Voor de 3 anti Rabo/Belkin/Blanco/Lotto posters tijdens de Giroquote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou wielrennen gemodereerd moeten worden?
Soundgardenquote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bands als Alice in Chains en Soundgarden vind ik dan een stuk fijner weg luisteren.
Teeuwe.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Bij de popquiz laatst wist niemand van mijn team de achternaam van Anouk.
De zus van Hans, dat weet ik nog.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hoogstens voor de duiven die komen buurten zoals met Dumoulin reeds.quote:Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou wielrennen gemodereerd moeten worden?
quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef F.Begbie het volgende:
Ik vind Anouk wel tof maar dit nummer niet zo. Mag ik dat vinden of ben ik dan weer te negatief? Groetjes een onzekere maagd.
Is mooi toch joh.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de 3 anti Rabo/Belkin/Blanco/Lotto posters tijdens de Giro
Bij de slimste mens deze week ook al nietquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Laatst bij De Slimste Mens ook niet.. en ik wel als enige hier.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft ze die dan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Nee dat is een volledig gelegitimeerde mening.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef F.Begbie het volgende:
Ik vind Anouk wel tof maar dit nummer niet zo. Mag ik dat vinden of ben ik dan weer te negatief? Groetjes een onzekere maagd.
-n, dat wel.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De zus van Hans, dat weet ik nog.
Gewoon aan Hans denken.quote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
Hoogepunt van dit jaar was de discussie over Coppel.quote:Op zondag 27 december 2015 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoogstens voor de duiven die komen buurten zoals met Dumoulin reeds.
Wimderon is er het hele jaar hoorquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar da's een godquote:
Of belgjes die mad worden als VDP WK veldrijden wordtquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |