Dat is niet noodzakelijk, maar het is wel eens gebeurd dat een dame daarna dus foto's appte van wat ze gekocht had (in geval van cash overdracht) of dat ik op haar FB daarvan foto's zag.quote:
Nou dank je, heb mijn best gedaan om het verhaal niet te lang te maken maar gewoon een redelijke indruk van het gevoel en idee erachter te geven.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:47 schreef Postbus100 het volgende:
Ook nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel leuk en duidelijk uitgelegd
Begrijp dat je er toen van hebt afgezien, mede ook om de reden dat het toch misschien voelde van "wat wil ie van mij?"quote:Op maandag 13 juli 2015 00:55 schreef Linda94 het volgende:
Ik herken wel wat ts zegt. Een jongeman heeft mij hiervoor ook eens benaderd.
Aan een tientje heb ik al genoeg, want dan kan je morgen geen frisdrank en tussendoortjes kopen, hihi. En ik wel een nieuw mobiel hoesje. ❤️
Ik kick er nu ook wel op, maar was toen nogal jonger. Ik zou als ik geld krijg nieuwe kleren kopen en een heerlijke parfum.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:08 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Begrijp dat je er toen van hebt afgezien, mede ook om de reden dat het toch misschien voelde van "wat wil ie van mij?"
En vraag ook aan anderen: zou dat geld in trein idee je ongemakkelijk doen voelen, of zou je er wel om kunnen lachen? Sprak een keer een meid die dat ook had meegemaakt, en zij vond het wel "magisch" voelen, maar zoals gezegd, de een ervaart het anders dan de ander.
Nog wat anders, hoop dat ik dat een beetje duidelijk heb uitgelegd, maar ik zoek, zo leert mijn ervaring niet iemand die alleen het "o lekker makkelijk even shoppen"idee heeft.
Natuurlijk mag dat wel een grote rol spelen maar ook de andere facetten die ik noemde heb ik nodig om er een bevredigend gevoel bij te krijgen.
Was het maar zo simpel. anders zou ik op een willekeurige dating site een ad zetten wie wil mijn geld opshoppen en heb ik meteen 100 reacties vrees ik, alleen dan dus veel wat ik juist niet echt zoek...
Heb dat allemaal wel eens geprobeerd maar heb meegemaakt dat veel meisjes toch erg lief waren (misschien van de ene kant ook wel goed) en dan zich teveel gingen afvragen of ik het wel kon missen of teveel het initiatief aan mij lieten, kortom misschien toch meer met hun geweten speelden dan ze vooraf dachten. Maar goed, dan dacht ik: jammer maar das beter dan een actrice en anderzijds zoals gezegd goed dat er veel lieve en bezorgde meisjes rondlopen (niet dat ik de meisjes die mij "kaalplukken" niet lief vind, ik vind het lastig uit te leggen maar die hebben dan toch een ook beetje een bitchy kant. of ze denken, hij vraagt er zelf om, dan kijk ik ook hoe ver ik kan gaan ook (ook prima)...
Dank voor je reactie, zoals je hopelijk begreep wil ik juist ook kritisch zijn op mezelf maar van de andere kant ook spanning opzoeken. Maar snap je visie. Ik heb er dan wel over nagedacht in die zin dat ik het noooit zou doen bv bij iemand terwijl ik daarna nog in dezelfde trein zat, en geprobeerd de beste mogelijkheid te vinden, maar uiteraard ben ik benieuwd hoe mensen dit ervaren, vandaar dat ik ook oprecht interesse hierin heb en dan wellicht besluit om dat soort dingen niet meer te doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:07 schreef Zolderkamer het volgende:
Je fetish is helemaal prima hoor..
Maar in het OV vind ik het echt niet kunnen.. het laat namelijk zien dat je er een hoop mafkezen hebt en het gevoel van onveiligheid van mensen vergroot..
Dat soort dingen ongevraagd doen vind ik niet zo gepast..![]()
Zoals de post hierboven, benader gewoon mensen.. er zullen weinig een probleem van maken..
Dank voor je reactie, ik snap het.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:12 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik kick er nu ook wel op, maar was toen nogal jonger. Ik zou als ik geld krijg nieuwe kleren kopen en een heerlijke parfum.
Als iemand mij geld of een drankje geeft, geef ik een lekkere dikke knipoog. 😗
Ik vind dat jij best wel van minder geld kan leven en vind het dus goed dat je dit doet. 👍
Tja het is gewoon dat je in het OV niet zomaar je ding kan doen in mijn ogen..quote:Op maandag 13 juli 2015 01:15 schreef Shoesss het volgende:
[..]
Dank voor je reactie, zoals je hopelijk begreep wil ik juist ook kritisch zijn op mezelf maar van de andere kant ook spanning opzoeken. Maar snap je visie. Ik heb er dan wel over nagedacht in die zin dat ik het noooit zou doen bv bij iemand terwijl ik daarna nog in dezelfde trein zat, en geprobeerd de beste mogelijkheid te vinden, maar uiteraard ben ik benieuwd hoe mensen dit ervaren, vandaar dat ik ook oprecht interesse hierin heb en dan wellicht besluit om dat soort dingen niet meer te doen.
PS wat ik wel gemerkt heb: ik kom zelf uit Brabant. In de Randstad zijn er in mijn ervaring vaak veel makkelijker meiden te vinden die hiervoor in zijn (misschien is men in Brabant toch voorzichtiger en schuchterder en wellicht niet altijd onterecht). En zijn ze in de randstad wat meer gewend.
Hetzelfde merk je als je bv naar een mooi meisje kijkt, in Brabant is men toch wat schuchterder en in centrum Amsterdam gebeurt kijkt niemand echt ergens snel van op, om maar een uiterste te nemen.
Maar bedankt voor je bijdrage!
Nou het verschil tussen geld en zoutzuur is dat je iemand in het laatste geval zwaar lichamelijk letsel toebrengt, wat strafbaar is. Die vergelijking vind ik mank gaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tja het is gewoon dat je in het OV niet zomaar je ding kan doen in mijn ogen..
Iets in iemands schoot werpen.. waarom zou geld wel kunnen en zoutzuur niet bijvoorbeeld.. ik kan me voorstellen dat er mensen doodsbang van worden..
Je kan je niet zomaar opdringen in het OV.. Je kan wel een gesprekje aangaan bijv..
En natuurlijk zijn er ook mensen die het prima vinden, maar je laat ze geen keus...
Oke...quote:Op maandag 13 juli 2015 01:27 schreef Shoesss het volgende:
Nou het verschil tussen geld en zoutzuur is dat je iemand in het laatste geval zwaar lichamelijk letsel toebrengt, wat strafbaar is. Die vergelijking vind ik mank gaan.
Dat klopt...quote:Op maandag 13 juli 2015 01:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oke...
Maar de gedachte dat je net bijv iemand hebt overvallen (insert random idee in iemands hoofd) oid kan best angstaanjagend zijn.. dat bedoelde ik ermee te zeggen..![]()
Iemand gewoon de keus laten is veel netter en kweekt nooit onbegrip..
En juist 1 van de anderen denkt: wat is dat voor creep?quote:Op maandag 13 juli 2015 01:51 schreef Shoesss het volgende:
er zit een groepje van 4 meiden in de trein en bij de leukste gooi ik 50 op schoot en stap uit.
De gedachte "wat is dat voor een creep? "is al heel wat minder ernstig dan de vreselijk geschrokken doodsbange dame, dus ook jij ziet de nuance van de verschillende situaties wel in.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En juist 1 van de anderen denkt: wat is dat voor creep?
Maar het is wel helder nu
Het is natuurlijk vreemd om geld in je schoot geworpen te krijgen. Aan welke vrouwen die je niet kent geef je in het openbaar geld? Zwervers en hoeren. Da's geen compliment.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:56 schreef Shoesss het volgende:
[..]
De gedachte "wat is dat voor een creep? "is al heel wat minder ernstig dan de vreselijk geschrokken dame, dus ook jij ziet de nuance van de verschillende situaties wel in.
En hoewel ik dus nog steeds van oordeel ben dat het inderdaad beter is iemand niet ongevraagd te benaderen, wijs ik er nog eens op dat er een vriendin bij was en ik meteen uit de trein stapte. Anders zou ik dat nooit hebben gedaan (en nu wellicht ook niet meer, puur op basis van het idee dat je zoiets niet ongevraagd moet doen)
Of ze denkt: hij vindt mijn vriendin aantrekkelijker, wat is er mis met mij (grapje).
Al heb ik dat dus wel ook meegemaakt, meiden die gingen shoppen en de vriendin die het haar dan afraadde want wie weet wat erachter zat..om mij vervolgens een maand later achter haar vriendins rug te appen dat zij ook wel interesse had
Dat het vreemd is, is evident en hierboven reeds uitvoerig uiteengezet.quote:Op maandag 13 juli 2015 02:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vreemd om geld in je schoot geworpen te krijgen. Aan welke mensen die je niet kent geef je in het openbaar geld? Zwervers of hoeren. Da's geen compliment.
haha stel je niet zo aan zeg. Wat een vergelijking. doodsbang en zoutzuurquote:Op maandag 13 juli 2015 01:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tja het is gewoon dat je in het OV niet zomaar je ding kan doen in mijn ogen..
Iets in iemands schoot werpen.. waarom zou geld wel kunnen en zoutzuur niet bijvoorbeeld.. ik kan me voorstellen dat er mensen doodsbang van worden..
Je kan je niet zomaar opdringen in het OV.. Je kan wel een gesprekje aangaan bijv..
En natuurlijk zijn er ook mensen die het prima vinden, maar je laat ze geen keus...
Verder alles goed..?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha stel je niet zo aan zeg. Wat een vergelijking. doodsbang en zoutzuur
Ps Geef even aan hem door in welke trein ik zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |