In het dartstopic hebben we dat niet nodigquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mis ik oprecht Ambro wel als Mod in SPT. Nu wordt alleen F1 gemodereerd.

Nou, wat let je?quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]

Louter kwaliteit daar.quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het dartstopic hebben we dat niet nodig.

Daarom giet ik het vanuit de fles in een Duvelglas, zodat het nog iets lijkt en lekker wegdrinktquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje... dat drinkt toch niet lekker? Ik vind een glas al moeilijk leeg te krijgen.

Is ook wel nodig (Ambro deed dat dus echt niet) maar er mag best een modje bij voor de andere sporten. Darts wordt ook nog wel gemoderdeerd maar vooralwielrennen nauwelijks.quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]

Dat is dan ook een kwaliteitsreeksquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Mani is opgepakt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Mani nog levend van de lantaarnpaal verlost zijn?

Sfeer blijft goed dit jaar iddquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

In SPT zitten alleen maar beschaafde users die hebben geen mods nodigquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]

Waarom zou wielrennen gemodereerd moeten worden?quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook wel nodig (Ambro deed dat dus echt niet) maar er mag best een modje bij voor de andere sporten. Darts wordt ook nog wel gemoderdeerd maar vooralwielrennen nauwelijks.

Ja maar deze vind ik toch wel een beetje zeikerig, de titeltrack op dat album vind ik wel een hele fijnequote:

Die staat nu brievenbussen te swaffelen. Klepperdeklep.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:

Dat is wel slim.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom giet ik het vanuit de fles in een Duvelglas, zodat het nog iets lijkt en lekker wegdrinkt

Geen ideequote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:

tmiquote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef cafca het volgende:
Dat was best aardig van Eddy Vedder, maar ik kreeg er niet direct een Big Hard on van...
Nu Anouk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |