zo'n borrel te ontlopen, of in ieder geval niet weer over die fetish te beginnen. Desnoods had TS ook nog eerder weg kunnen gaan bij die borrel, niemand die daar erg in zou hebben.
Dat is het ook. Ik kan me goed voorstellen dat de hele situatie TS behoorlijk "prikkelt".quote:Op maandag 11 januari 2016 10:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit dusEn eerlijk is eerlijk, het is ook best een spannend en geile toestand natuurlijk
![]()
Zeker als mensen al is opgevallen dat jullie ineens meer tijd hadden doorgebracht (collega's zien veel) dan gelooft daarna niemand meer haar neequote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
@TS:
Op het moment dat jullie in gesprek waren had je der op een gegeven moment recht in der smoel hard moeten uitlachen en zeggen (uiteraard alles op een volume dat de collega's dichtbij het uitstekend kunnen verstaan):" nee ik wil je niet neuken" om vervolgens lachend en hoofdschuddend weg te lopen.
Denk je dan dat mensen haar verhaal nog geloven?
Bedankt voor je reactie en denk zeker dat ik vooral met het laatste wat kan.quote:Op maandag 11 januari 2016 07:46 schreef Soldier2000 het volgende:
De kans dat ze na het krijgen van deze tas jou nog een keer opzoekt, is redelijk significant, en was voor haar wellicht ook wel de hoofdreden om naar de borrel te komen.
Vanuit haar positie schiet ze er weinig mee om het kenbaar te maken in jouw omgeving. Ze zou het uit frustratie/wraak kunnen doen, maar ze komt zo te lezen beheerst over dus ik denk niet dat je hier bang voor hoeft te zijn.
Ik zou de tas niet kopen, de eerste stap voor haar is dan denk ik niet om het kenbaar te maken, maar om je een laatste kans te geven.
Wat voor bewijsmateriaal zou er moeten zijn dat te verwijderen is...sorry maar met deze posts kan ik niks, over dom gesproken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou Ts dan stuur je er toch wat mensen op af, kijken of ze je dan nog blijft dreigen?
Ik neem aan dat Ts alle bewijsmateriaal wel verwijderd heeft?
Gewoon ontkennen, het is jouw woord tegen het hare.
Wijf is toch al gestoord,...
en Ts is dom...
Dit dus.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:34 schreef bombmannl het volgende:
...
Gewoon vanaf nu GEEN contact meer.
Hier kan ik wel inkomen. Het is inderdaad vooral een kwestie van wie er het meest te vertrouwen/geloven is en jij hebt behoorlijk wat te verliezen. Maar besef je wel dat als je door gaat, er geen einde aan komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:43 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Wat voor bewijsmateriaal zou er moeten zijn dat te verwijderen is...sorry maar met deze posts kan ik niks, over dom gesproken.
Voor de rest even kort, op enkele reacties van anderen:
-zij ligt heel goed in de groep en is dus erg mooi en keurig, als ik zou roepen dat ik haar niet wil neuken, dan zou dat heel ongeloofwaardig over komen (niemand zou geloven dat zij dat me zou aanbieden, vanuit de concrete situatie kan ik dat wel beoordelen)
-om te gaan roepen dat ik sex met haar had voor bv die phone, afgezien van mijn vriendin, denk je niet dat op sex geregeld op het werk tegen betaling in natura met een (ondergeschikte) collega
haast grond zou zijn voor ontslag op staande voet? of zou jouw baas het normaal vinden dat je een collega op het werk betaalt voor sex?
Sorry dat ik niet op alle reacties in kan gaan maar waardeer alle bijdragen en meedenken, en zoals de vorige post aangeeft kan ik er wel wat mee...
En als ze zichzelf als chanterende prostituee weglaat? Dus het verhaal van haar kant volledig mooi maakt zoals; ik kwam binnen en daar zat hij. Hij chanteerde mij dat ik dat moest toelaten. etc etc. Verhalen hoeven niet op waarheid te berusten he. Zolang zij TS maar kan krenken..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog steeds snap ik niet waarom de dominatrix van TS iedereen verhalen zou vertellen over zichzelf als chanterende prostituee, maar goed.
Tenzij er foto's zijn van TS die schoenen kust, likt en besnuffelt, want dat ziet er ook zonder context enigszins gênant uit.
Zonder een enkel bewijs is dat net zo onrealistisch als welk verhaal TS ook over haar ophangt. Die lunches en telefoon zijn de enige bewijzen, en dat spreekt niet bepaald niet haar voordeel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En als ze zichzelf als chanterende prostituee weglaat? Dus het verhaal van haar kant volledig mooi maakt zoals; ik kwam binnen en daar zat hij. Hij chanteerde mij dat ik dat moest toelaten. etc etc. Verhalen hoeven niet op waarheid te berusten he. Zolang zij TS maar kan krenken..
Eens maar dat maakt imho niet uit. Die vrouw is weg bij dat werk en heeft dus niks te verliezen. En ook al is het onrealistisch, veel mensen geloven het nou eenmaal meteen en gaan ermee aan de haal. In dat opzicht begrijp ik ts dus volledig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zonder een enkel bewijs is dat net zo onrealistisch als welk verhaal TS ook over haar ophangt. Die lunches en telefoon zijn de enige bewijzen, en dat spreekt niet bepaald niet haar voordeel.
Dus jouw kennissen kunnen jou chanteren met een zeer onrealistisch verhaal?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eens maar dat maakt imho niet uit. Die vrouw is weg bij dat werk en heeft dus niks te verliezen. En ook al is het onrealistisch, veel mensen geloven het nou eenmaal meteen en gaan ermee aan de haal. In dat opzicht begrijp ik ts dus volledig.
Heb jij een beetje inlevingsvermogen of niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dus jouw kennissen kunnen jou chanteren met een zeer onrealistisch verhaal?
Nogmaals, volgens die redenatie kan je altijd en overal door iedereen gechanteerd worden. Of er waarheid in het verhaal zit maakt niet uit, het blijft toch wel hangen dus de gevolgen zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb jij een beetje inlevingsvermogen of niet?
TS heeft iets gedaan. Mevrouw chanteert hem. Beide werkte ze ergens waarbij zij goed en netjes in de groep ligt en ook nog eens onder TS staat. Roddels gaan snel en hard en of het nou geloofd wordt of niet maakt niet uit. Het is iets wat blijft hangen en waar mensen over oordelen. Want immers is het ook zo dat; waar rook is is vuur.
Ze werkt er toch niet meer?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:43 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
Wat voor bewijsmateriaal zou er moeten zijn dat te verwijderen is...sorry maar met deze posts kan ik niks, over dom gesproken.
-zij ligt heel goed in de groep en is dus erg mooi en keurig, als ik zou roepen dat ik haar niet wil neuken, dan zou dat heel ongeloofwaardig over komen (niemand zou geloven dat zij dat me zou aanbieden, vanuit de concrete situatie kan ik dat wel beoordelen)
-om te gaan roepen dat ik sex met haar had voor bv die phone, afgezien van mijn vriendin, denk je niet dat op sex geregeld op het werk tegen betaling in natura met een (ondergeschikte) collega
haast grond zou zijn voor ontslag op staande voet? of zou jouw baas het normaal vinden dat je een collega op het werk betaalt voor sex?
Sorry dat ik niet op alle reacties in kan gaan maar waardeer alle bijdragen en meedenken, en zoals de vorige post aangeeft kan ik er wel wat mee...
Precies...geldopnames bv...bij de bank?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:43 schreef Zerkalo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |