Hier nog verder naar het zuiden ook. Maar dan onder nulquote:Op maandag 4 januari 2016 11:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuiden gewoon weer lekker een flauw zonnetje en 9 graden.
quote:Vanaf vanavond geldt in de provincies Groningen, Friesland, Drenthe en op de Waddeneilanden code oranje wegens grootschalige ijzel. Deze ijzel kan tot het einde van dinsdagochtend aanhouden.
Voor het noorden van de provincies Flevoland en Overijssel geldt code geel wegens lokale gladheid door sneeuw en ijzel.
Vanmiddag geldt in alle bovengenoemde gebieden code geel wegens lokale gladheid door sneeuw of ijzel. Dinsdagmiddag wordt het overwegend droog maar de gladheid kan aanhouden tot woensdagochtend.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen
quote:Op maandag 4 januari 2016 12:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, is weer verdwenen uit de runs van GFS00 en 06
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:44 schreef Pagan het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)-autoruit-in-of-niet
Vorig jaar ook al.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:48 schreef Infection het volgende:
Leuke temperatuurverschillen tussen noord en zuid. Jammer dat ik weer net in het warmere gedeelte woon.
Dat is alweer twee jaar geleden.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al.
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
lol ja. Ik zie dat ik januari 2015 niet heb in het mini archiefquote:Op maandag 4 januari 2016 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat is alweer twee jaar geleden.
Echt? Ik reed vanochtend van Groningen naar drachten, ging prima alleen reed iedereen 50/60.. Maar geen sprake van files e.d.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Wakker geworden in winterwonderland![]()
Tot ik de A7 richting Grunn opmochtGodjezus wat een ijzel! Ruim een half uur filegereden, wat een bende daar zeg..
Drachten-Grunn was één groot drama. Heb er ruim een uur over gedaan (ipv 35min). Allemaal ambu's over de vluchtstrook. En het was daar gewoon enorm gladquote:Op maandag 4 januari 2016 15:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Echt? Ik reed vanochtend van Groningen naar drachten, ging prima alleen reed iedereen 50/60.. Maar geen sprake van files e.d.
Wat kut.. Grunn-Drachten ging goed alleen de andere kant op leek het inderdaad wel drukker te zijn. Bij mijn kant reed het lekker door 40-50-60.. Kon er prima mee leven eigenlijk, het duurt wel wat langer maar het was wel een constante snelheid. Alleen 2 politie over de vluchtstrook. Maar dat wordt dus leuk straksquote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Drachten-Grunn was één groot drama. Heb er ruim een uur over gedaan (ipv 35min). Allemaal ambu's over de vluchtstrook. En het was daar gewoon enorm glad![]()
Tussen 12 en 13 was dit.
Nou nou, 25 min extra.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Drachten-Grunn was één groot drama. Heb er ruim een uur over gedaan (ipv 35min). Allemaal ambu's over de vluchtstrook. En het was daar gewoon enorm glad![]()
Tussen 12 en 13 was dit.
-Edit- Ik klaag niet hoor! Sneeuw!![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:54 schreef Moonshine2015 het volgende:
Na een warme decembermaand.....is hier het eerste slachtoffer van de verschrikkelijke horrorwinter:
Komt er aanquote:Op maandag 4 januari 2016 16:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had ook wel wat sneeuw willen hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |