De Jantraquote:Op zondag 3 januari 2016 12:14 schreef Dven het volgende:
IJs- en ijskoud hier. Momenteel -9.2 met een gevoelstemperatuur van -14. Het sneeuw al sinds gisteravond maar het zijn zeer kleine korrels. Meeste wordt door de wind ook nog eens weggeblazen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De yantra post-apocalypsquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:14 schreef Dven het volgende:
IJs- en ijskoud hier. Momenteel -9.2 met een gevoelstemperatuur van -14. Het sneeuw al sinds gisteravond maar het zijn zeer kleine korrels. Meeste wordt door de wind ook nog eens weggeblazen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je een kamer vrij?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:14 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
serieus joh?? tja dat was het dus net...stond in de keuken en dacht: dit is maf, gaan nu alle 3 mijn halogeenspotjes tegelijk kapot?... werden minder fel (kon erin kijken) en toen weer normaal, tot paar keer aan toequote:Op zondag 3 januari 2016 16:57 schreef NaturalScience het volgende:
In heel noordelijk Nederland hebben mensen last van knipperende verlichting. Dit vanwege de ijzel.
komt blijkbaar door dansende stroomkabels. Door de ijzel en de wind.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:57 schreef NaturalScience het volgende:
In heel noordelijk Nederland hebben mensen last van knipperende verlichting. Dit vanwege de ijzel.
Aha, daar komt het dus door. Hier inderdaad ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:57 schreef NaturalScience het volgende:
Ah, ik was het halve huis al aan het nalopen of ik ergens kortsluiting oid had...quote:Op zondag 3 januari 2016 17:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aha, daar komt het dus door. Hier inderdaad ook.
quote:
Vooruit, opschieten danquote:
Zat me trouwens net te bedenken dat ik dit in volgens mij 1987 ook al eens meegemaakt heb... Ook continu knipperende lampen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:22 schreef Fred0w het volgende:
Filmpje van dansende hoofdleidingen:
http://www.dvhn.nl/gronin(...)ogkerk-21105759.html
Ja dit... En de stoepen zijn spekglad, verstandig om niet naar buiten te gaanquote:Op zondag 3 januari 2016 16:57 schreef NaturalScience het volgende:
Als je slecht ter been bent niet inderdaad. Maar anders is hetquote:Op zondag 3 januari 2016 17:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja dit... En de stoepen zijn spekglad, verstandig om niet naar buiten te gaan
ah mooi, 'k had nog niets voor morgenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Vooruit, opschieten danHeb net wat foto's gemaakt. Zal zo uploaden.
Momenteel -10.1 alweer. Uur geleden even met de honden op de berg gewandeld. Daar heb ik -14 gemeten om 16.30![]()
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:22 schreef Fred0w het volgende:
Filmpje van dansende hoofdleidingen:
http://www.dvhn.nl/gronin(...)ogkerk-21105759.html
Ik dacht er een te zien, maar dat kon ook afgewaaide rijp of ijzel zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:17 schreef Adrie072 het volgende:
Maar is die eerste sneeuwvlok nou eens gesignaleerd?
Maar nog altijd niet de auto krabben of gladde zooi.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:15 schreef INViCTuS het volgende:
Natte boel de komende week:
[ afbeelding ]
Beter inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar nog altijd niet de auto krabben of gladde zooi.
Prima.
Dreigende stroomuitval in Groningentwitter:VRgroningen twitterde op zondag 03-01-2016 om 23:46:19Vanwege de problemen met het stroomnet door ijzel en het verwachtte verslechterende winterweer is Grip 2 voorbereidend afgekondigd. reageer retweet
Ben je lekker mee, als Groningen mee te maken krijgt ga ik het ook wel merken.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Dreigende stroomuitval in Groningentwitter:VRgroningen twitterde op zondag 03-01-2016 om 23:46:19Vanwege de problemen met het stroomnet door ijzel en het verwachtte verslechterende winterweer is Grip 2 voorbereidend afgekondigd. reageer retweet
quote:
Ja doe maar!! Heerlijk bulderende wind tegen het huis, dakpannen die over het dak rollenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Weer een ''leuk'' stormpje inderdaad
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dven op 04-01-2016 04:57:48 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Sorry, door omstandigheden is het wat later gewordenquote:
graagquote:Op maandag 4 januari 2016 07:36 schreef JDude het volgende:
Hou die bende maar lekker in het noorden.
Hoeveel is daar gevallen dan? Hier bij Heerenveen een heel klein laagje (nauwelijks een gesloten dek).quote:Op maandag 4 januari 2016 08:03 schreef Djeez het volgende:
Nou, het noordoosten kan met recht het Siberië van Nederland worden genoemd! Wat een sneeuw is er gevallen! En echt retekoud, brrrr
Hier schat ik toch zeker wel een centimeter of vijfquote:Op maandag 4 januari 2016 08:26 schreef Skwish het volgende:
[..]
Hoeveel is daar gevallen dan? Hier bij Heerenveen een heel klein laagje (nauwelijks een gesloten dek).
geeft niet .. nou heb ik iets voor morgenquote:Op maandag 4 januari 2016 05:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, door omstandigheden is het wat later geworden
Zullen nog genoeg foto's van noordoost Nederland binnenkomen als je een paar users hier lief aankijktquote:Op maandag 4 januari 2016 10:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
geeft niet .. nou heb ik iets voor morgen![]()
vastquote:Op maandag 4 januari 2016 10:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Zullen nog genoeg foto's van noordoost Nederland binnenkomen als je een paar users hier lief aankijkt
Hahaquote:Op maandag 4 januari 2016 10:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
vastmaar ik ben gek op panorama's ..
dus die staat al ingepland
hou ik je aan!quote:Op maandag 4 januari 2016 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
HahaIk ga volgende week misschien met een vriend de hoogste berg van het land beklimmen, mits het weer het toelaat. Zal dan een mooie panorama voor je schieten
Hier nog verder naar het zuiden ook. Maar dan onder nulquote:Op maandag 4 januari 2016 11:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuiden gewoon weer lekker een flauw zonnetje en 9 graden.
quote:Vanaf vanavond geldt in de provincies Groningen, Friesland, Drenthe en op de Waddeneilanden code oranje wegens grootschalige ijzel. Deze ijzel kan tot het einde van dinsdagochtend aanhouden.
Voor het noorden van de provincies Flevoland en Overijssel geldt code geel wegens lokale gladheid door sneeuw en ijzel.
Vanmiddag geldt in alle bovengenoemde gebieden code geel wegens lokale gladheid door sneeuw of ijzel. Dinsdagmiddag wordt het overwegend droog maar de gladheid kan aanhouden tot woensdagochtend.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen
quote:Op maandag 4 januari 2016 12:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, is weer verdwenen uit de runs van GFS00 en 06
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:44 schreef Pagan het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)-autoruit-in-of-niet
Vorig jaar ook al.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:48 schreef Infection het volgende:
Leuke temperatuurverschillen tussen noord en zuid. Jammer dat ik weer net in het warmere gedeelte woon.
Dat is alweer twee jaar geleden.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al.
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
lol ja. Ik zie dat ik januari 2015 niet heb in het mini archiefquote:Op maandag 4 januari 2016 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat is alweer twee jaar geleden.
Echt? Ik reed vanochtend van Groningen naar drachten, ging prima alleen reed iedereen 50/60.. Maar geen sprake van files e.d.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Wakker geworden in winterwonderland![]()
Tot ik de A7 richting Grunn opmochtGodjezus wat een ijzel! Ruim een half uur filegereden, wat een bende daar zeg..
Drachten-Grunn was één groot drama. Heb er ruim een uur over gedaan (ipv 35min). Allemaal ambu's over de vluchtstrook. En het was daar gewoon enorm gladquote:Op maandag 4 januari 2016 15:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Echt? Ik reed vanochtend van Groningen naar drachten, ging prima alleen reed iedereen 50/60.. Maar geen sprake van files e.d.
Wat kut.. Grunn-Drachten ging goed alleen de andere kant op leek het inderdaad wel drukker te zijn. Bij mijn kant reed het lekker door 40-50-60.. Kon er prima mee leven eigenlijk, het duurt wel wat langer maar het was wel een constante snelheid. Alleen 2 politie over de vluchtstrook. Maar dat wordt dus leuk straksquote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Drachten-Grunn was één groot drama. Heb er ruim een uur over gedaan (ipv 35min). Allemaal ambu's over de vluchtstrook. En het was daar gewoon enorm glad![]()
Tussen 12 en 13 was dit.
Nou nou, 25 min extra.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Drachten-Grunn was één groot drama. Heb er ruim een uur over gedaan (ipv 35min). Allemaal ambu's over de vluchtstrook. En het was daar gewoon enorm glad![]()
Tussen 12 en 13 was dit.
-Edit- Ik klaag niet hoor! Sneeuw!![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:54 schreef Moonshine2015 het volgende:
Na een warme decembermaand.....is hier het eerste slachtoffer van de verschrikkelijke horrorwinter:
Komt er aanquote:Op maandag 4 januari 2016 16:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had ook wel wat sneeuw willen hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |