dan staat Child in Time misschien wel niet meer in de top 100quote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken hoe de lijst er over 10 jaar uitziet

Als het aanquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan staat Child in Time misschien wel niet meer in de top 100

Dan ga ik boze brieven sturenquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]

Het doet nu al pijn.quote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]

het gaat echt teringhard nuquote:

uit de top 5 deed al erg veel pijnquote:

Ik verwacht over 40 jaar alleen maar drank&drugs nummersquote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken hoe de lijst er over 10 jaar uitziet

"Wat heeft er plaats gevonden" is de titelsong.quote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Zelfs als ik de tekst lees snap ik nog niet wat ze zingen

post dan niet zo veel man!quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het gaat echt teringhard nu

Komt volgend jaar toch weer goed? toch toch tochquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
uit de top 5 deed al erg veel pijn

Sterke anekdote. 5/7quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toen ik dit voor het eerst hoorde/zag dacht ik echt WTF? Volgens mij was dat nog op The Box.

Hotel California enzo?quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik verwacht over 40 jaar alleen maar drank&drugs nummers

Ik dacht eerst altijd Lauda en Nikiquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
twee gezichten een formule als laura en nikki

ja, boven ik heb een toeter op mijn water scooter & onder ik kom eraan van dries roelvinkquote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef het_fokschaap het volgende:
staat Toppertje Breezer Ananas eigenlijk nog in de lijst ?

ik hoop t maar ik zag deze ook niet aankomen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt volgend jaar toch weer goed? toch toch toch

Is toch ook, ouwe reus.quote:

Imagine zakt volgend jaar wel, Claudia ook.quote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop t maar ik zag deze ook niet aankomen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |