Waarom zou wielrennen gemodereerd moeten worden?quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook wel nodig (Ambro deed dat dus echt niet) maar er mag best een modje bij voor de andere sporten. Darts wordt ook nog wel gemoderdeerd maar vooralwielrennen nauwelijks.
Ja maar deze vind ik toch wel een beetje zeikerig, de titeltrack op dat album vind ik wel een hele fijnequote:
Die staat nu brievenbussen te swaffelen. Klepperdeklep.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Mani nog levend van de lantaarnpaal verlost zijn?
Dat is wel slim.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom giet ik het vanuit de fles in een Duvelglas, zodat het nog iets lijkt en lekker wegdrinkt
Geen ideequote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Mani nog levend van de lantaarnpaal verlost zijn?
tmiquote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef cafca het volgende:
Dat was best aardig van Eddy Vedder, maar ik kreeg er niet direct een Big Hard on van...
Nu Anouk
Voor de 3 anti Rabo/Belkin/Blanco/Lotto posters tijdens de Giroquote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou wielrennen gemodereerd moeten worden?
Soundgardenquote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bands als Alice in Chains en Soundgarden vind ik dan een stuk fijner weg luisteren.
Teeuwe.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Bij de popquiz laatst wist niemand van mijn team de achternaam van Anouk.
De zus van Hans, dat weet ik nog.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hoogstens voor de duiven die komen buurten zoals met Dumoulin reeds.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou wielrennen gemodereerd moeten worden?
quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef F.Begbie het volgende:
Ik vind Anouk wel tof maar dit nummer niet zo. Mag ik dat vinden of ben ik dan weer te negatief? Groetjes een onzekere maagd.
Is mooi toch joh.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de 3 anti Rabo/Belkin/Blanco/Lotto posters tijdens de Giro
Bij de slimste mens deze week ook al nietquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Laatst bij De Slimste Mens ook niet.. en ik wel als enige hier.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft ze die dan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Nee dat is een volledig gelegitimeerde mening.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef F.Begbie het volgende:
Ik vind Anouk wel tof maar dit nummer niet zo. Mag ik dat vinden of ben ik dan weer te negatief? Groetjes een onzekere maagd.
-n, dat wel.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De zus van Hans, dat weet ik nog.
Gewoon aan Hans denken.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hoogepunt van dit jaar was de discussie over Coppel.quote:Op zondag 27 december 2015 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoogstens voor de duiven die komen buurten zoals met Dumoulin reeds.
Wimderon is er het hele jaar hoorquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar da's een godquote:
Of belgjes die mad worden als VDP WK veldrijden wordtquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind MBV en Slowdive betere shoegaze bands.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |