quote:Op maandag 4 januari 2016 12:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, is weer verdwenen uit de runs van GFS00 en 06
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:44 schreef Pagan het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)-autoruit-in-of-niet
Vorig jaar ook al.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:48 schreef Infection het volgende:
Leuke temperatuurverschillen tussen noord en zuid. Jammer dat ik weer net in het warmere gedeelte woon.
Dat is alweer twee jaar geleden.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al.
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
lol ja. Ik zie dat ik januari 2015 niet heb in het mini archiefquote:Op maandag 4 januari 2016 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat is alweer twee jaar geleden.
Echt? Ik reed vanochtend van Groningen naar drachten, ging prima alleen reed iedereen 50/60.. Maar geen sprake van files e.d.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Wakker geworden in winterwonderland![]()
Tot ik de A7 richting Grunn opmochtGodjezus wat een ijzel! Ruim een half uur filegereden, wat een bende daar zeg..
Drachten-Grunn was één groot drama. Heb er ruim een uur over gedaan (ipv 35min). Allemaal ambu's over de vluchtstrook. En het was daar gewoon enorm gladquote:Op maandag 4 januari 2016 15:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Echt? Ik reed vanochtend van Groningen naar drachten, ging prima alleen reed iedereen 50/60.. Maar geen sprake van files e.d.
Wat kut.. Grunn-Drachten ging goed alleen de andere kant op leek het inderdaad wel drukker te zijn. Bij mijn kant reed het lekker door 40-50-60.. Kon er prima mee leven eigenlijk, het duurt wel wat langer maar het was wel een constante snelheid. Alleen 2 politie over de vluchtstrook. Maar dat wordt dus leuk straksquote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Drachten-Grunn was één groot drama. Heb er ruim een uur over gedaan (ipv 35min). Allemaal ambu's over de vluchtstrook. En het was daar gewoon enorm glad![]()
Tussen 12 en 13 was dit.
Nou nou, 25 min extra.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Drachten-Grunn was één groot drama. Heb er ruim een uur over gedaan (ipv 35min). Allemaal ambu's over de vluchtstrook. En het was daar gewoon enorm glad![]()
Tussen 12 en 13 was dit.
-Edit- Ik klaag niet hoor! Sneeuw!![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:54 schreef Moonshine2015 het volgende:
Na een warme decembermaand.....is hier het eerste slachtoffer van de verschrikkelijke horrorwinter:
Komt er aanquote:Op maandag 4 januari 2016 16:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had ook wel wat sneeuw willen hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |