En eens kijken wie er een gigantisch probleem heeft op z'n werk nadat bekend is dat hij seks heeft gehad met een secretaresse in ruil voor geldquote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef CafeRoker het volgende:
Hint er subtiel op dat je het gerucht in de wereld kan brengen dat je haar in ruil voor die iphone mocht neuken. Eens zien wie er dan een sociaal stigma heeft.
Ik heb buiten een suggestie van iemand nergens duidelijk zien staan dat er sprake is van een duidelijke machtsverhouding. Het is een secretaresse. Niet zijn secretaresse. Ik moet toegeven niet elke post gespeld te hebben maar ik zie geen duidelijke aanwijzing hiervoor. Er zijn genoeg functies binnen een bedrijf te bedenken die misschien wel hoger in aanzien staan maar hiėrarchisch niets over een random secretaresse te zeggen hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En eens kijken wie er een gigantisch probleem heeft op z'n werk nadat bekend is dat hij seks heeft gehad met een secretaresse in ruil voor geld
Het zal dat je reputatie binnen het bedrijf geen goed doen. Verder heeft TS gezegd dat hij een relatie heeft, dus denk dat je suggestie buiten het bedrijfsgedoe alsnog geen goed idee isquote:Op maandag 4 januari 2016 23:38 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik heb buiten een suggestie van iemand nergens duidelijk zien staan dat er sprake is van een duidelijke machtsverhouding. Het is een secretaresse. Niet zijn secretaresse. Ik moet toegeven niet elke post gespeld te hebben maar ik zie geen duidelijke aanwijzing hiervoor. Er zijn genoeg functies binnen een bedrijf te bedenken die misschien wel hoger in aanzien staan maar hiėrarchisch niets over een random secretaresse te zeggen hebben.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Beste collega, ik heb je herkend in dit verhaal.![]()
Ik wil morgen graag een enveloppe met 1000 euro, zo niet, dan vertel ik iedereen dat jij dit op fok heb gepost.
Kusje erop?
Ik denk dat de kick voor jou minstens zo groot was of misschien nog wel groter. Je ging je zelfs aftrekken op een berichtje van haar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Zerkalo het volgende:
Maar goed, beste is nu inderdaad om niks te doen, contact zoeken zou nu wel het allerdomste zijn...en misschien was het voor haar een leuke kick voor de tijd dat ze bij me werkte...zie het wel, maar voel me in ieder geval een stuk beter dan pakweg 3 weken geleden...
TS raakt niet zozeer opgewonden van zijn collega maar raakt opgewonden van de Uggs die ze draagt. Als vriendin van TS ook Uggs zou dragen en een fetish hiervoor ahd, dan zou TS wellicht helemaal niet met collega in contact gekomen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens vooral wel sneu voor je vriendin, kom je bij haar niet aan je trekken? Tuurlijk kun je wel opgewonden raken van iemand anders, maar je zou toch je grenzen moeten kennen.
Mja, daar wringt de schoen (quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
TS raakt niet zozeer opgewonden van zijn collega maar raakt opgewonden van de Uggs die ze draagt. Als vriendin van TS ook Uggs zou dragen en een fetish hiervoor ahd, dan zou TS wellicht helemaal niet met collega in contact gekomen zijn.
Fetish is een vreemd maar ook mooi iets
Vraag is wel of TS opgewonden raakt van de Uggs of zoals het meer lijkt van het onderdanig zijn en afgeperst worden. In dat geval heb je er geen zak aan als je vriendin Uggs draagt, dat hoeft niet hetzelfde effect te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
TS raakt niet zozeer opgewonden van zijn collega maar raakt opgewonden van de Uggs die ze draagt. Als vriendin van TS ook Uggs zou dragen en een fetish hiervoor ahd, dan zou TS wellicht helemaal niet met collega in contact gekomen zijn.
Fetish is een vreemd maar ook mooi iets
Precies, dat.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:07 schreef SeLang het volgende:
Zij staat er slechter op dan jij, imo. Ze is kennelijk gewoon een soort hoer.
quote:Op maandag 4 januari 2016 02:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Dit topic doet me denken aan zo'n money-slave-fetish waar hier ooit een topic van was, van iemand...
Ja, dat zei ik dus al:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ts doet me denken aan die user met een platteschoenfetish die er geil van werd financieel uitgemolken te worden door een "prinsesje".
Gefeliciteerd TS. Je hebt haar dus gevonden!
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
Volgens mij heb je er een nieuwe fetish bij, zoals deze TS ook: SEX / Fetish: Geld afstaan aan leuke /shopperige meiden en dames
Misschien zoekt ze daar wel een nieuw slachtoffer voor gratis lunch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Zerkalo het volgende:
Maar goed, beste is nu inderdaad om niks te doen, contact zoeken zou nu wel het allerdomste zijn...en misschien was het voor haar een leuke kick voor de tijd dat ze bij me werkte...
Beter lezen, hij ķs geen vrijgezel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:45 schreef Djeez het volgende:
Maar als vrijgezel zoal TS lijkt het me een stuk lastiger
Even kleine update, heb niks meer gehoord tot nu toe, 0 appjes...dus wie weet blijft het erbij, ik hoop het ook na wat er allemaal gebeurd is en ik me besef wat er allemaal kan gebeuren.quote:Misschien zoekt ze daar wel een nieuw slachtoffer voor gratis lunch.Ik hoop het voor je! Kun je met je fetish niet bij je vriendin terecht trouwens? Of is het stiekeme onderdeel van de kick?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |