abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154284666
Hoi allemaal,

Heb hier een tijd meegelezen en nu toch maar een account geopend, mede omdat ik vind dat er hier heel vrij over sex en sex gerelateerde zaken wordt gesproken.

Ben een man van inmiddels 30 en heb toch een (voor de meesten denk ik) aparte fetish, waar ik inmiddels al een jaar of 10-15 mee rondloop en vele verschillende ervaringen mee heb.

Ik zal proberen het relatief kort samen te vatten:
Ik kick er namelijk op als ik door een dame (meisje of vrouw) financieel wordt gebruikt (en dit buiten een relatie om, want in een relatie is gelijkwaardigheid wel belangrijk voor mij).
Het gaat er in de meeste gevallen om dat ik het opwindend vind als zij mijn geld opshopt en daar hartelijk om kan lachen en ik dus zelf krap moet leven ten gunste van haar. Verder zoek ik niks bij haar, sterker ik vind het juist extra opwindend dat ze me alleen daarvoor nodig heeft (en bij wijze van spreken andere jongens/mannen voor haar op andere manieren te bevredigen).

Soms zijn deze contacten in zekere zin duurzaam (bv samen met een meisje winkelen, of gewoon geld afgeven op een plek waar zij het wil, om een indicatie te geven kan het gaan om bedragen die varieerden tussen de 100 en 300 euro per keer ) Uiteraard is het vaak lastig deze contacten te vinden: veel dames hebben toch het idee (logisch) van: wie doet er nu zoiets zomaar?
Daarnaast op dating sites vind je ook vaak dames in geldnood en als iemand het dan weer puur uit geldnood doet vind ik het niet leuk, kan natuurlijk een onderdeel zijn maar gewoon houd ervan dat de dame in kwestie het ook leuk vind dat ik krap leef voor haar en bv probeert hoe ver ze kan gaan ("ik heb een paar leuke shoes gezien dus je kan toch wel even een paar weken niet uit eten of op stap?").

Soms zijn deze contacten ook incidentieel maar dit komt weinig voor, hoewel ik nergens naar op zoek ben behalve wat ik noem, wil ik natuurlijk geen mensen lastig vallen met deze fetish en snap dat het op anderen vreemd kan overkomen.
Voorbeeld van een incidenteel contact: ik zag laatst een leuke meid/dame, samen met een vreindin in de trein in een vrij lege coupe. Op een gegeven moment moest ik uit de trein en zij niet, en bij het passeren gooide ik het geld dat ik toevallig op zak had (was 70 euro) bij haar op schoot en verliet de trein.
Dit doe ik dan wel, terwijl ik nooit bv iemand zo op straat zou benaderen of in een winkel want dan lijkt dat me ongemakkelijk voor die persoon, en heeft ze zoiets van wat moet hij van me.
Terwijl als ik dus uit de trein stap en zij me ook op het perron ziet weglopen, weet dat ik verder niks wil en zoek, plus er was een vriendin bij dus geen 1 op 1. Hoop dat ze er samen flink om gelachen hebben. ze zei niks en kwam me niet achterna maar ze was wellicht ook verrast.
Dat laatste heb ik nu pas een keer gedaan maar vond ik ontzettend spannend, juist ook omdat het niet gepland is.
Nu vraag ik me af, vooral met mbt de dames, wat ze hiervan, met name van dat trein geld afgeef idee. Ik heb erover nagedacht en ik hoop een manier gevonden te hebben die voor haar en voor mij ok is... (andere optie zou zijn om mijn portemonee zogenaamd te verliezen als ze bv achter me loopt maar ben bang dat er iets mis gaat en een jongen hem dan opraapt...

Maar goed, het windt mij dus op dat zij mijn geld heeft en ik zuinig aan moet doen, heb verschillende ervaringen en heb enkele hele leuke gehad (die bv een vriendin meenamen naar een plek waar ik moest komen bij een station, en dan hun beide schoenen moest kussen terwijl zij lachend het geld uit mijn portemonnee haalden, en dat had ze zelf bedacht)

ik deel dit met jullie omdat ik toch benieuwd ben hoe men hier tegenaan kijkt.
in bv de USA vindt men veel sites over "money slavery" en in Duitsland ook wel, maar in NL lijkt het nog een relatief onbekend fenomeen.

Als iemand serieuze reacties of vragen heeft dan ben ik die natuurlijk bereid te beantwoorden,

groetjes,

Rob
pi_154285466
Wil je ze daarna ook in zien rondlopen?
ADHD-C
pi_154285691
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:37 schreef LazyDave het volgende:
Wil je ze daarna ook in zien rondlopen?
Dat is niet noodzakelijk, maar het is wel eens gebeurd dat een dame daarna dus foto's appte van wat ze gekocht had (in geval van cash overdracht) of dat ik op haar FB daarvan foto's zag.
Maar dan is het niet de kick om haar in die kleding te zien, maar meer dat ik dan dan de bevestiging heb waar het geld is gebleven en een extra gevoel dat ik krap moet leven zodat zij het wat luxer heeft.

Maar ja, de ene keer woont iemand op 10 km en de andere keer op 100 en eigenlijk hoef ik haar ook niet te zien los van die "geld-contacten", en dat is denk ik ook wederzijds :)
pi_154285788
Ook nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel leuk en duidelijk uitgelegd ^O^
Somebody that I used to know
pi_154285818
wel van gehoord, maar ik vond het zo bizar dat ik er vanuit ging dat het niet gebeurde. dan kan ik me nog eerder een extreme vorm van cuckolding voorstellen dan dit.
  zondag 12 juli 2015 @ 23:49:31 #6
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_154285871
Suske en Wiske en de gulle geilaard? :D

Sorry, nog nooit van gehoord. De kick ligt hem voor jou dus echt bij het krap leven? En dat iemand anders van jou geld geniet.
pi_154286183
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:47 schreef Postbus100 het volgende:
Ook nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel leuk en duidelijk uitgelegd ^O^
Nou dank je, heb mijn best gedaan om het verhaal niet te lang te maken maar gewoon een redelijke indruk van het gevoel en idee erachter te geven.

Qua "bekendheid":
Als je googlet vind je wel iets soortgelijks (bv op moneyslaves, "financial domination" of geldslaven) ofzo
maar dat is juist weer niet helemaal wat ik zoek.
Ik zoek eigenlijk niks in die sm wereld, geen meesteres of zoiets of iemand die dat voor haar beroep met mannen doet, maar gewoon leuke shopperige dames/meiden die wellicht wat ruimdenkend zijn (onder het motto hij blij, ik blij, who cares) en die wellicht ook wel een beetje er van genieten (dat iemand krap leeft voor haar en bv de macht dat ze uitprobeert hoe ver ik ga voor haar en erom kan giechelen met vriendinnen etc). Maar goed iedereen is anders en voorop staat dat iemand gewoon zichzelf is en doet zoals zij het wil. Want als iemand expres gemeen gaat doen of mij haar schoenen laat kussen, puur omdat ze denkt dat ik erop kick, terwijl dat helemaal niet in haar aard ligt maar denkt van als ik dat doe dan kan ik meer shoppen, dan werkt het geheel totaal niet heb ik gemerkt.
Een actrice zoek ik dus niet maar dan nog liever iemand die niet helemaal precies is wat ik zoek maar wel haarzelf is
pi_154287757
Ik herken wel wat ts zegt. Een jongeman heeft mij hiervoor ook eens benaderd.

Aan een tientje heb ik al genoeg, want dan kan je morgen geen frisdrank en tussendoortjes kopen, hihi. En ik wel een nieuw mobiel hoesje. ❤️
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
  maandag 13 juli 2015 @ 01:07:55 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154288054
Je fetish is helemaal prima hoor..
Maar in het OV vind ik het echt niet kunnen.. het laat namelijk zien dat je er een hoop mafkezen hebt en het gevoel van onveiligheid van mensen vergroot..

Dat soort dingen ongevraagd doen vind ik niet zo gepast.. :N
Zoals de post hierboven, benader gewoon mensen.. er zullen weinig een probleem van maken..
pi_154288082
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 00:55 schreef Linda94 het volgende:
Ik herken wel wat ts zegt. Een jongeman heeft mij hiervoor ook eens benaderd.

Aan een tientje heb ik al genoeg, want dan kan je morgen geen frisdrank en tussendoortjes kopen, hihi. En ik wel een nieuw mobiel hoesje. ❤️
Begrijp dat je er toen van hebt afgezien, mede ook om de reden dat het toch misschien voelde van "wat wil ie van mij?"
En vraag ook aan anderen: zou dat geld in trein idee je ongemakkelijk doen voelen, of zou je er wel om kunnen lachen? Sprak een keer een meid die dat ook had meegemaakt, en zij vond het wel "magisch" voelen, maar zoals gezegd, de een ervaart het anders dan de ander.

Nog wat anders, hoop dat ik dat een beetje duidelijk heb uitgelegd, maar ik zoek, zo leert mijn ervaring niet iemand die alleen het "o lekker makkelijk even shoppen"idee heeft.
Natuurlijk mag dat wel een grote rol spelen maar ook de andere facetten die ik noemde heb ik nodig om er een bevredigend gevoel bij te krijgen.

Was het maar zo simpel. anders zou ik op een willekeurige dating site een ad zetten wie wil mijn geld opshoppen en heb ik meteen 100 reacties vrees ik, alleen dan dus veel wat ik juist niet echt zoek...

Heb dat allemaal wel eens geprobeerd maar heb meegemaakt dat veel meisjes toch erg lief waren (misschien van de ene kant ook wel goed) en dan zich teveel gingen afvragen of ik het wel kon missen of teveel het initiatief aan mij lieten, kortom misschien toch meer met hun geweten speelden dan ze vooraf dachten. Maar goed, dan dacht ik: jammer maar das beter dan een actrice en anderzijds zoals gezegd goed dat er veel lieve en bezorgde meisjes rondlopen (niet dat ik de meisjes die mij "kaalplukken" niet lief vind, ik vind het lastig uit te leggen maar die hebben dan toch een ook beetje een bitchy kant. of ze denken, hij vraagt er zelf om, dan kijk ik ook hoe ver ik kan gaan ook (ook prima)...
pi_154288154
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:08 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Begrijp dat je er toen van hebt afgezien, mede ook om de reden dat het toch misschien voelde van "wat wil ie van mij?"
En vraag ook aan anderen: zou dat geld in trein idee je ongemakkelijk doen voelen, of zou je er wel om kunnen lachen? Sprak een keer een meid die dat ook had meegemaakt, en zij vond het wel "magisch" voelen, maar zoals gezegd, de een ervaart het anders dan de ander.

Nog wat anders, hoop dat ik dat een beetje duidelijk heb uitgelegd, maar ik zoek, zo leert mijn ervaring niet iemand die alleen het "o lekker makkelijk even shoppen"idee heeft.
Natuurlijk mag dat wel een grote rol spelen maar ook de andere facetten die ik noemde heb ik nodig om er een bevredigend gevoel bij te krijgen.

Was het maar zo simpel. anders zou ik op een willekeurige dating site een ad zetten wie wil mijn geld opshoppen en heb ik meteen 100 reacties vrees ik, alleen dan dus veel wat ik juist niet echt zoek...

Heb dat allemaal wel eens geprobeerd maar heb meegemaakt dat veel meisjes toch erg lief waren (misschien van de ene kant ook wel goed) en dan zich teveel gingen afvragen of ik het wel kon missen of teveel het initiatief aan mij lieten, kortom misschien toch meer met hun geweten speelden dan ze vooraf dachten. Maar goed, dan dacht ik: jammer maar das beter dan een actrice en anderzijds zoals gezegd goed dat er veel lieve en bezorgde meisjes rondlopen (niet dat ik de meisjes die mij "kaalplukken" niet lief vind, ik vind het lastig uit te leggen maar die hebben dan toch een ook beetje een bitchy kant. of ze denken, hij vraagt er zelf om, dan kijk ik ook hoe ver ik kan gaan ook (ook prima)...
Ik kick er nu ook wel op, maar was toen nogal jonger. Ik zou als ik geld krijg nieuwe kleren kopen en een heerlijke parfum.

Als iemand mij geld of een drankje geeft, geef ik een lekkere dikke knipoog. 😗

Ik vind dat jij best wel van minder geld kan leven en vind het dus goed dat je dit doet. 👍
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
pi_154288219
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:07 schreef Zolderkamer het volgende:
Je fetish is helemaal prima hoor..
Maar in het OV vind ik het echt niet kunnen.. het laat namelijk zien dat je er een hoop mafkezen hebt en het gevoel van onveiligheid van mensen vergroot..

Dat soort dingen ongevraagd doen vind ik niet zo gepast.. :N
Zoals de post hierboven, benader gewoon mensen.. er zullen weinig een probleem van maken..
Dank voor je reactie, zoals je hopelijk begreep wil ik juist ook kritisch zijn op mezelf maar van de andere kant ook spanning opzoeken. Maar snap je visie. Ik heb er dan wel over nagedacht in die zin dat ik het noooit zou doen bv bij iemand terwijl ik daarna nog in dezelfde trein zat, en geprobeerd de beste mogelijkheid te vinden, maar uiteraard ben ik benieuwd hoe mensen dit ervaren, vandaar dat ik ook oprecht interesse hierin heb en dan wellicht besluit om dat soort dingen niet meer te doen.

PS wat ik wel gemerkt heb: ik kom zelf uit Brabant. In de Randstad zijn er in mijn ervaring vaak veel makkelijker meiden te vinden die hiervoor in zijn (misschien is men in Brabant toch voorzichtiger en schuchterder en wellicht niet altijd onterecht). En zijn ze in de randstad wat meer gewend.
Hetzelfde merk je als je bv naar een mooi meisje kijkt, in Brabant is men toch wat schuchterder en in centrum Amsterdam gebeurt kijkt niemand echt ergens snel van op, om maar een uiterste te nemen.

Maar bedankt voor je bijdrage!
pi_154288354
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:12 schreef Linda94 het volgende:

[..]

Ik kick er nu ook wel op, maar was toen nogal jonger. Ik zou als ik geld krijg nieuwe kleren kopen en een heerlijke parfum.

Als iemand mij geld of een drankje geeft, geef ik een lekkere dikke knipoog. 😗

Ik vind dat jij best wel van minder geld kan leven en vind het dus goed dat je dit doet. 👍
Dank voor je reactie, ik snap het.
Maar hoe zou je je voelen in het trein voorbeeld? Toch wel ongemakkelijk ook?

O ja nog een algemene toevoeging: met uitgaan zou ik wellicht ook kunnen kijken of iemand het zou aannemen en dat is minder ongemakkelijker dan de trein. Maar toch: als je dames een drankje geeft, zullen ze denken: "hij betaalt, hij doet het zelf en ik vind het prima". Hoor vaak van dames dat ze er een sport van maken. Maar stel dat de persoon in kwestie dan ineens 100 uit zijn zak trekt, en zegt: en ga morgen maar lekker nieuwe laarsjes kopen, zouden ze het dan ook aannemen?
Of denken WTF: en haar vriendinnen roepen en wellicht in het slechtste geval een klap op je neus krijgen van iemand?
Dus van die optie heb ik altijd afgezien.
  maandag 13 juli 2015 @ 01:21:12 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154288361
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:15 schreef Shoesss het volgende:

[..]

Dank voor je reactie, zoals je hopelijk begreep wil ik juist ook kritisch zijn op mezelf maar van de andere kant ook spanning opzoeken. Maar snap je visie. Ik heb er dan wel over nagedacht in die zin dat ik het noooit zou doen bv bij iemand terwijl ik daarna nog in dezelfde trein zat, en geprobeerd de beste mogelijkheid te vinden, maar uiteraard ben ik benieuwd hoe mensen dit ervaren, vandaar dat ik ook oprecht interesse hierin heb en dan wellicht besluit om dat soort dingen niet meer te doen.

PS wat ik wel gemerkt heb: ik kom zelf uit Brabant. In de Randstad zijn er in mijn ervaring vaak veel makkelijker meiden te vinden die hiervoor in zijn (misschien is men in Brabant toch voorzichtiger en schuchterder en wellicht niet altijd onterecht). En zijn ze in de randstad wat meer gewend.
Hetzelfde merk je als je bv naar een mooi meisje kijkt, in Brabant is men toch wat schuchterder en in centrum Amsterdam gebeurt kijkt niemand echt ergens snel van op, om maar een uiterste te nemen.

Maar bedankt voor je bijdrage!
Tja het is gewoon dat je in het OV niet zomaar je ding kan doen in mijn ogen..
Iets in iemands schoot werpen.. waarom zou geld wel kunnen en zoutzuur niet bijvoorbeeld.. ik kan me voorstellen dat er mensen doodsbang van worden..

Je kan je niet zomaar opdringen in het OV.. Je kan wel een gesprekje aangaan bijv..

En natuurlijk zijn er ook mensen die het prima vinden, maar je laat ze geen keus...
pi_154288484
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Iets in iemands schoot werpen.. waarom zou geld wel kunnen en zoutzuur niet bijvoorbeeld.. ik kan me voorstellen dat er mensen doodsbang van worden..

Je kan je niet zomaar opdringen in het OV.. Je kan wel een gesprekje aangaan bijv..

En natuurlijk zijn er ook mensen die het prima vinden, maar je laat ze geen keus...
Nou het verschil tussen geld en zoutzuur is dat je iemand in het laatste geval zwaar lichamelijk letsel toebrengt, wat strafbaar is. Die vergelijking vind ik mank gaan.
Maar met dat opdringen ben ik het eens, vandaar dus dat ik het 1 maal heb gedaan en nu overdenk en meningen vraag, waarvoor dank.

Wellicht heb je een punt dat het beter gaat als er een gesprekje aan vooraf zou gaan, heb ik ook over nagedacht.
Heel stom voorbeeld: maar als je iemand de weg vraagt, en je zegt dank je voor je hulp en je geeft 50 euro dan is dat wellicht ook raar maar denkt ze wellicht wat een raar figuur die even groot wil doen, maar als je iemand ongevraagd 50 in haar handen zou drukken zonder wat te zeggen, dan denkt ze inderdaad van wtf moet die gek van me en is het nogal eng.

Vandaar dat ik dat nooit zo heb gedaan op straat of in een winkel, en zo goed mogelijk heb nagedacht om dat op een zo goed mogelijke manier te doen, maar ben het ermee eens dat het uiteindelijk toch opdringerig blijft, zoals hierboven weergegeven
  maandag 13 juli 2015 @ 01:37:18 #16
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154288700
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:27 schreef Shoesss het volgende:
Nou het verschil tussen geld en zoutzuur is dat je iemand in het laatste geval zwaar lichamelijk letsel toebrengt, wat strafbaar is. Die vergelijking vind ik mank gaan.
Oke...
Maar de gedachte dat je net bijv iemand hebt overvallen (insert random idee in iemands hoofd) oid kan best angstaanjagend zijn.. dat bedoelde ik ermee te zeggen.. ;)

Iemand gewoon de keus laten is veel netter en kweekt nooit onbegrip.. ^O^
pi_154288930
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oke...
Maar de gedachte dat je net bijv iemand hebt overvallen (insert random idee in iemands hoofd) oid kan best angstaanjagend zijn.. dat bedoelde ik ermee te zeggen.. ;)

Iemand gewoon de keus laten is veel netter en kweekt nooit onbegrip.. ^O^
Dat klopt...

Was alleen wel benieuwd of er best wel wat dames zijn, onder de door mij geschetste omstandigheden, die dan het idee zouden hebben van ok prima...
En ik snap dat dat los staat van het feit dat ik niet aan haar voorhoofd kan zien of ik zo'n dame tref, vandaar dat ik het wel met je eens ben.

Maar je moet het toch iets genuanceerder zien dan het zoutzuur: maak het nog iets "makkelijker":
er zit een groepje van 4 meiden in de trein en bij de leukste gooi ik 50 op schoot en stap uit.
Hetzelfde bij 6 dames die in de stad hangen.
Ik bedoel te zeggen dat de factor van "vreemdheid" vrij variabel is, en als een dame alleen is en ik zou in de coupe blijven zitten en in haar buurt ben, dat zou ik dus nooit doen, dat lijkt me echt supereng voor haar dus totaal not done.
Maar zoals ik aangeef wordt die engheid minder als er bv vriendinnen bij zijn en ik10 seconde later uit de trein ben die dan weer rijdt....

kortom: ik ben het met je eens dat je beter niks kunt doen als iemand er niet om vraagt, maar er zit een stuk meer nuance in dan in het zoutzuur scenario, en dat heb ik proberen aan te geven.
Daar staat los van dat ik het op dit moment niet voor herhaling vatbaar acht om de gegeven redenen...
  maandag 13 juli 2015 @ 01:52:53 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154288956
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:51 schreef Shoesss het volgende:
er zit een groepje van 4 meiden in de trein en bij de leukste gooi ik 50 op schoot en stap uit.
En juist 1 van de anderen denkt: wat is dat voor creep?
Maar het is wel helder nu
pi_154289013
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:52 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En juist 1 van de anderen denkt: wat is dat voor creep?
Maar het is wel helder nu
De gedachte "wat is dat voor een creep? "is al heel wat minder ernstig dan de vreselijk geschrokken doodsbange dame, dus ook jij ziet de nuance van de verschillende situaties wel in.
En hoewel ik dus nog steeds van oordeel ben dat het inderdaad beter is iemand niet ongevraagd te benaderen, wijs ik er nog eens op dat er een vriendin bij was en ik meteen uit de trein stapte. Anders zou ik dat helemaal nooit hebben gedaan zoals aangegeven (en nu wellicht ook niet meer, puur alleen al op basis van het idee dat je zoiets niet ongevraagd moet doen en je nooit weet hoe de ander het ervaart)

hmmmm ....Of ze denkt: hij vindt mijn vriendin aantrekkelijker, wat is er mis met mij? (grapje).

Al heb ik dat dus wel ook meegemaakt, meiden die gingen shoppen en de vriendin die het haar dan afraadde want wie weet wat erachter zat..om mij vervolgens een maand later achter haar vriendins rug te appen dat zij ook wel interesse had :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 02:04:02 ]
pi_154289131
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:56 schreef Shoesss het volgende:

[..]

De gedachte "wat is dat voor een creep? "is al heel wat minder ernstig dan de vreselijk geschrokken dame, dus ook jij ziet de nuance van de verschillende situaties wel in.
En hoewel ik dus nog steeds van oordeel ben dat het inderdaad beter is iemand niet ongevraagd te benaderen, wijs ik er nog eens op dat er een vriendin bij was en ik meteen uit de trein stapte. Anders zou ik dat nooit hebben gedaan (en nu wellicht ook niet meer, puur op basis van het idee dat je zoiets niet ongevraagd moet doen)

Of ze denkt: hij vindt mijn vriendin aantrekkelijker, wat is er mis met mij (grapje).

Al heb ik dat dus wel ook meegemaakt, meiden die gingen shoppen en de vriendin die het haar dan afraadde want wie weet wat erachter zat..om mij vervolgens een maand later achter haar vriendins rug te appen dat zij ook wel interesse had :)
Het is natuurlijk vreemd om geld in je schoot geworpen te krijgen. Aan welke vrouwen die je niet kent geef je in het openbaar geld? Zwervers en hoeren. Da's geen compliment.
pi_154289261
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 02:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is natuurlijk vreemd om geld in je schoot geworpen te krijgen. Aan welke mensen die je niet kent geef je in het openbaar geld? Zwervers of hoeren. Da's geen compliment.
Dat het vreemd is, is evident en hierboven reeds uitvoerig uiteengezet.
Verder gaat je vergelijking trouwens mank. Zwervers geef je geld om andere argumenten (medelijden of maatschappelijk sociale zorgzaamheid of empathie bv) en dat is anders dan iemand geld geven die het niet nodig heeft om een dak boven het hoofd te hebben maar juist om luxer te kunnen leven of omdat haar looks of kledingstijl je aanspreken etc, qua ervaring .
Anders zou het namelijk ook een belediging zijn om met een dame die je niet kent te gaan shoppen en die dames ervaren dat niet zo is mijn ervaring.

En hoeren geeft men in de regel geld in ruil voor een tegenprestatie in natura, en niet om niet.
En zoals gezegd is het laatste wat ik zoek enige tegenprestatie.

Dus dat het vreemd is, akkoord, ben het qua conclusie met Zolderkamer eens maar enige serieuze overdenking alvorens tot een onderbouwing te komen zou in casu geen kwaad kunnen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Shoesss op 13-07-2015 02:19:44 ]
pi_154291024
Reageer gewoon normaal en ontopic of niet.
pi_154292642
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 01:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

haha stel je niet zo aan zeg. Wat een vergelijking. doodsbang en zoutzuur :')

Ps Geef even aan hem door in welke trein ik zit _O-
  maandag 13 juli 2015 @ 10:15:43 #24
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154292712
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:11 schreef madeliefff het volgende:

[..]

haha stel je niet zo aan zeg. Wat een vergelijking. doodsbang en zoutzuur :')

Ps Geef even aan hem door in welke trein ik zit _O-
Verder alles goed..?
Jij kan de gedachte van ieder persoon in het OV lezen?
Je zit in een trein op wielen en rails?

Hoe de fuck moet ik weten in welke trein jij zit?
pi_154292746
TS lijkt me een beter plan om therapie voor je fetisj te volgen. Niet echt een handige fetisj dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')