abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158828069
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

TS lijkt me vrijgezel?
nee
pi_158834538
Hint er subtiel op dat je het gerucht in de wereld kan brengen dat je haar in ruil voor die iphone mocht neuken. Eens zien wie er dan een sociaal stigma heeft.
pi_158834875
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef CafeRoker het volgende:
Hint er subtiel op dat je het gerucht in de wereld kan brengen dat je haar in ruil voor die iphone mocht neuken. Eens zien wie er dan een sociaal stigma heeft.
En eens kijken wie er een gigantisch probleem heeft op z'n werk nadat bekend is dat hij seks heeft gehad met een secretaresse in ruil voor geld :')
  maandag 4 januari 2016 @ 23:30:46 #104
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_158835024
@TS..

Je leeft maar een keer, onthoud dat!

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_158835271
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

En eens kijken wie er een gigantisch probleem heeft op z'n werk nadat bekend is dat hij seks heeft gehad met een secretaresse in ruil voor geld :')
Ik heb buiten een suggestie van iemand nergens duidelijk zien staan dat er sprake is van een duidelijke machtsverhouding. Het is een secretaresse. Niet zijn secretaresse. Ik moet toegeven niet elke post gespeld te hebben maar ik zie geen duidelijke aanwijzing hiervoor. Er zijn genoeg functies binnen een bedrijf te bedenken die misschien wel hoger in aanzien staan maar hiėrarchisch niets over een random secretaresse te zeggen hebben.
pi_158835354
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:38 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Ik heb buiten een suggestie van iemand nergens duidelijk zien staan dat er sprake is van een duidelijke machtsverhouding. Het is een secretaresse. Niet zijn secretaresse. Ik moet toegeven niet elke post gespeld te hebben maar ik zie geen duidelijke aanwijzing hiervoor. Er zijn genoeg functies binnen een bedrijf te bedenken die misschien wel hoger in aanzien staan maar hiėrarchisch niets over een random secretaresse te zeggen hebben.
Het zal dat je reputatie binnen het bedrijf geen goed doen. Verder heeft TS gezegd dat hij een relatie heeft, dus denk dat je suggestie buiten het bedrijfsgedoe alsnog geen goed idee is :P
pi_158838268
Allemaal tot op heden bedankt voor het meedenken en de suggesties :)

Denk dat het toch wel duidelijk is dat de situatie vervelend is en er meer haken en ogen aanzitten dan eerdere simpele maar goed bedoelde oplossingen weergaven. Maar goed, ik denk dat ik zelf "van de zijlijn" er wellicht ook nuchterder tegenaan zou kijken dan hoe ik er nu inzit.

Tja hierarchie, ze neemt de phone op, ze tikt mijn brieven uit/verzorgt de opmaak uitgaande post, kopieert stukken als ik hierom verzoek, maar was inderdaad geen direct leidinggevende van haar, puur formeel.

Maar goed, beste is nu inderdaad om niks te doen, contact zoeken zou nu wel het allerdomste zijn...en misschien was het voor haar een leuke kick voor de tijd dat ze bij me werkte...zie het wel, maar voel me in ieder geval een stuk beter dan pakweg 3 weken geleden...

dank en reacties zijn nog steeds zeer welkom, zowel de positieve als de kritische :)
pi_158838347
Beste collega, ik heb je herkend in dit verhaal. })

Ik wil morgen graag een enveloppe met 1000 euro, zo niet, dan vertel ik iedereen dat jij dit op fok heb gepost.

Kusje erop?

:P
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158838924
De OP was echt hilarisch _O-

Aannemende dat dit verhaal waar is: TS is gewoon een heel onderdanige persoonlijkheid die erop kickt om te worden gedomineerd door die vrouw.

Ieder normaal persoon had het afgekapt zodra dat wijf om die iPhone vroeg. Kijk dat je haar lunch betaalt is prima, dat zijn relatief kleine bedragen (en je verdient volgens je OP ook niet slecht), maar een iPhone is natuurlijk absurd.

Maar jij bent geen normaal persoon, maar een onderdanig persoon dat erop kickt om te worden gedomineerd door een sloerie :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158838931
Je had haar makkelijk kunnen wegzetten als een borderline/pathologische leugenaar trut. Zij is in een lagere sociale positie dan jij (jij hebt een vast contract zij had dat toen niet), en bovendien is het nog altijd zo dat 'vrouw is sloerie' gemakkelijker geloofd wordt dan 'man is sloerie' , hoe seksistisch dat ook mag zijn. Zélf tegenover je vriendin.

Maar nu is het dus te laat :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158838957
Je kan serieus aangifte doen van afpersing indien je bewijs hebt. Verder wel een parel van een verhaal.

Wel respect voor mensen die hun droom najagen, zadelruikers ook bijvoorbeeld, ik heb helaas grenzen en beperk mijn leven daarmee. :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:08:36 #112
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158843430
Als vrijgezel had ik er nog een beetje begrip voor TS, maar waarom zou je als man in een relatie uberhaupt met deze collega mee naar huis gegaan zijn...

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Beste collega, ik heb je herkend in dit verhaal. })

Ik wil morgen graag een enveloppe met 1000 euro, zo niet, dan vertel ik iedereen dat jij dit op fok heb gepost.

Kusje erop?

:P
_O_
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_158844069
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Zerkalo het volgende:

Maar goed, beste is nu inderdaad om niks te doen, contact zoeken zou nu wel het allerdomste zijn...en misschien was het voor haar een leuke kick voor de tijd dat ze bij me werkte...zie het wel, maar voel me in ieder geval een stuk beter dan pakweg 3 weken geleden...

Ik denk dat de kick voor jou minstens zo groot was of misschien nog wel groter. Je ging je zelfs aftrekken op een berichtje van haar.

Dat is niet erg verder, maar je maakt me niet wijs dat er nou echt een groot probleem was. Het probleem heeft zich bovendien vrijwel vanzelf opgelost toen ze weg ging bij je werk. Dat je vervolgens zelf contact houdt is grotendeels je eigen schuld. Maar dit wilde je ook stieken zelf, want je raakt opgewonen van haar berichtjes :)

En denk je echt dat zo'n oud collega overal verhalen gaat rondbazuinen over jouw fetish? Als ze dat al doet, is dat zeker ook slecht voor haar reputatie.

Ik vind het trouwens vooral wel sneu voor je vriendin, kom je bij haar niet aan je trekken? Tuurlijk kun je wel opgewonden raken van iemand anders, maar je zou toch je grenzen moeten kennen.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:42:55 #114
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_158844143
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:38 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]
Ik vind het trouwens vooral wel sneu voor je vriendin, kom je bij haar niet aan je trekken? Tuurlijk kun je wel opgewonden raken van iemand anders, maar je zou toch je grenzen moeten kennen.
TS raakt niet zozeer opgewonden van zijn collega maar raakt opgewonden van de Uggs die ze draagt. Als vriendin van TS ook Uggs zou dragen en een fetish hiervoor ahd, dan zou TS wellicht helemaal niet met collega in contact gekomen zijn.

Fetish is een vreemd maar ook mooi iets ~O>
pi_158845836
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

TS raakt niet zozeer opgewonden van zijn collega maar raakt opgewonden van de Uggs die ze draagt. Als vriendin van TS ook Uggs zou dragen en een fetish hiervoor ahd, dan zou TS wellicht helemaal niet met collega in contact gekomen zijn.

Mja, daar wringt de schoen ( :') ) natuurlijk; TS heeft z'n fetisj ontdekt, de verkeerde persoon in vertrouwen genomen en probeert nu de schade te beperken. En dat terwijl er an sich niks mis is om zo'n fetisj te hebben. Je moet alleen de juiste mensen in vertrouwen nemen, vandoor ook mijn eerdere opmerking om dit aan zijn vriendin of een andere dierbare op te biechten. De redenen daarvoor lijken me voor de hand liggend.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:58:58 #116
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158846072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Vraag is wel of TS opgewonden raakt van de Uggs of zoals het meer lijkt van het onderdanig zijn en afgeperst worden. In dat geval heb je er geen zak aan als je vriendin Uggs draagt, dat hoeft niet hetzelfde effect te hebben.

Een fetisj is inderdaad zeer vreemd :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_158851446
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:07 schreef SeLang het volgende:
Zij staat er slechter op dan jij, imo. Ze is kennelijk gewoon een soort hoer.
Precies, dat.
Zolang er was is, is er leven.
pi_158853310
Ik weet niet waarom maar vind de op wel een geil verhaal.
pi_158854804
Wat de neuk heb ik gelezen :') :D _O- _O- _O-
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:49:34 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158855416
Ts doet me denken aan die user met een platteschoenfetish die er geil van werd financieel uitgemolken te worden door een "prinsesje".
Gefeliciteerd TS. Je hebt haar dus gevonden!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Manager PR/Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 20:29:04 #121
269689 crew  Viv
pi_158856667
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 02:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Dit topic doet me denken aan zo'n money-slave-fetish waar hier ooit een topic van was, van iemand...
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ts doet me denken aan die user met een platteschoenfetish die er geil van werd financieel uitgemolken te worden door een "prinsesje".
Gefeliciteerd TS. Je hebt haar dus gevonden!
Ja, dat zei ik dus al: :Y)
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
Volgens mij heb je er een nieuwe fetish bij, zoals deze TS ook: SEX / Fetish: Geld afstaan aan leuke /shopperige meiden en dames
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Zerkalo het volgende:
Maar goed, beste is nu inderdaad om niks te doen, contact zoeken zou nu wel het allerdomste zijn...en misschien was het voor haar een leuke kick voor de tijd dat ze bij me werkte...
Misschien zoekt ze daar wel een nieuw slachtoffer voor gratis lunch. :+ Ik hoop het voor je! Kun je met je fetish niet bij je vriendin terecht trouwens? Of is het stiekeme onderdeel van de kick?
  Redactie Frontpage dinsdag 5 januari 2016 @ 21:45:19 #122
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_158859171
Wat is deze?

Verder wel herkenbaar. Ben ook gek op vrouwen met mooie laarzen. Gelukkig ben ik getrouwd en krijgt mijn vrouw geregeld een nieuw paar laarzen. Maar als vrijgezel zoal TS lijkt het me een stuk lastiger
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Manager PR/Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 21:51:06 #123
269689 crew  Viv
pi_158859314
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:45 schreef Djeez het volgende:
Maar als vrijgezel zoal TS lijkt het me een stuk lastiger
Beter lezen, hij ķs geen vrijgezel.
pi_158871808
quote:
Misschien zoekt ze daar wel een nieuw slachtoffer voor gratis lunch. :+ Ik hoop het voor je! Kun je met je fetish niet bij je vriendin terecht trouwens? Of is het stiekeme onderdeel van de kick?
Even kleine update, heb niks meer gehoord tot nu toe, 0 appjes...dus wie weet blijft het erbij, ik hoop het ook na wat er allemaal gebeurd is en ik me besef wat er allemaal kan gebeuren.

Maar dat andere: mijn vriendin heeft ook wel genoeg schoenen en laarzen, maar is inderdaad anders. Om daar aan te ruiken ofzo is niet spannend want dan hoef ik maar naar boven te gaan en een paar te pakken, dus denk inderdaad dat de kick dan weg is. Heb in ieder geval nog nooit aan die van mijn vriendin geroken en of ze gekust of iets dergelijks.
pi_158877420
Tip voor volgende keer: zoek je Dominatrix buiten je eigen werkomgeving
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')