SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Nee hoor. Ik HAAT djvt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Als dit Pools was dan was het jouw nummer 1Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Is het ook.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nu gewoon weer een plaatje voor Uccie
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
ik heb zo;n rot gevoel dat claudia nog verder gaat stijgenquote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Imagine zakt volgend jaar wel, Claudia ook.Ze smelten de kazen!![]()
Goeie hunt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
TR gemacht.
Why dit liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dan nog is ie er nietquote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Imagine zakt volgend jaar wel, Claudia ook.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Beetje jammer dat je hem van mij pikt. Eikel."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat dat van bas bron dan?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Nee joh, is een hype.quote:Op zondag 27 december 2015 00:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb zo;n rot gevoel dat claudia nog verder gaat stijgenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
gaat ze in 2016 dood dan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb zo;n rot gevoel dat claudia nog verder gaat stijgenI love music |Ajax forever
Why![]()
Annie Lennox
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Claudia komt volgend jaar op 1.
Je hoorde het hier voor het eerst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het zingende zusje van Anita Witzier.nu je het zegt.
quote:
dit vind ik echt baggerI love music |Ajax forever
verrek, moet nog het lijstje invullen welke bekende mensen er in 2016 dood gaanquote:Ze smelten de kazen!![]()
De jeugd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik moet nu een beetje overgeven.quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoorde het hier voor het eerst.![]()
Ik hoor liever het origineel van The Cats[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er om caren is nog zieligerquote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Stickertje het volgende:
topichunten.. dan ben je wel zielig bezig![]()
![]()
Ik hoop toch zo dat deze voorspelling niet uitkomt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoorde het hier voor het eerst.Make love, not war ☮![]()
prima voor op dit uurWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ze staat op je lijstje?quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verrek, moet nog het lijstje invullen welke bekende mensen er in 2016 dood gaanI love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
En ook meteen voor het laatst.quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoorde het hier voor het eerst.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik zou het niet erg vinden, bij nummer 2 de top 2000 uitzetten.. hoef je dat gedrocht niet te luisterenquote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoorde het hier voor het eerst.
Ze smelten de kazen!![]()
Gaat ze sterven?quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoorde het hier voor het eerst.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Lennox met Bowie
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
trouwens volgend jaar staat Marianne Rosenberg op 1!I love music |Ajax forever
quote:Op zondag 27 december 2015 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, bij nummer 2 de top 2000 uitzetten.. hoef je dat gedrocht niet te luisteren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Postuum?quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik offer volgend jaar voor de zekerheid een plekje in mijn lijst op voor BoRhap.quote:Op zondag 27 december 2015 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, bij nummer 2 de top 2000 uitzetten.. hoef je dat gedrocht niet te luisterenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Geloof er niet in...zelfs DWDD krijgt dat niet voorelkaar.quote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg welke lul heeft trouwens de 2e banner uit de op gehaald?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sinds wanneer mag jij zo laat achter de computer zitten?quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik val zo in een coma. Jezus man wat een slaapverwekkende kutmuziek.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Of header, mag ookWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
it wasn't mequote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg welke lul heeft trouwens de 2e banner uit de op gehaald?I love music |Ajax forever
Ik niet, had hem er juist in gezet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg welke lul heeft trouwens de 2e banner uit de op gehaald?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zou genot zijn. Eindelijk pure kwaliteit op nummer 1quote:Op zondag 27 december 2015 00:32 schreef peaceman het volgende:
trouwens volgend jaar staat Marianne Rosenberg op 1!![]()
![]()
*kuchtquote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg welke lul heeft trouwens de 2e banner uit de op gehaald?
Dat was een geintje toch?![]()
![]()
heb jij sowieso een post gemaakt over een lied dat je wel goed vind? heb alleen gezeur gelezen..quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef F.Begbie het volgende:
Ik val zo in een coma. Jezus man wat een slaapverwekkende kutmuziek.Ze smelten de kazen!![]()
Onder het mom van 'nieuw', 'Nederlands', 'fris'...quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geloof er niet in...zelfs DWDD krijgt dat niet voorelkaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
gisteren had ik tranen in mijn ogen van het lachen door jou... ga je weer voor die eer?quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef F.Begbie het volgende:
Ik val zo in een coma. Jezus man wat een slaapverwekkende kutmuziek.I love music |Ajax forever
Dan ga je tenminste feestend het nieuwe jaar in.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou genot zijn. Eindelijk pure kwaliteit op nummer 1Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Beetje moequote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef F.Begbie het volgende:
Ik val zo in een coma. Jezus man wat een slaapverwekkende kutmuziek.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik denk dat je überhaupt bedoelde in plaats van sowieso.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb jij sowieso een post gemaakt over een lied dat je wel goed vind? heb alleen gezeur gelezen..Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
precies.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou genot zijn. Eindelijk pure kwaliteit op nummer 1I love music |Ajax forever
Marianne Rosenberg, is dat nou Duits of Oostenrijks?quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou genot zijn. Eindelijk pure kwaliteit op nummer 1Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zweeds.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Marianne Rosenberg, is dat nou Duits of Oostenrijks?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hij komt hier ook alleen maar voor het rellen hequote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en het is volgens mij D.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
italiaansquote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Marianne Rosenberg, is dat nou Duits of Oostenrijks?I love music |Ajax forever
Is t toch meer waar wat ze over 'm zeiden net..quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en het is volgens mij D.
Ah al toegegevenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Duits zigeunermeisjequote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Marianne Rosenberg, is dat nou Duits of Oostenrijks?Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik ga altijd laat slapen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag jij zo laat achter de computer zitten?![]()
Humberto. Wraakactie van 2014..quote:Op zondag 27 december 2015 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg welke lul heeft trouwens de 2e banner uit de op gehaald?[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is t toch meer waar wat ze over 'm zeiden net..
Rellende_Rotscholier
![]()
Mensen uit Zeeland
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Rebels.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:35 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze kan ik nog woordelijk meezingen.![]()
![]()
Asere je
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
arme ikquote:Op zondag 27 december 2015 00:35 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
Another One Bites The Dust![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja..quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat je überhaupt bedoelde in plaats van sowieso.![]()
![]()
alcoholische kerst drankjes gaan er snel doorheen nu![]()
Ze rappen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:35 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met familie in NL, waarvan 1 telg mee deed aan de eerste versie van The Voice..quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Heb je de stemlijst van Limburg gezien?quote:Dan is Zeeland goed.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oké Ria dankjewel voor je verhaaltje. Leuk joh. Met je pittige kapsel.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Origineel van Dacia is beter.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Die kende ik al ver voordat het in Nederland een hit was.quote:
Niet echt trots op
Ik heb echt drie maanden naar de Ketchup Song moeten luisteren voor ik door had dat ze deze tekst fonetisch zongen.My friends all drive horses![]()
ik houd ook niet van skinnyquote:I love music |Ajax forever
Chiq met Good Timesquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik probeer altijd te doen alsof Limburg niet bestaat.quote:Op zondag 27 december 2015 00:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je de stemlijst van Limburg gezien?Dan is Zeeland goed.
Show me pleasequote:Op zondag 27 december 2015 00:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je de stemlijst van Limburg gezien?Dan is Zeeland goed.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ho-tel
mo-tel
Holiday Inn
And if your bitch starts fucking up
you just fuck her friendWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dan wordt het tijd voor de naaktpics.quote:Op zondag 27 december 2015 00:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja..![]()
![]()
alcoholische kerst drankjes gaan er snel doorheen nu
Zo steek je nog eens wat op.quote:Op zondag 27 december 2015 00:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met familie in NL, waarvan 1 telg mee deed aan de eerste versie van The Voice..Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik weet t, maar toch moet ik er altijd aan denken.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ook...enquote:
Good times, these are the good times
Ik moet bij dit lied altijd aan Def Rhymz denken
Rellende_Rotscholier
![]()
Iedereen houdt van doekoe.quote:Op zondag 27 december 2015 00:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ho-tel
mo-tel
Holiday Inn
And if your bitch starts fucking up
you just fuck her friendHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Guantanamo Bay?quote:Op zondag 27 december 2015 00:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb echt drie maanden naar de Ketchup Song moeten luisteren voor ik door had dat ze deze tekst fonetisch zongen.![]()
Die gozer was ook niet te stoppen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij dit lied altijd aan Def Rhymz denken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja hoor. The Verve, Pet Shop Boys en Ray Charles sowieso dit laatste uur. Kusjes.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb jij sowieso een post gemaakt over een lied dat je wel goed vind? heb alleen gezeur gelezen..Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
helaas niet neequote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gozer was ook niet te stoppen.I love music |Ajax forever
Leuk doen we samen!!quote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...en
Good times, these are the good times![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
Ik vond Schudden wel een legendarische single.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bassist van Queen was bij de opname van Good Times in de studio. Was zijn inspiratie.quote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet t, maar toch moet ik er altijd aan denken.
#muziekfeitjeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
legendarisch slecht is ook legendarisch inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Schudden wel een legendarische single.I love music |Ajax forever
2 keer positief tot nu toe.. toe maar...quote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ja hoor. The Verve, Pet Shop Boys en Ray Charles sowieso dit laatste uur. Kusjes.Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
legendarisch slecht is ook legendarisch inderdaad.
Heb gezocht. Maar lukt me effe niet.quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lol.quote:
Nee, ik luisterde 538, keek MTV/TMF/Box.
Was volledig vrijwillig.My friends all drive horses![]()
Als je kan tellen 3x.quote:Op zondag 27 december 2015 00:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
2 keer positief tot nu toe.. toe maar...Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
ach hij verwoord het wel geinig vind ikquote:Op zondag 27 december 2015 00:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
2 keer positief tot nu toe.. toe maar...I love music |Ajax forever
TMF / The boxquote:Op zondag 27 december 2015 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lol.
Nee, ik luisterde 538, keek MTV/TMF/Box.
Was volledig vrijwillig.
Ik haak aftot morgen!
Ik heb ogen als Wim Kok nu volgens mij maar 2u-3u moet ik wel halen eigenlijkLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:
quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
tja ze hebben drie uur meer om stomme mails voor te lezen...niet voor de muziek.quote:I love music |Ajax forever
Tot 04:00 moet ook vast nog lukken. Lekker genieten van Rene Klijn en Vlieg met me mee.quote:Op zondag 27 december 2015 00:39 schreef Szura het volgende:
Ik heb ogen als Wim Kok nu volgens mij maar 2u-3u moet ik wel halen eigenlijk![]()
Het waren de wallen toch?quote:Op zondag 27 december 2015 00:39 schreef Szura het volgende:
Ik heb ogen als Wim Kok nu volgens mij maar 2u-3u moet ik wel halen eigenlijk![]()
![]()
Year Of The Cat vind ik mooier, maar dat duurt nog even.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Klopt, ik had een mailtje gestuurd of ze het even in wilde korten![]()
Daar was ik toch al positief over? En anders kan ik The Beatles roepen toen ik net weer in het topic binnenkwam. Derhalve kan ik dus inderdaad positief posten. Dag.quote:Op zondag 27 december 2015 00:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een lied dat nog niet geweest is telt nietArmed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
ik ook.quote:Op zondag 27 december 2015 00:40 schreef Martinello het volgende:
Year Of The Cat vind ik mooier, maar dat duurt nog even.I love music |Ajax forever
dit hoor ik 1x per jaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga ook slapen, al ben ik er eerder dan morgen. ergens rond 12 uur vandaag denk ik"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Vanmiddag voor het eerst iets gemerkt van de langere versies dit jaarWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Besloten naar bed te gaan als het vierde flesje bier leeg is
ah je had radio 2 niet aanstaan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vanmiddag voor het eerst iets gemerkt van de langere versies dit jaarI love music |Ajax forever
En je zit nu aan je eerste?quote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef Dven het volgende:
Besloten naar bed te gaan als het vierde flesje bier leeg is
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
En hoeveel heb je er nu leeg?quote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef Dven het volgende:
Besloten naar bed te gaan als het vierde flesje bier leeg isMake love, not war ☮![]()
Welterusten, Bosquote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook slapen, al ben ik er eerder dan morgen. ergens rond 12 uur vandaag denk ik![]()
![]()
Straks zijn ze gewoon om 21 uur al klaar op 31 december...quote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vanmiddag voor het eerst iets gemerkt van de langere versies dit jaar![]()
Ik merk het aan je post, een en al positiviteitquote:Op zondag 27 december 2015 00:40 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Daar was ik toch al positief over? En anders kan ik The Beatles roepen toen ik net weer in het topic binnenkwam. Derhalve kan ik dus inderdaad positief posten. Dag.Ze smelten de kazen!![]()
Helemaal voor de nacht DJ's.quote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
A oke zou wel leuk zijn als het dag en nacht open was.
Jawel.quote:
Magic man was voor t eerst de lange versie.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
6.15 Black Velvet, keuzes keuzesquote:Op zondag 27 december 2015 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot 04:00 moet ook vast nog lukken. Lekker genieten van Rene Klijn en Vlieg met me mee.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nee. Het vierde flesje is voor de helft leeg. Maar een flesje is 2,5Lquote:
shit die heb ik gemistquote:Op zondag 27 december 2015 00:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel.
Magic man was voor t eerst de lange versie.
Ook zonder Pearl Jam gaat Eddie Vedder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou ik eerst met het vijfde beginnenquote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef Dven het volgende:
Besloten naar bed te gaan als het vierde flesje bier leeg is![]()
![]()
3,5quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Gorki ergens tussen 5 en 6. Ook maar meteen meepakken dan.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
dit had van mij er echt niet in gehoeven.I love music |Ajax forever
Dat is geen flesje.... maar een grote fles. 2,5 liter jeetje.quote:Op zondag 27 december 2015 00:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Het vierde flesje is voor de helft leeg. Maar een flesje is 2,5L
Dan moet ik helemaal naar de nachtwinkel hier tegenoverquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Goede post, Van_Poppel.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Mooie soundtrack, maar 1 van de 2000 besten is het niet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:42 schreef peaceman het volgende:
dit had van mij er echt niet in gehoeven.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Jup.quote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit van Into the Wild?
Mooie film was dat.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oh, kijk we hebben weer iemand die eist dat iedereen altijd positief is. Anders ga lekker mindfulness cursussen geven joh.quote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik merk het aan je post, een en al positiviteit
Eddie Veder_O_.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Zeker een mooie filmquote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef PippenScottie het volgende:
Mooie film was dat.![]()
![]()
'tegenover' klinkt haalbaarquote:Op zondag 27 december 2015 00:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal naar de nachtwinkel hier tegenover![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Society is een stuk beter.quote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie soundtrack, maar 1 van de 2000 besten is het niet.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit Roel van Velzen tegenover Corne?![]()
zeker niet. dit is eigen merk cola.quote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie soundtrack, maar 1 van de 2000 besten is het niet.I love music |Ajax forever
Freeway Cola is moeilijk lekker anders.quote:Op zondag 27 december 2015 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker niet. dit is eigen merk cola.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is dat wat? Die mindfulness cursussen? Ik krijg die af en toe aangeboden op mijn werk, maar nog nooit gedaan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Oh, kijk we hebben weer iemand die eist dat iedereen altijd positief is. Anders ga lekker mindfulness cursussen geven joh.
Eddie Veder_O_.
is mind empty niet fijner ?quote:Op zondag 27 december 2015 00:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat wat? Die mindfulness cursussen? Ik krijg die af en toe aangeboden op mijn werk, maar nog nooit gedaan.![]()
Vooral dat stukje wanneer Hal Holbrook afscheid neemt van Emile Hirsch. Moet ik altijd een beetje huilenquote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef PippenScottie het volgende:
Mooie film was dat.![]()
Ik zie een user die nog zuurder is dan Ambrosius.
Wist niet dat t kon.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Leuk, maar niet hier.quote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wist niet dat t kon.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik hoor wel positieve verhalen van deelnemers.quote:Make love, not war ☮![]()
inderdaad. Ik pis me sufquote:I love music |Ajax forever
Zijn broer Eddie Dichterbij vind ik leuker.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Van wie?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wij kijken ook.quote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wist niet dat t kon.![]()
Wij luisteren ook meequote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuk, maar niet hier.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is geen flesje.... maar een grote fles. 2,5 liter jeetje.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn broer Eddie Dichterbij vind ik leuker.![]()
Gek genoeg houd ik best van genre waarin Pearl Jam groot is geworden maar Pearl Jam zelf heeft het nooit bij mij gedaan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
veddergod niet kunnen waarderen![]()
Gelachenquote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn broer Eddie Dichterbij vind ik leuker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik waardeerde dat welRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Toch mis ik oprecht Ambro wel als Mod in SPT. Nu wordt alleen F1 gemodereerd.quote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wist niet dat t kon.![]()
![]()
favoriete grunge band?quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gek genoeg houd ik best van genre waarin Pearl Jam groot is geworden maar Pearl Jam zelf heeft het nooit bij mij gedaan.
Jezusquote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn broer Eddie Dichterbij vind ik leuker.
Jeetje... dat drinkt toch niet lekker? Ik vind een glas al moeilijk leeg te krijgen.quote:
Zeikalarm van Anouk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
toen anouk nog leuk wasI love music |Ajax forever
In het dartstopic hebben we dat niet nodigquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mis ik oprecht Ambro wel als Mod in SPT. Nu wordt alleen F1 gemodereerd..
![]()
Nou, wat let je?quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mis ik oprecht Ambro wel als Mod in SPT. Nu wordt alleen F1 gemodereerd.![]()
Louter kwaliteit daar.quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het dartstopic hebben we dat niet nodig.
![]()
AnoukRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Daarom giet ik het vanuit de fles in een Duvelglas, zodat het nog iets lijkt en lekker wegdrinktquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje... dat drinkt toch niet lekker? Ik vind een glas al moeilijk leeg te krijgen.
Is ook wel nodig (Ambro deed dat dus echt niet) maar er mag best een modje bij voor de andere sporten. Darts wordt ook nog wel gemoderdeerd maar vooralwielrennen nauwelijks.quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mis ik oprecht Ambro wel als Mod in SPT. Nu wordt alleen F1 gemodereerd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is dan ook een kwaliteitsreeksquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mani is opgepakt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Mani nog levend van de lantaarnpaal verlost zijn?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Sfeer blijft goed dit jaar iddquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
In SPT zitten alleen maar beschaafde users die hebben geen mods nodigquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mis ik oprecht Ambro wel als Mod in SPT. Nu wordt alleen F1 gemodereerd.![]()
Goed nummer"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Waarom zou wielrennen gemodereerd moeten worden?quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook wel nodig (Ambro deed dat dus echt niet) maar er mag best een modje bij voor de andere sporten. Darts wordt ook nog wel gemoderdeerd maar vooralwielrennen nauwelijks.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja maar deze vind ik toch wel een beetje zeikerig, de titeltrack op dat album vind ik wel een hele fijnequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die staat nu brievenbussen te swaffelen. Klepperdeklep.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Mani nog levend van de lantaarnpaal verlost zijn?![]()
Dat is wel slim.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom giet ik het vanuit de fles in een Duvelglas, zodat het nog iets lijkt en lekker wegdrinkt
Geen ideequote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Mani nog levend van de lantaarnpaal verlost zijn?![]()
2 minuten wachten op de triool van de gitaar en weer muteLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bijna even goed als Lovin Whiskey"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
tmiquote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef cafca het volgende:
Dat was best aardig van Eddy Vedder, maar ik kreeg er niet direct een Big Hard on van...
Nu AnoukI love music |Ajax forever
Bij de popquiz laatst wist niemand van mijn team de achternaam van Anouk.
My friends all drive horses![]()
Voor de 3 anti Rabo/Belkin/Blanco/Lotto posters tijdens de Giroquote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou wielrennen gemodereerd moeten worden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Soundgardenquote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bands als Alice in Chains en Soundgarden vind ik dan een stuk fijner weg luisteren.![]()
Wel een teleurstellende live band, ging daar 2 keer achter elkaar heen, was 2 keer precies dezelfde setlist
Ik vind Anouk wel tof maar dit nummer niet zo. Mag ik dat vinden of ben ik dan weer te negatief? Groetjes een onzekere maagd.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Teeuwe.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Toch?![]()
De zus van Hans, dat weet ik nog.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Bij de popquiz laatst wist niemand van mijn team de achternaam van Anouk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoogstens voor de duiven die komen buurten zoals met Dumoulin reeds.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou wielrennen gemodereerd moeten worden?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef F.Begbie het volgende:
Ik vind Anouk wel tof maar dit nummer niet zo. Mag ik dat vinden of ben ik dan weer te negatief? Groetjes een onzekere maagd.
Rellende_Rotscholier
![]()
Is mooi toch joh.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de 3 anti Rabo/Belkin/Blanco/Lotto posters tijdens de GiroHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bij de slimste mens deze week ook al nietquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Bij de popquiz laatst wist niemand van mijn team de achternaam van Anouk.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Laatst bij De Slimste Mens ook niet.. en ik wel als enige hier.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Bij de popquiz laatst wist niemand van mijn team de achternaam van Anouk.![]()
Heeft ze die dan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Nee dat is een volledig gelegitimeerde mening.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef F.Begbie het volgende:
Ik vind Anouk wel tof maar dit nummer niet zo. Mag ik dat vinden of ben ik dan weer te negatief? Groetjes een onzekere maagd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
-n, dat wel.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De zus van Hans, dat weet ik nog.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Gewoon aan Hans denken.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Bij de popquiz laatst wist niemand van mijn team de achternaam van Anouk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hoogepunt van dit jaar was de discussie over Coppel.quote:Op zondag 27 december 2015 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoogstens voor de duiven die komen buurten zoals met Dumoulin reeds.
Het was een pover jaar.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wimderon is er het hele jaar hoorquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de 3 anti Rabo/Belkin/Blanco/Lotto posters tijdens de GiroLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Maar da's een godquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sacrafice is eigenlijk wel een goeie naam voor een rapper
Of belgjes die mad worden als VDP WK veldrijden wordtquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de 3 anti Rabo/Belkin/Blanco/Lotto posters tijdens de Giro![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
The Verve
The Verve![]()
![]()
Een fijne afsluiter. Dag lieve vriendjes tot morgen.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Ik vind MBV en Slowdive betere shoegaze bands.quote:
Prachtig liedje dit welZonder twijfel hun mooiste
Richard had gewoon betere drugs moeten kopen.I love music |Ajax forever
Sarcrifice vind ik wel iets pakkender.quote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Sacrafice is eigenlijk wel een goeie naam voor een rapper![]()
Het blijft onvoorstelbaar dat Bianconeri nog steeds mag posten in SPT.quote:Op zondag 27 december 2015 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoogepunt van dit jaar was de discussie over Coppel.
Het was een pover jaar.![]()
Mooi dat jij de meesters der shoegaze ook weet te waarderen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef Cee het volgende:
The Verve, weer een van m'n lijstje.Godskolere wat mooi.
quote:quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef wimderon het volgende:
twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 26-12-2015 om 22:33:16Kort avondje vanavond, morgenmiddag zijn we er weer. Dan met commentaar van @advoiceover op de plek van de zieke Niels de Ruiter en @FrankVerhoeven! reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
+ Cavaliersquote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Of belgjes die mad worden als VDP WK veldrijden wordt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit gaat over z'n vader die doodgaat aan een ziekte waarbij de drugs niet werken om de pijn te verzachten hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef peaceman het volgende:
Richard had gewoon betere drugs moeten kopen.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het blijft onvoorstelbaar dat Bianconeri nog steeds mag posten in SPT.
thefixer oid over doping is ook genotLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik heb m'n momenten.quote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat jij de meesters der shoegaze ook weet te waarderen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hilarische user.quote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het blijft onvoorstelbaar dat Bianconeri nog steeds mag posten in SPT.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ga geloof ik ook maar eens naar bed ga. Het was een lange en vermoeide maar toch ook een gezellige dag.
En ik wil de kerstfilm waarbij ik op kerstavond en 1e kerstdag bij in slaap gevallen ben, afkijken.Make love, not war ☮![]()
Hij brengt wel een beetje pit en jeu in de discussies. Ik mag dat wel.quote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het blijft onvoorstelbaar dat Bianconeri nog steeds mag posten in SPT.![]()
![]()
Dit nummer zou niet misstaan in de top 100.
There, I said it.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Wat een baas is dat. Of een dwaas.quote:Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef Szura het volgende:
[..]
thefixer oid over doping is ook genot
Je kan alleen striae krijgen met doping;
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |