Leuk, maar niet hier.quote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie een user die nog zuurder is dan Ambrosius.
Wist niet dat t kon.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik hoor wel positieve verhalen van deelnemers.quote:
inderdaad. Ik pis me sufquote:
Van wie?quote:
Wij kijken ook.quote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wist niet dat t kon.
Wij luisteren ook meequote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuk, maar niet hier.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is geen flesje.... maar een grote fles. 2,5 liter jeetje.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn broer Eddie Dichterbij vind ik leuker.
Gek genoeg houd ik best van genre waarin Pearl Jam groot is geworden maar Pearl Jam zelf heeft het nooit bij mij gedaan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
veddergod niet kunnen waarderen
Gelachenquote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Toch mis ik oprecht Ambro wel als Mod in SPT. Nu wordt alleen F1 gemodereerd.quote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wist niet dat t kon.
favoriete grunge band?quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gek genoeg houd ik best van genre waarin Pearl Jam groot is geworden maar Pearl Jam zelf heeft het nooit bij mij gedaan.
Jezusquote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Jeetje... dat drinkt toch niet lekker? Ik vind een glas al moeilijk leeg te krijgen.quote:
In het dartstopic hebben we dat niet nodigquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mis ik oprecht Ambro wel als Mod in SPT. Nu wordt alleen F1 gemodereerd.
Nou, wat let je?quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Louter kwaliteit daar.quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het dartstopic hebben we dat niet nodig.
Daarom giet ik het vanuit de fles in een Duvelglas, zodat het nog iets lijkt en lekker wegdrinktquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje... dat drinkt toch niet lekker? Ik vind een glas al moeilijk leeg te krijgen.
Is ook wel nodig (Ambro deed dat dus echt niet) maar er mag best een modje bij voor de andere sporten. Darts wordt ook nog wel gemoderdeerd maar vooralwielrennen nauwelijks.quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is dan ook een kwaliteitsreeksquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani is opgepakt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Mani nog levend van de lantaarnpaal verlost zijn?
Sfeer blijft goed dit jaar iddquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In SPT zitten alleen maar beschaafde users die hebben geen mods nodigquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |