Leuk, maar niet hier.quote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie een user die nog zuurder is dan Ambrosius.
Wist niet dat t kon.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik hoor wel positieve verhalen van deelnemers.quote:
inderdaad. Ik pis me sufquote:
Van wie?quote:
Wij kijken ook.quote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wist niet dat t kon.
Wij luisteren ook meequote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuk, maar niet hier.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is geen flesje.... maar een grote fles. 2,5 liter jeetje.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn broer Eddie Dichterbij vind ik leuker.
Gek genoeg houd ik best van genre waarin Pearl Jam groot is geworden maar Pearl Jam zelf heeft het nooit bij mij gedaan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
veddergod niet kunnen waarderen
Gelachenquote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Toch mis ik oprecht Ambro wel als Mod in SPT. Nu wordt alleen F1 gemodereerd.quote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wist niet dat t kon.
favoriete grunge band?quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gek genoeg houd ik best van genre waarin Pearl Jam groot is geworden maar Pearl Jam zelf heeft het nooit bij mij gedaan.
Jezusquote:Op zondag 27 december 2015 00:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Jeetje... dat drinkt toch niet lekker? Ik vind een glas al moeilijk leeg te krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |